Je bent enorm rebels ja.quote:Op zondag 11 december 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
Dan ben ik dus gewoon rebels omdat mijn ouders niets goed vinden
Nee, het viel allemaal wel mee. We worden tenslotte allemaal wel uit huis geplaatst.quote:
Niet echt, maar ik lieg wel altijd tegen ze en heb toch geregeld dingen gedaan die ze mij verboden. Volgens die definitie klopt het dan toch?quote:
Ja, elke "band"en elke "streep"heeft verschillende kata's en die vond ik echt indrukwekkend om te doen en om te leren. Bij kenpo moet je vanaf de witte band al met een bitje in vechten. Niet tijdens trainingen hoor maar de jongens moeten wel altijd met een tok trainen. Na elke wedstrijd kreeg je ook een patch voor op je pak, wat een feest altijd om dat dan thuis door je moeder er op te laten zetten. Een beetje hetzelfde idee als een militair die allemaal streepjes en dingen op zijn uniform heeft.quote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja heb regelmatig wedstrijden gedaan.
Op de hogere niveau's vochten wij ook met bitje, handschoenen en voetbescherming.
En een tok natuurlijk.
Maar heeft kenpo ook kata's?
Dat doen (of deden voor de oudere mensen hier) we allemaal.quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik lieg wel altijd tegen ze en heb toch geregeld dingen gedaan die ze mij verboden. Volgens die definitie klopt het dan toch?
Maar je vindt me toch eng?quote:Op zondag 11 december 2011 19:40 schreef Soit het volgende:
[..]
Hihi betekent niet dat ik lach. Ik heb jou trouwens niet geblokkeerd. Niet nodig volgens mij.
Oh als je het zo opschrijft ben ik ook nog wel eens rebels geweest.quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik lieg wel altijd tegen ze en heb toch geregeld dingen gedaan die ze mij verboden. Volgens die definitie klopt het dan toch?
Goeie tieten heeft die naast je op de bank.quote:Op zondag 11 december 2011 19:35 schreef Soit het volgende:
Ik heb mensen van fok geblokkeerd op Facebook. Hihi.
ik had eigenlijk best weinig ruzie. maar ik heb wel veel dingen gedaan die ik beter niet had kunnen doen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:41 schreef El_Matador het volgende:
Ik had altijd ruzie met mijn ouders. Altijd.
Nu mijn ma dood is, heb ik gewoon heerlijk felle discussie met pa.
Ja. Ik denk alleen dat jij je niet zo bezig houdt met mij en gewoon je eigen leven hebt. Ik zie geen reden waarom ik je zou moeten blokkeren.quote:
Oh ja heloefboef wat heb je dan allemaal gedaan?quote:Op zondag 11 december 2011 19:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh als je het zo opschrijft ben ik ook nog wel eens rebels geweest.
ik was eigenlijk best wel erg ja . Deed heel erg mijn zin als ik tijd kreeg van uitgaan dan was ik soms juist pas in de ochtend thuis waar ze rondgezocht hadden naar mij , doe daar een flinke dosis ruzie bij. Ouders zijn christelijk en ik was daartegen in opstand met luide muziek, vrienden waren ze ook niet blij mee want die dronken veel en ik deed mee. Met mijn zus kon ik ook niet opschieten en dat was ook regelmatig vechten eigenlijk. Toen is een ruzie zo uit de hand gelopen dat mijn vader me aanvloog en toen hebben we eigenlijk gezamelijk besloten dat ik beter niet meer thuis kon wonenquote:
Liegen, heel veel liegen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja heloefboef wat heb je dan allemaal gedaan?
2e op een nederlands kampioenschap, doodziek, clubgenoot werd 1ste.quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, elke "band"en elke "streep"heeft verschillende kata's en die vond ik echt indrukwekkend om te doen en om te leren. Bij kenpo moet je vanaf de witte band al met een bitje in vechten. Niet tijdens trainingen hoor maar de jongens moeten wel altijd met een tok trainen. Na elke wedstrijd kreeg je ook een patch voor op je pak, wat een feest altijd om dat dan thuis door je moeder er op te laten zetten. Een beetje hetzelfde idee als een militair die allemaal streepjes en dingen op zijn uniform heeft.
Heb je leuke prestaties die het vermelden waard zijn?
Zoalsquote:
Waar ik was, wat ik zou doen, met wie ik het zou doen, dat er ouders zouden zijn, dat het bij iemand zou zijn die ze kende terwijl het niet zo was.quote:
Volgens mijn ma deed ik het nooit goed. Ik vond het wel meevallen, zeker als ik mijn leven nu zo es bekijk.quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had eigenlijk best weinig ruzie. maar ik heb wel veel dingen gedaan die ik beter niet had kunnen doen.
Streng christelijke ouders?quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ik was eigenlijk best wel erg ja . Deed heel erg mijn zin als ik tijd kreeg van uitgaan dan was ik soms juist pas in de ochtend thuis waar ze rondgezocht hadden naar mij , doe daar een flinke dosis ruzie bij. Ouders zijn christelijk en ik was daartegen in opstand met luide muziek, vrienden waren ze ook niet blij mee want die dronken veel en ik deed mee. Met mijn zus kon ik ook niet opschieten en dat was ook regelmatig vechten eigenlijk. Toen is een ruzie zo uit de hand gelopen dat mijn vader me aanvloog en toen hebben we eigenlijk gezamelijk besloten dat ik beter niet meer thuis kon wonen
En trouwens, ik begrijp jouw ouders wel. Ik zou me ook zorgen maken als mijn dochter drugs gebruikt samen met iemand, daarna wordt ontmaagd door die persoon en ook nog eens zoent met allerlei jongens. Als mijn zusje dat zou doen, zou ik het echt niet goedkeuren.quote:Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Ik denk alleen dat jij je niet zo bezig houdt met mij en gewoon je eigen leven hebt. Ik zie geen reden waarom ik je zou moeten blokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |