Je wil me in de ring hebben met formerjellybean?quote:
Niet iedere vrouw kan dat, je moet wel knap zijnquote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat je als vrouw IEDEREEN kan krijgen en als man NIEMAND? Althans, volgens sommige zolderkamerautisten hier...
Oh ja! Dat ik die kon vergeten, dank jequote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Meerdere orgasmes, op een andere manier dan een man
quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil me in de ring hebben met formerjellybean?
Ik zou je geld niet op mij zetten.
Ik sla geen vrouwen
quote:
=)quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja! Dat ik die kon vergeten, dank je
Jij snapt het duidelijk niet he.quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je laat je moeder ook over je heen lopen![]()
![]()
Ik snap het wel hoorquote:
Nou vertel.quote:
Orgasmes die geen troep geven.quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Meerdere orgasmes, op een andere manier dan een man
Dat geld niet voor elke vrouw hequote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Orgasmes die geen troep geven.
Ik heb het best lang gedaan, de reden dat ik het koos was dat er veel van andere vechtsporten in terug kwam. Daarvoor deed ik gewone karate, dat was heel saai vergeleken met Kenpoquote:Op zondag 11 december 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ken het alleen uit de film perfect weapon, waar ook die dikke chinees in meespeelt.
Is wel heel anders dan het traditionele kempo
hoe gaat het eigenlijk tussen jou en selene?quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Niet haten op sperma hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Alleen maar lief lachen om dingen voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat dus loefje.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
heloef je bent een puber om te rebelleren , leer nou eens te rebelleren verdomme
Ik heb geen zin in ruzie en ik heb geen zin om mijn moeder nog meer kopzorgen te geven dan ze al heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
heloef je bent een puber om te rebelleren , leer nou eens te rebelleren verdomme
ik wel, maar dat had nogal zijn redenen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook nooit heel rebels geweest volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |