abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105614551
Gewoon op Google maps Esso intypen, weet he precies waar je moet zijn.

En Breda - Ede 3,5 uur? Vanaf de grote daar dan zeker. Maar ja, Breda - Utrecht is gewoon waardeloos.
pi_105614773
Ik vertik het om voor te schieten hoor. Ga niet betalen om te kunnen werken. Kom al moeilijk zat rond, en als ik dan ook nog 2-4 weken moet wachten tot ik dat geld terug krijg dan heb ik een probleem.
pi_105616528
Ik vind altijd wel een Esso, heb nog maar 1 of 2 keer zelf moeten voorschieten. Gelukkig staan alle Esso's in m'n navigatie.
  donderdag 15 december 2011 @ 14:58:02 #229
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_105616683
Niemand nog loon neem ik aan?
pi_105616732
bij mij ook in mn navigatie, maar vaak wacht ik met tanken tot het lampje brand omdat ik langs de snelweg nog geen esso heb gezien. Als ik moet aftanken bij het adres vind ik ze ook wel, maar heb het nu meer over onderweg :p de esso die ik vond op mn navi was dan weer in een dorpje 8 minuten rijden dus daar had ik geen zin in haha. Dan maar ff voorschieten, was toch maar 25 euro :p
pi_105616893
Ik schiet af en toe wel eens voor als de Esso niet in de buurt is of ik aan de late kant ben ofzo. Maar dat is dan omdat de tank leeg is voor 5-10 liter, als ik moet aftanken ga ik wel altijd naar de Esso.
pi_105616962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef guru033 het volgende:
Niemand nog loon neem ik aan?
Ik nog niet, morgen dus :)
pi_105617032
Ik heb ook nog steeds geen loon :P
pi_105617254
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.

Oh en morgen 2 ritten. Amsterdam > RDV en RDV > Amersfoort. De 1e rit is in een busje van een politieacademie. Het zal toch niet zo zijn.. dat ik in een politiebusje mag rijden? :D

Het is een Opel Vivaro (zie hieronder). Alleen een ander kenteken. En (denk ik) zonder striping.

pi_105617546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.

Oh en morgen 2 ritten. Amsterdam > RDV en RDV > Amersfoort. De 1e rit is in een busje van een politieacademie. Het zal toch niet zo zijn.. dat ik in een politiebusje mag rijden? :D

Het is een Opel Vivaro (zie hieronder). Alleen een ander kenteken. En (denk ik) zonder striping.

[ afbeelding ]
Ik heb weleens een Partner van de politieacademie vanuit RDV naar Nieuwegein moeten brengen, maar dat was er ook gewoon een zonderf strepen en zwaailichten :P
pi_105618188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Ik heb vorige week woensdag moeten tanken, diezelfde middag op internet m'n uren en tankkosten ingevuld. Dezelfde avond ook nog m'n tankbon opgestuurd maar nog niets gestort op m'n rekening.
Was ook maar een klein bedrag, dus zal waarschijnlijk wel met het loon meekomen morgen dan.
.
pi_105620144
Morgen Groningen - Oss en Den Bosch- Barneveld. Hopelijk valt het weer mee, 24-uurs radar van buienradar belooft niet veel goeds.
pi_105620776
Net nog een ritje gekregen. Natuurlijk weer naar Putten. Caddy Maxi dit keer.
pi_105620820
Ook nog geen loon hier (SNS)

Ze geven morgen inderdaad erg veel regen af! Succes aan alle hiker die moeten lopen.

Ik heb een kort ritje vanavond van een kwartier. Maar wel een kleine kans dat ik een SLS AMG krijg te rijden. Fingers crossed!
pi_105622463
pi_105623018
Tweede keer deze week beschikbaar en niks gehad. :( Ook geen loon trouwens.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105624093
Helaas, morgen vrij. Mijn eigen schuld vrees ik,had blijkbaar verkeerd beschikbaarheid ingevuld, dus stond alles nog open voor deze week. Gister pas ingevuld dat ik vrijdag beschikbaar ben. Hoop dat ze daar bij EW niet zo'n punt van maken als je dat een keer vergeet.
pi_105630188
morgen mijn eerste pc rit! Toch wel spannend als je van hiker afkomt :)
pi_105634962
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef warchaser44 het volgende:
morgen mijn eerste pc rit! Toch wel spannend als je van hiker afkomt :)
Niet je hiker-rijstijl over nemen he. ;)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_105637807
Nou het zit er weer op, net geen 13 uren gedraaid.

Ik zat in de bus naar Drachten voor de 2e rit, terwijl het donker was. Halverwege Bergum ergens stapt er een neger de bus in, waarop de buschauffeuse zegt: de volgende keer moet je ff een lampje aan je jas hangen, want ik zag je niet... Die kerel was woedend, ik lag in een scheur.

De Meriva reed trouwens een stuk beter dan die van dinsdag...
pi_105638058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:

Ik zat in de bus naar Drachten voor de 2e rit, terwijl het donker was. Halverwege Bergum ergens stapt er een neger de bus in, waarop de buschauffeuse zegt: de volgende keer moet je ff een lampje aan je jas hangen, want ik zag je niet... Die kerel was woedend, ik lag in een scheur.

Zijn toch ook geen leuke grapjes? Of ben ik de enigste die daar zo over denkt? Hoop trouwens in de kerstvakantie een beetje uren te gaan draaien, tot nu toe nog niet veel gewerkt deze maand.
pi_105638334
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Zijn toch ook geen leuke grapjes? Of ben ik de enigste die daar zo over denkt? Hoop trouwens in de kerstvakantie een beetje uren te gaan draaien, tot nu toe nog niet veel gewerkt deze maand.
Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..
pi_105638880
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:

Ik heb je vanochtend gezien dan denk ik, rond 11 uur in Putten :@
pi_105639875
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..
Haha, ik kan het me best voorstellen hoor. Als je ergens in de polder langs de provinciale weg staat te wachten in het donker ben je behoorlijk onzichtbaar, of je nou wel of geen neger bent :')
pi_105639890
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

oooo haha ja dan is het een ander verhaal!:p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')