Ja heb regelmatig wedstrijden gedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 19:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb het best lang gedaan, de reden dat ik het koos was dat er veel van andere vechtsporten in terug kwam. Daarvoor deed ik gewone karate, dat was heel saai vergeleken met Kenpo
De wedstrijden waren ook met een bitje in, handschoenen en dingen om je voeten.
De trainingen waren ook best heftig en semi-pijnlijk maar ook heel veelzijdig er kwamen dingen van judo, karate, boksen, tae kwondo en nog meer in voor. De Shaolin Kempo vond ik als ik het me goed kan herinneren wel heel mooi maar veel minder spannend
Heb je wedstrijden gedaan?
Mwah, jij kan prima met je ouders praten enzoquote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook helemaal niet zo rebels, maar mijn ouders zeggen van wel.
Die zijn geen graadmeter lijkt me... tijden veranderenquote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Dan zijn je ouders niets gewendquote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb jouw profiel denk ik ooit één keer gezienquote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef Soit het volgende:
Ik heb mensen van fok geblokkeerd op Facebook. Hihi.
Ik heb wel altijd van de 2 uur dat ik met ze praat 1 uur ruziequote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, jij kan prima met je ouders praten enzo![]()
De mate waarin jij al open bent met je ouders zegt gewoon al dat je niet rebels bent, ze zeggen het alleen omdat ze hopen dat je kuis blijft oid... Goed nadenkt misschien... Weet ik het
Maakt me niet uit.quote:Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb jouw profiel denk ik ooit één keer gezien
Sterker nog mijn rebelsheid heeft wel aan meegedragen dat ik uit huisgeplaatst werd. Ik heb dus in een jongerenopvanghuis gezeten.quote:Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ouders dreigde mij uit huis te zetten als ik niet zou luisteren
Je eigen zin doen.quote:
Waarom zeg jij dat het mij maakt lachen?quote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, als het jou gelukkig maakt en laat lachen vind ik het prima
Je zei hihi ofzo, als ik het me goed herinner. Lees maar terug.quote:Op zondag 11 december 2011 19:39 schreef Soit het volgende:
[..]
Waarom zeg jij dat het mij maakt lachen?
ik heb ooit slechts 1 cijfer op een rapport gehad, omdat ik maar zo weinig aanwezig was geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sterker nog mijn rebelsheid heeft wel aan meegedragen dat ik uit huisgeplaatst werd. Ik heb dus in een jongerenopvanghuis gezeten.
Was je zo erg dan?quote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sterker nog mijn rebelsheid heeft wel aan meegedragen dat ik uit huisgeplaatst werd. Ik heb dus in een jongerenopvanghuis gezeten.
Bij mij welquote:Op zondag 11 december 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd van de 2 uur dat ik met ze praat 1 uur ruzie
Maar dat ligt zelfs volgens mij vader niet aan mij.
Hihi betekent niet dat ik lach. Ik heb jou trouwens niet geblokkeerd. Niet nodig volgens mij.quote:Op zondag 11 december 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zei hihi ofzo, als ik het me goed herinner. Lees maar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |