Jamaar weet hoe lekker weer hier?quote:
Ik wou het net zeggenquote:
malta is ook bijna failliet, hoorde ik laatst.quote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar weet hoe lekker weer hier?
Nou, de online gaming doet het anders nog steeds primaquote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
malta is ook bijna failliet, hoorde ik laatst.
Alleen in de weekenden, maar dat is ook een vorm van regelmaatquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
je bent wel weer regelmatig hier, of niet yuki?
Fijne avond!!quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ervandoor, een biertje drinken en weekend vieren. Adios!![]()
![]()
incl bbq?quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Gomez.Adams het volgende:
De routebeschrijving was correct, zo te zien is hier het weenerfest.
de bbq of de weeners?quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Gomez.Adams het volgende:
[..]
Dan worden ze in elk geval gebruikt.
Hey meisjequote:
Ja, eigenlijk best heel goed, ondanks the usual shitquote:
hoe is t met t niet roken?quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best heel goed, ondanks the usual shit![]()
Met jou?
Ja gaat goedquote:
op mijn opblaasbootquote:
Ik las opblaaspopquote:
*blaast missb op*quote:
Goed om te horen!quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best heel goed, ondanks the usual shit![]()
Met jou?
gewoon elke keer als je behoefte hebt aan n sigaret een shotje vodka nemenquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gaat goedWel lastig nog hoor.
Lijkt me een geweldig planquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon elke keer als je behoefte hebt aan n sigaret een shotje vodka nemen
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon elke keer als je behoefte hebt aan n sigaret een shotje vodka nemen
idd...net alsof ze dat sowieso al niet doetquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed om te horen!
En kudos voor het stoppen met roken!
Ik heb een kutweekend.
gejat...quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...net alsof ze dat sowieso al niet doet
Aww, arme jijquote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gejat...![]()
nu sparen voor een nieuw LegoTM piratenschip
Snappen hoeft ook niet, toch? Gewoon genieten!quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, snap het zelf ook niet zo goed allemaal.
Maar hoezo een kutweekend dan?
quote:
op mijn houten poot?quote:
je hoeft niet overal op te reageren he?quote:Op zondag 11 december 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon niet grappig
Maar het mag welquote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hoeft niet overal op te reageren he?
puhleasequote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar het mag wel
Kijk, ik vind het gewoon een hele lompe reactie tegen iemand die zo sterk is om te stoppen met roken. That's it.
Nee joh, ben je gekquote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar het mag wel
Kijk, ik vind het gewoon een hele lompe reactie tegen iemand die zo sterk is om te stoppen met roken. That's it.
*lacht evil*quote:
Die vind ik dan weer wel grappigquote:
Thanks babequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel grappig
Ik ben ongetwijfeld een dramaqueen, maar kijk ook eens in de spiegel.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
Als er iemand een drama queen is hier, dan ben ik het. Potverdorie.
I try babe, I try...quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snappen hoeft ook niet, toch? Gewoon genieten!
Ah, gewoon
nog ff wachten en we hebben een vlaworstelkransjequote:
Neem nog een shotjequote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
das vast hygienischer dan modderquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog ff wachten en we hebben een vlaworstelkransje
Dan kan je lang wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog ff wachten en we hebben een vlaworstelkransje
quote:
quote:
dat kan ook prima met opblaaspoppen, drama queens en ander gespuisquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
dat kan ook prima met opblaaspoppen, drama queens en ander gespuis
Maar ook daarin ben je niet de beste?quote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat een zwaar leven heb je toch als dat de zaken zijn waar je je druk over moet maken!quote:Op zondag 11 december 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik haat mensen die tegen de richting in schaatsen
quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch als dat de zaken zijn waar je je druk over moet maken!
Yuuk!quote:
Onze weekendchick.quote:
Wel als je daardoor niet meer kan lopen, heb m'n knie, enkel en mn spieren in m'n linker been verneukt. Kom net van de dokter, mag voorlopig niet/nauwelijks lopen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch als dat de zaken zijn waar je je druk over moet maken!
Nop. Weekend only.quote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze weekendchick.Of ben je er inmiddels ook weer doordeweeks?
Zeg dat dan gelijk, die post hiervoor was dus een vrouwenpostquote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je daardoor niet meer kan lopen, heb m'n knie, enkel en mn spieren in m'n linker been verneukt. Kom net van de dokter, mag voorlopig niet/nauwelijks lopen.
Terwijl iemand van jouw leeftijd niet hele weekenden achter een PC zou moeten zitten, maar de buitenwereld onveilig moeten maken...quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
Nop. Weekend only.
Iemand moet dit topic in leven houden gedurende het weekend.
Dank je, ik moest even m'n frustratie kwijt. Er is een voordeel, de pijnstillers maken me slaperigquote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, die post hiervoor was dus een vrouwenpostop de pijn.
Ja ja, dus zo noem je dat tegenwoordigquote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik moest even m'n frustratie kwijt. Er is een voordeel, de pijnstillers maken me slaperig![]()
Een vriendin komt zo langs om me te helpen met uitkleden, hoop dat ik dat morgen wel kan...
Moet jij niet slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, die post hiervoor was dus een vrouwenpostop de pijn.
Oh pleasequote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl iemand van jouw leeftijd niet hele weekenden achter een PC zou moeten zitten, maar de buitenwereld onveilig moeten maken...
Ik heb de hele dag niet anders gedaan dan in bed liggen, nu idem trouwens.quote:
Zij komt ook wel langs als ik dat gewoon vraag, maar daarvoor komt ze niet. Op dit moment ben ik ook nergens toe in staat (ben zelfs misselijk van de pijn).quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja ja, dus zo noem je dat tegenwoordig
En volgend weekend?quote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef Yuki het volgende:
Oh please
Ik had plannen om de buitenwereld onveilig te maken, maar als die afgezegd worden...
Op zo'n korte termijn waren er even geen nieuwe plannen
Sterkte met je been!quote:
Tot volgend weekend dus alvast?quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef Yuki het volgende:
Volgend weekend ga ik heel wild feesten
Bij m'n opa en oma
En anders?quote:
Een andere keer.quote:
Dat is ook zo. Doe je toevallig ook aan Wordfeud en ben je een beetje goed? Dan wil ik je ook daar wel contacten.quote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:
Een andere keer.
Je weet me wel te vinden als je me wil spreken, daar heb je singles niet voor nodig
Ik doe tijdelijk geen wordfeud meer. Wet is voor mij en m'n tegenstanders geen lol aan als ik spelletjes bijna laat verlopen doordat ik te druk ben met werken enzo.quote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Doe je toevallig ook aan Wordfeud en ben je een beetje goed? Dan wil ik je ook daar wel contacten.
Anders won je wel?quote:Op zondag 11 december 2011 22:39 schreef Yuki het volgende:
Ik doe tijdelijk geen wordfeud meer. Wet is voor mij en m'n tegenstanders geen lol aan als ik spelletjes bijna laat verlopen doordat ik te druk ben met werken enzo.
Laat maar weten als je zover bent, ik ga de uitdaging graag aan!quote:
Ik vind het prima, zolang je je stripfoto's maar niet naar mij doorstuurt als je weer es verliest.quote:Op zondag 11 december 2011 22:48 schreef ArTiC het volgende:
ik doe alleen nog maar aan stripwordfeud
Will doquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat maar weten als je zover bent, ik ga de uitdaging graag aan!
U riep?quote:
Dat klopt ja, die 15km van gisteren hakken er flink inquote:
Alcoholistquote:Op maandag 12 december 2011 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week.En twee dagen kotsend op bed gelegen.
Bedankt pietverdrietquote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen!!!
Gisteren uit eten geweest bij Taiwan, top 10 Chinees restaurant. Als voorafje een eigerecht en reepjes rund. Toen een rijst/boschampignonsoepje. Als voorgerecht ketjap kipsate. Toen zoet varken en als toetje gebakken banaan. Erg lekker allemaalMrs. stbabylon en moeder hadden het menu van de chef, ook erg rijk. Pa aan de dronken kip (kip in een wekpot met sake en 1 met port).
Lui zijn FTWquote:
Mwah, beter dan alles wat op FOK! gepost wordt op je FB zettenquote:
Wowh, wat een energie en vrolijkheid!!quote:Op maandag 12 december 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen!!!
Gisteren uit eten geweest bij Taiwan, top 10 Chinees restaurant. Als voorafje een eigerecht en reepjes rund. Toen een rijst/boschampignonsoepje. Als voorgerecht ketjap kipsate. Toen zoet varken en als toetje gebakken banaan. Erg lekker allemaalMrs. stbabylon en moeder hadden het menu van de chef, ook erg rijk. Pa aan de dronken kip (kip in een wekpot met sake en 1 met port).
Morgen badkamer afgemonteerd en in bad kunnen
Dan zaterdag as. oude badkamer en keuken er uit slopen. Stof
Oh, en Heideroosjes was magisch zalig afgelopen vrijdag.
Had ik nog meer?
Oh ja wacht: *Q*
Hi babsquote:Op maandag 12 december 2011 10:30 schreef stbabylon het volgende:
Morgen Cue_
Zorg jij ervoor dat het hier weer drukker wordt?
Wat een langzaam kuttopic is het hier geworden
Ik pest helemaal niemand weg!quote:Op maandag 12 december 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn tegenwoordig echt pieken en dalen, soms is het echt niet vooruit te rammen.
Moet je maar niet iedereen wegpesten stbab.
Dodelijk saai. Ik moet uit armoe ook gewoon gaan werken..quote:Op maandag 12 december 2011 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hi babs
Geen idee, moet opzich wel even doorwerken vandaag![]()
maar zo erg ja?
Jawel, de "kneuzen" van vorige week, ik klaag er niet over, maar dan moet jij niet klagen dat het rustiger isquote:Op maandag 12 december 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik pest helemaal niemand weg!
Nou ja, denk ik..
Arme schatquote:Op maandag 12 december 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Dodelijk saai. Ik moet uit armoe ook gewoon gaan werken..
Dat is al eeuwen een klacht over Singlesquote:Op maandag 12 december 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Nieuw vleesch kan je wel vergeten hier denk ik inmiddels.
En dus ook al eeuwen een feitquote:Op maandag 12 december 2011 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is al eeuwen een klacht over Singles
Door de tijd heen zijn er toch al relatief 'veel' nieuwelingen bij gekomen. Anders was het hier nog doderquote:
Jij ontzettende bofkont!quote:Op maandag 12 december 2011 10:24 schreef stbabylon het volgende:
MNR... we krijgen hier van de klant allemaal een half staatslot...
True, maar er zijn toch een heleboel mensen vertrokken die nog wel op FOK! posten.quote:Op maandag 12 december 2011 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Door de tijd heen zijn er toch al relatief 'veel' nieuwelingen bij gekomen. Anders was het hier nog doder
Natuurlijk, houd je altijdquote:Op maandag 12 december 2011 10:41 schreef HeatWave het volgende:
True, maar er zijn toch een heleboel mensen vertrokken die nog wel op FOK! posten.
Hi schatquote:Op maandag 12 december 2011 10:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Cueeeeee!![]()
Goeiemorgen. Hoe was je date?
Whehe. Wat een plezier! Zandweggetjesquote:Op maandag 12 december 2011 10:43 schreef Godtje het volgende:
Ik kon niet weg met de auto. De straat was er uitgehaald
No more details huh?quote:
Die kneuzen waren sedan en kardinaal, nauwelijks nieuw vlees te noemen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, de "kneuzen" van vorige week, ik klaag er niet over, maar dan moet jij niet klagen dat het rustiger is.
Nieuw vleesch kan je wel vergeten hier denk ik inmiddels.
Hallllooo! Postje verder lezen dan je neus lang isquote:Op maandag 12 december 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja? Moet ik die niet officieel aanmelden (en delen?)
Ik lees en antwoord in chronologische volgordequote:Op maandag 12 december 2011 10:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallllooo! Postje verder lezen dan je neus lang is
Hahaha!quote:Op maandag 12 december 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik lees en antwoord in chronologische volgorde
Laterquote:Op maandag 12 december 2011 10:47 schreef MNR het volgende:
[..]
No more details huh?![]()
Heb nieuwe mutsen aangeschaft dit weekend. Je weet wel: van die heerlijke wollen... zoooo cuteEn dadelijk ga ik ff naar de kapper. Life's brilliant
Nou, ga ik ff naar de kapper (daarna door naar kantoor, volgende job zoeken), kun jij ondertussen werken. Ja, goed afgestemd!quote:Op maandag 12 december 2011 10:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Later
eerst even werken![]()
woei! Dat is wel lekker in dit weer
Wollen zaken staan mij volgens mij niet, maar tnx for the tipquote:Op maandag 12 december 2011 10:56 schreef MNR het volgende:
Nou, ga ik ff naar de kapper (daarna door naar kantoor, volgende job zoeken), kun jij ondertussen werken. Ja, goed afgestemd!
Ja, KEI-snoezig![]()
(bij de H&M en V&D hebben ze leuke, mocht je ook interesse hebben).
Ah right, tsja, das balen dan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moest vriend(in) helpen met verhuizen.
@rival. Zin had ik wel
Om die reden blijf ik altijd veel te lang hangen bij feestje van mn werk, altijd bang dat ik wat misquote:Op maandag 12 december 2011 11:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik baal een beetje dat ik het feestje heb gemist van het werkscheen heel leuk te zijn geweest
nee, ken ik niet.quote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Kennen jullie dat, een uitgebreide vriendengroep waar de ene helft dit wil doen en de andere helft dat, met O&N. Of nou ja, niet precies de helft. Ook nog een paar mensen "wat gaat die doen dan, wat wil zij, ik heb nog geen eigen keuze..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja ik ookquote:Op maandag 12 december 2011 11:55 schreef Nouk84 het volgende:
Om die reden blijf ik altijd veel te lang hangen bij feestje van mn werk, altijd bang dat ik wat mis
quote:Op maandag 12 december 2011 11:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, ken ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Kennen jullie dat, een uitgebreide vriendengroep waar de ene helft dit wil doen en de andere helft dat, met O&N. Of nou ja, niet precies de helft. Ook nog een paar mensen "wat gaat die doen dan, wat wil zij, ik heb nog geen eigen keuze..."
Ik ben er zelf allang uit en toch word ik betrokken in allerlei discussie's. En het grappige is, de twee plannen die er liggen zijn exact hetzelfde, behalve de locatie en prijs (thuis voor 10e de man of in een besloten groep in een kroeg voor een veelvoud daarvan).quote:
quote:
Ik heb ook nog 1 "belangrijke"vriendin die naar 1 feestje thuis wil, wil dat ik mee mag, maar die gast kent mij helemaal niet en het is thuisquote:Op maandag 12 december 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er zelf allang uit en toch word ik betrokken in allerlei discussie's. En het grappige is, de twee plannen die er liggen zijn exact hetzelfde, behalve de locatie en prijs (thuis voor 10e de man of in een besloten groep in een kroeg voor een veelvoud daarvan).
Zoooow, heb spierpijn in mijn billen gehad zaterdag!quote:Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
De spierpijn wordt alleen maar ergerHoop dat het lukt deze er straks uit te sporten...
Dat klinkt als een goed plan!quote:Op maandag 12 december 2011 12:27 schreef Godtje het volgende:
Misschien boek ik wel last minute voor 31 dec
Zaterdagmiddag afgesproken, een tentoonstelling bezocht, daarna bij mij wat gedronken. Eten besteld, dvdtje gekeken tot het moment dat ik werd opgehaald door een vriend van me. Was gezelligquote:
Je pimp kwam je halen!quote:Op maandag 12 december 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag afgesproken, een tentoonstelling bezocht, daarna bij mij wat gedronken. Eten besteld, dvdtje gekeken tot het moment dat ik werd opgehaald door een vriend van me. Was gezellig
Sorry godtquote:Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
Stuur elkaar dan ook lekker een DM inplaats van hier te vermelden dat er een mail is verstuurd
Elk jaar ongeveer. Meestal wil er niemand een groot feest organiseren want rotzooi en gedoe (goed punt natuurlijk) maar het met een groep in de stad vieren wil dan ook weer bijna niemand, al dan niet onder druk van een eventuele partner. Dus meestal vesplintert die groep en gaat iedereen het ergens vieren waar ze eigenlijk niet zo veel aan vinden en klaagt dan dat het allemaal zo saai is met O&Nquote:Op maandag 12 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Gewoon op eigen houtje O&N vieren en daarna samenkomen in de stad. Ideale combi. Maar meestal is het zo dat het gezellig is en warm en te koud buiten om nog naar de stad te willen gaan, dat je geen zin meer hebt om de deur uit te gaan. Ach, dan maar lekker klef berichtjes sturenquote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Elk jaar ongeveer. Meestal wil er niemand een groot feest organiseren want rotzooi en gedoe (goed punt natuurlijk) maar het met een groep in de stad vieren wil dan ook weer bijna niemand, al dan niet onder druk van een eventuele partner. Dus meestal vesplintert die groep en gaat iedereen het ergens vieren waar ze eigenlijk niet zo veel aan vinden en klaagt dan dat het allemaal zo saai is met O&N
Een vlot in de vijver denk ikquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[Als versieren niet zo makkelijk gaat] #620 Maandag
Altijd leuk. Mylifeisgrey met een post in verkeerd topic.. deze even copy pasten naar het juiste topic en dan een heerlijke discussie daarmee omhoog krijgen
quote:
Dat doen we sowieso. Maar ws. ga ik dit jaar sowieso niet de stad in. Bij die kerel thuis is het lang gezellig en eigenlijk altijd maar eentje die op een gegeven moment begint te zeuren over naar de stad gaan. Lomp dikke tieten op een scharminkel met overwicht, dus krijgt meestal gelijk (quote:Op maandag 12 december 2011 14:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Op eigen houtje is gewoon "ieder doet waar hij/zij zin in heeft"
Whehe, dus als je dik bent en grote tieten haal je vaak je gelijk?? Hmmmmm.... daar ga ik eens op observerenquote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat doen we sowieso. Maar ws. ga ik dit jaar sowieso niet de stad in. Bij die kerel thuis is het lang gezellig en eigenlijk altijd maar eentje die op een gegeven moment begint te zeuren over naar de stad gaan. Lomp dikke tieten op een scharminkel met overwicht, dus krijgt meestal gelijk (), maar die is er dit jaar ws. niet
Overwicht, niet overgewichtquote:Op maandag 12 december 2011 14:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehe, dus als je dik bent en grote tieten haal je vaak je gelijk?? Hmmmmm.... daar ga ik eens op observeren
Ok, lijkt mij heel sterk dat ze allemaal stom zijn gezien de hoeveelheid verschillende.quote:
Is het ookquote:Op maandag 12 december 2011 14:34 schreef Godtje het volgende:
Ok, lijkt mij heel sterk dat ze allemaal stom zijn gezien de hoeveelheid verschillende.
Misschien is het gewoon een pavlov reactie op alles met kerst.
Mijn kerstboom staat!quote:Op maandag 12 december 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Maar vind het sowieso veels te vroeg voor kerstliedjes op de radio.
Ik voel me af en toe echt een bejaarde, maar ik ben zo klaar met stappen met O&Nquote:Op maandag 12 december 2011 14:15 schreef stbabylon het volgende:
Dat doen we sowieso. Maar ws. ga ik dit jaar sowieso niet de stad in. Bij die kerel thuis is het lang gezellig en eigenlijk altijd maar eentje die op een gegeven moment begint te zeuren over naar de stad gaan. Lomp dikke tieten op een scharminkel met overwicht, dus krijgt meestal gelijk (), maar die is er dit jaar ws. niet
Ik ga die van mij vanavond neerzetten denk ik!quote:
Heb de mijne gisteravond gezet. But need MORE lights!quote:Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga die van mij vanavond neerzetten denk ik!
Een echte?quote:Op maandag 12 december 2011 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga die van mij vanavond neerzetten denk ik!
Nee johquote:
/care.quote:
maar wel regelmatig op zaterdag in de kroeg....quote:Op maandag 12 december 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me af en toe echt een bejaarde, maar ik ben zo klaar met stappen met O&N
Heb het nooit echt superfantastisch gevonden. De sfeer die je daarvoor thuis had, krijg je nauwelijks.quote:Op maandag 12 december 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voel me af en toe echt een bejaarde, maar ik ben zo klaar met stappen met O&N
Je gaat mij niet vertellen dat jij niet weet dat het met O&N 100x drukker is in elke gemiddelde kroeg dan op een doodnormale zaterdag?!quote:Op maandag 12 december 2011 14:51 schreef rival het volgende:
maar wel regelmatig op zaterdag in de kroeg....
leg eens uit...
In de kroegen waar ik regelmatig heen ga is het met O&N vrijwel net zo druk. Maar goed, dat komt voornamelijk omdat ze op zaterdag al helemaal vol staanquote:Op maandag 12 december 2011 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je gaat mij niet vertellen dat jij niet weet dat het met O&N 100x drukker is in elke gemiddelde kroeg dan op een doodnormale zaterdag?!
Ooooh, afgelopen weekend nog een kroeg ingeweest in Dusseldorf. Was zo'n leuke sfeer en daar heerlijk genadeloos staan dansen. Supergezellig.quote:Op maandag 12 december 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb het nooit echt superfantastisch gevonden. De sfeer die je daarvoor thuis had, krijg je nauwelijks.
Hoewel even flink dansen wel tof is laat in de nacht
Ik verdom het tegenwoordig om met O&N de stad in te gaan, veel te druk, duur, slecht georganiseerd en een nare sfeer vaak. Vier wel ergens een privé-feestje.quote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de kroegen waar ik regelmatig heen ga is het met O&N vrijwel net zo druk. Maar goed, dat komt voornamelijk omdat ze op zaterdag al helemaal vol staan
Beter dan wat er bij ons op het werk voor soep door moet gaan.quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Cup a soup.. chinese tomatensoep. niet zo lekker
Een zout drapje zoals bijna elke cup a soup?quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Cue_ het volgende:
Cup a soup.. chinese tomatensoep. niet zo lekker
De gewone tomatensoep vind ik dan wel weer okquote:Op maandag 12 december 2011 15:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een zout drapje zoals bijna elke cup a soup?
Hier is het vaak op vrijdag het drukst. En dan nog niet zo druk als met O&N, want dan komen alle oude lijken ook weer eens uit huis. Zaterdag ga ik vrijwel nooit, teveel 16-jarigen. Op vrijdag erger ik me vaak al aan de druktequote:Op maandag 12 december 2011 15:06 schreef stbabylon het volgende:
In de kroegen waar ik regelmatig heen ga is het met O&N vrijwel net zo druk. Maar goed, dat komt voornamelijk omdat ze op zaterdag al helemaal vol staan
Zout met een kleurtje!quote:Op maandag 12 december 2011 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beter dan wat er bij ons op het werk voor soep door moet gaan.
Nou ja wat ik zeg, het is vol op zaterdag, en dat geldt voor vrijwel alle kroegen, dus meer kan nietquote:Op maandag 12 december 2011 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier is het vaak op vrijdag het drukst. En dan nog niet zo druk als met O&N, want dan komen alle oude lijken ook weer eens uit huis. Zaterdag ga ik vrijwel nooit, teveel 16-jarigen. Op vrijdag erger ik me vaak al aan de drukte
Dat krijg je er van als iedereen horizontaal ligt. Dan is het snel vol.quote:Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja wat ik zeg, het is vol op zaterdag, en dat geldt voor vrijwel alle kroegen, dus meer kan niet
Zulk soort kroegen heb je niet in Zwolle. Dit zijn de normale kroegenquote:Op maandag 12 december 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als iedereen horizontaal ligt. Dan is het snel vol.
Er drijven wat groene flintertjes in voor het decoratieve aspect, kan niet zeggen dat ze hun best niet doen!quote:
Wat een kutdorp.quote:Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zulk soort kroegen heb je niet in Zwolle. Dit zijn de normale kroegen
Net als in mijn kots van donderdag.quote:Op maandag 12 december 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er drijven wat groene flintertjes in voor het decoratieve aspect, kan niet zeggen dat ze hun best niet doen!
quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt wel parenclubs in het centrum van Utrecht?
Heb je geen inet bankieren?quote:Op maandag 12 december 2011 15:40 schreef MNR het volgende:
Al 20 minuten in de wacht bij de ABN AMRO.... no good
Hehe. Is voor spaarloon. L heeft nog geen 94-spaarloonrekeningnummer ontvangenquote:
Dan waait hij dadelijk heel hard de andere kant op. Let maar op. Want ALLES gaat vandaag naar het Oostenquote:Op maandag 12 december 2011 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Er komt echt een enorme dreigende wolk aan, kijk ik op buienradar: niks
Honderden!quote:Op maandag 12 december 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt wel parenclubs in het centrum van Utrecht?
De meeste kroegen hier proppen ze nog net even wat voller voor O&N, want ja, duur kaartje. Gegarandeerde sales. Altijd makkelijk binnenhalen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:24 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja wat ik zeg, het is vol op zaterdag, en dat geldt voor vrijwel alle kroegen, dus meer kan niet
Ik denk een werkgeverquote:
Boerenkoolquote:Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef MNR het volgende:
Zo! Nou! Tijd om lekker naar huis te gaan en een potje te koken
Iemand lekkere suggesties?
Jij kijkt naar een wolk en gaat op buienradar kijken of die daar wel op staat.quote:Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Heb je op je werk een halfuur zitten bellen
Nee, aan de lijn gehangenquote:Op maandag 12 december 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Heb je op je werk een halfuur zitten bellen
Dat duurde geen halfuur.quote:Op maandag 12 december 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kijkt naar een wolk en gaat op buienradar kijken of die daar wel op staat.
Verschil is?
euh er staat boerenkool das geen andijviequote:Op maandag 12 december 2011 16:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Oooh, andijvie! Wat een goed idee!
Dank je
Een verband leggen dus stamppotjes is te lastig voor je?quote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh er staat boerenkool das geen andijvie
Ik zeg al niets meer de laatste tijdquote:Op maandag 12 december 2011 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh er staat boerenkool das geen andijvie
er stond nergens iets over stamppotquote:Op maandag 12 december 2011 16:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een verband leggen dus stamppotjes is te lastig voor je?
nee, maar boerenkool eet je normaliter in een stamppot.quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er stond nergens iets over stamppot
wow en er ook nog op ingaan he?quote:Op maandag 12 december 2011 16:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, maar boerenkool eet je normaliter in een stamppot.
Jij snapte het niet, ik help je graagquote:Op maandag 12 december 2011 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wow en er ook nog op ingaan he?
grappig hoe jullie boeren rare benamingen voor ranzig bedenken......."briljant"quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
rauwe andijvie is sowieso briljant bij van alles, maar het meest briljante is eerst rauwe andijvie, dan bruine bonen er op (gekookt), dan gebakken spekkies en dan een laag stroop
ik deed alsof ik t niet snapte, niet alles zo serieus nemenquote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij snapte het niet, ik help je graag
jij ook nietquote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik deed alsof ik t niet snapte, niet alles zo serieus nemen
(hihihihi ik zei nemen)
Je weet niet wat lekker isquote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
grappig hoe jullie boeren rare benamingen voor ranzig bedenken......."briljant"
Ja heb je een vriendin?quote:Op maandag 12 december 2011 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Het biefstukje dat op me ligt te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |