Dit vind ik dus één van de betere (drama)komedies. Subtiele humor, prachtig geacteerd, echt een crime dat Giamatti daar geen oscarnominatie voor kreeg, maar Madsen en Church (overigens terecht) wel. ach ja, ouwe koeienquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens Sideways nog een poging gegeven, maar wat een irritante film zeg. Ik zit echt letterlijke elke scene met kromme tenen. Deze ga ik niet afkijken.
quote:
Gelukkig nog niet gezien, ben niet zo'n Trier-fan.quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef picodealion het volgende:
Pff, wat een nare film is Dancer in the Dark zeg.
Ook omdat ie metquote:
Neequote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef victorinox het volgende:
Nog één punt en ik staat weer een plek hoger in de ranglijst.
Volgens mij duurt het wel weer een tijdje voordat iemand mij inhaalt.
* Overallstand FMT
1 Patch 2605
2 SamuelofSEK 2090
3 SaintOfKillers 1752
4 mr_anonimous 1336
5 InTrePidIvity 1331
6 dolle_hond 1194
7 Sokolsky 961
8 Doff 940
9 Gillingham 776
10 California 739
11 Asap 718
12 Sheridana 706
13 victorinox 701
Dat kost je nog wel een maandje.quote:
Ik wel. Ik vind 'm ook erg goed tot nu toe, gewoon heel deprimerend.quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet gezien, ben niet zo'n Trier-fan.
Leukquote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind 'm ook erg goed tot nu toe, gewoon heel deprimerend.
Dat ben ik wel gewend.quote:Op zondag 11 december 2011 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hou je zakdoekjes maar bij de hand
quote:
Ik pink gemakkelijk een traantje weg.quote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]had niet anders van je verwacht
Precies wat jij bedoeltquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik pink gemakkelijk een traantje weg.
Wat bedoel jij dan?
Die wil ik inderdaad ook nog eens zien.quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een docu.
Nou ik niet, maar het einde van Dancer was gewoon té triest. En wat kan die Björk een partij zingen zegquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik pink gemakkelijk een traantje weg.
Wat bedoel jij dan?
Ik heb alleen een stuk van die film gezien, dat zij die man in de trailer neerschiet, is dat het einde ook?quote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou ik niet, maar het einde van Dancer was gewoon té triest. En wat kan die Björk een partij zingen zeg.
Nee, het wordt nog veel erger.quote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stuk van die film gezien, dat zij die man in de trailer neerschiet, is dat het einde ook?
Misschien kom ik toch naar de meetquote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Als je me als een snikkend hoopje misère wil zien ja.
De films waarbij ik heb lopen janken zijn bijna op één hand te tellen, maar ik ben ook niet zo'n movie buff, uit m'n hoofd:quote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Als je me als een snikkend hoopje misère wil zien ja.
Hahaquote:
GWH, van Santquote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef picodealion het volgende:
Good Will Hunting vond ik bedroevend slecht.
Mijn lijst is aanzienlijk kleiner, maar ik ben nu wel nog benieuwder naar Grizzly Man.
Als ik het wist had ik wel geantwoord hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef Mainport het volgende:
Leuk dat jullie hier zitten te keuvelen hoor, maar dat kan ook op zaterdagavond. Er staat een vraag open
Jij bent ook een wiskundegenie die op gesprek komt bij Robin Williams?quote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
GWH, van Sant![]()
Ik vond de film sterk omdat ik me goed kon identificeren.
Grapjas...quote:Op zondag 11 december 2011 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent ook een wiskundegenie die op gesprek komt bij Robin Williams?
Ik zat erop te wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent ook een wiskundegenie die op gesprek komt bij Robin Williams?
Ik vond 'm bijna (maar net niet) zo naar spelen als in Dead Poets Society. Maar ik heb sowieso iets tegen Williams, meestal.quote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Grapjas...
Had hem ergens al verwacht. Nee, je moet het breder trekken. Maar ik vond Williams wel erg mooi spelen.
Xinixquote:
Ik ga jou geen films meer aanraden. Geen pijl op te trekken, die smaak van jou.quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens Sideways nog een poging gegeven, maar wat een irritante film zeg. Ik zit echt letterlijke elke scene met kromme tenen. Deze ga ik niet afkijken.
Tjaquote:Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ga jou geen films meer aanraden. Geen pijl op te trekken, die smaak van jou.
Dat dacht ik ook, tot voor kort.quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja.
Dan ga ik gewoon zelf wel af en toe in je top 100 gluren, over het algemeen hebben we best wat overeenkomsten.
Your movie compatibility is:quote:Op maandag 12 december 2011 11:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot voor kort.
Gelukkig had ik je net ingehaald en volgens mij Gil ook net iets eerderquote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef victorinox het volgende:
Nog één punt en ik staat weer een plek hoger in de ranglijst.
Volgens mij duurt het wel weer een tijdje voordat iemand mij inhaalt.
* Overallstand FMT
1 Patch 2605
2 SamuelofSEK 2090
3 SaintOfKillers 1752
4 mr_anonimous 1336
5 InTrePidIvity 1331
6 dolle_hond 1194
7 Sokolsky 961
8 Doff 940
9 Gillingham 776
10 California 739
11 Asap 718
12 Sheridana 706
13 victorinox 701
Ik heb beide gezien, en vampires suck vond ik nog een graag of 2 erger dan twilight. Twilight is dan gericht op soppende pubertjes, maar het niet per se een heel slechtgemaakte film. Vampires suck loopt over van de luie gemakzuchtige "spoofs", waar geen greintje originaliteit aan te behalen valt. Een beetje als een pestkop zonder goed bronmateriaal. Het is een beetje of Vampires suck wil zeggen tegen Twilight: "Jij bent stom" en daarmee denkt dat ie grappig is.quote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
Voor alle twilight haters, gistern gekeken naar Vampires Suck, man als je twilight hebt gezien kom je niet bij tijdens deze filmBeter dan Twilight in mijn optiek
Ideaal voor een zondagmiddag
Vampires suck, erg flauwe humor. Net als Disaster movie, niet echt origineel, plat, flauw. Maar ach als je te veel op hebt, dan is alles wel grappigquote:Op maandag 12 december 2011 14:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb beide gezien, en vampires suck vond ik nog een graag of 2 erger dan twilight. Twilight is dan gericht op soppende pubertjes, maar het niet per se een heel slechtgemaakte film. Vampires suck loopt over van de luie gemakzuchtige "spoofs", waar geen greintje originaliteit aan te behalen valt. Een beetje als een pestkop zonder goed bronmateriaal. Het is een beetje of Vampires suck wil zeggen tegen Twilight: "Jij bent stom" en daarmee denkt dat ie grappig is.
Zelfs Disaster Movie was leuker. En die film gebruik ik tegenwoordig ipv waterboarden bij mijn vijanden.
Als je teveel op hebt, moet je Joe's Appartment gaan kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Vampires suck, erg flauwe humor. Net als Disaster movie, niet echt origineel, plat, flauw. Maar ach als je te veel op hebt, dan is alles wel grappig
Dat had ik 2 topics terug al in Feedback gevraagd, maar geen gehoor van de Mods!quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef picodealion het volgende:
Dat was een foutje toen ik het nieuwe deel opende, blijkbaar heeft Sub dat per ongeluk overgenomen. Anders zet je even een report, dan zetten die lieve mods dat zo weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Dat is dan ook de enige die ik herken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had de cd speciaal voor dit liedje gekocht
Ik normaal gesproken ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 17:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige die ik herken.
Moet zelf trouwens helemaal niets van dit soort muziek hebben.
Ik was een paar weken terug nog op het STRP-festival, wat een takkeherrie was daar te horen zeg.
Je hoeft ook helemaal niet de muziek leuk te vinden om het te kunnen waarderen in een filmquote:Op maandag 12 december 2011 17:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige die ik herken.
Moet zelf trouwens helemaal niets van dit soort muziek hebben.
Ik was een paar weken terug nog op het STRP-festival, wat een takkeherrie was daar te horen zeg.
Gremlins natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef dekatophetspek het volgende:
Wellicht is deze oproep hier beter op zijn plaats. Tenslotte zitten hier de liefhebbers van de betere films....
FOK!film is op zoek naar de ultieme kerstfilm
En het hoeft natuurlijk niet perse een kerstfilm te zijn. Misschien heb je wel de pest aan kerst en wil je daarom een anti-kerst film benoemen.
2e keus was Gremlins geweestquote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Firefox? Home Alone ? serieus???? OMG
Jij snapt het, kloontje van mequote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef Robby87 het volgende:
Home Alone heeft ook een plekje in mijn hart veroverd toen ik nog klein was. Kan hem deze dagen nog steeds heel erg waarderen. Dat zijn gewoon klassiekers.
Ik had bij jou toch eerder Elf verwacht.quote:
Ach, op het iCM forum werd gisteren zelfs Jingle All The Way bejubeld..quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Firefox? Home Alone ? serieus???? OMG
Stiekem vind ik hem ook best leukquote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, op het iCM forum werd gisteren zelfs Jingle All The Way bejubeld...
Zooey kan het iets te vervelende Ferrell gehalte bijna geheel verbloemen, maar toch niet helemaal. En sinds kort heb ik een hele kerst cd met Zooey dus dat Elf blijft dit jaar mooi in de kastquote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had bij jou toch eerder Elf verwacht.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig als Mainport meedoet, wat jammer dat hij niet naar de meet komt.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig als Mainport meedoet, wat jammer dat hij niet naar de meet komt.
Robin !quote:
Say what? Zo nietquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Mortal kombat was ook veel beter. Maar Street fighter was wel leuk om te zien. Jammer dat er zoveel niet aan klopt als je naar het spel kijkt. Street fighter het spel was dan weer beter dan Mortal kombat...
Smaken verschillen. Zal wel komen omdat Street fighter de oudere van de 2 isquote:
Deze is w.b. MP toepasselijkerquote:
quote:Dr. Dhalsim: If good men do nothing, that is evil enough.
quote:Ken: This sucks! Those guys are good guys, like us!
Ryu: Lately, I don't feel very good.
quote:Colonel William F. Guile: [solemnly] Troopers, I just received new orders. Our superiors say the war is cancelled. We can all go home. Bison is getting paid off for his crimes, and our friends who have died here will have died for nothing. But, we can all go home. Meanwhile, ideals like peace, freedom, and justice, they get packed up. But, we can all go home.
[angrily]
Colonel William F. Guile: Well, I'm not going home. I'm gonna get on my boat, and I'm going up river, and I'm going to kick that son of a bitch Bison's ass so hard that the next Bison wannabe is gonna feel it! Now, who wants to go home... and who wants to go with me?
[the troopers cheer]
quote:Bison: I hoped to meet Guile face-to-face on the battlefield, where we could engage each other in unarmed combat. Then I would snap his spine. But why? Why do they still call me a warlord? And mad? All I want to do is to create the perfect genetic soldier. Not for power, not for evil, but for good. Carlo Blanco shall be the first of many who shall march out of my laboratory and crush every adversary, every creed, every nation! Until the world is in the loving grip of the Pax Bisonica. And peace will reign and all humanity shall bow to me in humble gratitude.
Zangief: That vas beautiful boss!
Een Hongaarse regisseur. Blijkbaar is er nog niemand wakker, en ik ben ff druk met iets anders. Je mag wat mij betreft anders zelf een vraag stellenquote:
De titel verwijst daar naar, maar de film gaat daar in wezen niet over. Turijn is geen seconde te zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, deze gaat over een paard in een Europese stad (niet Troje).
Die had ik laatst wel zien langskomen als vraag en volgens mij nog goed ook, maar meer door alle hints die erna kwamenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De titel verwijst daar naar, maar de film gaat daar in wezen niet over. Turijn is geen seconde te zien.
Ach, komt op het zelfde neerquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De titel verwijst daar naar, maar de film gaat daar in wezen niet over. Turijn is geen seconde te zien.
Ik neem het terug, even een leuke dubbele punten vraag bedenkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou een 3e komt even niet zo snel boven hoor
Jij mag ook antwoorden met het painten van de gezichtjes dragonquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef DragonFodder het volgende:
goh, wat vind ik hier op mijn bureaublad. Paint? Wat zou je daar allemaal mee kunnen?
ja daag!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Jij mag ook antwoorden met het painten van de gezichtjes dragon
ik zie een patroonquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef hornage het volgende:
[..]
Eentje![]()
1
2 Scream 2
3 Scream
4 Scream
5 Scream 2
6
7
8 Scream
9 Scream 3
10
11 Scream 3
12 Scream 4
Helaas, bedtijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Klopt volgens mij. Nu die andere vraag
Waarom niet? Ik zou zeggen: ga eens even snel kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:39 schreef Gillingham het volgende:
Ach, tuurlijk, The Ninth Gate. Ik schaam me echter niet. Heb die film nooit gezien en ben dat ook niet direct van plan.
Met 'eerst' bedoel je blijkbaar 'eerste'.. Zoals het er nu staat betekent je zin iets anders.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:51 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Wat is heir niet duidelijk aan: Eerst 10 films van deze man in chronologische volgorde
Ik vond het ook een rare reaktie van hem op een slecht geformuleerde vraag. Magoe. Is het dubbele puntentopic al weer bijna voorbij?quote:Op woensdag 14 december 2011 00:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met 'eerst' bedoel je blijkbaar 'eerste'.. Zoals het er nu staat betekent je zin iets anders.
Maar ik trek me terug, geen zin in dit gezeur. Gezellig weer hier
Als jij de toorn der Patch over je heen wil roepenquote:Op woensdag 14 december 2011 09:11 schreef hornage het volgende:
We kunnen hem wel ff volspammen
Tis toch weer tijd voor een opstarter
Och, op basis van 1 vrij onbekende regisseur die hij weet?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:23 schreef hornage het volgende:
Ik ben benieuwd hoezeer Eurynox wel of niet opzoekt....
Ach ja er zijn hier genoeg, FMT'ers die namen van regisseurs kennen waar ik nog nooit van heb gehoordquote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, op basis van 1 vrij onbekende regisseur die hij weet?
Nee, meer op basis van antwoorden wanneer er voldoende hints zijn gegeven zodat het opzoekbaar isquote:Op woensdag 14 december 2011 10:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, op basis van 1 vrij onbekende regisseur die hij weet?
Je noemde net nog Blade 2 voor de vraag ervoorquote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef hornage het volgende:
Nu vind ik dat heel aardig, maar ik kon maar op 1 film komen van Ron Perlman......
Dat is een superheldenfilm en die mocht toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Je noemde net nog Blade 2 voor de vraag ervoor
Ik bedoelde meer uit de superhelden reeks waar ze vandaan kwamenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat is een superheldenfilm en die mocht toch niet?
Niet eens Poltergeist bij de TV'squote:Op woensdag 14 december 2011 11:08 schreef picodealion het volgende:
Ik weet een hele leuke vraag maar al mijn screenshots staan thuis.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik je antwoorden ook een klein beetje verdacht vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:55 schreef Eurynox het volgende:
Gemeld, dus men verdenkt mij van zoeken
Je hebt hier alle mogelijkheid tot het verweren van deze verdenkingquote:Op woensdag 14 december 2011 11:55 schreef Eurynox het volgende:
Dat wou ik er nog bijzeggen inderdaad. Het is niet te bewijzen dat je opzoekt, net als dat het niet te bewijzen is dat je dit allemaal weet (behalve als we je op komen zoekenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Je hebt hier alle mogelijkheid tot het verweren van deze verdenking
Ik heb stiekem al even gegoogled, je hebt zeker geen iCheckMovies account oid?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef Eurynox het volgende:
Tsja, wat kan ik zeggen ik ben een moviefreak, het feit dat ik sinds kort actief ben op fok heeft niks te maken met wat ik wel of niet van een onderwerp af weet...
Fair enoughquote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat wou ik er nog bijzeggen inderdaad. Het is niet te bewijzen dat je opzoekt, net als dat het niet te bewijzen is dat je dit allemaal weet (behalve als we je op komen zoeken). Maar na een paar voorvallen is wel besloten dat we verdenkingen gewoon hardop zeggen hier in plaats van dat erover gekonkeld wordt.
Men is altijd een beetje xenofoob bij FMT. Nieuwelingen kunnen immers nooit zoveel weten als vaste FMT'ers, ofzoiets.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:55 schreef Eurynox het volgende:
Uiteraardquote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Men is altijd een beetje xenofoob bij FMT. Nieuwelingen kunnen immers nooit zoveel weten als vaste FMT'ers, ofzoiets.
Zie het als een inwijdingsritueel, overkomt de meestenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:55 schreef Eurynox het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:00 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Men is altijd een beetje xenofoob bij FMT. Nieuwelingen kunnen immers nooit zoveel weten als vaste FMT'ers, ofzoiets.
Okequote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Zie het als een inwijdingsritueel, overkomt de meesten
[..]
Goh... Pas op met het posten van game titels zou ik zo zeggen, dan hebben ze je meteen doorquote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Mij nietquote:Op woensdag 14 december 2011 12:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Wil je nog even "ontgroend" of "ontknaapt" worden jongen?quote:
Ik heb mezelf goed genoeg bewezen met de quiz op de meetquote:Op woensdag 14 december 2011 12:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Wil je nog even "ontgroend" of "ontknaapt" worden jongen?
Komt me bekend voor.. weet 'm zo gauw helaas niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef Eurynox het volgende:
Niemand zin om de vraag te beantwoorden?
Bij jou twijfelde ik in het begin of je nou wel mee moest doen, zo weinig wist je, maar er zit bij jou een snel stijgende lijn in.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij jou twijfelde ik in het begin of je nou wel mee moest doen, zo weinig wist je, maar er zit bij jou een snel stijgende lijn in.
Oh gaan we zo doenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij jou twijfelde ik in het begin of je nou wel mee moest doen, zo weinig wist je, maar er zit bij jou een snel stijgende lijn in.
Ik ken zo gauw ook alleen Koen Mortier, en dit is er zeker niet een van hem.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik moet passen ben ik bang. Belgische films zijn zwaar ondervertegenwoordigd in de lijst van films die ik heb gezien.
Oeh leuk, zullen we deze discussie ook nog eens dunnetjes overdoen?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef RanTheMan het volgende:
brr. een Europese filmEn vast ook in het frans dan.. Brr br en nog een brrrr
Volgens mij niet, maar die had ook flink lange tenen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef RanTheMan het volgende:
is smegel na zn slowchat in het DP topic ooit nog terug gekomen ???
Je kunt dus zien, het is niets persoonlijks en je bent niet de enige.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef DragonFodder het volgende:
Het is wel een terugkerende cyclus he, bij nieuwe deelnemers.
Je moet je vragen ff dik gedrukt maken, anders wordt men chagrijnigquote:
25.000 votes op IMDb, deze moet zeker te doen zijn. Er komt zo vast iemand langs die het weetquote:
Vraag is dikgedrukt toch>quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je moet je vragen ff dik gedrukt maken, anders wordt men chagrijnig
maar nee geen idee
Eigenlijk zijn er best wel veel regels omtrent FMT he? Volgens mij heb ik zo'n beetje heel mijn eerste maand constant op mijn kop gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Je moet je vragen ff dik gedrukt maken, anders wordt men chagrijnig
maar nee geen idee
Ik ook jaquote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er best wel veel regels omtrent FMT he? Volgens mij heb ik zo'n beetje heel mijn eerste maand constant op mijn kop gehad
ik bedoelde eigenlijk de hints...quote:
Ik krijg nog steeds op mn kop, maar misschien ben ik een aansteller, of niet Picoquote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn er best wel veel regels omtrent FMT he? Volgens mij heb ik zo'n beetje heel mijn eerste maand constant op mijn kop gehad
Jaaa, nu geef je het toe, maar alle andere keren dat je opgezocht hebt?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
25.000 votes op IMDb, deze moet zeker te doen zijn. Er komt zo vast iemand langs die het weet.
(En ja ik heb het dus opgezocht, maar daarmee sluit ik mezelf uit van deelname aan deze vraag)
Het is zeker dat deze discussie loopt, hehequote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
25.000 votes op IMDb, deze moet zeker te doen zijn. Er komt zo vast iemand langs die het weet.
(En ja ik heb het dus opgezocht, maar daarmee sluit ik mezelf uit van deelname aan deze vraag)
Jij anarchist jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds op mn kop, maar misschien ben ik een aansteller, of niet Pico
Maar je weet hem wel, ik ruik een cheat!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef Michelangelo2 het volgende:
Raar dat deze nog niet geraden was. Heb hem zelf nog niet gezien trouwens.
Pardon? Ik zit niet in een tent op een plein te notuleren over het gebrek aan potten pindakaas, demonstreren tegen banken om vervolgens een BANKrekening te openen waarop mensen geld kunnen STORTEN tegen het bankensysteem.. Daarnaast heb ik geen dreadlocks..quote:
Je wil niet weten hoe vaak ik opzoek. En dan mezelf voor mijn kop sla als de hint komt waardoor ik het wel zelf had gewetenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jaaa, nu geef je het toe, maar alle andere keren dat je opgezocht hebt?![]()
zo, nu hoor je er ook bij
Somsquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds op mn kop, maar misschien ben ik een aansteller, of niet Pico
Die zag ik al aankomenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar je weet hem wel, ik ruik een cheat!*staat in irritant zijn modus*
Jij hebt overduidelijk geen idee wat een anarchist doetquote:Op woensdag 14 december 2011 12:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Pardon? Ik zit niet in een tent op een plein te notuleren over het gebrek aan potten pindakaas, demonstreren tegen banken om vervolgens een BANKrekening te openen waarop mensen geld kunnen STORTEN tegen het bankensysteem.. Daarnaast heb ik geen dreadlocks..
Donequote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Misschien kun je Michel nog even zijn punten geven?
Dank.
Ach, ik noemde gewoon op wat ik zeker weet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als je nou heel even had gewacht had je dat punt Gill, ik had rebecca noooit aan die poster gelinkt
Gaat 'm niet worden op mijn werk, helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn er op dit moment genoeg painters aanwezig voor een paint vraag?
Ben ik helaas ook te druk voor.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden op mijn werk, helaas.
Anarchisme (afkomstig uit de Griekse αν = "geen" αρχος = "heerser") is het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie). Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of vàn iets of iemand erkent. In de omgangstaal wordt de term anarchisme vaak verward met een andere duiding van het begrip anarchie, dat vooral gebruikt wordt om chaos en wanorde aan te geven. Met de term sociaal-anarchisme tracht men die verwarring tegen te gaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef picodealion het volgende:
Jij hebt overduidelijk geen idee wat een anarchist doet.
Vandaar ook de toevoeging over Occupy, waar je naar verweesquote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Anarchisme (afkomstig uit de Griekse αν = "geen" αρχος = "heerser") is het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie). Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of vàn iets of iemand erkent. In de omgangstaal wordt de term anarchisme vaak verward met een andere duiding van het begrip anarchie, dat vooral gebruikt wordt om chaos en wanorde aan te geven. Met de term sociaal-anarchisme tracht men die verwarring tegen te gaan.
Als politieke stroming is de moderne anarchistische beweging rond 1860 ontstaan als een afsplitsing van het socialisme. Het belangrijkste verschil tussen beide stromingen is dat het anarchisme ook na de revolutie iedere vorm van centraal gezag afwijst. Wel zijn beide het erover eens dat de productiemiddelen collectief bezit behoren te zijn.
Volgens anarchisten leidt elke vorm van gezag tot onderdrukking en is het beter om een bestuur in de vorm van kleine autonome (zelfbesturende) gemeenschappen te hebben. Deze functioneren op basis van vrije associatie en gelijkheid van de deelnemers. Voorbeelden hiervan zijn basisdemocratieën en grassrootsdemocratie zoals die bijvoorbeeld terug te vinden zijn in de manier van organiseren van actiekampen, acties of bijeenkomsten bij anti-globalistische protesten. Hier geldt besluitvorming bij consensus, organisatie in basisgroepen en autonomie van deelnemers als leidraad.
Vanwege de nadruk op de vrije associatie van individuen wordt persoonlijke bewustwording door veel anarchisten belangrijk gevonden. Een anarchistisch adagium is daarom: "het persoonlijke is politiek".
NL occupiers altijd -1 denk ik dan,quote:Op woensdag 14 december 2011 13:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vandaar ook de toevoeging over Occupy, waar je naar verwees. Ik bedoelde meer dat dat geen echte anarchisten zijn.
Dat heb je opgezocht!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Anarchisme (afkomstig uit de Griekse αν = "geen" αρχος = "heerser") is het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie). Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of vàn iets of iemand erkent. In de omgangstaal wordt de term anarchisme vaak verward met een andere duiding van het begrip anarchie, dat vooral gebruikt wordt om chaos en wanorde aan te geven. Met de term sociaal-anarchisme tracht men die verwarring tegen te gaan.
Als politieke stroming is de moderne anarchistische beweging rond 1860 ontstaan als een afsplitsing van het socialisme. Het belangrijkste verschil tussen beide stromingen is dat het anarchisme ook na de revolutie iedere vorm van centraal gezag afwijst. Wel zijn beide het erover eens dat de productiemiddelen collectief bezit behoren te zijn.
Volgens anarchisten leidt elke vorm van gezag tot onderdrukking en is het beter om een bestuur in de vorm van kleine autonome (zelfbesturende) gemeenschappen te hebben. Deze functioneren op basis van vrije associatie en gelijkheid van de deelnemers. Voorbeelden hiervan zijn basisdemocratieën en grassrootsdemocratie zoals die bijvoorbeeld terug te vinden zijn in de manier van organiseren van actiekampen, acties of bijeenkomsten bij anti-globalistische protesten. Hier geldt besluitvorming bij consensus, organisatie in basisgroepen en autonomie van deelnemers als leidraad.
Vanwege de nadruk op de vrije associatie van individuen wordt persoonlijke bewustwording door veel anarchisten belangrijk gevonden. Een anarchistisch adagium is daarom: "het persoonlijke is politiek".
Dammit!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zijn er op dit moment genoeg painters aanwezig voor een paint vraag?
Dat is er juist eentje die me uiteindelijk wel gelukt was.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef Asap het volgende:
[..]
Toch maar Cloverfield moeten bewaren
En ik heb Super 8 niet eens zo heel lang geleden gezien...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is er juist eentje die me uiteindelijk wel gelukt was.
En ik vond het uberhaupt al knap dat jullie er iets in zagen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat is er juist eentje die me uiteindelijk wel gelukt was.
Ik zag ook niks in Super 8.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En ik vond het uberhaupt al knap dat jullie er iets in zagen.
Ik nooit.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef Asap het volgende:
[..]
En ik heb Super 8 niet eens zo heel lang geleden gezien...
Dat is juist een reden om aan Cloverfield te denken.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En ik vond het uberhaupt al knap dat jullie er iets in zagen.
Daar was ik al bang voor, maar ik gebruik het een beetje als richtlijn voor mezelfquote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jaartallen kijk ik niet naar. De meeste kloppen overigens niet.
Ethan is Uncredited, maar hielp wel mee, zoals bij ongeveer de eerste helft van hun films altijd het geval was.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Was Blood Simple niet geregisseerd door maar 1 van de broers?
Dat is alweer maanden geleden. Pak 'm nu maar, dan kunnen we door.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef The_Substitute het volgende:
Doff stelde deze vraag ook, niet al te lang geleden. Toen had ik het punt, dus iemand anders mag nu.
Srry ben nog een newbyquote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef The_Substitute het volgende:
Ik was al bezig een nieuw topic te openen. Degene met de laatste post opent het nieuwe.
Mag ik je dan als oldbie verzoeken je eigen OP te lezen?quote:
Nogmaals srryquote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Mag ik je dan als oldbie verzoeken je eigen OP te lezen?
Hoef geen excuses. Hoe sneller nieuwe spelers de regels kennen, hoe vloeiender het hier blijft lopen.quote:
Ik ben was weer onder mijn steen gekropen, lang leve de reguliere topicsquote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef picodealion het volgende:
Ik vond het een leuk DP topic volk.
Thailand is een tof vakantieland.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:21 schreef Hulkio het volgende:
Ik was op vakantie in Thailand. Was voor mij echt heilige grond om op rond te mogen wandelen.
Dan snap je ook wel waarom ik verbaasd ben toch?quote:
de anderen nog niet kennelijkquote:Op donderdag 15 december 2011 12:14 schreef hornage het volgende:
Uhuh, met je laatste hints had ik hem ook wel geweten
Dan zal ik 'm vast ook niet (goed) kennen, wel?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Beide nooit gezien, ik was zelfs alweer vergeten dat er een remake van was.
Heb je hem opgezocht?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Beide nooit gezien, ik was zelfs alweer vergeten dat er een remake van was.
We kennen de titel in ieder geval allemaal welquote:Op donderdag 15 december 2011 12:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dan zal ik 'm vast ook (goed) niet kennen, wel?
Moet je echt gaan kijken, ondanks de IMDB rating vond ik het best een erg goed gemaakte filmquote:Op donderdag 15 december 2011 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
We kennen de titel in ieder geval allemaal wel
Het lijkt me niet zo bijzonder. Ik weet toch al wat er gaat gebeurenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:23 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Moet je echt gaan kijken, ondanks de IMDB rating vond ik het best een erg goed gemaakte film
Ik zou zeggen ga m kijken, en wees eerlijk, bevalt ie je niet dan stuur ik je iets tofs opquote:Op donderdag 15 december 2011 12:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Met je nieuwe hint had ik hem dan wel geweten
[..]
Het lijkt me niet zo bijzonder. Ik weet toch al wat er gaat gebeuren
Het origineel of de remake?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga m kijken, en wees eerlijk, bevalt ie je niet dan stuur ik je iets tofs opter compensatie van je 1 1/2 uur, maar wel eerlijk zijn
lol, maar maar die grap over die neefjes en the empire state building, goedkoop maar ik moest lachenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:33 schreef Gillingham het volgende:
Beware, er komt een nieuwe Sacha Baron Cohen film aan, The Dictator. Dat kan alle kanten op gaan, maar flauw wordt het sowieso. Hier is alvast de trailer. Ik vond hem niet echt grappig, totdat Baron aan het einde meedoet aan een wedstrijdje sprinten.
elke hint klopt volgens mij en zijn alles behalve vaag toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb 'm opgezocht, de film kwam zelfs even in me op eerder maar de hints brachten me echt compleet op het verkeerde spoor. Hij is zeker te doen.
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
elke hint klopt volgens mij en zijn alles behalve vaag toch?
Deze bracht me totaal op het verkeerde spoor. Ik heb alleen het origineel gezien, en al zal het er vast een rol in spelen zou ik dit nooit van mijn leven met die film linken. Vanaf hier was ik dus het spoor compleet bijster.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef RanTheMan het volgende:
Naast de transformatie van de hier boven genoemde man, veranderd een andere man, een soort pacifist door dezelfde omstandigheden in een geweldadig en op wraak belust persoon, hij doet er alleen 2 dagen langer over dan persoon 1
quote:Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef RanTheMan het volgende:
nope
maar een Sociaal ge isoleert persoon die nog bij zn moeder woont op zn 40ste ofzo (tenminste dat is mijn indruk) veranderd door de juiste omstandigheden binnen een dag in een psychopaat waarbij hij kennelijk enige trauma's uit zijn verleden moet verwerken...
Ja ik ken het experiment ook, en de Duitse filmquote:Op donderdag 15 december 2011 12:47 schreef Gillingham het volgende:
Ik snap de hints, maar ze hielpen niet, omdat ik de hele film niet ken. Nooit geweten dat Das Experiment een Amerikaanse remake had. Fantasieloos Hollywood.
dan had je er ook niets aan gehad als ik screenshots ging plaatsenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:47 schreef Gillingham het volgende:
Ik snap de hints, maar ze hielpen niet, omdat ik de hele film niet ken. Nooit geweten dat Das Experiment een Amerikaanse remake had. Fantasieloos Hollywood.
Klopt. Er was wat mij betreft ook helemaal niks mis met de hints (integendeel), enkel met de kwalificatie 'makkie'.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:51 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dan had je er ook niets aan gehad als ik screenshots ging plaatsen
Tsja dat ging ook over piet paulusma, een jaar terug was het best wel groot nieuws dat hij daar opeens in opdook, maar jullie kijken allemaal liever films dan Shownieuws denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 12:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Klopt. Er was wat mij betreft ook helemaal niks mis met de hints (integendeel), enkel met de kwalificatie 'makkie'.
Jah op het moment dat hij bewaarder wordt en straffen moet uitdelen is de eerste straf opdrukken, bedacht door een ander en daarna wordt hij behoorlijk geestenziek met bijv het pissen in het gezicht van brody,d an gebeurt al op dag 2 volgens mij, en brody komt pas later fysiek in actie tegen Ibi Aminquote:Op donderdag 15 december 2011 13:00 schreef Baszh het volgende:
Verandert hij in die film binnen een dag in een psychopaat? Dat deed mij helemaal verkeerd denken iig
Ik heb al meer dan een jaar geen review meer geschreven op fok. Dan moet ik het in een vakantie gaan kijken ofzo anders heb ik geen tijd of geen zin om een reviewtje te schrijvenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:30 schreef RanTheMan het volgende:
de vraag gaat over de remake, dus de remake uiteraard.. eigenlijk moet je dr dan ook een review over schrijven, dan weet ik echt hoe erlijk je bent:):):) Vond m beter dan Cell211 maar dat kan ook aan de taal liggen
'Shownieuws' en 'goot nieuws' in één zin...quote:Op donderdag 15 december 2011 12:56 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Tsja dat ging ook over piet paulusma, een jaar terug was het best wel groot nieuws dat hij daar opeens in opdook, maar jullie kijken allemaal liever films dan Shownieuws denk ik![]()
Beide films én het boek wijken nogal af van het oorspronkelijke experiment.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:06 schreef Baszh het volgende:
Ohw hij is een van de deelnemers.. Ik ken het originele experiment van Zimbardo en daar werden studenten gebruikt, geen 40-jarige mannen.
Ik heb t ff opgezocht, en mijn hemel, ik had er nog nooit van gehoord....quote:Op donderdag 15 december 2011 15:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Voor jou geldt ook, we hebben over de Chinezen niet de Japanners
Ik moet er nu echter vandoor, dus als niemand het weet moeten jullie maar even een nieuwe vraag doen.
Makkelijk beroep heeft ze dan.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:22 schreef wyccie het volgende:
Helena Bonham-Carter... hoe kan ik die vergeten.![]()
Maar die speelt niet alleen excentriekelingen, dat ís ze ook.
Tja, maar als je zelf zo bent als een aantal van haar rollen heb je daarentegen geen makkelijk levenquote:
Ah is dit dan de kleine Bruce Willis?quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah is dit dan de kleine Bruce Willis?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Klopt, hij kijkt naar Christopher Walken, waarvan ik ooit een dubbelganger heb gezien. Dat ik aan het bier zat deed daar niks aan af.
Doe maar, heb hem al weggehaald.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:04 schreef RanTheMan het volgende:
ik werd in een spoed overlegje getrokkenmaar heb wel een toffe vraag...
quote:
Dat moet ook, sommige vragen kun je denk ik pas beantwoorden als je antwoorden erna goed hebt denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:15 schreef DragonFodder het volgende:
Leuke vraag, ik moest wel een paar keer lezen
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Argh. Te verwarrend voor een slechte vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |