SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Don't be a drag, just be a queen!
Het is even niet anders.quote:Op zondag 11 december 2011 13:54 schreef Beach het volgende:
Cosje je bent toch niet het 5e wiel aan de wagen dat klinkt zo sneu.
Met mij.quote:Op zondag 11 december 2011 13:56 schreef Beach het volgende:
Ze zegt toch dat je ook welkom ben?
waar bemoei ik me trouwens mee
Die andere 2 wel.quote:Op zondag 11 december 2011 14:19 schreef Renesite het volgende:
5e wiel aan de wagen, wat een stierenkak ultimately.
Sowieso: Patrick en ik zijn echt niet zo vervelend klef dit-dat. Tegendeel
Helemaal nietquote:
Ow, die ene. Zal hem je ook ff sturen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
WELKE PM'S?? WORDT IK BUITENGESLOTEN?
Laat?quote:Op zondag 11 december 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die PM'sJullie komen er wel laat mee ok.
Okee.quote:Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Beeld en Geluid-museum oid met Janneman. Als alles doorgaat.
Okquote:Op zondag 11 december 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan ga ik naar Beeld en Geluid-museum oid met Janneman. Als alles doorgaat.
Hey pas deroppp hequote:
Vieze kutquote:Op zondag 11 december 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vieze kut te zien in je UIik walg zo van hem he.
quote:
hehehequote:Op zondag 11 december 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oooowww hello [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 19:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey pas deroppp heanders kom ik naar het glazen huis en wordt het een hete chocomel in je gezicht
Engeland?quote:Op zondag 11 december 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]niet lachen ik walg echt van al die clubs uit spanje italie portugal brazilië en volgens mij vergat ik er nog een
[..]
hehehe
quote:Op zondag 11 december 2011 20:10 schreef Renesite het volgende:
Voetbal
Voetballers
Al is NL vaak wel te doen...
Doe dat dan een andere keer. Ik heb ook nog een kaartje met Patrick.quote:Op zondag 11 december 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NEE IK HEB HEM DAN AL GECLAIMED DIE DAG WEETTOCH.
ja tock tock we komen eckt wel een keertje naar grunnaquote:Op zondag 11 december 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
Dan komen klibs en Jean gewoon een keertje naar Groningen.
Wij komen zeeeekers te weten ff clippen in G-town brawww no problemquote:Op zondag 11 december 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
Dan komen klibs en Jean gewoon een keertje naar Groningen.
Nou niet krabbelenquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien hoor, grunna is wel ver weg.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
Ja komen jullie maar naar de bewoonde wereld aka de midden ofterwel Utrecht
Dat word later dus op vakantie naar bakkum en harderwijkquote:Op zondag 11 december 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misschien hoor, grunna is wel ver weg.
nee johquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat word later dus op vakantie naar bakkum en harderwijk
Poolen in streetlife.quote:Op zondag 11 december 2011 21:10 schreef dralion13 het volgende:
Kom nou toch, wie wil er nou niet met matties chillen in grunna
Jullie blijven gewoon lekker in Utrecht en Edam?quote:
sowiesoquote:
Of in Santana met een groene jongenquote:
Ik was vanmiddag al thuis, moest nog ff wat doen voor mijn nieuwe bedjequote:
Hahahahaquote:Op zondag 11 december 2011 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag al thuis, moest nog ff wat doen voor mijn nieuwe bedje!
Groene jongen?quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of in Santana met een groene jongen!
Daar stond ik dan, 13 jaar. Ik keek mijn ogen uit.
Laatste keer dat ik daar was
Treurigquote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. ik krijg dit jaar een kerstkaart van mezelf
Hahahahhaquote:Op zondag 11 december 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou...
Van de schoonfamilie.. maar mijn naam staat er ook in
Owjaquote:
Hmmmm, vroegah was het erggg alternatief.quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Owja
Ik weet niet of dat tegenwoordig nog in santana wordt gewaardeerd, volgens mijn zus (ik ben er al een tijd niet meer in de buurt geweest) richt het zich tegenwoordig meer op de trendy mainstream dan op de alternatievelingen
Kwam er vroeger ook wel eens zo'n man die een vrouw was??quote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmmm, vroegah was het erggg alternatief.
Geen idee. Toen had ik nog geen kijk eropquote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kwam er vroeger ook wel eens zo'n man die een vrouw was??
Nee.. maar overduidelijk.. lang vies haar.. nagels van 50 cm ofzo(no joking)quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Toen had ik nog geen kijk erop
Ik heb niet zulks goed geheugenquote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. maar overduidelijk.. lang vies haar.. nagels van 50 cm ofzo(no joking)
Gadverquote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. maar overduidelijk.. lang vies haar.. nagels van 50 cm ofzo(no joking)
Haha.. vorig jaar zat ik in de bios.. hele zaal vol.. kwam hij/zij als laatst binnen.. in een keer de hele zaal stilquote:
Ahahquote:Op zondag 11 december 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha.. vorig jaar zat ik in de bios.. hele zaal vol.. kwam hij/zij als laatst binnen.. in een keer de hele zaal stil
Neequote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
AhahSerieus. Dat is toch niet praktisch gewoon.
Ja, dat is Robin, een hermafrodiet, tweeslachtig dus.quote:Op zondag 11 december 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kwam er vroeger ook wel eens zo'n man die een vrouw was??
JA DIEEE!!!quote:Op zondag 11 december 2011 22:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ja, dat is Robin, een hermafrodiet, tweeslachtig dus.
Best aardig figuur, deed altijd boodschappen bij de AH waar ik werkte (AH korenbeurs jwz). Ik heb er wel eens een praatje mee gemaakt
Hahahaquote:Op zondag 11 december 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
Oké nu weet ik zeker dat ik groningen niet in ga
Het is inderdaad een schande dat je er nog nooit geweest bentquote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha
Een keilieve man van 89 heeft mij ooit streng toegesproken omdat ik nog nooit in Groningen geweest was, ik heb beloofd dat ik er nog eens heen zou gaan, dus dat moet ik dan maar doen ook
In de kerstvakantie komt Groningen hierheen heb ik gehoordquote:Op zondag 11 december 2011 23:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een schande dat je er nog nooit geweest bent
In de kerstvakantie?
Er zijn keiveel schoenenwinkels! Een meisje waarmee ik door Groningen liep op zondag kreeg een orgasme geloof ikquote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In de kerstvakantie komt Groningen hierheen heb ik gehoord. Maar weet nog niet, kan ik misschien wel een keer doen. Alleen heb ik maar 1 week kerstvakantie, dus dat gaat m niet worden dan
. Maar ik wil nog een keer winkelen in Groningen. Klinksss?
Hahahahhaquote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn keiveel schoenenwinkels! Een meisje waarmee ik door Groningen liep op zondag kreeg een orgasme geloof ik!
Wat wanneer komt Groningen naar jou toe?quote:Op zondag 11 december 2011 23:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In de kerstvakantie komt Groningen hierheen heb ik gehoord. Maar weet nog niet, kan ik misschien wel een keer doen. Alleen heb ik maar 1 week kerstvakantie, dus dat gaat m niet worden dan
. Maar ik wil nog een keer winkelen in Groningen. Klinksss?
Verbaast me niksquote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er zijn keiveel schoenenwinkels! Een meisje waarmee ik door Groningen liep op zondag kreeg een orgasme geloof ik!
Er zijn ook heul veul kledingwinkelsquote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahhaSchoenen
Maar ik heb al zoveel schoenen
Kan over een paar weken wel weer hoorquote:
René en Patriek komen naar Leidenquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat wanneer komt Groningen naar jou toe?
[..]
Verbaast me niks
Ik kan alleen bijna nooit iets leuks vinden in Grunn
[..]
Er zijn ook heul veul kledingwinkels
Ja, maar dat gaat gelijk naar de hvAquote:Op zondag 11 december 2011 23:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Kan over een paar weken wel weer hoor
rond de kerst komt er weer stufi binnen
Ruilen?quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geld is geen probleem, meer dat ik niks meer nodig heb...
Nou ja, dat dusquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Verbaast me niks
Ik kan alleen bijna nooit iets leuks vinden in Grunn
OEHHHquote:Op zondag 11 december 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn winterjahaaaas.Bloem in A'dam overal sale geeeeek.
Geld is bij mij immer een probleem. En mijn gezonde verstand!quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geld is geen probleem, meer dat ik niks meer nodig heb...
Leukquote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
René en Patriek komen naar LeidenMaar ik moet nog een winterjas eigenlijk, dus nouja, dan kan ik net zo goed daar kijken
quote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuk
Ik moet eigenlijk nog een shirt/vest een broek en een winterjas, maar heb niet zo veel zin om te shoppen
In Wageningen heb je trouwens maar iets van 5 winkels waar ze kleding verkopen, en ben te lui om 7 km naar ede te fietsen
Ow, Ebb18 in Groningen had fikse salequote:Op zondag 11 december 2011 23:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuk
Ik moet eigenlijk nog een shirt/vest een broek en een winterjas, maar heb niet zo veel zin om te shoppen
In Wageningen heb je trouwens maar iets van 5 winkels waar ze kleding verkopen, en ben te lui om 7 km naar ede te fietsen
Schoenen koop ik eigenlijk alleen bij Stigmatic, DC jeweetzquote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus
Sneakerz aan de vismarkt heeft vaak wel toffe pattas! Al komen mijn adidasjes bij de Adidas Original vandaan.
Verband tussen files en natuurquote:Op zondag 11 december 2011 23:27 schreef dralion13 het volgende:
Ik moet nog een enquête opstellen over het verband tussen de politieke voorkeur en de visie op natuur
Moeilijk om goede vragen te bedenken die iemand zonder echt voorkennis kan beantwoorden waarbij ik aan de hand van de vragen het natuurbeeld van die persoon kan beoordelen
Hmmmm...quote:Op zondag 11 december 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
Nee of mensen die bijvoorbeeld groenlinks stemmen vaker het wildernis natuurbeeld aanhangen dan vvd stemmers die bijvoorbeeld weer vaker een esthetisch natuurbeeld hebben
Ligt eraan wat voor les je nu eigenlijk hebt.quote:Op maandag 12 december 2011 10:34 schreef Bloempje. het volgende:
Ik spijbel om mijn kamer op te ruimen. Is dat suf?
Eentje die ik nu nog mag missen, dus dat is niet zo erg. En kamer is oorlogsgebeid op het momentquote:Op maandag 12 december 2011 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor les je nu eigenlijk hebt.
Ohh dan is het niet erg tochquote:Op maandag 12 december 2011 10:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Eentje die ik nu nog mag missen, dus dat is niet zo erg. En kamer is oorlogsgebeid op het momentMaar eerst even ontbijten
Dan ga ik keihard aan het werk.
Ruigpootuiltjenquote:Op maandag 12 december 2011 11:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
neem deze mee dan komt alles goed.
[ afbeelding ]
Awhh.quote:Op maandag 12 december 2011 11:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
neem deze mee dan komt alles goed.
[ afbeelding ]
helder-mod-blauwquote:
ga je aan auto-erotic asphyxiation doen?quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
als alles meezit heb ik binnenkort jouw kleur
que?quote:Op maandag 12 december 2011 16:19 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ga je aan auto-erotic asphyxiation doen?
gezeik weer meh het is nooit goed. En als slagroom op de chocomel, voel ik me echt niet lekker opeensquote:
quote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef Klinky het volgende:
[..]
gezeik weer meh het is nooit goed. En als slagroom op de chocomel, voel ik me echt niet lekker opeens
Nou, als ik hier niet aan werk haal ik het niet blablabla bwuh.quote:Op maandag 12 december 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]denk dan alleen aan jezelf laat anderen lekker denken, laat het je niet raken
en neem echte warme chocomel met slagroom dan nuheb je wel verdiend
Ohquote:Op maandag 12 december 2011 16:25 schreef Klinky het volgende:
[..]
Nou, als ik hier niet aan werk haal ik het niet blablabla bwuh.
En daar word ik dik van ok
enlightenquote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef Beach het volgende:
[..]
als alles meezit heb ik binnenkort jouw kleur
Nooit.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Bloempje. het volgende:
Beach wordt mod van ONZ en laat ARG opheffen?
Wie heet er nou weer Jippiequote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef Klinky het volgende:
Beste Studenten,
Morgenochtend hebben jullie rekenen van Jan Willem van Slijpe ( 0900-1020 ).
Helaas is Jan Willem ziek dus jullie les gaat niet door.
Fijne avond !
Met vriendelijke groet,
Jippie.
Welke?quote:Op maandag 12 december 2011 17:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Even dat liedje van anouk zingen, en tegelijkertijd wenen
Geen idee.quote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar staat public relations voor dan?
Hij mag nu niet meer meedoen aan prijsvragenquote:Op maandag 12 december 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar staat public relations voor dan?
yes werd eens tijd hij won alles gekquote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij mag nu niet meer meedoen aan prijsvragen
Precies. En nu moet hij juist dingen opsturen naar mensen. Zie je het al voor je, hij die prijzen in zijn hand houden maar hij mag ze niet houdenquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
yes werd eens tijd hij won alles gek
hihihihi, gelukkig is hij vrijgevigquote:Op maandag 12 december 2011 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies. En nu moet hij juist dingen opsturen naar mensen. Zie je het al voor je, hij die prijzen in zijn hand houden maar hij mag ze niet houden
waarom weet ik hier niks van heyyyquote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef Haarklip het volgende:
'Valve begint nieuwe ARG'
Waarom komt er een nieuwe arg?
Ja man, die woelige baren duwden mij steeds wegquote:Op maandag 12 december 2011 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeft u ook nog?wel hallo
saywutquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja man, die woelige baren duwden mij steeds weg
Ik krijg dingen om mij om te kopen nu.quote:Op maandag 12 december 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij mag nu niet meer meedoen aan prijsvragen
Wie zijn penor heb je in je mond genomen?quote:Op maandag 12 december 2011 22:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik krijg dingen om mij om te kopen nu.
dit dacht ik dus ook al,quote:Op maandag 12 december 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie zijn penor heb je in je mond genomen?
Toen was ik nog hetero en heb ik gesabbeld aan de tepels van een niet nader te benoemen vrouwvrouwmens.quote:Op maandag 12 december 2011 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gestofzuigd voor die blauwe status dan ?
kusjonquote:Op maandag 12 december 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
PATRICK WIL ALTIJD HET LAATSTE WOORD HEBBEN OP DE EMESEN![]()
![]()
![]()
!!
Omdat ARG7 zo goed is dat anderen het namaken. Meestal is een remake alleen nog niet half zo goed als het origineel dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 12 december 2011 20:13 schreef Haarklip het volgende:
'Valve begint nieuwe ARG'
Waarom komt er een nieuwe arg?
Tja, verslagen hequote:Op dinsdag 13 december 2011 01:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mogguh.. Jij bent ook altijd een latertje.
Apsel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:43 schreef dralion13 het volgende:
Ap
Waarom net [ afbeelding ] apsel?
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Apsel.
Mja, niet zo fijn geslapen. Zal ik gewoon nog een uurtje doorslapen?
Oww, das minderquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Apsel.
Mja, niet zo fijn geslapen. Zal ik gewoon nog een uurtje doorslapen?
Neuh, niets bijzonders, gewoon het gebruikelijke.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Oww, das minder
Iets aan de hand of gewoon niet kunnen slapen?
Het zou nog een knap meisje zijn ook Jammer van die piemel alleen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEMA showt "man" in push-up beha
Wut.
Neeheee. Als het een meisje zou zijn geweest joh. Ik ga geen jongen doen. Nooit. Sorry Cosmo, Patrick en Rene.quote:
Hehehe ;Dquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Neeheee. Als het een meisje zou zijn geweest joh. Ik ga geen jongen doen. Nooit. Sorry Cosmo, Patrick en Rene.
Hippe bus of bus met hippe mensen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een vreselijk hippe bus en alles sjeempie.
Klinkt eng.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En de haltes worden steeds ingeroepen: Volgende halte *bla naam van halte*
Dat is niet zo heel hip?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En de haltes worden steeds ingeroepen: Volgende halte *bla naam van halte*
In Groningen is dat heel langquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wauw op het scherm de treinen te zien hoe laat ze vertrekken en allesHippe shit.
Hier is dat ook al lang, ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
In Groningen is dat heel lang
Leven jullie in de randstad nog in de middeleeuwen ofzo dat dat iets nieuws is
Ehhhh... Klinks?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Fuck niet gedaan maar ik voel wel wat kriebelen daar beneden.Ik ben bang.
Dat niet, maar daar heb je toch een wachtwoord voor nodig blijkbaar, dus heb je niks aanquote:
Gaat pas in op 1 jan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:03 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Dat niet, maar daar heb je toch een wachtwoord voor nodig blijkbaar, dus heb je niks aan
das 1 pot natquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
das 1 pot natDat zijn uitspraken die de pedopartij zou kunnen makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou aandacht van je, maar helaas dat krijg ik nogsteeds niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |