abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2011 @ 12:24:48 #176
182073 invine
blablabla etc.
pi_105333354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

:D _O-

Ik sprak laatst een hiker die ook een jaar of 5 voor EW werkte. Hij zei dat ie wel eens op het hoofdkantoor was geweest om iets op te halen. Omdat ie al zo lang er werkte liet de planning meteen het systeem zien. En wat blijkt? Ze kijken gewoon op een landkaart om te kijken welke plaatsen dicht bij elkaar liggen en op basis daarvan maken ze de rit-combinaties :D
Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105333406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef invine het volgende:

[..]

Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?
Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig was :D
  donderdag 8 december 2011 @ 12:27:05 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_105333428
Oh, EW en plaatsnamen? Dan heb ik er nog wel eentje. Keer gebeld voor spoedrit, Haren - Amsterdam zegt ze. Ik denk, kan prima, Haren is dorp aan Groningen vast. Blijk ik naar Haaren te moeten, dat ligt in Brabant. Heb toen maar terug gebeld en gezegd dat dat niet kon kloppen. Mocht hem nog wel uitvoeren als ik wilde. Goed voor de uren :9
#26 || Luciano da Silva
pi_105333848
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig was :D
Nope :P Bij ons werkt het ook nog gewoon met de kaart. Op zich ook het meest logisch, al zijn soms de stukken van 20km hemelsbreed het langst met OV :P Bij ons wordt het dan ook wel gewaardeerd als je even aangeeft dat je echt belachelijk lang over dat stukje doet, dan kunnen we combineren. (Lang leven werken vanuit 1 locatie met zijn allen ;) ).

Ritten combineren met 2 personen zit er bij jullie niet in denk ik?
pi_105334502
Nee nooit :) met een beetje geluk kom je iemand tegen op de afleverlocatie. Ach ik reis eerlijk gezegd liever alleen, gaat de tijd sneller.
pi_105334890
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Mallet het volgende:
Ik heb dat ritje geaccepteerd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanuit beek? :P Ik heb hem geweigerd omdat het in de avond was en ik wil 's avonds uit! Ben wel benieuwd wat voor auto het is.
pi_105335224
Als ik thuis ben ga ik bellen voor morgen. Ik gok een ritje in een c1, 107 of een fiat punto. Heb altijd geluk met auto's :)

Edit:

Audi A6 >:) Helaas is de rit teleurstellend.. Amsterdam > Almere :') 20minuten.

[ Bericht 40% gewijzigd door -tape- op 08-12-2011 14:28:32 ]
pi_105337802
Maar wel een A6!
pi_105338104
Dames en heren,

Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?

Mvg,

Boddieh
pi_105338297
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 8 december 2011 13:21
Audi A6 >:) Helaas is de rit teleurstellend.. Amsterdam > Almere :') 20minuten.
Oh, dat is wel jammer dat het zo'n korte rit is. Had ik laatst ook met een dikke Bmw, ritje van 35 minuten.
Wel een beetje leuke motor? Of maar een 2.0 diesel met 136/140 pk?
.
pi_105338361
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,

Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?

Mvg,

Boddieh
Er zit hier niemand van de Chauffeurscentrale.. Desalniettemin raar verhaal, lijkt net alsof ze failliet zijn ofzo
pi_105338446
Vaag verhaal inderdaad, jammer dat er niemand van de Chauffeurscentrale hier zit!
  donderdag 8 december 2011 @ 15:00:27 #188
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105338630
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,

Mvg,

Boddieh
020 - 653 53 98
doet het gewoon hier
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105338654
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Oh, dat is wel jammer dat het zo'n korte rit is. Had ik laatst ook met een dikke Bmw, ritje van 35 minuten.
Wel een beetje leuke motor? Of maar een 2.0 diesel met 136/140 pk?
Dat laatste.. Hij zou kijken of er nog een vervolgrit zou zijn.. Anders bel ik straks nog een keer hoor. Om nou hiervoor te gaan werken is een beetje te kort.

De auto is trouwens niet meer APK..Moet ik dit melden bij AR?
pi_105338657
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Er zit hier niemand van de Chauffeurscentrale.. Desalniettemin raar verhaal, lijkt net alsof ze failliet zijn ofzo
Maar je krijgt nog wel opdrachten van z door? Misschien dan gewoon de planning er op aanspreken of ze wat weten. Als ze er om heen draaien lijkt het mij tijd om weg te gaan daar...

quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:01 schreef -tape- het volgende:

[..]

Dat laatste.. Hij zou kijken of er nog een vervolgrit zou zijn.. Anders bel ik straks nog een keer hoor. Om nou hiervoor te gaan werken is een beetje te kort.

De auto is trouwens niet meer APK..Moet ik dit melden bij AR?
Uit de route die je moet rijden (Ams-Almere) lijkt het mij dat het een auto is die uit de lease gaat, en dus niet voor morgen nog even snel APK gekeurd zal worden. (Andersom gebeurt het wel vaak: APK op de dag van transport naar nieuwe berijder). Zal ze zoiezo ff bellen, en even zwart op wit hebben dat alle boetes/problemen met verzekering etc in geval van ongeval niet voor jou zijn. Volgens mij is het ook een eis van AR/Easyway/etc dat elke auto die ze transporteren verzekerd en APK gekeurd moet zijn. Als ze dit zouden weten dan lieten ze je niet rijden denk ik.

[ Bericht 22% gewijzigd door Pizzabodem op 08-12-2011 15:08:26 ]
.
pi_105338893
Ja ik combineer het met het vragen om nog een ritje.. Bel straks wel eventjes.
pi_105338894
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Doodloper het volgende:

[..]

020 - 653 53 98
doet het gewoon hier
Dit is het normale nummer van de locatie, hier ben ik de afgelopen dagen al met 2 verschillende telefoons minstens 3 uur in de wacht gezet. Enige wat je hoort is dat alle medewerkers in bezet zijn en dan wordt er een bandje afgespeeld. Hun reserveringslijn zit op 0800-55555, deze werkt dus totaal niet.

Quoten lukt me btw niet echt, knopje klik ik wel aan maar er gebeurd dan niks..

[ Bericht 36% gewijzigd door boddieh op 08-12-2011 15:12:53 ]
pi_105339012
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef boddieh het volgende:
@Doodloper, dit is het normale nummer van de locatie, hier ben ik de afgelopen dagen al met 2 verschillende telefoons minstens 3 uur in de wacht gezet. Enige wat je hoort is dat alle medewerkers in bezet zijn en dan wordt er een bandje afgespeeld. Hun reserveringslijn zit op 0800-55555, deze werkt dus totaal niet.

Ad-blocker uitzetten op FOK!.
pi_105339065
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:10 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ad-blocker uitzetten op FOK!.
Thanks!
  donderdag 8 december 2011 @ 15:14:28 #195
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105339140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef boddieh het volgende:

[..]

Dit is het normale nummer van de locatie, hier ben ik de afgelopen dagen al met 2 verschillende telefoons minstens 3 uur in de wacht gezet. Enige wat je hoort is dat alle medewerkers in bezet zijn en dan wordt er een bandje afgespeeld. Hun reserveringslijn zit op 0800-55555, deze werkt dus totaal niet.

Probeer nog eens dan, ze zijn nu vast open.
edit; en hij gaat gewoon over
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105339157
Word net gebeld door een verhuurder uit Amersfoort waar ik nu al zo'n 5 keer voor heb gewerkt. Hij vroeg of ik morgen kon werken en of ik eventueel interesse had om daar standaard 1 a 2 keer per week te werken, zonder verdere tussenkomst van AR..
Zit nog te twijfelen, het is namelijk een erg chille locatie, bijna alleen maar rijden en verder gewoon koffie drinken en ouwehoeren. Verder zijn het altijd dagen van 8 tot 18 uur, dus lekker uren maken :)
Maar aan de andere kant mis is dan wel weer de vrijheid van de losse ritjes...
pi_105339273
moet je aantal uren per week dat je nu maakt afzetten tegen het aantal dat je daar zou maken.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_105339314
Gebeld voor die APK, hij vroeg gelijk 'Oh voor XXX?' Dan is het goed.. Nouja het zal wel :P.

Ook nog een rit gekregen. Ophalen in Almere bij privé adres, dit zou ik niet halen als ik eerst via de afleverlocatie ga, dus ik moet vanaf Amsterdam met die A6 naar het 2e ophaaladres; de auto in ontvangst nemen en dan naar Afleveradres1. Dan vanaf daar met het OV naar de andere auto en daar weer mee naar Amsterdam. Weer een nieuwe dimensie aan het werk toegevoegd. Nog geen mail met de ritgegevens, dus auto2 is nog niet bekend.
pi_105339327
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Probeer nog eens dan, ze zijn nu vast open.
edit; en hij gaat gewoon over
Klein foutje vanaf mijn kant, het nummer is 0800-5555500 (skype gaf dit wat apart aan namelijk, hang hier nu voor in de wachtrij)
pi_105339336
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Word net gebeld door een verhuurder uit Amersfoort waar ik nu al zo'n 5 keer voor heb gewerkt. Hij vroeg of ik morgen kon werken en of ik eventueel interesse had om daar standaard 1 a 2 keer per week te werken, zonder verdere tussenkomst van AR..
Zit nog te twijfelen, het is namelijk een erg chille locatie, bijna alleen maar rijden en verder gewoon koffie drinken en ouwehoeren. Verder zijn het altijd dagen van 8 tot 18 uur, dus lekker uren maken :)
Maar aan de andere kant mis is dan wel weer de vrijheid van de losse ritjes...
Weet niet of hier iets over staat in het contract met AR, maar mij lijkt dat ze hier misschien moeilijk om kunnen gaan doen als ze er achter komen...
De vrijheid kwijtraken is jammer, daar kiezen veel mensen dit bijbaantje om, maar aan de andere kant is een 'vast' inkomen ook wel een leuke zekerheid. En je gaat natuurlijk meer verdienen, want als AR er tussenuit is, dan kunnen ze nog steeds minder kwijt zijn door jou iets beter te betalen lijkt mij (Gewoon meer eisen ;)
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')