abonnement Unibet Coolblue
pi_105717010
Ja soms zitten ze heel erg vast. Keihard rammen en schoppen helpt :P

Heb het eens bij een auto gezien die zat ZO erg vast, toen met een gigantische hamer en ijzeren staaf lopen slaan (de auto stond op een brug) en toen kwam er beetje bij beetje beweging in. Toch ruim 30 min. bezig geweest om 1 wiel eraf te krijgen :')
Facts don't care about your feelings
  zondag 18 december 2011 @ 11:02:58 #77
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_105717022
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja soms zitten ze heel erg vast. Keihard rammen en schoppen helpt :P

Heb het eens bij een auto gezien die zat ZO erg vast, toen met een gigantische hamer en ijzeren staaf lopen slaan (de auto stond op een brug) en toen kwam er beetje bij beetje beweging in. Toch ruim 30 min. bezig geweest om 1 wiel eraf te krijgen :')
Ik gooi ze van de week wel achterin en rij naar de garage. _O-
pi_105717059
Wat voor BMW heb jij ook alweer? :P
Facts don't care about your feelings
pi_105717109
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja soms zitten ze heel erg vast. Keihard rammen en schoppen helpt :P

Heb het eens bij een auto gezien die zat ZO erg vast, toen met een gigantische hamer en ijzeren staaf lopen slaan (de auto stond op een brug) en toen kwam er beetje bij beetje beweging in. Toch ruim 30 min. bezig geweest om 1 wiel eraf te krijgen :')
Bij mij zaten de voorste ook goed vast. Met wat schoppen en schelden kwamen ze los
pi_105717139
Oh ja schelden en schreeuwen helpt ook >:)
Facts don't care about your feelings
  zondag 18 december 2011 @ 11:12:05 #81
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_105717215
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat voor BMW heb jij ook alweer? :P
118i uit 2007 :)
pi_105717431
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 08:30 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Gaat je service lampje niet toevallig vandaag branden omdat vandaag je koplamp kaduuk gaat? :)

1. Kan je zelf doen. Of je er makkelijk bij kan, weet ik niet. Ook heb je bij xenon kans op een electrische schok. Je moet ff weten hoe je dat moet voorkomen. (Ik weet het niet :P)

2. Staat in je boekje.
Hoi,

1] nee hij geeft aan, bij starten, hoeveel km nog te gaan was, dus ik zag m aflopen. En nu staat ie op -32km :7

2] ik zal eens kijken, had nog niks kunnen vinden daarover.
pi_105739963
Tssss. Wat ben ik toch een hark!

Net - met het ommetje met de hond ook direct even de auto gecheckt om te kijken hoe en wat - en ik heb dus gewoon H7 erin zitten....
HOE DOM.
Ik het hele weekend met mistlampen en stadslichten rondrijden, in de veronderstelling die koplampen niet te kunnen vervangen.... zijn het gewoon standaard dingen.
Nou, dat scheelt wel even wat kosten. Heb nog wel een H7 reservelampje. Morgen in daglicht maar even wisselen.
  zondag 18 december 2011 @ 22:01:44 #84
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105746019
Dacht al; xenon kan niet kapot. ;)
Zeker lease?

NB.
Alu-velgen niet los te krijgen van de remschijven; bouten iets lossen en even de oprit op en neer en de boel is los. Wel voorzichtig om de boel niet te beschadigen. :)
In het vervolg wat kopervet, of de moderne opvolger daarvan, zuinig op het velghart aanbrengen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105747915
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
Dacht al; xenon kan niet kapot. ;)
Zeker lease?

Hoezo kan Xenon niet kapot..? :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 18 december 2011 @ 22:40:26 #86
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105748558
Heb je dat gele rondje achter mijn lettertjes wel gezien? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 18 december 2011 @ 22:52:13 #87
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_105749244
quote:
2s.gif Op zondag 18 december 2011 22:30 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Hoezo kan Xenon niet kapot..? :')
omdat er volgens mij geen draadje inzit maar gas ontlading is. kan wel kapot maar niet zo snel.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_105752075
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef Matty___ het volgende:

[..]

omdat er volgens mij geen draadje inzit maar gas ontlading is. kan wel kapot maar niet zo snel.
iig. Xenonlampen gaan ook kapot, maar hebben een langere levensduur dan halogeen itself.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105763020
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Even ontopic:
Mijn achterruitverwarming heeft bij 3 lijntjes een verbrand puntje. Die puntjes zijn precies op dezelfde lijn. Dus 3 horizontale lijnen en 3 kleine zwarte puntjes op 1 verticale lijn.

Nou heb ik bij de brezan een potje contactlijm gekocht. Is zo n goedje waar 3 gram zilver in zit en kostte me ook 30 euro.
Hoe kan ik dat goed erom smeren? Moet ik daarvoor nog iets toen of kan ik het gewoon erop smeren? De lijm zit in een potje wat 3 keer zo kleiner is dan een tipex potje maar wel met een kwast. Ik had er heel klein beetje op gesmeerd maar het werkte niet.

Tevens is er niets met de zekering want een beslagen ruit gaat overal weg behalve op die 3 lijnen
Even terug op dit. Hoe kan ik mn achterruitverwarming repareren? Slechts 3 lijntjes doen het niet. De rest van de raam werkt wel.
pi_105765408
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 10:24 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Even terug op dit. Hoe kan ik mn achterruitverwarming repareren? Slechts 3 lijntjes doen het niet. De rest van de raam werkt wel.
Nieuwe achterruit, of je er geen zorgen om maken..

Ik weet het niet, nooit meegemaakt.. :P

x
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105765800
Jij was toch de E36 allesweter? Wat een flutadvies geef je dan :')
Facts don't care about your feelings
pi_105766051
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 11:51 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nieuwe achterruit, of je er geen zorgen om maken..

Ik weet het niet, nooit meegemaakt.. :P

x
Naah ik ga m niet vervangen. Is het niet waard aangezien ik dan toch weer tegen de 100 euro geld kwijt ben met de kans dat die ook stuk is. Dit moet te fixen zijn.
pi_105766205
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij was toch de E36 allesweter? Wat een flutadvies geef je dan :')
Ja E36 allesweter, geen E36,5.. :')

Ik ga geen streepjes repareren van een achterruit, ik vervang gelijk mijn achterruit, incl. montage heb ik het voor 50 a 60 euro laten doen.. Tja..? Dan blindeer ik het gelijk.. :D
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105766988
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 12:15 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja E36 allesweter, geen E36,5.. :')

Ik ga geen streepjes repareren van een achterruit, ik vervang gelijk mijn achterruit, incl. montage heb ik het voor 50 a 60 euro laten doen.. Tja..? Dan blindeer ik het gelijk.. :D
Wat ben je nou voor een nep bmw lover :P Ik moet die shit gewoon repareren. Ik weet gewoon zeker dat ik alleen het glas tegen de 100 euro aan zit op de sloop. Dr zitten echt mofo's hier die voor dat spul zoveel vragen.
Ik heb al 30 euro uitgegeven voor een potje van 3 gram zilver en dat gaat ook hoe dan ook gesmeerd worden op mn raam :P

Dus geef me een oplossing met behoud van huidige raam :P
pi_105770969
Ooooh wat kijkt ie boos >:)

Facts don't care about your feelings
pi_105771646
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 12:41 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor een nep bmw lover :P Ik moet die shit gewoon repareren. Ik weet gewoon zeker dat ik alleen het glas tegen de 100 euro aan zit op de sloop. Dr zitten echt mofo's hier die voor dat spul zoveel vragen.
Ik heb al 30 euro uitgegeven voor een potje van 3 gram zilver en dat gaat ook hoe dan ook gesmeerd worden op mn raam :P

Dus geef me een oplossing met behoud van huidige raam :P
Ik ben geen Nep BMW Lover, ik heb alleen haat aan de Compact.. :')..

Ik zou zeggen smeer dat goedje maar op je raam dan, waarom vraag je het hier dan nog hoe dat moet.. :P
hehehhe, en achterraam voor een compact zou hier zeer zeker richting de helft kosten hier, maybe 30 maybe 50 euro..

Maargoed, ik wil je wel graag helpen: Breng jou auto na de sloop en ruil die in voor de achterraam..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_105778250
Er gaat aardig wat stroom door dat draadje toch? Dus of het geen risico is met zulke contactlijm...
Het lijkt me gewoon vetvrij en schoonmaken en dat spul erop smeren met een kwastje. Hoe moet het anders?
Persoonlijk zou ik niet te veel effort steken in zo'n achterruitverwarming.

[ Bericht 19% gewijzigd door gebrokenglas op 19-12-2011 20:13:42 ]
  maandag 19 december 2011 @ 19:47:58 #98
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105784915
Goed schoonmaken, twee stukken isolatietape en daartussen je zilververf smeren.
Als je geluk hebt werkt het.

Ik heb ooit wel eens zo'n ding aan de praat gekregen met dat soort lak (van Bison geloof ik toen) Maar het is ook wel eens niet gelukt.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105785938
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:47 schreef Hyperdude het volgende:
Goed schoonmaken, twee stukken isolatietape en daartussen je zilververf smeren.
Als je geluk hebt werkt het.

Ik heb ooit wel eens zo'n ding aan de praat gekregen met dat soort lak (van Bison geloof ik toen) Maar het is ook wel eens niet gelukt.
Kijk tape! daar heb ik iets aan. Ga ik van de week proberen. :)
pi_105788236
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:13 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Ik leef nog :)
Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef micky64 het volgende:
iemand interesse in mijn E46?

Ik heb hem te koop reden, ik rij er te weinig mee en wil daarom een kleinere auto terugkopen, geintresseerd? Mail me even of reageer op mijn advertentie op autoscout

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ckebgwhzehh3

gr. Michael

ps prijs is onderhandelbaar!

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
pi_105790780
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

[ afbeelding ] was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

[..]

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Ik zit ook te kijken naar motoren. Zo n Yamaha R1 zou ik wel willen hebben :P. Eentje uit "99 kost zo n 2000 ongeveer dus daarvoor moet ik even sparen :) en dan nog een goed pak natuurlijk.
  maandag 19 december 2011 @ 22:28:25 #102
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105795719
Neem iets comfortabelers voor je rug dan zo´n racebak:
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105795790
Ik moet zeggen dat het nog steeds aardig vertoeven was op die RC8, terwijl je best voorover zat. Ik heb er in ieder geval in een motorweekend een kleine 2500 km mee gedaan. Iedereen was verbaasd hoe goed ik 't volhield op dat ding, terwijl 't zitje best een plank was :D
  maandag 19 december 2011 @ 22:51:57 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_105797118
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_105810645
*kuch* bmwtopic *kuch*

Was vanochtend bij de stoplichten. Stond een nieuwe bmw motor en ik las 1200 op zn tank. Mooi geluid maakte dat ding hoor :P
  dinsdag 20 december 2011 @ 10:17:39 #106
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105810696
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
een eerste versnelling die al tot hoger dan de maximumsnelheid gaat (bij een beetje wegracer trek je hem in de 1 door tot 140) is niet echt handig inderdaad.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:32:49 #107
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_105812761
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

[ afbeelding ] was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

[..]

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Mijn aanbod staat nog steeds om mijn klassieker te ruilen voor je E46 hoor :P
Geyle motorfiets trouwens :9~
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_105814509
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:51 schreef Hyperdude het volgende:
Hangt er ook vanaf wat voor lichaam je hebt. Ik ben niet echt blij op de 996 van mijn zusje met mijn 1.92 m.
Maar grootste nadeel van die racedingen is dat je rijbewijs serieus gevaar loopt. Op de openbare weg zit ik mij alleen maar in te houden.
Ik ben 1.80m, dus dat scheelt inderdaad.

Maar ook met 'gewone' motoren loopt je rijbewijs serieus gevaar. En ja, je zit jezelf constant in te houden haha. Ik vind de sensatie van de acceleratie veel mooier dan de sensatie van constant op hoge snelheid rijden.

Ik heb wel 270 gedaan op dat ding, maar dan lig je echt alleen maar en kijk je een paar honderd meter vooruit, terwijl je je vasthoudt bij het leven :P

quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:

[..]

een eerste versnelling die al tot hoger dan de maximumsnelheid gaat (bij een beetje wegracer trek je hem in de 1 door tot 140) is niet echt handig inderdaad.
Mwah, er zijn er maar weinig die tot 140 doortrekken in de één (anders heb je best een 'trage' acceleratie ivm vertanding). De meesten gaan tot ongeveer 110/120, maargoed dan heb je het nog steeds over achterlijkheden natuurlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef Gokhan03 het volgende:
*kuch* bmwtopic *kuch*

Was vanochtend bij de stoplichten. Stond een nieuwe bmw motor en ik las 1200 op zn tank. Mooi geluid maakte dat ding hoor :P
Waarschijnlijk een 1200rr, één van de bruutste wegracers van dit moment. Dat ding kun je stock al gewoon zo op een circuit gooien en prima meekomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:32 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

Mijn aanbod staat nog steeds om mijn klassieker te ruilen voor je E46 hoor :P
Geyle motorfiets trouwens :9~
Hij moet echt verkocht voorlopig, helaas. Eerst even geen inruil, ook op dit moment niet logisch gezien ik 3,5 maanden naar het buitenland ga.
pi_105906623
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Same.

Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.

[ afbeelding ] was heerlijk :9~

Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.

[..]

Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.

Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Ik heb een wat oudere fzr 600 uit 92.
Kun je ook wel je rijbewijs op kwijtraken, makkelijk.

Ik vind het mezelf inhouden maar moeilijk. Ik neem niet veel risico's maar ik rij wel hard en trek hem wellicht te vaak (voor de bekeuringen) ver door.
Laatste toertochtje voor het slechte weer bevatte een stuk of 5 tripjes boven de 200. En zo lang hadden we niet gereden.

Volgende seizoen maar iets beter aan de snelheid houden :')

proberen..
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105906651
Zinloos, je weet het toch wel. Op een scooter gaat al iedereen te hard laat staan een motor :')
Facts don't care about your feelings
pi_105907866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Ik heb een wat oudere fzr 600 uit 92.
Kun je ook wel je rijbewijs op kwijtraken, makkelijk.

Ik vind het mezelf inhouden maar moeilijk. Ik neem niet veel risico's maar ik rij wel hard en trek hem wellicht te vaak (voor de bekeuringen) ver door.
Laatste toertochtje voor het slechte weer bevatte een stuk of 5 tripjes boven de 200. En zo lang hadden we niet gereden.

Volgende seizoen maar iets beter aan de snelheid houden :')

proberen..
Ach, ik deed af en toe ook 200+ omdat ik daar gewoon binnen 8 seconden op zat, maar ik zwakte dan redelijk snel af. Ik vond/vind de sensatie van de acceleratie fantastisch, maar het constant hard rijden vergt gewoon meer energie en concentratievermogen (helemaal op een buikschuiver waar je bijna voorover hangt). Ik reed standaard tussen de 130 en 140, om een beetje vloeiend te blijven inhalen (ik houd niet van achter auto's hangen, helemaal niet op de motor omdat remmen in een schrikactie op de motor niet zo'n heel leuk tafereel is, dus haal ik ze in).

Ik heb welgeteld één bekeuring op de motor gehad, en die was voor 7 te hard ofzo ( :') )
pi_105912825
Oh dat valt nog mee. ik heb mijn motor nog maar een zomertje gehad en heb gelukkig nog geen bekeuringen.

230 op de snelweg als het een beetje waait is ook niet echt relaxt
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105913422
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 12:51 schreef piekartz87 het volgende:
Oh dat valt nog mee. ik heb mijn motor nog maar een zomertje gehad en heb gelukkig nog geen bekeuringen.

230 op de snelweg als het een beetje waait is ook niet echt relaxt
Met 230 waait het altijd :P

Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet. :X

De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
pi_105913671
Ik verloor dus laatst de linker kap van mijn motor. dat was even schrikken.
maar dat was toen het ook hagelde laatst, dikke windstoten.

heb al nieuwe kappen gelukkig. voordeel van een wat oudere motor.\\verder nog niks kwijtgeraakt:P heb ook vaak de tas om. goed aan denken dus ^^
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105913789
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:18 schreef piekartz87 het volgende:
Ik verloor dus laatst de linker kap van mijn motor. dat was even schrikken.
maar dat was toen het ook hagelde laatst, dikke windstoten.

heb al nieuwe kappen gelukkig. voordeel van een wat oudere motor.\\verder nog niks kwijtgeraakt:P heb ook vaak de tas om. goed aan denken dus ^^
In de tunnel met mn 323TI reed ik rond de 230 en flikkert mn knipperlicht opeens eraf. Was wel ff schrikken.
  donderdag 22 december 2011 @ 13:22:43 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105913832
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Met 230 waait het altijd :P

Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet. :X

De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
Mijn top is 265 met de auto, 270 op een motor, moet er niet aandenken
pi_105914050
mijn top is 245 met de auto
motor gaat niet harder dan 230. acceleratie maakt veel goed :)

ben wel toen ik net een e30 had op de autobahn mijn logo verloren. ik dacht dat het een vogeltje was
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_105919852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mijn top is 265 met de auto, 270 op een motor, moet er niet aandenken
Ja, ik zat helemaal voorover (buikschuiver) en ik had de beide ritsjes (links en rechts) naar boven toe dichtgeritst.....dus kwam er wind ergens in een kier en ging dat ding open. Bracht me niet uit balans ofzo, merkte er juist niet van totdat een van de groep mij maande dat m'n tas open was toen we weer wat waren afgeremd.

Lesson learned: ritsjes altijd naar één kant dichtritsen zodat er geen lucht onder kan komen :P


Die motor was ziekelijk. Qua acceleratie van 0 naar 100 in iets van 2,8, en 0 naar 200 in rond de 8. Het rare was dat dat ding best 'vroeg' ophield qua topsnelheid, 270 was wel echt vol in de toerenbegrenzer. Jammer, verwachtte ik niet van zo'n ding (terwijl het alsnog een achterlijke snelheid is). Die snelheidsbeleving is echt zo veel anders dan in de auto.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:28 schreef piekartz87 het volgende:
mijn top is 245 met de auto
motor gaat niet harder dan 230. acceleratie maakt veel goed :)

ben wel toen ik net een e30 had op de autobahn mijn logo verloren. ik dacht dat het een vogeltje was
Had ik ook met m'n E30. Ik deed 240 km/u met dat ding, zie ik ineens m'n linker spiegelglas hevig heen en weer bewegen. Ik afremmen, snel raam open om dat ding te pakken.....5cm voordat ik 'm had vloog ie weg :D
pi_105968161
Wat is dat toch dat veel oldtimers BMW 3series zijn geimporteerd uit Zwitserland?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
pi_105968509
Valt wel mee, je hebt ze ook uit duitsland, belgie en frankrijk hoor. Waar ben je naar aan het zoeken? Een E21?

Een droog klimaat helpt natuurlijk een oldtimer langer heel te houden :P maar zon werkt weer nadelig voor de lak. Soms vind je een knappe uit zuid-frankrijk, maar de meeste franse zooi is troep. Om 1 of andere reden zijn er in duitsland, oostenrijk en zwitserland vaak goed onderhouden oldtimers met veel opties te vinden.
Facts don't care about your feelings
pi_105975772
In Turkije zie je vaak auto's rijden uit de jaren 70 waar nog helemaal geen roest aan zit. Ze zijn wel allemaal mat als de pest :P
pi_106079879
* NLThunder meld zich hier!

In het bezit van een E39 520i Touring uit 1998.




En in het bezit van een E30 316i uit 1998. 1989



En ex wagens :
- BMW E36 Compact 316i 1999
- BMW E36 Touring 320i 1996
- BMW E30 318i 1990 coach
- BMW E39 528i 1996 sedan

Hi :W

[ Bericht 1% gewijzigd door NLThunder op 27-12-2011 11:56:42 ]
pi_106080102
Hey Thunder :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:50:46 #125
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_106081463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:09 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Met 230 waait het altijd :P

Mijn rugzak is met 270 km/u opengesprongen, dag RayBan en BMW pet. :X

De fout met de ritsjes maak ik nooit weer...
_O-

Zo hard heb ik nog nooit met een motor gereden, komt wellicht ook omdat ik geen motor heb.
Heb een keer 285 km/h gereden in een auto, en toen scheet ik al bijna 92326 kleuren stront, laat staan 270 op een motor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:33 schreef NLThunder het volgende:
* NLThunder meld zich hier!

In het bezit van een E39 520i Touring uit 1998.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En in het bezit van een E30 316i uit 1998.

[ afbeelding ]

En ex wagens :
- BMW E36 Compact 316i 1999
- BMW E36 Touring 320i 1996
- BMW E30 318i 1990 coach
- BMW E39 528i 1996 sedan

Hi :W
Hoi, ik wist trouwens niet dat ze in 1998 nog E30jes maakten :P
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_106081605
Hi en .. uhh.. ja toch!
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:45:21 #127
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_106082801
Ik denk dat je 1988 bedoelde :P
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_106083925
Nope, 1989 :P 2 cijfers omgedraaid ;)
pi_106094427
Kom net terug uit het buitenland (was niet met eigen auto) en zie m'n linker buitenspiegel aan de draden bungelen (f'kin yay). De 'behuizing' is niet kapot, zowel het zwarte plastic gedeelte als het geverfde gedeelte. De aansluiting met de A pilaar (het metalen gedeelte) is wel kapot. Ik word niet veel wijzer van oemparts. Heeft iemand enig idee of dat gedeelte apart te bestellen is?
pi_106094740
Zo te zien een E30 ? Dan zou ik gewoon op de sloop of op marktplaats een spiegel scoren en daar het nodige van overzetten :)

Wel genaaid trouwens om zo thuis te komen! Tis bij mij ook al een keer voor gekomen maar mijn spiegel was wel stuk ( Van m'n vorige e39 ).. geen goedkoop grapje :(
pi_106094820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef NLThunder het volgende:
Zo te zien een E30 ? Dan zou ik gewoon op de sloop of op marktplaats een spiegel scoren en daar het nodige van overzetten :)

Wel genaaid trouwens om zo thuis te komen! Tis bij mij ook al een keer voor gekomen maar mijn spiegel was wel stuk ( Van m'n vorige e39 ).. geen goedkoop grapje :(
Nah, die E30 is m'n oude auto.

E46 coupé.
pi_106095094
IS NIET TE HERSTELLEN, WEG DOEN DOEN DAT DING
Facts don't care about your feelings
pi_106095105
Geen idee of er delen het zelfde zijn.. gezien de zelfde periode van de wagens... maar ik heb nog een bestuurders spiegel liggen van een E39... misschien part nummers vergelijken ?
pi_106095501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:38 schreef NLThunder het volgende:
Geen idee of er delen het zelfde zijn.. gezien de zelfde periode van de wagens... maar ik heb nog een bestuurders spiegel liggen van een E39... misschien part nummers vergelijken ?
http://bmwfans.info/parts(...)trim/outside_mirror/

Ik betwijfel het alleen. De spiegel van de E46 coupé kantelt schuin naar boven.
pi_106095801
Gaat idd denk ik niet passen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:00:37 #136
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_106096002
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:58 schreef WarPuppy het volgende:
Wat is dat toch dat veel oldtimers BMW 3series zijn geimporteerd uit Zwitserland?
Domme mensen denken dan dat ze niet roesten.
Slimme verkopers liegen er daarom vaak op los en vangen extra voor auto's die uit Italië komen ofzo. :P

NB. Hierboven de foto van die twee stoelen in die E39. Wat een verschil. Een vrijgezelle bestuurder van meer dan 100 KG gedurende 300K kms. of normaal slijtagepatroon? :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_106096539
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

http://bmwfans.info/parts(...)trim/outside_mirror/

Ik betwijfel het alleen. De spiegel van de E46 coupé kantelt schuin naar boven.
http://link.marktplaats.nl/1000110343 :P
Facts don't care about your feelings
pi_106096810
quote:
Khoef geen M3 look :p

Maar begrijp ik het nu goed dat ik niet alleen het 'bevestigingspunt' kan krijgen, maar dus de hele spiegelframe nodig heb?
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:08:20 #139
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_106099126
Hier nog maar even spammen dan:

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi,

Ik droom er van om een BMW 750 van ongeveer 1998-1999 te kopen. Misschien doe ik dit pas over 2 jaar en koop dan een 2 jaar jongere, maar eigenlijk vind ik de oudere mooier om te zien.

Goed idee of niet?

Hoge onderhoudskosten zijn een nadeel vrees ik, brandstof zal wel meevallen aangezien ik ze toch niet vaak gebruik. Iemand ervaring met een dergelijke auto van 11/12 jaar oud?
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:15:20 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_106099496
Bereid je voor op maandsalarissen aan reparatiebonnen van de dealer, áls je er al eentje vindt die er kaas van heeft gegeten.

Tevens: wegenbelasting en verzekering gaan ook niet mals zijn, evenals je bijdrage aan het brandstofaccijnsvak van de schatkist. Verwacht daarentegen wel een door de raad van bestuur handgesigneerde kerstkaart van de Shell elk jaar ^O^

Wel een toffe bak, maar niet echt rijdbaar in nl. imho, of je moet een beetje van lotje getikt zijn en teveel geld hebben :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_106099674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

NB. Hierboven de foto van die twee stoelen in die E39. Wat een verschil. Een vrijgezelle bestuurder van meer dan 100 KG gedurende 300K kms. of normaal slijtagepatroon? :)
Hoe ik het zo op de foto zie, is het mij in het werkelijkheid nog nooit eerder opgevallen :) :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:57:26 #142
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_106101632
Wat SD zegt idd over de 750. Hele gave kar, maar niet fatsoenlijk rijdend te houden tenzij je 'm echt alleen hebt voor plezierritjes en dus weinig km's maakt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106109660
Nou ja voor een paar ritjes hou je hem ook niet natuurlijk, aangezien je al 100 wb en 100 verzekering kwijt bent ongeveer. ¤2400 op jaarbasis voor stilstaan. Dan zuipt ie ook nog 1 op 4 en zijn de onderhoudskosten bovengemiddeld (ja als je een knappe vindt valt het misschien nog mee, de eerste eigenaar heeft het vast wel dealer onderhouden, maar eentje met 7 eigenaren... dan weet ik het wel).

MAAR voor de rest een masterbak natuurlijk, zowel buiten als van binnen :D als je het kan veroorloven zou ik zeggen KOPEN, maar neem er wel eentje in goede staat. De maandelijkse kosten zijn zo hoog, dat een iets hogere aankoopprijs niet veel uit maakt.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 28 december 2011 @ 16:06:15 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_106128939
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef kaasplankje het volgende:
Hier nog maar even spammen dan:

[..]

Ik heb een 740 uit die periode 1999 (V8 E38), je moet een beetje geluk hebben met wat je overneemt, ik heb er wel wat dingen aan gehad, airbaglampje ging niet meer uit, is uiteindelijk verholpen door sensormatje onder bijrijdersstoel te vervangen, waterpomp is vervangen, dynamo heb ik ook moeten vervangen (dat was vrij kostbaar), verder zijn de gewone onderhoudsbeurten Inspection I en II niet de goedkoopste zeker I is prijzig maar ik doe altijd mijn best de bedragen zo snel mogelijk te vergeten ;) , ik doe zelf niets aan mijn auto behalve het bijvullen van de tank maar laat alles in een garage doen. Verder rijdt het geweldig en is het ook een hele mooie auto O+ , wat mij betreft één van de mooiste 4 deurs BMW's ooit gemaakt.
  FOK!fotograaf woensdag 28 december 2011 @ 16:28:35 #145
145146 Andyy
pi_106129647
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:33 schreef NLThunder het volgende:
* NLThunder meld zich hier!

In het bezit van een E39 520i Touring uit 1998.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En in het bezit van een E30 316i uit 1998. 1989

[ afbeelding ]

En ex wagens :
- BMW E36 Compact 316i 1999
- BMW E36 Touring 320i 1996
- BMW E30 318i 1990 coach
- BMW E39 528i 1996 sedan

Hi :W
Zo'n telefoon is echt baas _O_
Alleen jammer van die kachelpijp :@
pi_106145157
Kachelpijp ? Bedoel je dat onding van een eind demper ? Zo ja.. lekker boeiend dat ding, het is een wagentje voor de bij voor in en rond de stad voor de vrouw en zij vind hem wel geinig klinken.. als ik ooit goedkoop een originele uitlaat lijn tegen kom dan komt die er uiteraard er onder :)
pi_106149544
Hoe KUT is het, als de laatste van je vier gloeibougies zo muurvast zit, dat je niet anders kan dan afbreken en uitboren? Maar dan wel allemaal zo voorzichtig en doordacht, dat 't je uren extra tijd kost... :{
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106149952
Ach je hebt er toch nog 3 en je kan er makkelijk mee 120:p
pi_106150654
Ik heb er nu weer vier in zitten die goed zijn, de motor rammelt niet meer en hij komt goed op temperatuur. Kost je wat onderdelen en een dag werken en schelden, maar dan is 't ook gelukt. Dat op de terugweg even gevierd met een stukje knallen natuurlijk :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_106187229
Mensen hier die ook een idee hebben wat een BMW van 6 jaar oud waard is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')