abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105586489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:46 schreef enpe het volgende:
2.0 met 140 paarden. Heb er 1x eerder in gereden, fijne bak inderdaad.
Ah, lekker hoor! Die zijn niet veel verkocht, zijn na een paar maanden al uit productie gehaald.

Mag morgen weer 200+km weg tikken in de 2.0 met 163 paarden richting college.
pi_105586522
zo vanavond weer even naar Hilversum en Laren, met de Q5 wederom.
pi_105586827
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Dimitri_ het volgende:

Iemand enig idee hoe het zit met de 'Tip: ¤10,-' die ik gisteren op mijn briefje geschreven kreeg?
Krijg ik die via EW, of dat het een nutteloos maar goedbedoeld gebaar is van de klant?
Die tip krijg je sowieso via EW, ook een aantal keer gehad.

Sowieso zijn ritten van grote kantoren soms pareltjes, laatst een heel congres van het Young Professional Network van een grote verzekeraar meegepakt, inclusief lunch en bekende sprekers/schrijvers.
pi_105590052
En ik ben weer thuis. 12 uur gemaakt. Na het verwisselen van de banden kwam ik een bout in het vakje bij de handrem tegen die er eerst niet lag.. Maar goed ik was nog ff gestopt en er ontbrak niets hehe..
pi_105591034
Uit #50:

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,

Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?

Mvg,

Boddieh
Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.

Zijn er andere Chauffeurscentrale mensen hier die ook last hebben hiervan? Ik ben al op zoek naar ander werk, want ik werk alleen tegen betaling..

/Edit:

En zoeken ze bij andere chauffeursdiensten nog nieuwe collega's? Ik heb 2 jaar relevante werkervaring. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door WormholeTraveler op 14-12-2011 20:49:30 ]
pi_105592140
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef WormholeTraveler het volgende:
Uit #50:

[..]

Chauffeurscentrale heeft mijn salaris over september ook nog steeds niet betaald. In oktober heb ik toevallig niet gewerkt, maar in november wel, dus dat hoor ik eind december te krijgen.

Zijn er andere Chauffeurscentrale mensen hier die ook last hebben hiervan? Ik ben al op zoek naar ander werk, want ik werk alleen tegen betaling..

/Edit:

En zoeken ze bij andere chauffeursdiensten nog nieuwe collega's? Ik heb 2 jaar relevante werkervaring. :')
Heh je hebt je salaris van september niet? Daar ga je dan toch als een gek achteraan :P. Wat geven ze als excuus dan?
  woensdag 14 december 2011 @ 21:02:02 #207
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105592259
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:39 schreef WormholeTraveler het volgende:
Uit #50:

[..]

/Edit:

Ik had toen het nummer van chauffeurscentrale gegeven toch? Wat zeiden ze toen je belde?
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105592573
Volgens contract krijg ik het salaris van september op laatste dag van oktober. Begin november eerst paar keer gebeld, operator zij dat ze het verzoek door zou geven. Paar dagen later nog een keer gebeld, toen zei ze dat ik maar een mailtje moest sturen want ze wist het ook niet. Enkele mailtjes zijn toen onbeantwoord gebleven. 22 november heb ik een aangetekende brief gestuurd, maar ook daar is geen antwoord op gekomen. Sindsdien heeft diezelfde operator mij nog eens gebeld om te werken. Toen ik zei dat ik nog steeds geen salaris had gekregen was ze verbaasd dat dat niet opgelost was, maar kon het wel begrijpen dat ik even niet wilde werken.

Het gaat over ~150 euro in september en ~250 euro in november. Juridisch loket heeft me vertelt dat een advocaat niet voor minder dan 500 euro achter het geld aan zal gaan. Kan wel een no-pay-no-cure incassobureau inschakelen voor 25 euro administratiekosten, maar dat doe ik pas als het salaris van december ook niet heb ontvangen. Zo'n incassobureau stuurt in principe alleen maar aanmaningen, en als die onbeantwoord blijven dan is de volgende stap alsnog een advocaat, dus dat geeft me nul zekerheid.
  woensdag 14 december 2011 @ 21:11:11 #209
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105592717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:08 schreef WormholeTraveler het volgende:
toen zei ze dat ik maar een mailtje moest sturen want ze wist het ook niet. Enkele mailtjes zijn toen onbeantwoord gebleven. 22 november heb ik een aangetekende brief gestuurd, maar ook daar is geen antwoord op gekomen.
Dan bel je ze toch elke dag dat je je geld wil? Desnoods ga je naar het kantoor toe?
Ik zou er geen 1,5 maand overheen laten gaan als ik m'n geld niet krijg en zij gaan doodleuk door met de bedrijfsvoering en bellen me zelfs voor werk.
pi_105593101
Nou ja, ik vermoed faillissement. Als de eigenaar met geldproblemen zit zal hij toch echt zo hard mogelijk proberen de diensten te blijven verkopen. Operator betaalt 'ie vast door, en hij hoopt op zo veel mogelijk chauffeurs die blijven werken zonder salarisuitbetaling.

Als ik bel blijf ik in de wachtrij staan (caller id), begin november heb ik eens 10 keer op een dag 5+ minuten in de wachtrij gestaan.. Het noodnummer nemen ze ook niet op. En naar kantoor gaan heeft ook weinig zin, daar ze me niet binnen hoeven te laten, en als ik al binnen ben heb ik geen garantie dat ik ook maar een rooie cent krijg. Kan wel eigen rechter spelen en een laptop a 400 euro meenemen om de schuld recht te trekken, maar dat is in principe gewoon diefstal, en ik loop liever geen risico's. En ik heb wel betere dingen te doen dan in een tentje buiten dat kantoor te overnachten om ze iedere dag te stalken totdat ik m'n geld krijg.
  woensdag 14 december 2011 @ 21:23:08 #211
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105593274
Stuur ze ingebrekestelling, aangetekend, waarin je aangeeft binnen 14 dagen je achterstallige loon wenst te ontvangen. Vermeld daarbij dat; doen ze dat niet, stap je naar de rechtbank sector kanton. In eerste aanleg heb je daar geen advocaat nodig en kun je het zelf oplossen.
#26 || Luciano da Silva
pi_105593373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef joppie_saus het volgende:
Stuur ze ingebrekestelling, aangetekend, waarin je aangeeft binnen 14 dagen je achterstallige loon wenst te ontvangen. Doen ze dat niet, stap je naar de rechtbank sector kanton. In eerste aanleg heb je daar geen advocaat nodig en kun je het zelf oplossen.
Aangetekende ingebrekestelling is 22 november al verstuurd. Geen reactie. Juridisch loket zei dat ik volledig in mijn recht sta, maar dat mijn recht halen voor zo'n laag bedrag eigenlijk niet te doen is.

Hoe gaat het in z'n werk als ik zelf naar de rechtbank wil stappen?
  woensdag 14 december 2011 @ 21:26:39 #213
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105593445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef WormholeTraveler het volgende:

[..]

Aangetekende ingebrekestelling is 22 november al verstuurd. Geen reactie. Juridisch loket zei dat ik volledig in mijn recht sta, maar dat mijn recht halen voor zo'n laag bedrag eigenlijk niet te doen is.

Hoe gaat het in z'n werk als ik zelf naar de rechtbank wil stappen?
Maak even een eigen topic ^O^
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/41
  woensdag 14 december 2011 @ 21:26:50 #214
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105593450
Heb je ze een termijn gegeven in die ingebrekestelling waarbinnen je je geld wilt ontvangen? Anders heb je er nog niks aan.

Loop even binnen bij de rechtbank in jou district. Als het goed is kun je gewoon een standaardformulier invullen waarin je aangeeft iemand te willen dagvaarden.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 14 december 2011 @ 21:27:43 #215
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105593506
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Maak even een eigen topic ^O^
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/41
Ach nergens voor nodig. Informatie kan voor iedereen hier nog bruikbaar zijn voor geval AR of EW failliet gaat. :9
#26 || Luciano da Silva
pi_105594459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je ze een termijn gegeven in die ingebrekestelling waarbinnen je je geld wilt ontvangen? Anders heb je er nog niks aan.

Loop even binnen bij de rechtbank in jou district. Als het goed is kun je gewoon een standaardformulier invullen waarin je aangeeft iemand te willen dagvaarden.
Bij die ingebrekestelling heb ik uiteraard een termijn gegeven. Dat is al verstreken. Maar goed, de hele rechtsgang kom ik bij nader inzien wel uit denk ik.

Ben eigenlijk meer benieuwd naar of er andere Chauffeurscentrale mensen zijn die dit probleem hebben. En natuurlijk of er andere chauffeursdiensten zijn die nog collega's zoeken. Krijgen jullie geen bonus als je een nieuwe collega binnenhaald? :D
pi_105596352
Heeft weer even geduurd, maar ik heb weer een rit..

Ik moet morgen naar Vianen. Je dient dan op kosten van bedrijf-X de auto te wassen bij Total, maar is het dan zelf voorschieten en dan van bedrijf-X vergoedt krijgen? Of krijg je dat via Easyway terug?

[ Bericht 2% gewijzigd door Shefkee op 14-12-2011 22:43:20 ]
pi_105596476
Gaat gewoon op rekening bij de wasstraat, je hoeft dus niets voor te schieten maar krijgt een bonnetje mee.
pi_105596549
Gewoon zeggen dat je voor die maatschappij (geen namen ;) ) komt en dan krijg je inderdaad een bonnetje.
pi_105597560
Bedankt voor de snelle antwoorden, het is duidelijk. En bedankt voor de tip, zal het ff aanpassen..
pi_105607241
Tss. Vroeg opgestaan om een ritje hoogeveen putten te doen, wordt ie afgebeld. Todd ik met de bus onderweg was. Jippie...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  donderdag 15 december 2011 @ 12:36:59 #222
182073 invine
blablabla etc.
pi_105612124
Als ik iets niet weet, gewoon gelijk EW bellen :) die weten het antwoord soms ook niet maar dan weet je wel wat je moet doen!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105612627
December valt me nog alles mee eerlijk gezegd, elke beschikbare dag nog gebeld. Ben wel benieuwd wat er in de kerstvakantie gaat gebeuren, maar ik verwacht er niet al te veel van.

Dat faxen van transportformulieren werkt ook voor geen kut. Bel je EW, vraag je of ze die krengen willen faxen, komt er geen fax. Vorige keer moest ik er ook al 10 minuten op wachten, echt, hoe moeilijk is dat nou. Gisteren maar gevraagd of ik ze zelf kon printen, minuutje werk.
Oh, en Breda - Ede is een kutverbinding. 3,5 uur over gedaan. :')
pi_105613649
Vervelend trouwens dat we geen multi-tank-card ofzo hebben. De Essostations zijn zo dun bezaaid in NL, moet altijd voorschieten :P

Langs de snelweg dan, heb geen zin om een dorpje in te rijden op zoek naar een Esso xD
pi_105614539
Ik tik altijd de avond van te voren even "Esso <plaatsnaam ophaaladres>" in Google Maps en dan komt het altijd goed :P Ik heb nog nooit voorgeschoten :D

Maar inderdaad, een multi-tank-card had beter geweest. Hoewel die tankpasjes die je vaak bij je leaseauto krijgt (die dus Multi Tank Card heten :P ) geloof ik kenteken-gebonden zijn.
pi_105614551
Gewoon op Google maps Esso intypen, weet he precies waar je moet zijn.

En Breda - Ede 3,5 uur? Vanaf de grote daar dan zeker. Maar ja, Breda - Utrecht is gewoon waardeloos.
pi_105614773
Ik vertik het om voor te schieten hoor. Ga niet betalen om te kunnen werken. Kom al moeilijk zat rond, en als ik dan ook nog 2-4 weken moet wachten tot ik dat geld terug krijg dan heb ik een probleem.
pi_105616528
Ik vind altijd wel een Esso, heb nog maar 1 of 2 keer zelf moeten voorschieten. Gelukkig staan alle Esso's in m'n navigatie.
  donderdag 15 december 2011 @ 14:58:02 #229
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_105616683
Niemand nog loon neem ik aan?
pi_105616732
bij mij ook in mn navigatie, maar vaak wacht ik met tanken tot het lampje brand omdat ik langs de snelweg nog geen esso heb gezien. Als ik moet aftanken bij het adres vind ik ze ook wel, maar heb het nu meer over onderweg :p de esso die ik vond op mn navi was dan weer in een dorpje 8 minuten rijden dus daar had ik geen zin in haha. Dan maar ff voorschieten, was toch maar 25 euro :p
pi_105616893
Ik schiet af en toe wel eens voor als de Esso niet in de buurt is of ik aan de late kant ben ofzo. Maar dat is dan omdat de tank leeg is voor 5-10 liter, als ik moet aftanken ga ik wel altijd naar de Esso.
pi_105616962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef guru033 het volgende:
Niemand nog loon neem ik aan?
Ik nog niet, morgen dus :)
pi_105617032
Ik heb ook nog steeds geen loon :P
pi_105617254
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.

Oh en morgen 2 ritten. Amsterdam > RDV en RDV > Amersfoort. De 1e rit is in een busje van een politieacademie. Het zal toch niet zo zijn.. dat ik in een politiebusje mag rijden? :D

Het is een Opel Vivaro (zie hieronder). Alleen een ander kenteken. En (denk ik) zonder striping.

pi_105617546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.

Oh en morgen 2 ritten. Amsterdam > RDV en RDV > Amersfoort. De 1e rit is in een busje van een politieacademie. Het zal toch niet zo zijn.. dat ik in een politiebusje mag rijden? :D

Het is een Opel Vivaro (zie hieronder). Alleen een ander kenteken. En (denk ik) zonder striping.

[ afbeelding ]
Ik heb weleens een Partner van de politieacademie vanuit RDV naar Nieuwegein moeten brengen, maar dat was er ook gewoon een zonderf strepen en zwaailichten :P
pi_105618188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Ik heb vorige week woensdag moeten tanken, diezelfde middag op internet m'n uren en tankkosten ingevuld. Dezelfde avond ook nog m'n tankbon opgestuurd maar nog niets gestort op m'n rekening.
Was ook maar een klein bedrag, dus zal waarschijnlijk wel met het loon meekomen morgen dan.
.
pi_105620144
Morgen Groningen - Oss en Den Bosch- Barneveld. Hopelijk valt het weer mee, 24-uurs radar van buienradar belooft niet veel goeds.
pi_105620776
Net nog een ritje gekregen. Natuurlijk weer naar Putten. Caddy Maxi dit keer.
pi_105620820
Ook nog geen loon hier (SNS)

Ze geven morgen inderdaad erg veel regen af! Succes aan alle hiker die moeten lopen.

Ik heb een kort ritje vanavond van een kwartier. Maar wel een kleine kans dat ik een SLS AMG krijg te rijden. Fingers crossed!
pi_105622463
pi_105623018
Tweede keer deze week beschikbaar en niks gehad. :( Ook geen loon trouwens.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105624093
Helaas, morgen vrij. Mijn eigen schuld vrees ik,had blijkbaar verkeerd beschikbaarheid ingevuld, dus stond alles nog open voor deze week. Gister pas ingevuld dat ik vrijdag beschikbaar ben. Hoop dat ze daar bij EW niet zo'n punt van maken als je dat een keer vergeet.
pi_105630188
morgen mijn eerste pc rit! Toch wel spannend als je van hiker afkomt :)
pi_105634962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef warchaser44 het volgende:
morgen mijn eerste pc rit! Toch wel spannend als je van hiker afkomt :)
Niet je hiker-rijstijl over nemen he. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105637807
Nou het zit er weer op, net geen 13 uren gedraaid.

Ik zat in de bus naar Drachten voor de 2e rit, terwijl het donker was. Halverwege Bergum ergens stapt er een neger de bus in, waarop de buschauffeuse zegt: de volgende keer moet je ff een lampje aan je jas hangen, want ik zag je niet... Die kerel was woedend, ik lag in een scheur.

De Meriva reed trouwens een stuk beter dan die van dinsdag...
pi_105638058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:

Ik zat in de bus naar Drachten voor de 2e rit, terwijl het donker was. Halverwege Bergum ergens stapt er een neger de bus in, waarop de buschauffeuse zegt: de volgende keer moet je ff een lampje aan je jas hangen, want ik zag je niet... Die kerel was woedend, ik lag in een scheur.

Zijn toch ook geen leuke grapjes? Of ben ik de enigste die daar zo over denkt? Hoop trouwens in de kerstvakantie een beetje uren te gaan draaien, tot nu toe nog niet veel gewerkt deze maand.
pi_105638334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Zijn toch ook geen leuke grapjes? Of ben ik de enigste die daar zo over denkt? Hoop trouwens in de kerstvakantie een beetje uren te gaan draaien, tot nu toe nog niet veel gewerkt deze maand.
Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..
pi_105638880
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:

Ik heb je vanochtend gezien dan denk ik, rond 11 uur in Putten :@
pi_105639875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..
Haha, ik kan het me best voorstellen hoor. Als je ergens in de polder langs de provinciale weg staat te wachten in het donker ben je behoorlijk onzichtbaar, of je nou wel of geen neger bent :')
pi_105639890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

oooo haha ja dan is het een ander verhaal!:p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')