Ik vond er ook niks aan maarja, moest toch iets van sport ofso doen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit 1 proefles, vond ik niet veel aan.
Ja ik ben ook nogal koppigquote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij hielp de therapie op langer termijn , maar qua relaties is het wat moeilijker want ik kan moeilijk zeggen nu ben ik kwaad op je en wil ik je een paar maanden niet zien wat meestal wel het resultaat is want ik ben daarbij ook aardig koppig
Ik ben jaloers dat ik geen man ben.quote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Simpel ik geef er geen neuk om en ik luister niet naar ze.
En ja ik mag sowieso meer als mijn zus gewoon omdat ik een man ben
Ik voel een match opkomen.quote:
Mijn zus mag bv niet alleen naar huis na het stappen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben jaloers dat ik geen man ben.
Is dat niet het kenpo?quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ken je de amerikaanse versie van Kempo? Van ed parker?
Ja want dat gaat lekker wil je zeggen, twee koppige mensen met een hoge temperquote:
Jepquote:
Gatverdamme, er zijn eigenlijk niet eens redenen om een vrouw te willen zijn, tenminste niet waar ik nu even op kan komen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn zus mag bv niet alleen naar huis na het stappen.
En ik mag gewoon 2/3 dagen wegblijven
Haha jij kent mijn moeder volgens mij niet.quote:Op zondag 11 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kreeg je het voor elkaar?
Ik heb overigens wel altijd het idee dat jongens het hierin makkelijker hebben.
Klopt, vertel.quote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha jij kent mijn moeder volgens mij niet.
he??quote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ging gisteren flirten met condooms
hahaquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gatverdamme, er zijn eigenlijk niet eens redenen om een vrouw te willen zijn, tenminste niet waar ik nu even op kan komen.
whutquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ging gisteren flirten met condooms
Ik ken het alleen uit de film perfect weapon, waar ook die dikke chinees in meespeelt.quote:
Ik mag echt bizar weinig.quote:
Bij een ramp wordt je als 1 van de eerste gered. Dat was het wel zo een beetjequote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gatverdamme, er zijn eigenlijk niet eens redenen om een vrouw te willen zijn, tenminste niet waar ik nu even op kan komen.
Dat je als vrouw IEDEREEN kan krijgen en als man NIEMAND? Althans, volgens sommige zolderkamerautisten hier...quote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meerdere orgasmes, op een andere manier dan een manquote:Op zondag 11 december 2011 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je laat je moeder ook over je heen lopenquote:Op zondag 11 december 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag echt bizar weinig.
Al zit er tegenwoordig schot in, ik mag gewoon de hele nacht wegblijven tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |