Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ik streep ze altijd met Taiwoquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik ze met hem moet nemen. Normaal gesproken neem ik ze met Sneijder of Ibra. Eigenlijk altijd wel met RB (curve). Harde schoten krijg ik nooit op doel, maar ik probeer het ook maar heel weinig. Ik zou eigenlijk meer moeten oefenen.
Ik heb eigenlijk niet echt meer een budget team. Want in m'n 2e Serie A team staan nu Neymar, Pato en Robinho. Maar de verdediging en CDM's zijn wel nog lekker budget en die spelen echt heerlijk!quote:
vorig jaar had je echt zieke serie A teamsquote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zal het vanavond even gaan proberen.
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt meer een budget team. Want in m'n 2e Serie A team staan nu Neymar, Pato en Robinho. Maar de verdediging en CDM's zijn wel nog lekker budget en die spelen echt heerlijk!
Ik had ook een La Liga budget team gemaakt maar daar staan nu ook Benzema en Di Maria. Ook loopt er nu een bod op Ozil
edit: 433 Ozil binnen voor 27k. Niet goedkoop ofzo maar anders kom ik nooit van m'n coins af...
Ik had er wel een paar jaquote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorig jaar had je echt zieke serie A teams
Die met al die IF's. Daarna niet meer zon sterk team gezien van iemand hierquote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar ja
[ afbeelding ]
Dacht al, 119 uit 201 is wel erg laag voor Lavezzi.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Lavezzi 119 goals uit 102 wedstrijden bedoelde ik in het vorige topic (niet 201, was een typo)
Dat was echt een fijn team. Jammer alleen dat ik Maicon niet IF had en volgens mij was er ook nog een 89 Ibra.quote:Op zondag 11 december 2011 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die met al die IF's. Daarna niet meer zon sterk team gezien van iemand hier
FUT11 was eigenlijk fucking lelijk als je er zo naar kijktquote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dacht al, 119 uit 201 is wel erg laag voor Lavezzi.
[..]
Dat was echt een fijn team. Jammer alleen dat ik Maicon niet IF had en volgens mij was er ook nog een 89 Ibra.
[ afbeelding ]
Beste LB van het spel denk ik. Ga je een hoop plezier aan belevenquote:
Ik heb pas 1x tegen de computer gespeeld met FUT12. Dat is echt te saai voor woorden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste LB van het spel denk ik. Ga je een hoop plezier aan beleven![]()
Begin het spelen tegen de computer al een klein beetje zat te wordenMaar ja, alles voor de coins
Leuke teams!quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef vandermar het volgende:
Mijn teamsHeb nog voor zo'n 80k op de tradepile en nog heel wat spelers in club
[ afbeelding ]
een CAM en een ST op de vleugels?quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe SERIE A team dat ik ga maken:
Pato(85)------------Cavani(86)-----------------Robinho(84)
Vidal( 83 )----------IF Pirlo(84)----------------Hamsik(84)
Taiwo(79)-----Lucio(85)-------Chiellini(84)-----Maicon(85)
----------------------Buffon(85)---------------------------------------
Verdiep je eerst eens in de opstellingen. Zoek eens 4-3-1-2 op, doet wonderen om het te begrijpen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een CAM en een ST op de vleugels?
Je begint weer...quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de opstellingen. Zoek eens 4-3-1-2 op, doet wonderen om het te begrijpen.
Nee dat noem je en antwoord.quote:
Je doet het er echt om met je manier van posten dude..quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de opstellingen. Zoek eens 4-3-1-2 op, doet wonderen om het te begrijpen.
jezus, ze staan toch in een 4-3-3, hoe moet ik nou weten dat je 4-3-1-2 bedoelt... Probeer ik nog normaal tegen je te doen, krijg je dit...quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat jij van het antwoord vindt, vind ik totaal irrelevant. Als hij het op een normale manier had gevraagd had hij wellicht een ander antwoord verwacht. Ik ga echter niet op een cynische bericht moeite doen om iemand te laten begrijpen dat er wel meer opstellingen zijn dan de 4-3-3, met 3 aanvallers en 3 middenvelders. Daarbij wordt het op UT ook precies op dezelfde wijze weergegeven voor aanvallers en middenvelders.quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je doet het er echt om met je manier van posten dude..
Je post je opstelling zelf als een 4-3-3 door ze zo op lijn te zetten..dat was was gewoon een logische vraag.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als hij het op een normale manier had gevraagd had hij wellicht een ander antwoord verwacht.
Dit is gewoon een normale vraag hoorl..quote:Op zondag 11 december 2011 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een CAM en een ST op de vleugels?
Hij stelt echt gewoon een doodnormale vraag hoor, ik snap je probleem echt niet.quote:Op zondag 11 december 2011 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat jij van het antwoord vindt, vind ik totaal irrelevant. Als hij het op een normale manier had gevraagd had hij wellicht een ander antwoord verwacht. Ik ga echter niet op een cynische bericht moeite doen om iemand te laten begrijpen dat er wel meer opstellingen zijn dan de 4-3-3, met 3 aanvallers en 3 middenvelders. Daarbij wordt het op UT ook precies op dezelfde wijze weergegeven.
Die chemlijnen heb je ook bij een 4-3-2-1 opstelling waar je wel met vleugelspelers speelt en niet met spitsen op de vleugels, zegt dus niet veel.quote:Op zondag 11 december 2011 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stelt echt gewoon een doodnormale vraag hoor, ik snap je probleem echt niet.
In UT ziet 4-3-1-2 er bij mij toch echt zo uit:
--9--11--
----10----
- 6 -7 -8 -
2- 3- 4 -5
De chemlijnen zien er niet voor niets zo uit (iets breder)
[ afbeelding ]
Nee, dan staat de driehoek andersom.quote:Op zondag 11 december 2011 18:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die chemlijnen heb je ook bij een 4-3-2-1 opstelling waar je wel met vleugelspelers speelt en niet met spitsen op de vleugels, zegt dus niet veel.
nog 8 dagen en wat uurtjesquote:Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef GuRBuH het volgende:
Maar om er ff op terug te komen, hoe lang nog Adidas tourney?
Met verdediging ga je sowieso erg weinig weggeven denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Twijfel of ik het zo ga doen:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
2e ziet er wel mooier uit en dan heb ik alleen Jupiler Pro League speler, maar weet niet of Bolat een beetje fijn is.
Elke dag ff toernooitje spelen is al gauw 80k winst.quote:
Amenquote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Gasten, negeer die beunhaas nou gewoon. Zo moeilijk is dat niet. Elke kans die hij pakt om de vervelende puber te zijn pakt hij met beide handen aan.
Laten we het gewoon weer over FUT hebben.
als het om geld gaat, is EA altijd slimquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Elke dag ff toernooitje spelen is al gauw 80k winst.
Op zich wel slim van EA. Zo wordt alles weer duurder en als het toernooi afgelopen is zullen die prijzen nog wel ff zo blijven dus is het weer meer rendabel om pakjes te kopen (zeker omdat consumables weer waardevoller zijn) = meer EA profit!
Toernooitje offline is ongeveer 7.5K winst. Doe van die coins 2K aan contracten besteden. Heb ik aan het einde van het toernooi genoeg contracten om heeeel lang vooruit te kunnenquote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het om geld gaat, is EA altijd slim
2e is inderdaad mooier, leuk en origineel team. Overweeg het ook, die ST is toch vrij prijzig?quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Twijfel of ik het zo ga doen:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
2e ziet er wel mooier uit en dan heb ik alleen Jupiler Pro League speler, maar weet niet of Bolat een beetje fijn is.
Zie je nu pas de samenvattingen?quote:
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 19:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zie je nu pas de samenvattingen?
Heb je een hint? Heb er nog nooit van gehoordquote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, het truukje om te quitten tijdens een verloren wedstrijd werkt ook bij dit toernooiHad de finale van Barca verloren. Ga net zo lang tot ik gewonnen heb
Delen!!! of werkt het alleen offlinequote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Toefjes het volgende:
Mooi, het truukje om te quitten tijdens een verloren wedstrijd werkt ook bij dit toernooiHad de finale van Barca verloren. Ga net zo lang tot ik gewonnen heb
Het is geen goedkoop team, al zou je voor dezelfde spelers uit de MLS/EPL 10 keer zoveel betalenquote:Op zondag 11 december 2011 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
2e is inderdaad mooier, leuk en origineel team. Overweeg het ook, die ST is toch vrij prijzig?
Barca is zo overpowered he als CPUquote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon je xbox/ps3 uitzetten?quote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Toefjes het volgende:
WErkt alleen offline, gewoon quit game doen in de laatste minuut ofzo. En dan fifa opstarten en je kan de wedstrijd gewoon overspelenquote:
doe maar niet, krijg je alleen maar problemen mee met je pa.quote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Pino0 het volgende:
Moet morgen naar Rotterdam rijden, even wat ophalen met de auto.
Ik zit erg te twijfelen of ik niet gewoon ( als mijn vader zijn pasje meegeeft voor evt benzine ), gewoon Fifa 12 te halen
Mag niet, wil t stiekem toch doen
Denk niet dat hij blij wordt als hij de afschrift zietquote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Pino0 het volgende:
Ik zit erg te twijfelen of ik niet gewoon ( als mijn vader zijn pasje meegeeft voor evt benzine ), gewoon Fifa 12 te halen
Vraag het anders als (vervroegd) kerstkadoquote:Op zondag 11 december 2011 20:05 schreef Pino0 het volgende:
dan wordt hij sowieso de huis uitgegooid en mag ie de pasje ook nooit meer gebruiken natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Denk niet dat hij blij wordt als hij de afschrift ziet
Hij woont toch bij zijn moeder die een nieuwe vriend heeft?quote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan wordt hij sowieso de huis uitgegooid en mag ie de pasje ook nooit meer gebruiken natuurlijk
de afschrift is toch niet goed Nederlandsquote:Op zondag 11 december 2011 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij woont toch bij zijn moeder die een nieuwe vriend heeft?
de huis?
Ow, was een reactie op een reactie, haha. Ik lees te snel somsquote:Op zondag 11 december 2011 20:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de afschrift is toch niet goed Nederlands
Mooi.quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef vandermar het volgende:
Ik ga vlak voor kerst bij mijn oude werkgever langs aangezien ik de werkkleding nog heb en op die manier een kerstpakket proberen te hosselen![]()
Ik denk echter dat ik geen krijg
Klopt, imo een van de beste spitsen in het spel.quote:
wat, serieus???!!??!???!??!quote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef Kamikazie het volgende:
Wow , heeft bas dost 5 keer gescoord?
Als targetman veruit het beste..4-3-3 of 4-3-2-1quote:Op zondag 11 december 2011 22:13 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een team met Ibra maken. Komt hij het beste tot zijn recht met 2 spitsen of als eenzame spits?
Ik zat er ook aan te denken om een 4-4-2 te maken met Ibra en Pato of Ibra en Neymar in de spits.quote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als targetman veruit het beste..4-3-3 of 4-3-2-1
Onlogisch, Ibra en Neymar?quote:Op zondag 11 december 2011 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om een 4-4-2 te maken met Ibra en Pato of Ibra en Neymar in de spits.
Thiago Neves op het middenveld voor de link met Neymar en Pato op het middenveld voor Ibra met dan Lavezzi LM en Hulk RMquote:
Pato op het middenveld is ook zonde man..een pure spits CM maken werkt voor geen meter. Lavezzi en Hulk zijn ook redelijk hard verneukt als LM en RM..quote:Op zondag 11 december 2011 22:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Thiago Neves op het middenveld voor de link met Neymar en Pato op het middenveld voor Ibra met dan Lavezzi LM en Hulk RM
Dan Elia LM en Sanchez RM?quote:Op zondag 11 december 2011 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pato op het middenveld is ook zonde man..een pure spits CM maken werkt voor geen meter. Lavezzi en Hulk zijn ook redelijk hard verneukt als LM en RM..
Zijn ook gewoon geen spelers voor RM en LM eigenlijk..zijn echt pure wingers die niet kunnen verdedigen..je haalt er echt 20% uit als je ze op die plek zet, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 11 december 2011 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan Elia LM en Sanchez RM?
Ibra - Neymar
Elia - Boateng IF - Neves IF - Sanchez
Taiwo - Silva - Naldo IF - Alves
Anders zijn de halven echt dikke schijtquote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon geen spelers voor RM en LM eigenlijk..zijn echt pure wingers die niet kunnen verdedigen..je haalt er echt 20% uit als je ze op die plek zet, maar dat is mijn mening.
Hulk kan wel een beetje verdedigenquote:Op zondag 11 december 2011 22:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon geen spelers voor RM en LM eigenlijk..zijn echt pure wingers die niet kunnen verdedigen..je haalt er echt 20% uit als je ze op die plek zet, maar dat is mijn mening.
rouletten als een baasquote:Op zondag 11 december 2011 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders zijn de halven echt dikke schijtDan kom je bij Pepe uit, helaas alleen maar rouletten
200 coins voor een contractkaart vind je duur?quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef Pobberd het volgende:
Ik heb niet veel verstand van FUT, dus kan iemand mij uitleggen waarom die contracten zo tyfusduur zijn geworden?
Toernooi levert veel coins op, er worden meer wedstrijden gespeeld + er komen meer coins dus meer vraag+ meer coins om uit tegeven, dus hogere prijzen worden zo betaald.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef Pobberd het volgende:
Ik heb niet veel verstand van FUT, dus kan iemand mij uitleggen waarom die contracten zo tyfusduur zijn geworden?
De gouden van 28 dagen zijn toch flink gestegen? En de rest volgens mij ook.quote:Op zondag 11 december 2011 23:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
200 coins voor een contractkaart vind je duur?
Ik vind het maar kut. Vooral dat toernooi van 8k online. Verlies telkens in de finale.quote:Op zondag 11 december 2011 23:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toernooi levert veel coins op, er worden meer wedstrijden gespeeld + er komen meer coins dus meer vraag+ meer coins om uit tegeven, dus hogere prijzen worden zo betaald.
Dat + messi toernooi is waarschijnlijk wel de reden voor de prijsstijging. Alhoewel de meer ervaren mensen er hier waarschijnlijk meer over kunnen zeggen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik vind het maar kut. Vooral dat toernooi van 8k online. Verlies telkens in de finale.
Je hebt per ongeluk een neger op doel gezet. Lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
FF ps3 aanslingeren en dit teampje proberen
Je blert er maar wat uit kleuter, kom eens met argumenten pauper.quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt per ongeluk een neger op doel gezet. Lijkt me niet verstandig.
quote:
Misschien omdat je ze een silver aanbiedt?quote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
Ik wil potverdorie mijn Thiago Neves IF maar niemand trapt in mijn trade offers
Silver IFquote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien omdat je ze een silver aanbiedt?
Sommige silvers zijn meer waard dan golds hoor...quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien omdat je ze een silver aanbiedt?
Aah komt wel goed schatje!quote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
hehehehequote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef GuRBuH het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bij nieuwe teams er eerst een bronze team morale overheen kwakken?
[..]
Je blert er maar wat uit kleuter, kom eens met argumenten pauper.
[..]
Ja denk je dat iedereen dat weet?quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sommige silvers zijn meer waard dan golds hoor...
Helaas nietquote:
Welke formatie en hoeveel vraag je ervoor ?!quote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Thiago Neves héquote:Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke formatie en hoeveel vraag je ervoor ?!
jaquote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef GuRBuH het volgende:
Zijn er hier meer mensen die bij nieuwe teams er eerst een bronze team morale overheen kwakken?
[..]
Ik vraag een vriend van mij, hij heeft hem wel en wou van hem afquote:Op zondag 11 december 2011 23:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil Thiago Neves hé
Ik bied je Jajalo IF, Morais of Jajalo IF en Roger IFik wil niet skeer overkomen maar wil wel koopjes
4-4-2 btw
Nee man, ik heb Jajalo voor 21k bin en nog niemand koopt hemquote:Op zondag 11 december 2011 23:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vraag een vriend van mij, hij heeft hem wel en wou van hem afBtw als je IF Jajalo verkoopt en die andere dan pak je toch 60k?! Genoeg om er een te kopen auction
Lucky youquote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef BDIL het volgende:
Ik kom niet van mijn IF Marcelo af ( 4-3-3) 121 Start - 130 BIN
Beviel die niet? Heb m op mn verlanglijstje staan, dus ben benieuwd naar je ervaringen met mquote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef BDIL het volgende:
Hahah kreeg in mijn laatste pakje van 7,5 k, heb er helaas niet mee gespeeld maar aan zijn stats te zien kan hij niet tegevallen met 86 Shotquote:Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beviel die niet? Heb m op mn verlanglijstje staan, dus ben benieuwd naar je ervaringen met m
84quote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahah kreeg in mijn laatste pakje van 7,5 k, heb er helaas niet mee gespeeld maar aan zijn stats te zien kan hij niet tegevallen met 86 Shot
Met Naldo, Messi, IF Falcao, IF Adebayor enzo wel leuk om straks een hele ploeg te hebben met een verwoestend schotquote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahah kreeg in mijn laatste pakje van 7,5 k, heb er helaas niet mee gespeeld maar aan zijn stats te zien kan hij niet tegevallen met 86 Shot
Hem LM zetten is ook geen gek idee.. Betere stats dan bastos en IF Nenequote:Op zondag 11 december 2011 23:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
84Maar slaat nergens op, dat is beter dan bijna alle spitsen.
Is dat zijn jongere broetje Sammy Ameobi niet?! Hij speelde ook tegen chelsea maar op LM positie. Maybe dat hij niet bestaat in het spel en ze copy paste Shola Ameobi hebben gedaanquote:Op zondag 11 december 2011 23:51 schreef Tim86 het volgende:
Iemand die challenge gedaan van Newcastle-Chelsea? Shola Ameobi staat linkshalf en spits
Oh dat wist ik echt niet haha, my bad dan. Ik zag alleen S. Ameobiquote:Op maandag 12 december 2011 00:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is dat zijn jongere broetje Sammy Ameobi niet?! Hij speelde ook tegen chelsea maar op LM positie. Maybe dat hij niet bestaat in het spel en ze copy paste Shola Ameobi hebben gedaan
Zag er al een thread over vandaag ofzo van iemand die zei dat hij tegen iemand had gespeeld met een IF Enrique van 95..wazigquote:
Blijkbaar hebben ze er eentje voor hem gemaakt en werd dat opgemerkt en toen heeft ie 'm een tijdje te koop gezet, maar hij was dus niet te koop omdat ie gelocked is op zijn account.quote:Op maandag 12 december 2011 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zag er al een thread over vandaag ofzo van iemand die zei dat hij tegen iemand had gespeeld met een IF Enrique van 95..wazig
WTF gaat het spel naartoe als voor bepaalde mensen IF's worden gemaakt?!quote:Op maandag 12 december 2011 00:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze er eentje voor hem gemaakt en werd dat opgemerkt en toen heeft ie 'm een tijdje te koop gezet, maar hij was dus niet te koop omdat ie gelocked is op zijn account.
Voor de speler zelf hequote:Op maandag 12 december 2011 00:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
WTF gaat het spel naartoe als voor bepaalde mensen IF's worden gemaakt?!
Dusquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Gaat een lelijk totw worden zo
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1229596.page
quote:STARTING XI
GK: Michel Vorm - Swansea (78 > 81) Clean Sheet + Pen save![]()
LB: Nagatomo - Inter Milan (76 > 80) Scored a goal, had an outstanding game, and kept a clean sheet![]()
CB:
RB: Dusan Basta - Udinese (70 >74) Outstanding game and scored Udinese's second goal in their 2-1 victory.![]()
LM:
CDM: Alex Song - Arsenal (82 > 84/85) Amazing assist + Has been a complete rock in the midfield![]()
CM: Moussa Sissoko - Toulouse (77 > 80/82) A goal from Cdm + rock in midfield![]()
RM: Christian Clemens - 1. FC Köln (71 > 73/74) Scored two amazing goals, second goal was a direct corner![]()
CF: Jonny Russell - Dundee United (70 > 74) second half substitute and scored 2 goals to give them a 3-2 win![]()
ST: Bas Dost - Sc Heerenveen (70 > 73/74) Has hat trick in the first half and Has 5 goals in the 66 min![]()
ST: Marko Pantelic - Olympiakos CFP (75 > 80/81) Scored 4 goals![]()
SUBS
GK: Fraser Forster - Celtic (72 > 74) Pen save + Clean sheet![]()
CM: Phil Jones - Manchester United (76 > 80/81) Was amazing defender![]()
ST: Miroslav Klose - Lazio (81 >84) scored 2 for Lazio in a 3-2 win over Lecce![]()
CF: Nacho Novo - Sporting Gijon (71 > 74) - Scored 2 goals in a vital 3-1 for Sporting Gijon![]()
ST: Ruben C astro - Real Betis (75 > 79/80) Scored in the 90th and 94th min to win it![]()
?
?
Hybridje ofzo? Marokkanen of Belgen zijn ook supertofquote:Op maandag 12 december 2011 01:11 schreef BDIL het volgende:
Net IF Vertonghen gehaald 4-3-2-1 formatie voor 13,5kHeb 90 k + tradepile en wat items+ spelers club = 130 k budget voor een team..
Ik heb een Ligue 1/French team, Portugese team ( vandermar), Russische team, Kroatische team, Bundesliga ( Alleen spelers met hoogste Longshot op hun positie
) en een Eredivisie Gold.
Silvers: Eredivise; Pro League ( Belgie); Championship ; Argentijnse team; Ligue1/2 team
Bronze: Serie B team.
Ik heb Liga BBVA; BPL; Bundesliga; Serie A team gehad, verveelde me snel met alle teams en verkocht. Nu zoek ik nieuwe inspiraties en zou ik graag suggesties willen horen van jullie
Achja dan komt er wel een Ronaldo Cup ofzoquote:Op maandag 12 december 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Gaat een lelijk totw worden zo
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1229596.page
IF Pantelicquote:Op maandag 12 december 2011 01:17 schreef GuRBuH het volgende:
Basta is echt wel een toffe RB hoor. Jammer dat Servie niet zulke goede spitsen heeft though.
Hoezo datquote:Op maandag 12 december 2011 01:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Na dit toernooi gaan al mn golds weer op de trade.
XBox? Op de PS3 is zijn prijs al dagen constant 150k zonder te zakken, ik bied steeds mee t/m 130k maar zonder resultaat.quote:Op zondag 11 december 2011 23:21 schreef BDIL het volgende:
Ik heb constant Marcelo's en Lavezzi's in de gaten zitten houden en mee zitten bieden bij Marcelo tot 130k en Lavezzi tot 199k. Ik had echt geluk met Lavezzi, had tegelijkertijd ook boden op andere Lavezzi's lopen die er nog voor 220 en meer uit gingen.quote:Op maandag 12 december 2011 03:22 schreef Tim86 het volgende:
196K is boven de prijs waar ik hem meestal voor zie gaan hoor..volg hem al een paar dagen, maar wil max 180K betalen. Geen idee waar de database die 210K vandaan haalt..misschien haastige mensen die bins gebruiken ofzo..
Fuck die sneue silver teams. Brons is de shit.quote:Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef GuRBuH het volgende:
Fuck golds, ik ga weer lekker silver teams bouwen <3
Brons is voor mensen die hopen starterteams met 12 chem tegen te komen.quote:Op maandag 12 december 2011 11:46 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Fuck die sneue silver teams. Brons is de shit.
Brons is baas, niks mis mee.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Brons is voor mensen die hopen starterteams met 12 chem tegen te komen.
nee, vanaf finale pas.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Toefjes het volgende:
En ik kom niet langs AC Milaan in de halve finale... Niveau opgeschroefd vanaf de halve finale?
Hoe kun je het zien dan? In welk scherm?quote:Op maandag 12 december 2011 12:11 schreef DutchSL het volgende:
Halve finale is soms ook world class, niet echt consequent, maar je kunt het gewoon zien voor de wedstrijd.
Ik heb alle wedstrijden tegen de CP gewonnen, win gewoon in de finale van Real Madrid met 8-1, behalve nota bene in de 1e ronde tegen Bayer Leverkusen, die klote Adler hield echt alles tegen. 0-0 en na penalties verloren.
Ik kwam laatst zelfs in de halve finale zo'n random team tegen met rond de 50 chemistry. En gisteren in de finale een Frans team met bijna alleen maar non-shinies en 75 chemistry. Maar ik heb ook van iemand met een bronzen hybrid gewonnen, die had een combinatie van Engelse bronzes, een paar Koreanen en een paar Duitsers. Dus ja, het is soms makkelijk winnen maar ik kom ook wel eens iemand tegen die echt goed is. Of iemand die veel geluk heeft en daardoor van mij wint ook al heb ik veel meer schoten.quote:Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Brons is voor mensen die hopen starterteams met 12 chem tegen te komen.
Ik heb er 1 voor je als je wilt?!quote:Op maandag 12 december 2011 12:29 schreef GuRBuH het volgende:
Ok, Cvitanich IF opgepikt voor 40k. Nu nog een team eromheen bouwen.
Thx, maar ik wil met 2 spitsen gaan spelen. Verder heb ik niks met die spelers, en dan vind ik het niet leuk :p Wil er een soort hybrid van maken.quote:Op maandag 12 december 2011 12:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor je als je wilt?!
[ afbeelding ]
Jij hebt IF Cvitanich voorin; Ik zou Bravo ( UNAM) en Lamela ( As Roma) CAM halen 2 beesten; LM kan je Alvarez halen ( Tigres) en RW staat nu Suarez van Anderlecht maar ik speel bijna altijd met Iturbe ( Porto) die jonge is echt een geweldenaar. Achterin CB posities zijn goed, LB ook, helaas is er geen RB die rare is.
Over het algemeen is deze team van mij ook prima alleen met de aanpassing boven zouden ze nog beter zijn
BTW als je een budget van 20-30k hebt dan kan je ze allemaal makkelijk kopen in juiste positie en formatie.
Oke, ik dacht dat je all argentina gingquote:Op maandag 12 december 2011 12:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx, maar ik wil met 2 spitsen gaan spelen. Verder heb ik niks met die spelers, en dan vind ik het niet leuk :p Wil er een soort hybrid van maken.
Bedankt voor je opmerking, prijs/kwaliteit verhouding is ook bagger voor Lamela buiten zijn 4* skill is hij kwa stats op maar 2/3 punten beter dan Gimenez ( Dribbeling; Sliding Tackle en nog 1 dacht ik). Bovendien heeft hij geen traits en Gimenez wel dan ga ik geen 10 k uitgeven voor zon speler.quote:Op maandag 12 december 2011 13:12 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Lamela niet zo fijn in mijn Serie A silver team, El Shaaraway en Coutinho zijn beter (maar geen Argentijnen, dus daar heb je niet veel aan).
Heading mocht van mij bij Vertonghen ook wel hoger... nu lijkt hij echt meer CDM dan CBquote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef DutchSL het volgende:
Als ze Vertonghen al een idiote boost geven voor 2 goals tegen Excelsior, dan Dost al helemaal. Alhoewel, sinds Naldo zijn ze vooral geil op CB's boosten.
Ik verwacht wel dat ie duurder gaat worden. Zn league is niet ideaal maar er zijn ladingen silver Argentijnen en z'n stats zijn best goed.quote:Op maandag 12 december 2011 13:23 schreef detennismaster het volgende:
@Gurbuh Die 40K voor Cvitanich is wel een mooie prijs! Hopelijk gaat hij binnenkort flink in waarde stijgen want ik heb er twee.
Boven is mijn argentijnse elftal gepost met de aanpassingen daar heb je een bazen team ( Lamela niet halenquote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
YEAH![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn fut doet het weer
Heb in totaal 22k , iemand tips voor een leuk silver team hiermee?
Kom potje FUT?quote:Op maandag 12 december 2011 13:29 schreef BDIL het volgende:
WTF je kan een 4-5-1 kaart niet onder de 2,5 k krijgen...
Wrm niet:P Welke teams?!quote:
Speel dat toernooi ook wel eens offline, Ac Milan vind ik ook wel een kutploeg om tegen de spelen. Ibra, Robinho en Boateng steeds maar aan het kappen en draaien.quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Toefjes het volgende:
En ik kom niet langs AC Milaan in de halve finale... Niveau opgeschroefd vanaf de halve finale?
Als je m offline speelt moet je niet proberen de bal af te pakken. Enige wat ze dan doen is blijven lopen met de bal, desnoods tot aan hun eigen achterlijn. De AI is namelijk nogal achterlijk.quote:Op maandag 12 december 2011 14:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Speel dat toernooi ook wel eens offline, Ac Milan vind ik ook wel een kutploeg om tegen de spelen. Ibra, Robinho en Boateng steeds maar aan het kappen en draaien.
Real, Liverpool, en ManchesterU zijn veel makkelijker te verslaan
Ja.quote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Pronk het volgende:
Als ik een goude coach koop en assign aan een squad, mag ik dan nog deelnemen aan bronze/silver toernooien als mijn spelers allemaal bronze/silver zijn?
Juist wel opjagen, ze lopen terug en schieten hem uit wanhoop uiteindelijk gewoon uit het veld.quote:Op maandag 12 december 2011 14:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Als je m offline speelt moet je niet proberen de bal af te pakken. Enige wat ze dan doen is blijven lopen met de bal, desnoods tot aan hun eigen achterlijn. De AI is namelijk nogal achterlijk.
Laat ze lekker voetballen en ze maken vanzelf wel een foutje waardoor jij er uit kan counteren, ez win
Silver Spanjaardenquote:Op maandag 12 december 2011 13:25 schreef Kamikazie het volgende:
YEAH![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn fut doet het weer
Heb in totaal 22k , iemand tips voor een leuk silver team hiermee?
Mensen die reageren op mensen die niet van CPU kunnen winnenquote:Op maandag 12 december 2011 15:52 schreef jpg97 het volgende:
Mensen die niet van de CPU kunnen winnen
5000 coins jwzquote:
ikquote:Op maandag 12 december 2011 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mensen die reageren op mensen die niet van CPU kunnen winnen
Misschien moet ik ook maar eens offline proberen. Het gaat echt nergens over hoe slecht ik aan het spelen ben.quote:
Ik zou het wel kunnen waarderen. Maar je hebt 100% gelijk, goud zou hij belachelijk slecht zijn. Denk dat een boost naar 74 echt wel het max wordt.quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben trouwens bang dat EA Dost goud gaat maken, ook al word ie dan de slechtste gouden spits ooit. Tenzij ze zn stats enorm boosten.
ja maar jij wil een gold eredivisie spitsquote:Op maandag 12 december 2011 16:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen waarderen. Maar je hebt 100% gelijk, goud zou hij belachelijk slecht zijn. Denk dat een boost naar 74 echt wel het max wordt.
Klopt! Maar verwacht en sterke silver!quote:Op maandag 12 december 2011 16:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar jij wil een gold eredivisie spitsmaar als ie 75 wordt zou ie nog niet eens discardwaarde waard zijn, dus ik ben benieuwd.
Ik heb net eerst iemand met 6-2 verslagen, toen 7-0 en net finale gewonnen met 7-3. Geen struggles of wat dan ook! Haha , maar ik speel wel fraude bronze team tegen noobs.quote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef DannyDeko het volgende:
Haha kijk de laatste zoveel posts. Iedereen heeft struggles vandaag zo te zien
Door die Adidas cup (meer coins in omloop) zijn een hoop prijzen gestegen ja.quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn de prijzen de afgelopen twee weken weer gestegen ofzo? Ik heb zojuist mijn hele team op de TP gegooid en ze worden allemaal binnen het eerste uur voor de (redelijk hoge) BIN verkocht (Messi, Agüero, Tevez, Pato, etc.).
Laat even weten hoe hij speelt, ben er deze week achter gekomen dat de NIF al een van de fijnste spelers is.quote:
De NIF is echt gruwelijk ja..veel beter kan haast al niet zou je zeggen, maar ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Laat even weten hoe hij speelt, ben er deze week achter gekomen dat de NIF al een van de fijnste spelers is.
Inderdaad, maar met mijn geluk van de afgelopen dagen maak ik dan nog steeds verlies. Dus ik ben goedkoop squad fitnesses aan het inkopen. Als ik genoeg winst heb gemaakt ga ik weer voor de silver packsquote:Op maandag 12 december 2011 17:26 schreef GuRBuH het volgende:
SilverpacksFitness, healing en contracten gaan binnen no time weg.
Zou dan bijv zoiets kunnen doen:quote:Op maandag 12 december 2011 02:01 schreef Tim86 het volgende:
Weer 8K in de pocket...ziek team tegen in de finale..baalde echt toen ik het laadscherm zag:
41212
IF Aguero - IF Messi
IF Pastore
IF Lavezzi IF Di Maria
Cambiasso
Maicon - Thiago Silva - Lucio - Dani Alves
Ging echt nergens over, maar zijn verbinding was zooooooooo laggy. Normaal spelen was gewoon niet mogelijk. Ik scoorde binnen 5 minuten uit een corner en daarna was het gewoon een kutwedstrijd met amper kansen. Uit de counter heb ik nog wel 2 keer de paal geraakt maar dat was het wel..lelijkste finale ooit
Hmm die stats zijn inderdaad niet verkeerd. Dan toch maar voor hem gaan sparen...quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De NIF is echt gruwelijk ja..veel beter kan haast al niet zou je zeggen, maar ik ben benieuwd
Stats van NIF naar IF:
Acceleration 94→96
Agility 94→99
....
Stats gaan helemaal nergens over. Gewoon een ubersnelle dribbelmachine die niet van de bal is te krijgen en die vanuit iedere hoek kan scoren en een fatsoenlijke pass kan geven
Merk wel dat er weinig naar om wordt gekeken hoor, ben nu al 3x de eerste en laatste bieder.... koopjesquote:Op maandag 12 december 2011 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trouwens, het is nog nooit zo druk geweest op de 59e minuut (voor silvers dan) Bijna 900 pagina's vol spelers voordat ik het heb bereikt (op de web app) Een tijdje terug was ik er al bij pagina 400 ofzo.
Ja, hij probeerde steeds diepe ballen te geven en weg te rennen.. Maar bleef steeds met mijn verdedigers naar achter rennen om daarna de bal te onderscheppen.quote:Op maandag 12 december 2011 18:35 schreef Tim86 het volgende:
Was het een pace abuser? Die schieten toch 9 van de 10 keer de pingel door het midden
Ja, de keren dat ik op de 59e minuut was kwam ik ook weinig tegen. Ik miste wel een Eninho voor 700c, dat was erg jammer. Maar als je silvers voor 1 uur erop zet zijn er maar weinig mensen die bieden. Als ik kaarten voor 3 of 6 uren erop zet betalen mensen gewoon meer.quote:Op maandag 12 december 2011 18:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Merk wel dat er weinig naar om wordt gekeken hoor, ben nu al 3x de eerste en laatste bieder.... koopjes
Geloof het of niet, maar gisteren kon ik silver healing kaarten voor 900 of zelfs verkopen! (behalve head en leg healing, die gingen voor 700-750)quote:Op maandag 12 december 2011 18:48 schreef GuRBuH het volgende:
Net een silver head healing verkocht voor 600c
Ja ik doe de prijzen steeds hoger, kijken tot waar het weggaat.quote:Op maandag 12 december 2011 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, de keren dat ik op de 59e minuut was kwam ik ook weinig tegen. Ik miste wel een Eninho voor 700c, dat was erg jammer. Maar als je silvers voor 1 uur erop zet zijn er maar weinig mensen die bieden. Als ik kaarten voor 3 of 6 uren erop zet betalen mensen gewoon meer.
[..]
Geloof het of niet, maar gisteren kon ik silver healing kaarten voor 900 of zelfs verkopen! (behalve head en leg healing, die gingen voor 700-750)
quote:
EA begint nu al uber hoge kaarten in het spel te pompentwitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 12-12-2011 om 19:07:12Happy Hour in 1 hour!!!! 93-rated Iniesta will be released just for that. reageer retweet
Commerciële teringlijers.quote:Op maandag 12 december 2011 19:08 schreef GuRBuH het volgende:
EA begint nu al uber hoge kaarten in het spel te pompentwitter:TheRealGraoully twitterde op maandag 12-12-2011 om 19:07:12Happy Hour in 1 hour!!!! 93-rated Iniesta will be released just for that. reageer retweet
Eind van de maand ook weer TOTY
Vorig jaar waren de prijzen inderdaad hoog, want EA bracht een maand lang geen Jumbos uit. Dit in combinatie met een toernooi met een hoog aantal coins als prijs zorgde voor enorm hoge prijzen voor consumables en de prijzen van golds gingen ook weer omhoog. Dat waren gouden tijden voor de mensen die veel packs openen.quote:Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Toefjes het volgende:
Las ook op het forum dat rijkhalzend uitgekeken wordt naar het kerst toernooi. Ze verwachten extreem hoge prijzen met het kerst toernooi. Hoe ging dat vorig jaar?
Iedereen wil zoveel mogelijk snel verkopen zodat ze tijdens happy hour veel te besteden hebben (denk ik) Jammer, door happy hour gaan de prijzen weer omlaag en wordt het weer moeilijker om winst te maken met silver en bronze packs.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Nu vliegen de gold contracts weer voor 200 over de toonbank. Begrijp er niets van
IF Douglas mag ook hij is een Nederlanderquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zit nu weer te denken aan een Nederlands elftal:
----------------------- SIF van Persie ------------------------
-----IF Lens ------------------------------------ Robben-----
Sneijder -------- Van Bommel -------- Van der Vaart
IF Pieters -- IF Vlaar -- Mathijsen -- Van der Wiel
---------------------- Stekelenburg ---------------------------
Maar hoe goed, of slecht, is de Nederlandse verdediging?
Heeeeeeeel slecht. IF Pieters is kut, IF Vlaar is beresterk maar heeeeeeeeeel traag, Mathijsen is eigenlijk ook gewoon kut en vd Wiel is redelijk goedquote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef psychedelicate het volgende:
Ik zou zowieso gewoon Donk nemen ipv Mathijsen of Vlaar.quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef psychedelicate het volgende:
De verdediging is echt te slecht helaas. Vlaar kost een vermogen maar is zijn geld absoluut niet waard. En de rest is ook niet je-van-het.quote:Op maandag 12 december 2011 19:55 schreef psychedelicate het volgende:
Drenthe LB ipv LM alsnog groene schoen en 8 chemistry (of 9quote:Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zou zowieso gewoon Donk nemen ipv Mathijsen of Vlaar.
max 7 toch?quote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Drenthe LB ipv LM alsnog groene schoen en 8 chemistry (of 9)
Red je volgens mij niet, alleen misschien met Heitinga ervoorquote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Drenthe LB ipv LM alsnog groene schoen en 8 chemistry (of 9)
Donk Donk Donk.quote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef psychedelicate het volgende:
Wat als ik dus Drenthe i.p.v. IF Pieters en IF Douglas i.p.v. Mathijsen gebruik? Chemistry is voor mij niet echt een probleem, aangezien ik vaak genoeg LBs/RBs als CB gebruik.
Also, ik ga niet vaak in de achtervolging met de CBs, omdat ik zelf altijd al naar achteren loop.
Ook een goed idee, ik denk dat ik hiervoor ga. Even wachten tot vanavond, hopelijk zijn de prijzen dan weer iets gedaald door Happy Hour.quote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Van der Vaart-------- De Jong -------- Sneijder
IF Vermaelen-- Kompany -- IF Vertonghen-- Van der Wiel
---------------------- IF Krul (of Mignolet, maar die is silver)---------------------------
LW is rood, LM is donkergroenquote:Op maandag 12 december 2011 20:17 schreef Toefjes het volgende:
Beetje jammer dan een LW in een 4-2-3-1 slechts chem 3 heeft op de CAM positie , al heeft ie groene linkjes om zich heen
goed opgelostquote:Op maandag 12 december 2011 20:06 schreef Tim86 het volgende:
Van der Vaart-------- De Jong -------- Sneijder
IF Vermaelen-- Kompany -- IF Vertonghen-- Van der Wiel
---------------------- IF Krul (of Mignolet, maar die is silver)---------------------------
Joh? Top, bedankt voor de tip. Heb Aguero ingewisseld voor IF Lavezzi, zelfs met chem 3 speelt ie briljantquote:
Ja want LM telt als middenvelder, LW als aanvaller. Das het verschil.quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Joh? Top, bedankt voor de tip. Heb Aguero ingewisseld voor IF Lavezzi, zelfs met chem 3 speelt ie briljant
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 12 december 2011 20:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoeveel chem kan een LM max pakken in 4231? Gewoon 7 neem ik aan?
Ik heb hetzelfde gevoel, nog geen 8k toernooitje kunnen winnenquote:Op maandag 12 december 2011 15:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er eindelijk een chill toernooitje waar ik wat coins mee kan verdienen, speel ik elke wedstrijd slechter en slechter. Ik win of verlies met 1 doelpunt verschil waar ik normaal gesproken met minimaal 4 doelpunten verschil win.
Het erge is, ik doe alles volgens mij precies hetzelfde maar het spel doet gewoon anders.
Ondankbaarquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Fuszy het volgende:
Net twee IF's gehad in de paar pakjes die ik kocht. IF Kroos en nog een braziliaan, maar volgens mij zijn ze beide niet heel veel waard.
Rogerquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Fuszy het volgende:
Net twee IF's gehad in de paar pakjes die ik kocht. IF Kroos en nog een braziliaan, maar volgens mij zijn ze beide niet heel veel waard.
quote:
Briljant elftalletjequote:Op maandag 12 december 2011 21:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben de afgelopen uren een paar ton gezakt met mijn trade profit
Maar dan heb je ook wat
[ afbeelding ]
Inderdaad een beest zeg! Of je nou binnendoor of buitenlangs gaat met m, altijd een kansquote:Op maandag 12 december 2011 21:24 schreef DutchSL het volgende:
Mooi happy hour voor mij: 5 pakjes a 25k = 125k aan kosten.
Lampard en Eto'o als beste kaarten is al zo'n 125k waard en dan is de rest dus pure winst (helaas geen IF's of hele goede kaarten verder, maar ik klaag niet)
Ook een IF Marcelo voor 131k kunnen scoren (ja, voor de PS3 is dat een prima prijs.. hele dag gingen ze boven de 140k, net twee voor 139k).
edit.
IF Lavezzi had ik al, absoluut beest ja, 7 chemistry (4-2-2-2) of niet.
Ze passen zich aan aan jou niveauquote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is dit nou weer, moet ik ineens op legendary tegen Man City
quote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is dit nou weer, moet ik ineens op legendary tegen Man City
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |