quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik maar moest zorgen dat ik geen kinderen kreeg enzo.
En dat ik dan wel snel was_____!
Ze moest de waarheid maar niet te weten komen.
Moeders zeggen vaak juist het omgekeerde.quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik maar moest zorgen dat ik geen kinderen kreeg enzo.
Hielp vechtsport dan of verergerde het ??? Een van de positieve dingen is dan wel dat ik dan soms ineens een vlaag van opruimwoede heb en heb zo ook ooit maar een kast naar een andere kamer verschoven omdat ik vond dat dat toen moest en bureau in mijn kamer gezet maar het lijkt me niet handig om bij elke driftbui meubels gaan te verschuiven.quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel lang vechtsporten gedaan en daar kon ik wel een hoop in kwijt.
Het is inderdaad niet mijn beste eigenschap
Nee, ze overreact altijd en heeft dan de neiging mij kinderachtige maatregelen op te leggen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil je haar gezicht dan niet zien?
Als ze 25 is niet meerquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moeders zeggen vaak juist het omgekeerde.
Tenminste bij een goeie man.
Ik denk dat haar moeder liever heeft dat ze gewoon een studie afmaakt ipv met een zwangere toeter rond te lopenquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tja, ik heb dan ook geen man.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ach mijn ouders proberen dat niet eens meer.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze overreact altijd en heeft dan de neiging mij kinderachtige maatregelen op te leggen.
Ik kon daar veel agressie in kwijt en heb me wel beter leren beheersen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hielp vechtsport dan of verergerde het ??? Een van de positieve dingen is dan wel dat ik dan soms ineens een vlaag van opruimwoede heb en heb zo ook ooit maar een kast naar een andere kamer verschoven omdat ik vond dat dat toen moest en bureau in mijn kamer gezet maar het lijkt me niet handig om bij elke driftbui meubels gaan te verschuiven.
dat lijkt mij ookquote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder liever heeft dat ze gewoon een studie afmaakt ipv met een zwangere toeter rond te lopen
welke?quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel lang vechtsporten gedaan en daar kon ik wel een hoop in kwijt.
Het is inderdaad niet mijn beste eigenschap
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 11 december 2011 19:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat haar moeder liever heeft dat ze gewoon een studie afmaakt ipv met een zwangere toeter rond te lopen
Hoe kreeg je het voor elkaar?quote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach mijn ouders proberen dat niet eens meer.
Een jochie? Sja.quote:
Jawel ga zo weer verder kijken, de avond is nog jongquote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Ging jij niet aapjes kijken trouwens?Het is een vette film, wil hem graag nog es zien.
Shaolin kempo 7 jaar.quote:
Judoquote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shaolin kempo 7 jaar.
Verder een beetje karate, beetje aikido en nog een tijdje kickboxen gedaan.
Dat klopt inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kreeg je het voor elkaar?
Ik heb overigens wel altijd het idee dat jongens het hierin makkelijker hebben.
Bij hielp de therapie op langer termijn , maar qua relaties is het wat moeilijker want ik kan moeilijk zeggen nu ben ik kwaad op je en wil ik je een paar maanden niet zien wat meestal wel het resultaat is want ik ben daarbij ook aardig koppigquote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kon daar veel agressie in kwijt en heb me wel beter leren beheersen.
Vroeger sloeg ik er meteen op los zeg maar.
Liet me echt door niemand iets zeggen.
Ken je de amerikaanse versie van Kempo? Van ed parker?quote:Op zondag 11 december 2011 19:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shaolin kempo 7 jaar.
Verder een beetje karate, beetje aikido en nog een tijdje kickboxen gedaan.
Simpel ik geef er geen neuk om en ik luister niet naar ze.quote:Op zondag 11 december 2011 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe kreeg je het voor elkaar?
Ik heb overigens wel altijd het idee dat jongens het hierin makkelijker hebben.
cosignquote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit 1 proefles, vond ik niet veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |