Ik heb weleens een Partner van de politieacademie vanuit RDV naar Nieuwegein moeten brengen, maar dat was er ook gewoon een zonderf strepen en zwaailichtenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.
Oh en morgen 2 ritten. Amsterdam > RDV en RDV > Amersfoort. De 1e rit is in een busje van een politieacademie. Het zal toch niet zo zijn.. dat ik in een politiebusje mag rijden?![]()
Het is een Opel Vivaro (zie hieronder). Alleen een ander kenteken. En (denk ik) zonder striping.
[ afbeelding ]
Ik heb vorige week woensdag moeten tanken, diezelfde middag op internet m'n uren en tankkosten ingevuld. Dezelfde avond ook nog m'n tankbon opgestuurd maar nog niets gestort op m'n rekening.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef -tape- het volgende:
Bij AR krijg je je voorgeschoten geld binnen 2 werkdagen gestort, ongeacht wanneer je je loon ontvangt.
Niet je hiker-rijstijl over nemen he.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef warchaser44 het volgende:
morgen mijn eerste pc rit! Toch wel spannend als je van hiker afkomt
Zijn toch ook geen leuke grapjes? Of ben ik de enigste die daar zo over denkt? Hoop trouwens in de kerstvakantie een beetje uren te gaan draaien, tot nu toe nog niet veel gewerkt deze maand.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou het zit er weer op, net geen 13 uren gedraaid.
Ik zat in de bus naar Drachten voor de 2e rit, terwijl het donker was. Halverwege Bergum ergens stapt er een neger de bus in, waarop de buschauffeuse zegt: de volgende keer moet je ff een lampje aan je jas hangen, want ik zag je niet... Die kerel was woedend, ik lag in een scheur.
De Meriva reed trouwens een stuk beter dan die van dinsdag...
Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..quote:Op donderdag 15 december 2011 23:08 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Zijn toch ook geen leuke grapjes? Of ben ik de enigste die daar zo over denkt? Hoop trouwens in de kerstvakantie een beetje uren te gaan draaien, tot nu toe nog niet veel gewerkt deze maand.
Ik heb je vanochtend gezien dan denk ik, rond 11 uur in Puttenquote:Op donderdag 15 december 2011 23:03 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou het zit er weer op, net geen 13 uren gedraaid.
Ik zat in de bus naar Drachten voor de 2e rit, terwijl het donker was. Halverwege Bergum ergens stapt er een neger de bus in, waarop de buschauffeuse zegt: de volgende keer moet je ff een lampje aan je jas hangen, want ik zag je niet... Die kerel was woedend, ik lag in een scheur.
De Meriva reed trouwens een stuk beter dan die van dinsdag...
Haha, ik kan het me best voorstellen hoor. Als je ergens in de polder langs de provinciale weg staat te wachten in het donker ben je behoorlijk onzichtbaar, of je nou wel of geen neger bentquote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..
oooo haha ja dan is het een ander verhaal!:pquote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik moest ook niet lachen om de opmerking, ik moest lachen om de reactie. De buschauffeuse meende het serieus geloof ik, het was niet lullig bedoeld, maar die kerel dacht er anders over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |