quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder vroeg net of ik gisteren ontmaagd was
Van mij!quote:
Beter dan een moeder die iets te snel vooruit denkt.quote:
Ze dacht dat ik gisteren voor het eerst bij hem sliep en dat je nacht nodig hebt om te kunnen neuken ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
"Loka...ik zat zo eens te denken he je bent nu al 2 maanden met newb, ben je gisteren ontmaagd?"
zoiets?
Ze werd wakker van jullie gekreun.quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze dacht dat ik gisteren voor het eerst bij hem sliep en dat je nacht nodig hebt om te kunnen neuken ofzo
Ja, ik heb heel lang vechtsporten gedaan en daar kon ik wel een hoop in kwijt.quote:Op zondag 11 december 2011 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ahh ook een driftkikkertje dus . Vind het eerlijk gezegd een hele lastige eigenschap van mezelf en is soms even moeilijk een goede uitlaatklep voor te vinden
hoezo gisteren? maakte je meer herrie dan normaal?quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
tuurlijk heb je de nacht nodig, wat denk jij nouquote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze dacht dat ik gisteren voor het eerst bij hem sliep en dat je nacht nodig hebt om te kunnen neuken ofzo
En wat was haar reactie?quote:
Dat snap ikquote:
Da's knap, 200 kilometer verderop.quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ze werd wakker van jullie gekreun.
Je had je telefoon nog aanstaan.quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's knap, 200 kilometer verderop.
scherpquote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's knap, 200 kilometer verderop.
Vraag hem om mee te gaan shoppenquote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aw mylifeisgrey wil het contact met me verbreken omdat het nu goed met me gaat. Ik zou nog met hem gaan shoppen
Whut.quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Aw mylifeisgrey wil het contact met me verbreken omdat het nu goed met me gaat. Ik zou nog met hem gaan shoppen
Dat ik maar moest zorgen dat ik geen kinderen kreeg enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat was haar reactie?
[..]
Dat snap ik
En wat is jouw verlies hier in?quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij heeft echt een goede logica die jongen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wil je haar gezicht dan niet zien?quote:Op zondag 11 december 2011 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik maar moest zorgen dat ik geen kinderen kreeg enzo.
En dat ik dan wel snel was_____!
Ze moest de waarheid maar niet te weten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |