abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 14:00:45 #51
137949 Disana
pi_105491543
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef livelink het volgende:
@Svetan

Uit de site van Laura (Vraag- en Antwoord)

[..]

Dus geef mij maar aan waar ik onjuiste beweringen doe over Laura's interesse voor het wedstrijdzeilen
Duidelijker kan niet. En dat heeft ze ook met deze vakantie bewezen. Dat ze in havens wel eens een wedstrijdje meepikte zegt helemaal niets over haar voorkeur, ze wil natuurlijk ook graag meedoen als er aandacht te krijgen is.
pi_105491656
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef svetan het volgende:
@livelink

Je gaat hier wel aan de feiten voorbij. Door haar medezeilers werd ze al eens "speedy girl" genoemt en in verschillende havens onderweg heeft ze meegedaan aan plaatselijke zeilwedstrijden (zoek haar blog maar na). Op dit ogenblik heeft wedstrijdzeilen echter geen enkele prioriteit want het doel is gewoon veilig en op tijd aankomen.

Na de finish zal ze tenminste nog enkele jaren in de publieke belangstelling zijn als jongste solozeilster.... en in de zeilwereld nog veel langer. Kijk maar eens naar hoe bekend de namen van haar voorgang(st)ers nog zijn. In Nederland mag deze prestatie misschien niet gewaardeerd worden maar in vele andere landen wel.

Kun je het werkelijk niet verkroppen dat Laura succes met haar huidige onderneming heeft en toch wel door internationale zeezeilers als talent word gezien? Ze begint pas met haar sport carriere en die opmerking "waarmee dan" en het opstellen van die onjuiste beweringen over Laura's interesse voor wedstrijdzeilen getuigen of van onkunde of gewoon een poging te de zaken maar weer eens negatief af te schilderen.
Je vond zelf dat zeilwedstrijden maar inferieur waren. Het was immers maar een peridieke herhaald gebeuren, terwijl Laura met iets volkomen unieks bezig zou zijn.
Waarom dan nu zo dik doen over dat ze tegen die VOR ligt aan te rijden?
pi_105492101
@Enneacanthus_Obesus

De "team"leden van de VOR boten zijn als individueel persoon minder bekend.... en de teams veranderen zelfs vaak ook nog onderweg. Het zijn in hun eigen land natuurlijk wel bekende zeilers maar internationaal gezien geen "Volvo gezicht".... daarvoor moet je solo mensen zoals Laura hebben.
We mogen hier sportieve prestatie ook niet met effectieve sponsoring verwisselen. Opdit ogenblik zijn alle ogen gericht op de VO- Race. Als die beeindigd is moet er tot het volgende evenement een andere muur in de zeilwereld gekozen worden om de logo's aan te plakken.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 14:24:56 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105492445
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus

De "team"leden van de VOR boten zijn als individueel persoon minder bekend.... en de teams veranderen zelfs vaak ook nog onderweg. Het zijn in hun eigen land natuurlijk wel bekende zeilers maar internationaal gezien geen "Volvo gezicht".... daarvoor moet je solo mensen zoals Laura hebben.
We mogen hier sportieve prestatie ook niet met effectieve sponsoring verwisselen. Opdit ogenblik zijn alle ogen gericht op de VO- Race. Als die beeindigd is moet er tot het volgende evenement een andere muur in de zeilwereld gekozen worden om de logo's aan te plakken.
zijn er geen grote zeilevenementen meer tot de volgende Volvo races?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_105492645
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

zijn er geen grote zeilevenementen meer tot de volgende Volvo races?
Heineken Sint Maarten Regatta dan maar ?! :P
  maandag 12 december 2011 @ 14:31:41 #56
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_105492659
Wel grappig dat Svetan zo krampachtig probeert om van Zeilmeisje een motormerk te maken. Maar het klopt natuurlijk wel: de diesel maakte regelmatig overuren tijdens de zeiltocht.
pi_105492665
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus

Laura's evenement is volgend jaar ook afgelopen en dan is ze echt niet interessant meer omdat het enige wat waar ze zich op voor laat staan, - en wat ook niet teveel inspanning kost - haar leeftijd, ze dan ook niet meer mee heeft.
Aangezien die race herhaald wordt zal het eea. wel meevallen. Ik vermoed dat Volvo wellicht andere zeilers of evenementen zal sponsoren als ze daar behoefte aan hebben.
Overigens sponsoren zijn idd. het evenement, niet de individuele zeilers.
Die muur is hoe dan ook niet de romp van Guppy, dat wil HKH niet. Alleen al omdat het zo'n onmogelijk kind is, zullen ze niet met haar geassocieerd willen worden.
Stel je voor, start je auto niet op een koude maandagochtend, denk je gelijk 'het kloteding is weer net zo nukkig als Laura.' Dat moet je niet willen. Daarbij profileert ze zich als zeilmeisje, ondanks haar vele motorgebruik.
Waarom zou Volvo trouwens op een onzichtbare manier Laura sponsoren en op een zichtbare manier die race?
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 14:34:36 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105492758
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef Motorboot het volgende:

[..]

of gewoon de 2012 Summer Olympics in Engeland :D

als ik een zeilend gezicht nodig had zou ik daar bij de medaille winnaars gaan shoppen :P
maar daar zullen ze op Svetan's zeilclub nog wel niet mee bezig zijn ...

flinke muur om banners op te plakken iig :)
pi_105492774
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:31 schreef Motorboot het volgende:

[..]

Ik weet niet of haar imago wel bij Heineken past. Ik zie onmiddellijk een dronken, verwaarloosd kind op straat bij nacht en ontij dat brult 'Ik hoor bij een peeeeergroep!' en vervolgens met Heinekenflesjes gaat gooien.

Hoe zit het eigenlijk met de stripverhalen die over Laura gemaakt zouden worden?
pi_105493667
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de stripverhalen die over Laura gemaakt zouden worden?
Dat worden dan met recht "comics".
Of ze treedt in de superheldenkring: Superman, Batman, Spiderman, Puberty Girl
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 15:01:20 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105493697
nee comics zijn vaak spannend :P
pi_105494033
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:01 schreef sp3c het volgende:
nee comics zijn vaak spannend :P
Misschien vindt ze een heel nieuw genre uit: dramatics...
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 15:23:25 #63
137949 Disana
pi_105494459
Ze kan toch wel in anime? Daar zitten van die stoere schaars geklede vrouwen in die van daken af springen en op water kunnen lopen en allerlei onwaarschijnlijks. Foto's van haar topje en korte broekje, en stoere verhalen over hoe hard ze ging en hoe hoog de golven waren, zijn er al in haar blog.
  maandag 12 december 2011 @ 19:16:47 #64
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_105503889
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Originele OP hersteld.
De volgende die een topic opent, mag 'm aanpassen :)
:) eens kijken of er dan een originele quote van de poster bij nieuwelingen komt :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_105505110
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
Ze kan toch wel in anime? Daar zitten van die stoere schaars geklede vrouwen in die van daken af springen en op water kunnen lopen en allerlei onwaarschijnlijks. Foto's van haar topje en korte broekje, en stoere verhalen over hoe hard ze ging en hoe hoog de golven waren, zijn er al in haar blog.
Voordeel van anime is dat het niet op waarheid gebaseerd hoeft te zijn, idd.
pi_105506967
Ik neem aan dat Laura vandaag vertrokken is. De VOR vertrok gisteren en er is nog geen nieuw blog vandaag, die zal Dick morgen wel posten, als het telegram bezorgd is.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 21:27:39 #68
137949 Disana
pi_105511292
Gewoon een bedrijf uit het Nederland van de spruitjeslucht dus en niet almighty Mercer of enig andere grote buitenlandse macht 'op de achtergrond' _O-
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 21:28:51 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105511371
Mercer heeft die gasten aan het werk gezet, wat denk je wel!
  † In Memoriam † maandag 12 december 2011 @ 21:30:20 #70
137949 Disana
pi_105511456
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:28 schreef sp3c het volgende:
Mercer heeft die gasten aan het werk gezet, wat denk je wel!
De lange arm van Mighty Mercer!
pi_105511775
Dus wat Mercer kennelijk niet voor elkaar kreeg, heeft een winkeltje in den Osse wel voor elkaar gekregen: Laura toegang verschaffen tot de VOR.
Ja, echt een aanwinst, die Mercer!
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_105512293
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Dus wat Mercer kennelijk niet voor elkaar kreeg, heeft een winkeltje in den Osse wel voor elkaar gekregen: Laura toegang verschaffen tot de VOR.
Ja, echt een aanwinst, die Mercer!
Laura heeft dat helemaal zelf geregeld. Leuk voor de VOR'ers om bezoek te krijgen van zo'n bijzonder persoon.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 21:49:31 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_105512697
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Leuk voor de VOR'ers om bezoek te krijgen van zo'n bijzonder persoon.
looooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
pi_105513698
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef BabeWatcher het volgende:
Leuk voor de VOR'ers om bezoek te krijgen van zo'n bijzonder persoon.
Ja die zaten helemaal ademloos naar haar avonturen te luisteren natuurlijk!
Welk een verhaal! :o

[ Bericht 6% gewijzigd door spijkerbroek op 12-12-2011 22:20:32 ]
pi_105515818
Ergens heb ik wel een slechte bijsmaak van dat verhaal van van Dijke. Het klingt wel heel erg naar: "Kijk eens.... zo goed en groot zijn we nu!". Verder hebben ze ook niet regelmatig over de voortgang van de tocht geschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')