Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Ik sprak laatst een hiker die ook een jaar of 5 voor EW werkte. Hij zei dat ie wel eens op het hoofdkantoor was geweest om iets op te halen. Omdat ie al zo lang er werkte liet de planning meteen het systeem zien. En wat blijkt? Ze kijken gewoon op een landkaart om te kijken welke plaatsen dicht bij elkaar liggen en op basis daarvan maken ze de rit-combinaties
Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig wasquote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef invine het volgende:
[..]
Hoe had je dan verwacht dat ze het zouden doen?
Nopequote:Op donderdag 8 december 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had toch aangenomen dat er wel enige vorm van digitalisering aanwezig was
quote:Op woensdag 7 december 2011 20:44 schreef Mallet het volgende:
Ik heb dat ritje geaccepteerd.vanuit beek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem geweigerd omdat het in de avond was en ik wil 's avonds uit! Ben wel benieuwd wat voor auto het is.
Oh, dat is wel jammer dat het zo'n korte rit is. Had ik laatst ook met een dikke Bmw, ritje van 35 minuten.quote:[b]Op donderdag 8 december 2011 13:21
Audi A6Helaas is de rit teleurstellend.. Amsterdam > Almere
20minuten.
Er zit hier niemand van de Chauffeurscentrale.. Desalniettemin raar verhaal, lijkt net alsof ze failliet zijn ofzoquote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,
Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?
Mvg,
Boddieh
020 - 653 53 98quote:Op donderdag 8 december 2011 14:45 schreef boddieh het volgende:
Dames en heren,
Iemand enig idee wat er met de Chauffeurscentrale aan de hand is? Heb al 2 maanden geen loon ontvangen, wanneer ik het normale nummer bel blijf ik continue in de wachtrij hangen en het reserveringsnummer bestaat niet meer (gaat iig niet over en ik wordt meteen gedisconnect). Meer mensen van de Chauffeurscentrale die hier last van hebben of gewoon nog geen loon ontvangen hebben van november & december?
Mvg,
Boddieh
Dat laatste.. Hij zou kijken of er nog een vervolgrit zou zijn.. Anders bel ik straks nog een keer hoor. Om nou hiervoor te gaan werken is een beetje te kort.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:51 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer dat het zo'n korte rit is. Had ik laatst ook met een dikke Bmw, ritje van 35 minuten.
Wel een beetje leuke motor? Of maar een 2.0 diesel met 136/140 pk?
Maar je krijgt nog wel opdrachten van z door? Misschien dan gewoon de planning er op aanspreken of ze wat weten. Als ze er om heen draaien lijkt het mij tijd om weg te gaan daar...quote:Op donderdag 8 december 2011 14:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Er zit hier niemand van de Chauffeurscentrale.. Desalniettemin raar verhaal, lijkt net alsof ze failliet zijn ofzo
Uit de route die je moet rijden (Ams-Almere) lijkt het mij dat het een auto is die uit de lease gaat, en dus niet voor morgen nog even snel APK gekeurd zal worden. (Andersom gebeurt het wel vaak: APK op de dag van transport naar nieuwe berijder). Zal ze zoiezo ff bellen, en even zwart op wit hebben dat alle boetes/problemen met verzekering etc in geval van ongeval niet voor jou zijn. Volgens mij is het ook een eis van AR/Easyway/etc dat elke auto die ze transporteren verzekerd en APK gekeurd moet zijn. Als ze dit zouden weten dan lieten ze je niet rijden denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:01 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dat laatste.. Hij zou kijken of er nog een vervolgrit zou zijn.. Anders bel ik straks nog een keer hoor. Om nou hiervoor te gaan werken is een beetje te kort.
De auto is trouwens niet meer APK..Moet ik dit melden bij AR?
Dit is het normale nummer van de locatie, hier ben ik de afgelopen dagen al met 2 verschillende telefoons minstens 3 uur in de wacht gezet. Enige wat je hoort is dat alle medewerkers in bezet zijn en dan wordt er een bandje afgespeeld. Hun reserveringslijn zit op 0800-55555, deze werkt dus totaal niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:00 schreef Doodloper het volgende:
[..]
020 - 653 53 98
doet het gewoon hier
Ad-blocker uitzetten op FOK!.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef boddieh het volgende:
@Doodloper, dit is het normale nummer van de locatie, hier ben ik de afgelopen dagen al met 2 verschillende telefoons minstens 3 uur in de wacht gezet. Enige wat je hoort is dat alle medewerkers in bezet zijn en dan wordt er een bandje afgespeeld. Hun reserveringslijn zit op 0800-55555, deze werkt dus totaal niet.
Quoten lukt me btw niet echt, knopje klik ik wel aan maar er gebeurd dan niks..
Probeer nog eens dan, ze zijn nu vast open.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:07 schreef boddieh het volgende:
[..]
Dit is het normale nummer van de locatie, hier ben ik de afgelopen dagen al met 2 verschillende telefoons minstens 3 uur in de wacht gezet. Enige wat je hoort is dat alle medewerkers in bezet zijn en dan wordt er een bandje afgespeeld. Hun reserveringslijn zit op 0800-55555, deze werkt dus totaal niet.
Quoten lukt me btw niet echt, knopje klik ik wel aan maar er gebeurd dan niks..
Klein foutje vanaf mijn kant, het nummer is 0800-5555500 (skype gaf dit wat apart aan namelijk, hang hier nu voor in de wachtrij)quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Probeer nog eens dan, ze zijn nu vast open.
edit; en hij gaat gewoon over
Weet niet of hier iets over staat in het contract met AR, maar mij lijkt dat ze hier misschien moeilijk om kunnen gaan doen als ze er achter komen...quote:Op donderdag 8 december 2011 15:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Word net gebeld door een verhuurder uit Amersfoort waar ik nu al zo'n 5 keer voor heb gewerkt. Hij vroeg of ik morgen kon werken en of ik eventueel interesse had om daar standaard 1 a 2 keer per week te werken, zonder verdere tussenkomst van AR..
Zit nog te twijfelen, het is namelijk een erg chille locatie, bijna alleen maar rijden en verder gewoon koffie drinken en ouwehoeren. Verder zijn het altijd dagen van 8 tot 18 uur, dus lekker uren maken
Maar aan de andere kant mis is dan wel weer de vrijheid van de losse ritjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |