Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ik streep ze altijd met Taiwoquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik weet nooit hoe ik ze met hem moet nemen. Normaal gesproken neem ik ze met Sneijder of Ibra. Eigenlijk altijd wel met RB (curve). Harde schoten krijg ik nooit op doel, maar ik probeer het ook maar heel weinig. Ik zou eigenlijk meer moeten oefenen.
Ik heb eigenlijk niet echt meer een budget team. Want in m'n 2e Serie A team staan nu Neymar, Pato en Robinho. Maar de verdediging en CDM's zijn wel nog lekker budget en die spelen echt heerlijk!quote:
vorig jaar had je echt zieke serie A teamsquote:Op zondag 11 december 2011 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zal het vanavond even gaan proberen.
[..]
Ik heb eigenlijk niet echt meer een budget team. Want in m'n 2e Serie A team staan nu Neymar, Pato en Robinho. Maar de verdediging en CDM's zijn wel nog lekker budget en die spelen echt heerlijk!
Ik had ook een La Liga budget team gemaakt maar daar staan nu ook Benzema en Di Maria. Ook loopt er nu een bod op Ozil
edit: 433 Ozil binnen voor 27k. Niet goedkoop ofzo maar anders kom ik nooit van m'n coins af...
Ik had er wel een paar jaquote:Op zondag 11 december 2011 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vorig jaar had je echt zieke serie A teams
Die met al die IF's. Daarna niet meer zon sterk team gezien van iemand hierquote:Op zondag 11 december 2011 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had er wel een paar ja
[ afbeelding ]
Dacht al, 119 uit 201 is wel erg laag voor Lavezzi.quote:Op zondag 11 december 2011 17:00 schreef Tim86 het volgende:
Lavezzi 119 goals uit 102 wedstrijden bedoelde ik in het vorige topic (niet 201, was een typo)
Dat was echt een fijn team. Jammer alleen dat ik Maicon niet IF had en volgens mij was er ook nog een 89 Ibra.quote:Op zondag 11 december 2011 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die met al die IF's. Daarna niet meer zon sterk team gezien van iemand hier
FUT11 was eigenlijk fucking lelijk als je er zo naar kijktquote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dacht al, 119 uit 201 is wel erg laag voor Lavezzi.
[..]
Dat was echt een fijn team. Jammer alleen dat ik Maicon niet IF had en volgens mij was er ook nog een 89 Ibra.
[ afbeelding ]
Beste LB van het spel denk ik. Ga je een hoop plezier aan belevenquote:
Ik heb pas 1x tegen de computer gespeeld met FUT12. Dat is echt te saai voor woorden.quote:Op zondag 11 december 2011 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beste LB van het spel denk ik. Ga je een hoop plezier aan beleven![]()
Begin het spelen tegen de computer al een klein beetje zat te wordenMaar ja, alles voor de coins
Leuke teams!quote:Op zondag 11 december 2011 17:10 schreef vandermar het volgende:
Mijn teamsHeb nog voor zo'n 80k op de tradepile en nog heel wat spelers in club
[ afbeelding ]
een CAM en een ST op de vleugels?quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nieuwe SERIE A team dat ik ga maken:
Pato(85)------------Cavani(86)-----------------Robinho(84)
Vidal( 83 )----------IF Pirlo(84)----------------Hamsik(84)
Taiwo(79)-----Lucio(85)-------Chiellini(84)-----Maicon(85)
----------------------Buffon(85)---------------------------------------
Verdiep je eerst eens in de opstellingen. Zoek eens 4-3-1-2 op, doet wonderen om het te begrijpen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een CAM en een ST op de vleugels?
Je begint weer...quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de opstellingen. Zoek eens 4-3-1-2 op, doet wonderen om het te begrijpen.
Nee dat noem je en antwoord.quote:
Je doet het er echt om met je manier van posten dude..quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in de opstellingen. Zoek eens 4-3-1-2 op, doet wonderen om het te begrijpen.
jezus, ze staan toch in een 4-3-3, hoe moet ik nou weten dat je 4-3-1-2 bedoelt... Probeer ik nog normaal tegen je te doen, krijg je dit...quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat jij van het antwoord vindt, vind ik totaal irrelevant. Als hij het op een normale manier had gevraagd had hij wellicht een ander antwoord verwacht. Ik ga echter niet op een cynische bericht moeite doen om iemand te laten begrijpen dat er wel meer opstellingen zijn dan de 4-3-3, met 3 aanvallers en 3 middenvelders. Daarbij wordt het op UT ook precies op dezelfde wijze weergegeven voor aanvallers en middenvelders.quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je doet het er echt om met je manier van posten dude..
Je post je opstelling zelf als een 4-3-3 door ze zo op lijn te zetten..dat was was gewoon een logische vraag.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Als hij het op een normale manier had gevraagd had hij wellicht een ander antwoord verwacht.
Dit is gewoon een normale vraag hoorl..quote:Op zondag 11 december 2011 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een CAM en een ST op de vleugels?
Hij stelt echt gewoon een doodnormale vraag hoor, ik snap je probleem echt niet.quote:Op zondag 11 december 2011 18:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat jij van het antwoord vindt, vind ik totaal irrelevant. Als hij het op een normale manier had gevraagd had hij wellicht een ander antwoord verwacht. Ik ga echter niet op een cynische bericht moeite doen om iemand te laten begrijpen dat er wel meer opstellingen zijn dan de 4-3-3, met 3 aanvallers en 3 middenvelders. Daarbij wordt het op UT ook precies op dezelfde wijze weergegeven.
Die chemlijnen heb je ook bij een 4-3-2-1 opstelling waar je wel met vleugelspelers speelt en niet met spitsen op de vleugels, zegt dus niet veel.quote:Op zondag 11 december 2011 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij stelt echt gewoon een doodnormale vraag hoor, ik snap je probleem echt niet.
In UT ziet 4-3-1-2 er bij mij toch echt zo uit:
--9--11--
----10----
- 6 -7 -8 -
2- 3- 4 -5
De chemlijnen zien er niet voor niets zo uit (iets breder)
[ afbeelding ]
Nee, dan staat de driehoek andersom.quote:Op zondag 11 december 2011 18:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die chemlijnen heb je ook bij een 4-3-2-1 opstelling waar je wel met vleugelspelers speelt en niet met spitsen op de vleugels, zegt dus niet veel.
nog 8 dagen en wat uurtjesquote:Op zondag 11 december 2011 18:42 schreef GuRBuH het volgende:
Maar om er ff op terug te komen, hoe lang nog Adidas tourney?
Met verdediging ga je sowieso erg weinig weggeven denk ikquote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Twijfel of ik het zo ga doen:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
2e ziet er wel mooier uit en dan heb ik alleen Jupiler Pro League speler, maar weet niet of Bolat een beetje fijn is.
Elke dag ff toernooitje spelen is al gauw 80k winst.quote:
Amenquote:Op zondag 11 december 2011 18:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Gasten, negeer die beunhaas nou gewoon. Zo moeilijk is dat niet. Elke kans die hij pakt om de vervelende puber te zijn pakt hij met beide handen aan.
Laten we het gewoon weer over FUT hebben.
als het om geld gaat, is EA altijd slimquote:Op zondag 11 december 2011 18:56 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Elke dag ff toernooitje spelen is al gauw 80k winst.
Op zich wel slim van EA. Zo wordt alles weer duurder en als het toernooi afgelopen is zullen die prijzen nog wel ff zo blijven dus is het weer meer rendabel om pakjes te kopen (zeker omdat consumables weer waardevoller zijn) = meer EA profit!
Toernooitje offline is ongeveer 7.5K winst. Doe van die coins 2K aan contracten besteden. Heb ik aan het einde van het toernooi genoeg contracten om heeeel lang vooruit te kunnenquote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als het om geld gaat, is EA altijd slim
2e is inderdaad mooier, leuk en origineel team. Overweeg het ook, die ST is toch vrij prijzig?quote:Op zondag 11 december 2011 18:44 schreef Tim86 het volgende:
Twijfel of ik het zo ga doen:
[ afbeelding ]
Of zo:
[ afbeelding ]
2e ziet er wel mooier uit en dan heb ik alleen Jupiler Pro League speler, maar weet niet of Bolat een beetje fijn is.
Zie je nu pas de samenvattingen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |