Dit vind ik dus één van de betere (drama)komedies. Subtiele humor, prachtig geacteerd, echt een crime dat Giamatti daar geen oscarnominatie voor kreeg, maar Madsen en Church (overigens terecht) wel. ach ja, ouwe koeienquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens Sideways nog een poging gegeven, maar wat een irritante film zeg. Ik zit echt letterlijke elke scene met kromme tenen. Deze ga ik niet afkijken.
quote:
Gelukkig nog niet gezien, ben niet zo'n Trier-fan.quote:Op zondag 11 december 2011 20:07 schreef picodealion het volgende:
Pff, wat een nare film is Dancer in the Dark zeg.
Ook omdat ie metquote:
Neequote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef victorinox het volgende:
Nog één punt en ik staat weer een plek hoger in de ranglijst.
Volgens mij duurt het wel weer een tijdje voordat iemand mij inhaalt.
* Overallstand FMT
1 Patch 2605
2 SamuelofSEK 2090
3 SaintOfKillers 1752
4 mr_anonimous 1336
5 InTrePidIvity 1331
6 dolle_hond 1194
7 Sokolsky 961
8 Doff 940
9 Gillingham 776
10 California 739
11 Asap 718
12 Sheridana 706
13 victorinox 701
Dat kost je nog wel een maandje.quote:
Ik wel. Ik vind 'm ook erg goed tot nu toe, gewoon heel deprimerend.quote:Op zondag 11 december 2011 20:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet gezien, ben niet zo'n Trier-fan.
Leukquote:Op zondag 11 december 2011 20:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik wel. Ik vind 'm ook erg goed tot nu toe, gewoon heel deprimerend.
Dat ben ik wel gewend.quote:Op zondag 11 december 2011 20:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Hou je zakdoekjes maar bij de hand
quote:
Ik pink gemakkelijk een traantje weg.quote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]had niet anders van je verwacht
Precies wat jij bedoeltquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik pink gemakkelijk een traantje weg.
Wat bedoel jij dan?
Die wil ik inderdaad ook nog eens zien.quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas een docu.
Nou ik niet, maar het einde van Dancer was gewoon té triest. En wat kan die Björk een partij zingen zegquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik pink gemakkelijk een traantje weg.
Wat bedoel jij dan?
Ik heb alleen een stuk van die film gezien, dat zij die man in de trailer neerschiet, is dat het einde ook?quote:Op zondag 11 december 2011 21:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou ik niet, maar het einde van Dancer was gewoon té triest. En wat kan die Björk een partij zingen zeg.
Nee, het wordt nog veel erger.quote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een stuk van die film gezien, dat zij die man in de trailer neerschiet, is dat het einde ook?
Misschien kom ik toch naar de meetquote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Als je me als een snikkend hoopje misère wil zien ja.
De films waarbij ik heb lopen janken zijn bijna op één hand te tellen, maar ik ben ook niet zo'n movie buff, uit m'n hoofd:quote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
Als je me als een snikkend hoopje misère wil zien ja.
Hahaquote:
GWH, van Santquote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef picodealion het volgende:
Good Will Hunting vond ik bedroevend slecht.
Mijn lijst is aanzienlijk kleiner, maar ik ben nu wel nog benieuwder naar Grizzly Man.
Als ik het wist had ik wel geantwoord hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef Mainport het volgende:
Leuk dat jullie hier zitten te keuvelen hoor, maar dat kan ook op zaterdagavond. Er staat een vraag open
Jij bent ook een wiskundegenie die op gesprek komt bij Robin Williams?quote:Op zondag 11 december 2011 22:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
GWH, van Sant![]()
Ik vond de film sterk omdat ik me goed kon identificeren.
Grapjas...quote:Op zondag 11 december 2011 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent ook een wiskundegenie die op gesprek komt bij Robin Williams?
Ik zat erop te wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij bent ook een wiskundegenie die op gesprek komt bij Robin Williams?
Ik vond 'm bijna (maar net niet) zo naar spelen als in Dead Poets Society. Maar ik heb sowieso iets tegen Williams, meestal.quote:Op zondag 11 december 2011 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Grapjas...
Had hem ergens al verwacht. Nee, je moet het breder trekken. Maar ik vond Williams wel erg mooi spelen.
Xinixquote:
Ik ga jou geen films meer aanraden. Geen pijl op te trekken, die smaak van jou.quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens Sideways nog een poging gegeven, maar wat een irritante film zeg. Ik zit echt letterlijke elke scene met kromme tenen. Deze ga ik niet afkijken.
Tjaquote:Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ga jou geen films meer aanraden. Geen pijl op te trekken, die smaak van jou.
Dat dacht ik ook, tot voor kort.quote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja.
Dan ga ik gewoon zelf wel af en toe in je top 100 gluren, over het algemeen hebben we best wat overeenkomsten.
Your movie compatibility is:quote:Op maandag 12 december 2011 11:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot voor kort.
Gelukkig had ik je net ingehaald en volgens mij Gil ook net iets eerderquote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef victorinox het volgende:
Nog één punt en ik staat weer een plek hoger in de ranglijst.
Volgens mij duurt het wel weer een tijdje voordat iemand mij inhaalt.
* Overallstand FMT
1 Patch 2605
2 SamuelofSEK 2090
3 SaintOfKillers 1752
4 mr_anonimous 1336
5 InTrePidIvity 1331
6 dolle_hond 1194
7 Sokolsky 961
8 Doff 940
9 Gillingham 776
10 California 739
11 Asap 718
12 Sheridana 706
13 victorinox 701
Ik heb beide gezien, en vampires suck vond ik nog een graag of 2 erger dan twilight. Twilight is dan gericht op soppende pubertjes, maar het niet per se een heel slechtgemaakte film. Vampires suck loopt over van de luie gemakzuchtige "spoofs", waar geen greintje originaliteit aan te behalen valt. Een beetje als een pestkop zonder goed bronmateriaal. Het is een beetje of Vampires suck wil zeggen tegen Twilight: "Jij bent stom" en daarmee denkt dat ie grappig is.quote:Op maandag 12 december 2011 11:41 schreef RanTheMan het volgende:
Voor alle twilight haters, gistern gekeken naar Vampires Suck, man als je twilight hebt gezien kom je niet bij tijdens deze filmBeter dan Twilight in mijn optiek
Ideaal voor een zondagmiddag
Vampires suck, erg flauwe humor. Net als Disaster movie, niet echt origineel, plat, flauw. Maar ach als je te veel op hebt, dan is alles wel grappigquote:Op maandag 12 december 2011 14:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb beide gezien, en vampires suck vond ik nog een graag of 2 erger dan twilight. Twilight is dan gericht op soppende pubertjes, maar het niet per se een heel slechtgemaakte film. Vampires suck loopt over van de luie gemakzuchtige "spoofs", waar geen greintje originaliteit aan te behalen valt. Een beetje als een pestkop zonder goed bronmateriaal. Het is een beetje of Vampires suck wil zeggen tegen Twilight: "Jij bent stom" en daarmee denkt dat ie grappig is.
Zelfs Disaster Movie was leuker. En die film gebruik ik tegenwoordig ipv waterboarden bij mijn vijanden.
Als je teveel op hebt, moet je Joe's Appartment gaan kijken.quote:Op maandag 12 december 2011 14:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Vampires suck, erg flauwe humor. Net als Disaster movie, niet echt origineel, plat, flauw. Maar ach als je te veel op hebt, dan is alles wel grappig
Dat had ik 2 topics terug al in Feedback gevraagd, maar geen gehoor van de Mods!quote:Op maandag 12 december 2011 14:47 schreef picodealion het volgende:
Dat was een foutje toen ik het nieuwe deel opende, blijkbaar heeft Sub dat per ongeluk overgenomen. Anders zet je even een report, dan zetten die lieve mods dat zo weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Dat is dan ook de enige die ik herken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Had de cd speciaal voor dit liedje gekocht
Ik normaal gesproken ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 17:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige die ik herken.
Moet zelf trouwens helemaal niets van dit soort muziek hebben.
Ik was een paar weken terug nog op het STRP-festival, wat een takkeherrie was daar te horen zeg.
Je hoeft ook helemaal niet de muziek leuk te vinden om het te kunnen waarderen in een filmquote:Op maandag 12 december 2011 17:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige die ik herken.
Moet zelf trouwens helemaal niets van dit soort muziek hebben.
Ik was een paar weken terug nog op het STRP-festival, wat een takkeherrie was daar te horen zeg.
Gremlins natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 18:26 schreef dekatophetspek het volgende:
Wellicht is deze oproep hier beter op zijn plaats. Tenslotte zitten hier de liefhebbers van de betere films....
FOK!film is op zoek naar de ultieme kerstfilm
En het hoeft natuurlijk niet perse een kerstfilm te zijn. Misschien heb je wel de pest aan kerst en wil je daarom een anti-kerst film benoemen.
2e keus was Gremlins geweestquote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Firefox? Home Alone ? serieus???? OMG
Jij snapt het, kloontje van mequote:Op maandag 12 december 2011 18:37 schreef Robby87 het volgende:
Home Alone heeft ook een plekje in mijn hart veroverd toen ik nog klein was. Kan hem deze dagen nog steeds heel erg waarderen. Dat zijn gewoon klassiekers.
Ik had bij jou toch eerder Elf verwacht.quote:
Ach, op het iCM forum werd gisteren zelfs Jingle All The Way bejubeld..quote:Op maandag 12 december 2011 18:34 schreef dekatophetspek het volgende:
Firefox? Home Alone ? serieus???? OMG
Stiekem vind ik hem ook best leukquote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ach, op het iCM forum werd gisteren zelfs Jingle All The Way bejubeld...
Zooey kan het iets te vervelende Ferrell gehalte bijna geheel verbloemen, maar toch niet helemaal. En sinds kort heb ik een hele kerst cd met Zooey dus dat Elf blijft dit jaar mooi in de kastquote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had bij jou toch eerder Elf verwacht.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig als Mainport meedoet, wat jammer dat hij niet naar de meet komt.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind het altijd zo gezellig als Mainport meedoet, wat jammer dat hij niet naar de meet komt.
Robin !quote:
Say what? Zo nietquote:Op maandag 12 december 2011 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Mortal kombat was ook veel beter. Maar Street fighter was wel leuk om te zien. Jammer dat er zoveel niet aan klopt als je naar het spel kijkt. Street fighter het spel was dan weer beter dan Mortal kombat...
Smaken verschillen. Zal wel komen omdat Street fighter de oudere van de 2 isquote:
Deze is w.b. MP toepasselijkerquote:
quote:Dr. Dhalsim: If good men do nothing, that is evil enough.
quote:Ken: This sucks! Those guys are good guys, like us!
Ryu: Lately, I don't feel very good.
quote:Colonel William F. Guile: [solemnly] Troopers, I just received new orders. Our superiors say the war is cancelled. We can all go home. Bison is getting paid off for his crimes, and our friends who have died here will have died for nothing. But, we can all go home. Meanwhile, ideals like peace, freedom, and justice, they get packed up. But, we can all go home.
[angrily]
Colonel William F. Guile: Well, I'm not going home. I'm gonna get on my boat, and I'm going up river, and I'm going to kick that son of a bitch Bison's ass so hard that the next Bison wannabe is gonna feel it! Now, who wants to go home... and who wants to go with me?
[the troopers cheer]
quote:Bison: I hoped to meet Guile face-to-face on the battlefield, where we could engage each other in unarmed combat. Then I would snap his spine. But why? Why do they still call me a warlord? And mad? All I want to do is to create the perfect genetic soldier. Not for power, not for evil, but for good. Carlo Blanco shall be the first of many who shall march out of my laboratory and crush every adversary, every creed, every nation! Until the world is in the loving grip of the Pax Bisonica. And peace will reign and all humanity shall bow to me in humble gratitude.
Zangief: That vas beautiful boss!
Een Hongaarse regisseur. Blijkbaar is er nog niemand wakker, en ik ben ff druk met iets anders. Je mag wat mij betreft anders zelf een vraag stellenquote:
De titel verwijst daar naar, maar de film gaat daar in wezen niet over. Turijn is geen seconde te zien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, deze gaat over een paard in een Europese stad (niet Troje).
Die had ik laatst wel zien langskomen als vraag en volgens mij nog goed ook, maar meer door alle hints die erna kwamenquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De titel verwijst daar naar, maar de film gaat daar in wezen niet over. Turijn is geen seconde te zien.
Ach, komt op het zelfde neerquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De titel verwijst daar naar, maar de film gaat daar in wezen niet over. Turijn is geen seconde te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |