Jamaar weet hoe lekker weer hier?quote:
Ik wou het net zeggenquote:
malta is ook bijna failliet, hoorde ik laatst.quote:Op zondag 11 december 2011 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar weet hoe lekker weer hier?
Nou, de online gaming doet het anders nog steeds primaquote:Op zondag 11 december 2011 17:41 schreef dawg het volgende:
[..]
malta is ook bijna failliet, hoorde ik laatst.
Alleen in de weekenden, maar dat is ook een vorm van regelmaatquote:Op zondag 11 december 2011 17:38 schreef dawg het volgende:
je bent wel weer regelmatig hier, of niet yuki?
Fijne avond!!quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga ervandoor, een biertje drinken en weekend vieren. Adios!![]()
![]()
incl bbq?quote:Op zondag 11 december 2011 20:04 schreef Gomez.Adams het volgende:
De routebeschrijving was correct, zo te zien is hier het weenerfest.
de bbq of de weeners?quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Gomez.Adams het volgende:
[..]
Dan worden ze in elk geval gebruikt.
Hey meisjequote:
Ja, eigenlijk best heel goed, ondanks the usual shitquote:
hoe is t met t niet roken?quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best heel goed, ondanks the usual shit![]()
Met jou?
Ja gaat goedquote:
op mijn opblaasbootquote:
Ik las opblaaspopquote:
*blaast missb op*quote:
Goed om te horen!quote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best heel goed, ondanks the usual shit![]()
Met jou?
gewoon elke keer als je behoefte hebt aan n sigaret een shotje vodka nemenquote:Op zondag 11 december 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja gaat goedWel lastig nog hoor.
Lijkt me een geweldig planquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon elke keer als je behoefte hebt aan n sigaret een shotje vodka nemen
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewoon elke keer als je behoefte hebt aan n sigaret een shotje vodka nemen
idd...net alsof ze dat sowieso al niet doetquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed om te horen!
En kudos voor het stoppen met roken!
Ik heb een kutweekend.
gejat...quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...net alsof ze dat sowieso al niet doet
Aww, arme jijquote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gejat...![]()
nu sparen voor een nieuw LegoTM piratenschip
Snappen hoeft ook niet, toch? Gewoon genieten!quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja, snap het zelf ook niet zo goed allemaal.
Maar hoezo een kutweekend dan?
quote:
op mijn houten poot?quote:
je hoeft niet overal op te reageren he?quote:Op zondag 11 december 2011 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon niet grappig
Maar het mag welquote:Op zondag 11 december 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hoeft niet overal op te reageren he?
puhleasequote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar het mag wel
Kijk, ik vind het gewoon een hele lompe reactie tegen iemand die zo sterk is om te stoppen met roken. That's it.
Nee joh, ben je gekquote:Op zondag 11 december 2011 20:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar het mag wel
Kijk, ik vind het gewoon een hele lompe reactie tegen iemand die zo sterk is om te stoppen met roken. That's it.
*lacht evil*quote:
Die vind ik dan weer wel grappigquote:
Thanks babequote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel grappig
Ik ben ongetwijfeld een dramaqueen, maar kijk ook eens in de spiegel.
Het een sluit het ander niet uitquote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
Als er iemand een drama queen is hier, dan ben ik het. Potverdorie.
I try babe, I try...quote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Snappen hoeft ook niet, toch? Gewoon genieten!
Ah, gewoon
nog ff wachten en we hebben een vlaworstelkransjequote:
Neem nog een shotjequote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
das vast hygienischer dan modderquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog ff wachten en we hebben een vlaworstelkransje
Dan kan je lang wachtenquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog ff wachten en we hebben een vlaworstelkransje
quote:
quote:
dat kan ook prima met opblaaspoppen, drama queens en ander gespuisquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef clevy het volgende:
[..]
dat kan ook prima met opblaaspoppen, drama queens en ander gespuis
Maar ook daarin ben je niet de beste?quote:Op zondag 11 december 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
Wat een zwaar leven heb je toch als dat de zaken zijn waar je je druk over moet maken!quote:Op zondag 11 december 2011 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik haat mensen die tegen de richting in schaatsen
quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch als dat de zaken zijn waar je je druk over moet maken!
Yuuk!quote:
Onze weekendchick.quote:
Wel als je daardoor niet meer kan lopen, heb m'n knie, enkel en mn spieren in m'n linker been verneukt. Kom net van de dokter, mag voorlopig niet/nauwelijks lopen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb je toch als dat de zaken zijn waar je je druk over moet maken!
Nop. Weekend only.quote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onze weekendchick.Of ben je er inmiddels ook weer doordeweeks?
Zeg dat dan gelijk, die post hiervoor was dus een vrouwenpostquote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je daardoor niet meer kan lopen, heb m'n knie, enkel en mn spieren in m'n linker been verneukt. Kom net van de dokter, mag voorlopig niet/nauwelijks lopen.
Terwijl iemand van jouw leeftijd niet hele weekenden achter een PC zou moeten zitten, maar de buitenwereld onveilig moeten maken...quote:Op zondag 11 december 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
Nop. Weekend only.
Iemand moet dit topic in leven houden gedurende het weekend.
Dank je, ik moest even m'n frustratie kwijt. Er is een voordeel, de pijnstillers maken me slaperigquote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, die post hiervoor was dus een vrouwenpostop de pijn.
Ja ja, dus zo noem je dat tegenwoordigquote:Op zondag 11 december 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ik moest even m'n frustratie kwijt. Er is een voordeel, de pijnstillers maken me slaperig![]()
Een vriendin komt zo langs om me te helpen met uitkleden, hoop dat ik dat morgen wel kan...
Moet jij niet slapen?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeg dat dan gelijk, die post hiervoor was dus een vrouwenpostop de pijn.
Oh pleasequote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl iemand van jouw leeftijd niet hele weekenden achter een PC zou moeten zitten, maar de buitenwereld onveilig moeten maken...
Ik heb de hele dag niet anders gedaan dan in bed liggen, nu idem trouwens.quote:
Zij komt ook wel langs als ik dat gewoon vraag, maar daarvoor komt ze niet. Op dit moment ben ik ook nergens toe in staat (ben zelfs misselijk van de pijn).quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja ja, dus zo noem je dat tegenwoordig
En volgend weekend?quote:Op zondag 11 december 2011 22:23 schreef Yuki het volgende:
Oh please
Ik had plannen om de buitenwereld onveilig te maken, maar als die afgezegd worden...
Op zo'n korte termijn waren er even geen nieuwe plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |