SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Heb je foto's??quote:Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik had zelfs een pruik op, was echt te gek!
Ehm ik was 15 dus geloof niet dat als ik die foto's al kan vinden dat ik ze dan hier ga showenquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm ik was 15 dus geloof niet dat als ik die foto's al kan vinden dat ik ze dan hier ga showen
quote:
cu2 lolllerrrquote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
De foto's zullen trouwens wel ergens op internet zweven van mijn toenmalige cu2 pagina.
looooolquote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef Mday het volgende:
ik had een oude pyjama van mijn opa, met daarop een logo van Bedman. Ik had een kussen vast met daarop de tekst: wil je me kussen?
Epic
niet dat ik veel succes had maar ik kneep wel in iemands tiete
Ja te erg! Enige profiel wat ik ooit gehad heb.quote:
ik heb het ook ooit gehad maar gewistquote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja te erg! Enige profiel wat ik ooit gehad heb.
Ik weet nog exact hoe het kwam, al mijn vrienden waren op vakantie en ik had in de zomer geen zak te doen en doen kregen we eindelijk kabel en kon ik de hele dag internetten ipv van een kwartiertje.
Ik heb het nooit gewist maar na een aantal jaar heeft cu2 het zelf verwijderd. Ik had het paswoord niet meer, dus vond het prima zo.quote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb het ook ooit gehad maar gewist
Lotje.. Ga je ooit nog een keer zo naar carnaval?quote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gewist maar na een aantal jaar heeft cu2 het zelf verwijderd. Ik had het paswoord niet meer, dus vond het prima zo.
dit ziet er toch niet uitquote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Lotje.. Ga je ooit nog een keer zo naar carnaval?
[ afbeelding ]
yea ga met carnaval denk ik zo, weet niets leukers, maar deze lijkt mij wel vetquote:Op zondag 11 december 2011 19:58 schreef Mday het volgende:
[..]
fotooooos
is dat je carnavalsoutfit btw?
quote:
Oh ja dat is niet zo moeilijk om te maken! Ik heb alleen iets meer tietquote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Lotje.. Ga je ooit nog een keer zo naar carnaval?
[ afbeelding ]
Daar kijk ik wel doorheenquote:Op zondag 11 december 2011 20:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja dat is niet zo moeilijk om te maken! Ik heb alleen iets meer tiet
jaaa met halloween ga ik als sexy killer nurse!quote:Op zondag 11 december 2011 20:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Dit zou ik ook nog wel willen doen!
[ afbeelding ]
Ik ga volgend jaar met halloween als cat woman!!quote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa met halloween ga ik als sexy killer nurse!
Al lang gezien gek!quote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef wc-eend het volgende:
POITEMANS, UFC 140, NU KIJKEN.. NU ZEG IK JE...
Die heeft Hale Barry voor me verpestquote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar met halloween als cat woman!!
jaaaa van arkham city!quote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar met halloween als cat woman!!
Dit kan niemand verpesten:quote:
Ik vind die courntey cox sowieso wel wat hebben.. stiekomquote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit kan niemand verpesten:
[ afbeelding ]
Daar zou ik gewoon een maand voor op dieet gaan om er net zoals als zij uit te zien![]()
Ik ben niet volslankquote:
hij zei alleen maar dat volslank okay is, niet dat jij het bent!quote:Op zondag 11 december 2011 20:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zal het jullie mannen nog 1 keer uitleggen, volslank is geen, ik herhaal GEEN compliment
volslank
` vol - slank bijvoeglijk naamwoord slank, maar toch mollig
Die is wel naaaasty!!quote:Op zondag 11 december 2011 20:12 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nog, Machida... W.T.FDie Mir doet echt alsof het niks is
maak ik van de week wel, zie nu al 2 kleuren die ik aan wil passen dus van de week nog keer proberen, nu te lui voorquote:
Toch hebben mannen het verkeerde idee bij volslank. Volslank is wat dikke dames van rond de 50 gebruiken zodat ze zichzelf niet dik hoeven te noemen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij zei alleen maar dat volslank okay is, niet dat jij het bent!
Hmm, is het niet:quote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Toch hebben mannen het verkeerde idee bij volslank. Volslank is wat dikke dames van rond de 50 gebruiken zodat ze zichzelf niet dik hoeven te noemen.
Nee volgens mij komt mollig voor volslank. En je mist epic-obees!quote:Op zondag 11 december 2011 20:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, is het niet:
Mager, Dun, Slank, Volslank, Mollig, Vadsig, Dik?
Ik las footloosequote:
Ik mis ook nog Eindbaasquote:Op zondag 11 december 2011 20:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee volgens mij komt mollig voor volslank. En je mist epic-obees!
Je mist nog phenomenaal als overtreffende trapquote:Op zondag 11 december 2011 20:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee volgens mij komt mollig voor volslank. En je mist epic-obees!
Helleu. Druk bezig hondenbaasjequote:
Ik voor Spidermanquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Mday het volgende:
goed ik zou 1000 euro betalen voor een carnavalspak van batman als in Arkham Asylum/city
Zonder jou heel anders.quote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Mday het volgende:
[..]
yeah. hoe gaan de zaken achter de schermen?
KUUK!! Ik ga zaterdag naar de heideroosjes!quote:
Lucky you! Ik was te ziek donderdagquote:Op zondag 11 december 2011 20:34 schreef Poit het volgende:
[..]
KUUK!! Ik ga zaterdag naar de heideroosjes!
Ahw..quote:Op zondag 11 december 2011 20:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lucky you! Ik was te ziek donderdag![]()
. Halverwege de reis was ik bang alles onder te kosten. En ik ben semi nog sjaggie van.
Mijn pc-rages worden genegeerd.quote:Op zondag 11 december 2011 20:32 schreef Mday het volgende:
[..]
yeah. hoe gaan de zaken achter de schermen?
Deventer en purmerend geloof ik. Niet echt in de buurt.quote:Op zondag 11 december 2011 20:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahw..![]()
Da's zuur meissie.. Maar de tour is nog niet helemaal uitverkocht toch?
Cool!quote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Maar we hebben al kaartjes voor de show in september. En Marco gaat het theater in, solo. Dus dan ga ik daarheen
Mja daarom. Zelfs de oppas is al geregeldquote:
Hè das nog best een leuke naam. Maarre. Ja goed.quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Mday het volgende:
[..]
sorry schat? hoe is het met kleine martijntje?
[..]
ha! nice.
whut je hebt niet eens mij gevraagdquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja daarom. Zelfs de oppas is al geregeld.
Daar heb ik niet aan gedachtquote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
whut je hebt niet eens mij gevraagd
Dat weet ik nog niet.quote:
Nice!! Sexy ookquote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Mday het volgende:
druk druk druuuuuk. Echt niet meer grappig meer. moet echt wennen aan het systeem. maar werk nu bij robeco als content manager, gaat prima.
Dat manager deel. Wat dacht jij danquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef Sharana_LV het volgende:
BATTLEFIELD KLAAR
nou wss nog tig patches
mocht het werken heb je vanavond al de eerste headshot ..quote:
Ik doe geen BF meer vandaag.. Ben met To The Moon begonnen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mocht het werken heb je vanavond al de eerste headshot ..
mits ik mijn muis en alles kan vinden in het donker want kattenkamer heeft nog stees geen licht
quote:
Ik deed een hihiquote:
quote:Dusklight - The tail of a girl who fell in love with a zombi who emitted the smell of daisies when showered by gentle sunlight.
Reactie van Danny slaat ook nergens op, zodra ie op internet staat download ie hem gewoonquote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef Misan het volgende:
Die reactieshttp://frontpage.fok.nl/review/477053/new-kids-nitro.html
Nooh!!quote:
ja, maar da's het mooie. Users mogen niets zeggen van dat soort meuk en hij breekt keer op keer zijn eigen regelsquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Reactie van Danny slaat ook nergens op, zodra ie op internet staat download ie hem gewoon
ik las http://www.amazon.com/Ear(...)ectors/dp/0783114222quote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik doe geen BF meer vandaag.. Ben met To The Moon begonnen.
Voor de pc neem ik aan?! Hmm misschien welquote:
... hij is toch al gekoppeld aan je Origin-account? Aners had ik m wel willen hebben!quote:
Nee deze..quote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef Reintji het volgende:
[..]
ik las http://www.amazon.com/Ear(...)ectors/dp/0783114222
Ziet er wel leuk uit, maar niet voor 10 euro en ook niet als het maar 4.5 uur isquote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee deze..
http://freebirdgames.com/to_the_moon/
Beetje apart maar zit met een brok in m'n keel het verhaal te spelen / lezen
I'm a wuss, I know
Ik heb hem op de 'alternatieve manier' binnen gehaald maar ga hem op zeker kopen!quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar niet voor 10 euro en ook niet als het maar 4.5 uur is
Ja nee dat had ik al door! Maar ziet er tof uit! Sowieso 16 bit en RPGquote:Op zondag 11 december 2011 22:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb hem op de 'alternatieve manier' binnen gehaald maar ga hem op zeker kopen!
Het is overigens niet echt een game game. Meer een interactief verhaal in 16 bit rpg style. Verwacht geen gevechten ofzo
quote:
iedereen wil zo graag richting a'dam lijkt wel..quote:Op maandag 12 december 2011 08:30 schreef Pheno het volgende:
Daarom ga ik niet met het OV: dan kunnen er toch mooi nog twee mensen zitten
Uiteraard.quote:Op maandag 12 december 2011 08:45 schreef Poit het volgende:
[..]
iedereen wil zo graag richting a'dam lijkt wel..
Maar waarom dan?quote:
Zijn er Ajax-rellenquote:Op maandag 12 december 2011 08:45 schreef Poit het volgende:
[..]
iedereen wil zo graag richting a'dam lijkt wel..
Wat een topwijfquote:Op maandag 12 december 2011 09:09 schreef Reintji het volgende:
Zo! Echte meisjes bestaan nog.![]()
Het was vanochtend om 8h toch een behachelijke 4~5'C, een licht briesje in het gezicht en iets wat het midden hield tussen natte sneeuw en motregen vleide zich neer op mijn kale klats. Aangezien ik een vervelend hoestje heb, had ik deze keer gekozen om mij te laten vergezellen van een kekke sjaal en ditto handschoenen tijdens mijn fietstocht. Wat schetste mijn verbazing naast mij bij het stoplicht plots? Een deerne, 14, hooguit 15 winters jong, quasi laks op de fiets met een Eastpak rugzak op en een topje met korte mouw. Blote armen, alles.
En het was nog donker ook.
quote:Op maandag 12 december 2011 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een topwijf
Die kan vast piepers jassen als de beste!
Of heeft d'r dosis bre3z4h van de week al binnenquote:Op maandag 12 december 2011 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een topwijf
Veel te vroeg op een vrije dagquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een topwijf
ik begin nu mte strijkenquote:Op maandag 12 december 2011 09:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel te vroeg op een vrije dag
[..]
Best, zolang er om half 6 maar een AVGtje op tafel staat!quote:
Oftewel toch aan het werkquote:
Karbo's!quote:Op maandag 12 december 2011 09:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Best, zolang er om half 6 maar een AVGtje op tafel staat!
1. kijk of je de vlekken van je blous kunt meppenquote:Op maandag 12 december 2011 10:35 schreef SuperFruitig het volgende:
AL MN ZWARTE BLOUSJES ZITTEN ONDER DE WITTE (kalk?) VLEKKEN![]()
![]()
Komen net uit de was de tering KUTWAS KUT KUT KUT
Heb zo een meeting
What to do what to do?
quote:Op maandag 12 december 2011 10:33 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Aflevering 11... vanavond kijken... spannnuuuuuuuunnnnnnd
Ik draag ook altijd die bovenstequote:Op maandag 12 december 2011 10:40 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
= Blouse
[ afbeelding ]
= Overhemd
check, maar dan in het zwart.quote:Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik draag ook altijd die bovenste
Alleen Calve met stukjes noot.quote:
*ril*quote:
Die troep van zo'n rans-chinees wel ja. Of van de AHquote:
Wordt wel een rans chinees maar heb er trek in!quote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die troep van zo'n rans-chinees wel ja. Of van de AH
Zijn er meerdere goed in Amsterdamquote:Op maandag 12 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
neee die sushi tent in amsterdam centrum
maar daar ben ik niet...quote:Op maandag 12 december 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
neee die sushi tent in amsterdam centrum
jamaar deze is voor mij makkelijk bereikbaarquote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er meerdere goed in Amsterdam
Okura is wel nice jaquote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Zijn er meerdere goed in Amsterdam
Geen idee waar die zit, ben alleen in WTC en die naast het Mahlerplein geweest.quote:Op maandag 12 december 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar deze is voor mij makkelijk bereikbaar
die in WTC is lekker qua eten maar het is net een fabriekquote:Op maandag 12 december 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee waar die zit, ben alleen in WTC en die naast het Mahlerplein geweest.
you may show me![]()
Ook sushi etenquote:
Bij WTC is inderdaad net een fabriek. De sushi naast het mahlerplein net een snackbar.quote:Op maandag 12 december 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die in WTC is lekker qua eten maar het is net een fabriekgezellig sfeervol zitten is het niet
we kunnen best sushi gaan eten
quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
Ik ben blij voor jullie dat het allemaal mag smaken, ik hoef het niet en dus blijft er meer voor jullie over.
mijn broer kan misschien morgne niet komen dus als hij niet kan kunnen we dan wel?quote:Op maandag 12 december 2011 13:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Bij WTC is inderdaad net een fabriek. De sushi naast het mahlerplein net een snackbar.
Altijd goed
Ik maak het toch zelf als ik daar zin in hebquote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef Fallen het volgende:
Ik ben blij voor jullie dat het allemaal mag smaken, ik hoef het niet en dus blijft er meer voor jullie over.
Is goedquote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn broer kan misschien morgne niet komen dus als hij niet kan kunnen we dan wel?
Wasabiquote:
Je hebt in ieder geval genoeg tijd om bij te komenquote:
kleding uit, jogging pak weer aanquote:Op maandag 12 december 2011 14:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval genoeg tijd om bij te komen
Hier stopte ik met lezen en begon ik met fantaserenquote:
In je joggingpak?quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen en begon ik met fantaseren
collega komt zo langs dus ik heb de zin maar wel afgemaakt anders staat hij straks ook zo raar te kijkenquote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen en begon ik met fantaseren
Nee, naakt.. Gewoon op m'n werk. Lekker met je blote ballen in je bureaustoel, lekker fris.quote:
quote:
Als er maar wieltjes onder die stoel zitten!quote:Op maandag 12 december 2011 14:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, naakt.. Gewoon op m'n werk. Lekker met je blote ballen in je bureaustoel, lekker fris.
Zeker... Zeker...quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er maar wieltjes onder die stoel zitten!
quote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker... Zeker...
Ben nu rondjes aan het draaien met gespreide benen
[ afbeelding ]
Dat breeze!
Yupquote:
quote:
De tutorial is het verzorgen van je gewonde vrouw. De manier om die tutorial over te slaan is door een kussen te 'gebruiken' op je vrouw, zonder enige bevestiging... veel spelers wilde haar gewoon een kussen ter comfort aanbiedenquote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://projectzomboid.com/blog/
Ziet er wel grappig uit
ambtenaarquote:
I wishquote:
quote:
Lol, ziet er wel grappig uit.quote:
Ik twijfel nog vanwege de nieuwe Star Warsquote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
Ik ben mijn MMO honger weer aan het stillen
[..]
Lol, ziet er wel grappig uit.
Is een toffe gamequote:Op maandag 12 december 2011 15:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://projectzomboid.com/blog/
Ziet er wel grappig uit
Ik niet, was niet onder de indruk van de beta. Ga er sowieso geen geld aan spenderen.quote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik twijfel nog vanwege de nieuwe Star Wars
quote:
En dat tegen Mika..quote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Volgens mij game ik teveel, noemde mijn kat net mario ipv milo
Tijd voor een break dusquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Woensdag gaat m'n kat eindelijk nóg meer op Garfield lijken! Hij lust al lasagne maar dan gaan z'n ballen eraf zodat ie een ekte dikke oranje theemuts kan wordenquote:Op maandag 12 december 2011 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind dat dit de nieuwe intranetpagina van mijn werk moet worden!!
http://nyanit.com/www.zuid.amsterdam.nl
You're welcomequote:
hoody is zeker tofquote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 sowieso
nou nog ff verder kijken
quote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 sowieso
nou nog ff verder kijken
http://www.foutekersttruien.nlquote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef koei het volgende:
Het is ook een toffe hoodie! Ik vind hoodies met een andere kleur binnenin sowieso tof! Alleen ben ik niet zo'n fan van tekst op een shirt of trui.
Weet iemand trouwens een plek waar ze goedkoop van die foute kersttruien verkopen? Iets als deze: http://s1-05.twitpicproxy.com/photos/large/470782715.jpg ?
Fixedquote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.foutekersttruien.nl
Die worden geveildquote:Op maandag 12 december 2011 22:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.foutekersttruien.nl
quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef koei het volgende:
[..]
Die worden geveildPlus dat ik Serious Request maar een overhypte actie vind
Ik had mn zus eerder opdracht moeten geven om er een te breien
Kan je niet gewoon naar een Leger des Heils gaan met een mooie fleecetrui en tegen een willekeurige zwerver zeggen dat je m wilt ruilen tegen zijn kersttrui?quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef koei het volgende:
[..]
Die worden geveildPlus dat ik Serious Request maar een overhypte actie vind
Ik had mn zus eerder opdracht moeten geven om er een te breien
Ze is nu nog mijn nieuwe sjaal aan het breienquote:
ja hoor! Stuur maar op!quote:Op maandag 12 december 2011 22:53 schreef bjanaan het volgende:
Iemand intresse in een ps3 slim 120gb met 5 spellen en 2 controllers en de Sony headset?
dat stond er nietquote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja met een prijskaartje er aan he.
Vind ik niet erg, haal ik er zelf wel af!quote:Op maandag 12 december 2011 22:54 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ja met een prijskaartje er aan he.
HEE!! MIJN PLAYSTATION POTDOMME!!quote:Op maandag 12 december 2011 22:57 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hartelijk bedankt!
Je bestelling is ontvangen
Doe een bod dan !quote:Op maandag 12 december 2011 22:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!! MIJN PLAYSTATION POTDOMME!!
moest er nog een voor in de slaapkamerquote:Op maandag 12 december 2011 22:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HEE!! MIJN PLAYSTATION POTDOMME!!
quote:
ik heb je vast een goede 1 cent rijker gemaaktquote:Op maandag 12 december 2011 23:14 schreef Poit het volgende:
[..]Ik geef je wel een cadeautje van de opbrengsten
Op z'n meeste jaquote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb je vast een goede 1 cent rijker gemaakt
Hoodie is leukquote:Op maandag 12 december 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 sowieso
nou nog ff verder kijken
En terecht!quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaa heb die besteld, die ander niet, vond de hoody het gaafst
truste liefquote:Op maandag 12 december 2011 23:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En terecht!
Ik ga naar bed! Ben Kapot! Truste schatjes
quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1877641/a463a6ca/gamevid.html
CHECK DIE GEK
Neem je bladblazer meequote:Op dinsdag 13 december 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
Mjah, kaarsjesavond in gouda vanavond.. kom ik weer amper m'n huis in
gisteren al chili cine carne gegetenquote:
Zegt ze om half 12quote:
Koning!quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:30 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1877641/a463a6ca/gamevid.html
CHECK DIE GEK
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef Poit het volgende:
OH MY!!
Heb net deze gekregen van onze kantoorgenoot omdat we haar geholpen hebben:
[ afbeelding ]
En m'n kantoorgenoten hebben ook guns.. Nu 5 nerfguns op de zaak
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef Poit het volgende:
OH MY!!
Heb net deze gekregen van onze kantoorgenoot omdat we haar geholpen hebben:
[ afbeelding ]
En m'n kantoorgenoten hebben ook guns.. Nu 5 nerfguns op de zaak
Serieus.. Net 2 enorme veldslagen gehad.. 2 awesome 4 wordsquote:
Five guys, one deathmatch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Serieus.. Net 2 enorme veldslagen gehad.. 2 awesome 4 words
terwijl het eigenlijk poepiedruk is![]()
3 dudes, 1 chick, 5 guns, deathmatch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |