abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2011 @ 19:47:23 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_105465243
Mijn moeder is te trots en blaast alles op wat ik doe tot gigantische proporties terwijl het allemaal wel meevalt. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_105465282
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef Soit het volgende:

[..]

En trouwens, ik begrijp jouw ouders wel. Ik zou me ook zorgen maken als mijn dochter drugs gebruikt samen met iemand, daarna wordt ontmaagd door die persoon en ook nog eens zoent met allerlei jongens. Als mijn zusje dat zou doen, zou ik het echt niet goedkeuren.
Oh, dat vind ik wel kinderachtig van iemand die zelf ook zo jong is eigenlijk.
En wederom wordt er teveel verschil gemaakt tussen jongens en meiden.
pi_105465284
Ja , ze wilden eigenlijk heel graag dat ik geloofde en moest vaak op zondag mee naar de kerk en dat soort dingen vertikte ik . Mijn ouders hun leven hangt heel erg samen met de kerk, soos en dat soort dingen en ik vind die dingen oersaai en ik hou van andere dingen en dat botste nogal.
pi_105465333
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
Ja , ze wilden eigenlijk heel graag dat ik geloofde en moest vaak op zondag mee naar de kerk en dat soort dingen vertikte ik . Mijn ouders hun leven hangt heel erg samen met de kerk, soos en dat soort dingen en ik vind die dingen oersaai en ik hou van andere dingen en dat botste nogal.
Godverdomme, ik sta aan jouw kant. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 11 december 2011 @ 19:49:48 #255
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105465341
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 19:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

2e op een nederlands kampioenschap, doodziek, clubgenoot werd 1ste.
Wel een paar keer clubkampioen geweest in mijn klasse.
Baal er nog steeds van dat ik net te vroeg gestopt ben.
Aantal jongens waarmee ik trainde hebben het nederlandse team gehaald en aan het wk meegedaan, ik ben er van overtuigd dat ik dat ook had kunnen halen, maar helaas.
Balen is dat man, ik heb zelf ( jongens en meiden gemengd ) 1e plaats nederlands kampioenschap gehaald. Derde europees, ook gemengd en in een verkeerde klasse ingedeeld. Daar was ik ook goed ziek van want ik moest tegen een jongen (man) die veel ouder en langer en zwaarder was en daar verloor ik toen van. Terwijl ik daarvoor opzich nog best goed bezig was maar ik hoorde gewoon niet in die poule thuis.

Door een verhuizing mee gestopt, je kan het nl niet op zoveel plekken doen. Nu heb ik geen internationale ambities meer maar het lijkt me wel leuk om het weer te gaan doen. Mis jij het niet ? Volgens mij kan je nog steeds wel serieus gaan trainen, maar ik weet al die kata's en al die dingen niet meer denk ik
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105465348
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Volgens mijn ma deed ik het nooit goed. Ik vond het wel meevallen, zeker als ik mijn leven nu zo es bekijk. ;)

De nieuwe vriendin van mijn pa was bang om me te ontmoeten, zo trots was ze op wat ik deed. Iets wat ma nooit heeft willen zeggen.

Gelukkig is pa wel trots. En ik op hem.

Wat deed jij zoal dan?
niet naar school gaan. en niet slechts een dag, nee, hele maanden lang. me af laten zetten bij school door mijn ouders en dan gewoon aanlopen naar het station, trein pakken en nederland doorreizen, shops bezoeken etc.

na de 1e nier 3x per week uitgaan en echt veel te veel drinken en blowen zodanig dat ik die nier kwijt ben geraakt, omdat ik er op die leeftijd niet mee om kon gaan, die verantwoordelijkheid.

(lang geleden) zomaar iemand geslagen omdat ik een kutdag had gehad. dat is maar 1x voorgekomen en sindsdien ben ik pacifistisch.

en nog wat meer wel, maar dit is de grote lijn. niet 'rebels', maar voor mijn situatie was het uitzonderlijk 'rebels'.
pi_105465385
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef dawg het volgende:

[..]

niet naar school gaan. me af laten zetten bij school door mijn ouders en dan gewoon aanlopen naar het station, trein pakken en nederland doorreizen, shops bezoeken etc.

na de 1e nier 3x per week uitgaan en echt veel te veel drinken en blowen zodanig dat ik die nier kwijt ben geraakt, omdat ik er op die leeftijd niet mee om kon gaan, die verantwoordelijkheid.

(lang geleden) zomaar iemand geslagen omdat ik een kutdag had gehad. dat is maar 1x voorgekomen en sindsdien ben ik pacifistisch.

en nog wat meer wel, maar dit is de grote lijn. niet 'rebels', maar voor mijn situatie was het uitzonderlijk 'rebels'.
Boefje toch.

Hoe denken ze nu over je?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105465399
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 19:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Boefje toch.

Hoe denken ze nu over je?
wie? :P
pi_105465407
Oh ja, ik sloeg ook wel eens mensen, maar dat was in mijn paniekreactieperiode. Toen dwongen ze me in allerlei situaties waar ik toen niet tegen kon.
pi_105465428
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef dawg het volgende:

[..]

wie? :P
Ze zijn er niet meer?

pi_105465446
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Godverdomme, ik sta aan jouw kant. 8-)
Kan ik me voorstellen, de kerk is saai, catechesatie is saai en mensen die op de soos komen en denken ohhhhhhh wat hebben we het als kerkelijke jongeren leuk onder elkaar is ook tien x niets
  zondag 11 december 2011 @ 19:52:13 #262
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105465453
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:49 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Balen is dat man, ik heb zelf ( jongens en meiden gemengd ) 1e plaats nederlands kampioenschap gehaald. Derde europees, ook gemend en in een verkeerde klasse ingedeeld. Daar was ik ook goed ziek van want ik moest tegen een jongen (man) die veel ouder en langer en zwaarder was en daar verloor ik toen van. Terwijl ik daarvoor opzich nog best goed bezig was maar ik hoorde gewoon niet in die poule thuis.

Door een verhuizing mee gestopt, je kan het nl niet op zoveel plekken doen. Nu heb ik geen internationale ambities meer maar het lijkt me wel leuk om het weer te gaan doen. Mis jij het niet ? Volgens mij kan je nog steeds wel serieus gaan trainen, maar ik weet al die kata's en al die dingen niet meer denk ik
Ja mis het wel.
Ik weet toch nog vrij veel kata's en stijlvormen nog wel.
Ik zou best wel weer eens een wedstrijd willen vechten.
Vond het altijd geweldig
pi_105465465
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik wel kinderachtig van iemand die zelf ook zo jong is eigenlijk.
En wederom wordt er teveel verschil gemaakt tussen jongens en meiden.
Ik begrijp jouw ouders wel (ik begrijp mijn ouders ook) maar ik begrijp jou ook wel hoor. Ikzelf doe het eigenlijk ook. Ik gebruik af en toe drugs en neuk ook maar rond. Soms zonder condoom zelfs. Erger dan dat jij doet eigenlijk.

Alleen als mijn zusje dat zou doen, zou ik het inderdaad niet accepteren. Omdat ze nog maar een paar dagen 15 is. Mijn broertje wordt alweer een ander verhaal omdat ja, dat is anders. :P En van mijn tweelingzus vind ik het ook niet tof om te weten dat ze af en toe seks heeft.
pi_105465485
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, de kerk is saai, catechesatie is saai en mensen die op de soos komen en denken ohhhhhhh wat hebben we het als kerkelijke jongeren leuk onder elkaar is ook tien x niets
Klopt, ik kots erop maar kom er niet tegen in opstand maar negeer gewoon alles wat met christenen te maken heeft :')
  zondag 11 december 2011 @ 19:53:01 #265
262978 Moonwalk
pi_105465491
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja mis het wel.
Ik weet toch nog vrij veel kata's en stijlvormen nog wel.
Ik zou best wel weer eens een wedstrijd willen vechten.
Vond het altijd geweldig
Doe het gewoon weer ^O^ je bent 28 toch, kan prima ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_105465513
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

+1 mijn zusje gaat nog naar de kerk. Op de verjaardag van mijn zwager ging het over trouwen en dan mogen samenwonen :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105465532
quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ze zijn er niet meer?
oh mijn ouders bedoel je? ik heb een zeer goede band met mijn ouders.
maar ik kan me voorstellen dat met name het verlies van die nier ze enorm veel pijn heeft gedaan, waar ze heel veel verdriet van hebben gehad. zij hebben me vergeven, maar ik heb nog altijd wel een soort schuldgevoel (weliswaar op de verre achtergrond inmiddels). :)
pi_105465541
Heeft iemand de film ''the skin i live in'' gekeken? Is het wat?
Rustig aan.
pi_105465551
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Klopt, ik kots erop maar kom er niet tegen in opstand maar negeer gewoon alles wat met christenen te maken heeft :')
Mijn pa zegt de laatste tijd steeds "inshallah". Ik heb duidelijk gemaakt dat ik het niet tof vindt als ie dat doet waar ik bij ben. :7

pi_105465556
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Ik begrijp jouw ouders wel (ik begrijp mijn ouders ook) maar ik begrijp jou ook wel hoor. Ikzelf doe het eigenlijk ook. Ik gebruik af en toe drugs en neuk ook maar rond. Soms zonder condoom zelfs. Erger dan dat jij doet eigenlijk.

Alleen als mijn zusje dat zou doen, zou ik het inderdaad niet accepteren. Omdat ze nog maar een paar dagen 15 is. Mijn broertje wordt alweer een ander verhaal omdat ja, dat is anders. :P En van mijn tweelingzus vind ik het ook niet tof om te weten dat ze af en toe seks heeft.
Vreemdgaan en dan onveilig doe jezelf en de meiden om je heen een lol en doe het veilig . Een soa zit in een klein hoekje
pi_105465570
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef Soit het volgende:

[..]

Oke, ik vind die andere houding tegenover je zussen raar maar voor de rest snap ik je redenatie.
Ik snap vanuit het denkbeeld van mijn brave ouders ook wel dat ze het afkeuren, ik begrijp het alleen niet.
  zondag 11 december 2011 @ 19:55:05 #272
262978 Moonwalk
pi_105465572
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef dawg het volgende:

[..]

maar ik kan me voorstellen dat met name het verlies van die nier ze enorm veel pijn heeft gedaan, waar ze heel veel verdriet van hebben gehad. zij hebben me vergeven, maar ik heb nog altijd wel een soort schuldgevoel (weliswaar op de verre achtergrond inmiddels). :)
Hoeveel heb je dan wel niet gedronken, als je het geen vervelende vraag vind trouwens
De gemiddelde hbo student zuipt zichzelf namelijk de tierelier, of heeft het gedeeltelijk dan ook met aanleg te maken enzo?
pi_105465574
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, dat bedoelde ik, mooi zo.

En dat snap ik, maar je was jong, dat relativeert het. Hoewel het fysieke en mentale verlies gigantisch is natuurlijk.

zondag 11 december 2011 @ 19:55:17 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105465581
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Doe het gewoon weer ^O^ je bent 28 toch, kan prima ^O^
Ja ik ben 28.
Denk dat ik puur op wilskracht nog best wel een aardig partijtje mee kan doen.
Zal hier binnenkort eens een stootzak ophangen en zelf weer een beetje gaan trainen.
In voor een sparringspartijtje?
pi_105465617
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand de film ''the skin i live in'' gekeken? Is het wat?
La piel que habito (de juiste titel). Niet gezien nog, maar vast geen makkelijke tussendoorfilm, als je die zoekt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')