Misschien heb je door dat ik je probeer in te halenquote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef Doler12 het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 Doler12 - 72
2 sinterklaaskapoentje - 69
3 donald_dick - 48
4 PiRANiA - 45
5 tralalala - 45
6 TheKC - 36
7 Ajacied422 - 33
8 roos85 - 32
9 Maraca - 28
10 Karina - 16
Wie z'n hont?quote:
no shit, 2 autisten in de race!quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien heb je door dat ik je probeer in te halen
whehehequote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
no shit, 2 autisten in de race!
Gewoon helemaal niet meer tanken.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter tankt ergens anders
Doei hequote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef missU het volgende:
Met die midgets in reportage wordt het niet beter vanaaf... Ik ga maar naar bed
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 11-12-2011 om 23:04:00De moord op matroos Leo Rapmund was een herhaling uit 2009, maar als ik het zie word ik wéér kwaad... wat arrogantie van Shell!!! reageer retweet
Kut shell!quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef WcPot het volgende:
Shell zit ook naar olie te boren in hele arme landen en als het op is gaan ze weg en laten ze een dikke tering zooi achter.
Nope ik spek de Fransozen bij de Total...quote:
Ja zul je zien dat die koeriers ook nog ff je pas hackenquote:Op zondag 11 december 2011 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nope ik spek de Fransozen bij de Total...Vaak al 10 cent goedkoper! Bij witte pomp vaak nog goedkoper al vertrouw ik daar de pinautomaten niet....
Gewoon nee zeggen!quote:Op maandag 12 december 2011 15:21 schreef Maraca het volgende:
Fffuuu. Mijn vakantie .. is weer overruled. Werk, wat doe je?![]()
Waarom kan ik geen nee zeggen?
Ja, maar het probleem is. Dit is mijn allergaafste klantquote:
Alberto is de klant?quote:Op maandag 12 december 2011 15:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is. Dit is mijn allergaafste klantDan krijgt een collega hem en ik wil hem niet kwijt
Omdat ik graag een zakelijke professionele relatie wil met mijn klanten en dat is met Alberto niet echt het gevalquote:
Maar je kunt de geldzaken van Alberto regelen, dan kan hij een betere BMW kopen en de ogen uitsteken van Peter!quote:Op maandag 12 december 2011 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ik graag een zakelijke professionele relatie wil met mijn klanten en dat is met Alberto niet echt het geval
wtfquote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Maraca het volgende:
Kom thuis. Hangt er een briefje of ik niet wil vergeten aangifte te doen. Er is gewoon ingebroken in mijn kelder
Ja, 21 kelders hebben ze geprobeerd open te breken waarvan het bij 11 is geluktquote:
*sopsopsop*quote:Op maandag 12 december 2011 17:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ik graag een zakelijke professionele relatie wil met mijn klanten en dat is met Alberto niet echt het geval
Bij Alberto is ook onlangs ingebrokenquote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
Nou ja zeg dat dit kan, Alberto underkuffer er op sturen om de dief te ontmaskeren!
Wat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij Alberto is ook onlangs ingebroken
Van wie is dat briefje ?quote:Op maandag 12 december 2011 18:30 schreef Maraca het volgende:
Kom thuis. Hangt er een briefje of ik niet wil vergeten aangifte te doen. Er is gewoon ingebroken in mijn kelder
Zijn garage is opengebroken en ze hebben zijn (defecte) TomTom gejatquote:
Van mijn burenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Van wie is dat briefje ?
Edit : R.I.P vader van Piet Paulusma
quote:
Wat tof zegquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]![]()
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad, zeer goed verlopen, de werkgever was er positief over mij en hij heeft een vervolgafspraak gemaakt in Januari zodat ik dan met de Directeur erbij moet praten
Zeker,quote:
uitgekozen tussen 800 anderenquote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]![]()
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad, zeer goed verlopen, de werkgever was er positief over mij en hij heeft een vervolgafspraak gemaakt in Januari zodat ik dan met de Directeur erbij moet praten
Haha nee, nou tussen 2quote:Op donderdag 15 december 2011 14:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uitgekozen tussen 800 anderen?
Minimaal 24 uur maar ik heb gezegd van ik wil ook wel meer werken .quote:Op donderdag 15 december 2011 15:22 schreef Maraca het volgende:
Kijk. Dat zijn pas kansenIs het voor 40 uur?
Is niet eens zijn eigen onderzoek... Ga niet kijken denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 15:21 schreef Doler12 het volgende:
Smerige pedo!![]()
http://www.peterrdevries.(...)uik-kleine-kinderen/
Gewoon kijken!quote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is niet eens zijn eigen onderzoek... Ga niet kijken denk ik
Op heterdaadquote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pedofiel confronteren vanavond
Daar heb je Alberto voor nodig! "Ik vind maagden dokters niet leuk!"quote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
pedofiel confronteren vanavond
Je kan veel zeggen over Peter maar hij kan confronteren hoor! Gewoon keihard en laat mensen niet weglopen.quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Daar heb je Alberto voor nodig! "Ik vind maagden dokters niet leuk!"
quote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
al 1.5 uur aan t wachten op de spareribs.
En BMW showen!quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Peter maar hij kan confronteren hoor! Gewoon keihard en laat mensen niet weglopen.
Wat is het onderwerp?quote:Op zondag 18 december 2011 19:16 schreef Karina het volgende:
Als Peter gaat confronteren kijk ik wel, anders val ik waarschijnlijk weer halverwege in slaap omdat het zo saai en langdradig is.
Heeft bazen-episode potentie.quote:Op zondag 18 december 2011 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pedofiel confronteren in cambodja
Jazekerquote:Op zondag 18 december 2011 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BIKE TEAM ER OP AF!!
iemand de 25?
wat is daarmee?quote:
Hey, daar ben je weer.. beetje bij gekomen van die domper van gister?quote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zapte al naar een ander kanaal
Ikke wel hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey, daar ben je weer.. beetje bij gekomen van die domper van gister?
Vuile kakah gezicht die als een tering zure aap zo misselijkmakend dom aan hte doen was toenquote:
wel ff een pauze natuurlijkquote:
ikquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef donald_dick het volgende:
wie heeft er trouwens 20 jaar Blik op de weg gekeken?
Ik op uitzendinggemist, geniaalquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef donald_dick het volgende:
was het wat?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef donald_dick het volgende:
Die Rob houdt liever werk en privé gescheidenquote:Op zondag 18 december 2011 20:22 schreef OProg het volgende:
Wanneer komt de aflevering van De Reünie met Rob en zijn kinderen?
Of kunnen we dan beter wachten op EO Bert met het familiediner?
Ja ik wel er zaten wel stukjes bij van ohh dat wist ik niet meer. Was wel mooi om te zienquote:
Bert niet hoor, die wurmt zich gewoon naar binnen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die Rob houdt liever werk en privé gescheiden
zijn huwelijk ook nog eensquote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jan Smit #1 showbizzmoment
had je wat anders verwacht bij SBS6quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ach ja SBS he wat had je anders verwachtquote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
had je wat anders verwacht bij SBS6![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 20:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ach ja SBS he wat had je anders verwacht
pedobearquote:Op zondag 18 december 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit et nu met Keith Bakker?
nog steeds jahquote:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:17:34Over ruim een uurtje bij SBS6: de escapades van de pedofiele zeilinstructeur Bas R. in Cambodja... met een heel verrassend eind! reageer retweet
peter neukt een peutertje!quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Ties02 het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op zondag 18-12-2011 om 20:17:34Over ruim een uurtje bij SBS6: de escapades van de pedofiele zeilinstructeur Bas R. in Cambodja... met een heel verrassend eind! reageer retweet
Een vieze man weer!quote:Op zondag 18 december 2011 20:31 schreef Ties02 het volgende:
de ontmaagding van peter!quote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verassend eind, confrontatie gone wrong?
paarten ja!quote:
hij heeft alberto ingeschakeld om te confronteren, en kwam plots Chris Zegers tegen die daar was voor RTL Travelquote:Op zondag 18 december 2011 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verassend eind, confrontatie gone wrong?
IK WIST HET, JIJ WAS HET DIE OVERAL PAARTENLULLEN POSTTE!quote:
Slotervaart?quote:Op zondag 18 december 2011 20:33 schreef donald_dick het volgende:
alsof er in nederland uitgebranden auto's op de weg staan
hontsupportersquote:
Mwah, op zijn zachtst gezegd belachelijk dat er ook maar een gewonde bij een voetbalwedstrijd zou moeten vallen, laat staan 39 dodenquote:
Levert ze ook klauwen met geld op.quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kost de overheid klauwen vol geld, dit
en je rijdt ook in een opel manta en hebt witte sokken met slippers aan?quote:Op zondag 18 december 2011 20:35 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Heb toevallig nu mijn liverpool trainingspakkie aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niemand houdt mij tegen
dat ze maar snel de koste verhalen op de clubsquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef Albertoooo het volgende:
Het enige dier in de wereld met een lul op zijn rug!1981 belde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige dier in de wereld met een lul op zijn rug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensquote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef missU het volgende:
Laat de clubs zelf maar de kosten betalen
mijn bedrijf levert de staat ook geld op, mag ik nu rellenquote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, aan horecainkomsten en dergelijke.
Als de clubs dan ook alle accijns krijgen op de additionele inkomsten uit de horeca, OV etc. op wedstrijddagen lijkt me dat een strak plan.quote:Op zondag 18 december 2011 20:36 schreef missU het volgende:
Laat de clubs zelf maar de kosten betalen
Het enige dier in de wereld met een lul op zijn rug!en als er nou een vrouw op zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
dan wil ik ook mijn accijns op mijn gekochte eten terug.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de clubs dan ook alle accijns krijgen op de additionele inkomsten uit de horeca, OV etc. op wedstrijddagen lijkt me dat een strak plan.
hoezo, zouden meer mensen moeten doenquote:
Neuh, clubs veroorzaken indirect de overlast en alles wat daar mogelijk mee samenhangt. Ze berekenen het maar door in de toegangsprijsquote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Als de clubs dan ook alle accijns krijgen op de additionele inkomsten uit de horeca, OV etc. op wedstrijddagen lijkt me dat een strak plan.
exclusief btwquote:
tineke moet terug naar de keuken!quote:
Rebirth in Progress!quote:
suprise buttsecks!quote:Op zondag 18 december 2011 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf? man ligt binnen opd e grond?
Dus bij elk concert, festival en evenement moet de organisator ook maar de meerprijs doorberekenen in de toegangsprijs zonder dat het ook maar enigzins uit de hand loopt? Dan krijg je dus dat dergelijke evenementen de beveiliging volledig zelf gaan regelen. Levert ook onwerkbare situaties op, bekijk de zembla van 2 weken maar eens terug. MBO'ertjes die als politieagent moeten spelen.quote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef missU het volgende:
[..]
Neuh, clubs veroorzaken indirect de overlast en alles wat daar mogelijk mee samenhangt. Ze berekenen het maar door in de toegangsprijs
Lowlands 20 agentenquote:Op zondag 18 december 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus bij elk concert, festival en evenement moet de organisator ook maar de meerprijs doorberekenen in de toegangsprijs zonder dat het ook maar enigzins uit de hand loopt? Dan krijg je dus dat dergelijke evenementen de beveiliging volledig zelf gaan regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |