I did.. met mijn poof lijkt het nu nog verdacht .. dat ik het heb kunnen zeggenquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Ik hoop dat alle underdogs winnen dan ben ik 600 euro rijker
ik begreep m even niet, nu wel :$quote:
Het is al laat en hij is sneakyquote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
ik begreep m even niet, nu wel :$
Hmm ja daar zijn ze niet voor gemaakt neequote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef leeroy het volgende:
Jongens waarom doen legkicks zoveel pijn
Begin eerst maar met het lowkicks te noemenquote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef leeroy het volgende:
Hij was wel snel!quote:
Klotegevoel he, viel me vies tegen toen ik ze voor het eerst tegen benen voeldequote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef leeroy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me baasquote:Op zondag 11 december 2011 03:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Begin eerst maar met het lowkicks te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
HAHAHHA SUKKELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
Hij is Koreaans though.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het wel......
quote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
Volgens mij 8, van Todd Duffee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hap effequote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHHA SUKKEL!!!!!!
Hij is Koreaans though.
quote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
Hahahah geoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice was nog een bms episode aan het kijken netzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Die bedoelde ik ja, dacht dat ie 9 was. Either way..quote:
Ik heb toch wel graag dat Lyoto die arrogante bakkes van Bones jumping front KO kicktquote:Op zondag 11 december 2011 03:20 schreef Jajong het volgende:
Holy shit het boeit me nu verder echt niks meer wat er verder gebeurt. Dit is nu al de meeste epische shit ooit.
40+ vs 22,5 .. nah, ik ga toch voor Bonesquote:Op zondag 11 december 2011 03:23 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb toch wel graag dat Lyoto die arrogante bakkes van Bones jumping front KO kickt
fc108 is meer iets voor jou, daar hebben ze geen spoiler beleidquote:Op zondag 11 december 2011 03:24 schreef Jajong het volgende:
Patrick via decision imo l0l.
HAha ik ben zo blij ik.....
quote:Op zondag 11 december 2011 03:27 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens mij over de 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Submission was 7[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 11 december 2011 03:27 schreef Geo3kant het volgende:
+450SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 03:28 schreef Geo3kant het volgende:
Toen vocht hij ook niet zo achterlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 11 december 2011 03:28 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, MMA math. Daar klopt toch geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke minuut dat ze geen rondje loopt is een verloren minuutquote:Op zondag 11 december 2011 03:36 schreef Geo3kant het volgende:
Brittney is afwezig geweest ze moet wat inhalen, laat haar maar de rondjes van Chandella overnemen
Duidelijk dat je niet THELZR bentquote:Op zondag 11 december 2011 03:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.sherdog.net/fo(...)x3.html#post62534455
Lul niet zo domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe de kanker kan je dan winnen? Echt achterlijk. Hij heeft LETTERLIJK. NIKS. GEDAAN.
Gatverdamme[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ach man doe niet zo achterlijk, jij wist wsl niet eens wie Claude Patrick was.quote:Op zondag 11 december 2011 03:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]the mmagod voelt zich bedreigd.. ik snap het.
Je trots en arrogantie weerhoudt je ervan mij te zeggen geo dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 11 december 2011 03:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach man doe niet zo achterlijk, jij wist wsl niet eens wie Claude Patrick was.
quote:Op zondag 11 december 2011 03:51 schreef Jajong het volgende:
Fucking 0,0 offensieve output vanik had hem gepicktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hoe de kanker kan je dan winnen? Echt achterlijk. Hij heeft LETTERLIJK. NIKS. GEDAAN.
Gatverdamme
Je hebt helemaal niks goed gezien. Je wist niet wie Patrick was, dus heb je gewoon de bettingfavoriet gekozen. Daarnaast heeft Ebersole gewoon verloren, behalve in de ogen van de incompetente jury.quote:Op zondag 11 december 2011 03:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je trots en arrogant weerhoudt je ervan mij te zeggen geo dat heb je goed gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zwetsen jonge, ik heb op voorhand Ebersole gekozen op basis van hype ja.
Maar wat ik zei over de beslissing is nadat ik het gevecht gezien heb en ik voorspelde juist wat de judges gingen doen omdat ik weet dat ze incompetent zijn.
Moeilijk he zeggen dat iemand gelijk heeft.
Krijg toch de vinkentering nerd. Iemand picken omdat je weet dat de jury incompetent is? Dat werkt toch beide kanten op domme drol. Je zet jezelf voor schut. Je weet niks. Couchpotato deluxe.quote:Op zondag 11 december 2011 03:54 schreef Geo3kant het volgende:
En zet nou eens dat kut gezever van je in spoiler tags vuile bosmongool
Ik heb gewoon gelijk, en overal waar ik kijk zijn ze het met me eens.quote:Op zondag 11 december 2011 03:56 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is geen ruzie, is meer sparrenhij doet graag tegendraads.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals, die pick ervoor was gewoon kop of munt ja.. maar die call van hoe het gevecht beslist ging worden door de judges is gewoon gebaseerd op het gevecht en weten dat ze incompetent zijn.
Dat jij denkt dat ik Ebersole kies omdat de jury incompetent is nog dommer dan mijn (in jouw ogen) semi racistische jmma dislike
begrijpend lezen vrind
quote:Op zondag 11 december 2011 03:58 schreef Cardizzle14 het volgende:
En het ging zo lekker tussen jullie
ach,morgen knuffelen ze weer.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 04:04 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Goeie vraag.quote:Op zondag 11 december 2011 04:08 schreef ChesterPerry het volgende:
vraagje waarom praten jullie in spoilerties?
Topic regel + gewoonte, voor de zatte mensen die binnen vallen of mensen die morgen PC opstarten waar mma topic nog over staat etc.. om niet te spoilen.quote:Op zondag 11 december 2011 04:08 schreef ChesterPerry het volgende:
vraagje waarom praten jullie in spoilerties?
Ik vind het heel veel moeite. Het is een kleinere moeite om niet met je domme bek in MMA topics te gaan kijken als je de fights nog niet hebt gezienquote:Op zondag 11 december 2011 04:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Topic regel + gewoonte, voor de zatte mensen die binnen vallen of mensen die morgen PC opstarten waar mma topic nog over staat etc.. om niet te spoilen.
Sowieso kleine moeite
Ja maar jouw mening weten we nu welquote:Op zondag 11 december 2011 04:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind het heel veel moeite. Het is een kleinere moeite om niet met je domme bek in MMA topics te gaan kijken als je de fights nog niet hebt gezien.
dan, rot opquote:Op zondag 11 december 2011 04:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind het heel veel moeite. Het is een kleinere moeite om niet met je domme bek in MMA topics te gaan kijken als je de fights nog niet hebt gezien.
Kom volgende keer anders naar mij.. geef ik je wat tips, ik weet hoe de judges denkenquote:Op zondag 11 december 2011 04:15 schreef Jajong het volgende:
Mijn bets zijn echt naar de aids jonge niet te geloven
HOU JE BEK JONGEquote:Op zondag 11 december 2011 04:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kom volgende keer anders naar mij.. geef ik je wat tips, ik weet hoe de judges denken
you sir, are a funny manquote:Op zondag 11 december 2011 04:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kom volgende keer anders naar mij.. geef ik je wat tips, ik weet hoe de judges denken
Niet doen, Mir.quote:Op zondag 11 december 2011 04:19 schreef Geo3kant het volgende:
Nou Mir, maak die grote bek van je waar dan.
Wel doenquote:
Ditquote:Op zondag 11 december 2011 04:20 schreef Jajong het volgende:
Pfffffff.
Fuck de TUP en mijn geld.
GO NOG, GO MACHIDA.
One bridge too far.. Jammer.quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij deed niks en hij deed wel wat.. mijn pick.. dat is niet eerlijk!
Dat is indeed een mindfuck ..quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef Jajong het volgende:
Hier is een mindfuck. Anderson Silva is ouder dan de Nogs.
Bij elkaar?quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef Jajong het volgende:
Hier is een mindfuck. Anderson Silva is ouder dan de Nogs.
Dat heb ik ook inderdaad, maar aan de andere kant heb je wel altijd iets om blij over te zijn na afloopquote:Op zondag 11 december 2011 04:21 schreef Jajong het volgende:
Ik ga vanaf nu trouwens alleen nog maar wedden op lui waarvan ik ook wil dat ze winnen. Dit innerlijke conflict is echt niet chill
Die ligt er nu net zo bij als zijn avatar volgens mijquote:Op zondag 11 december 2011 04:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zei ik ook bij Nog vs. Schaub, toen werd Fyodor boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mist ECHT wat... damn aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 04:34 schreef Geo3kant het volgende:
Gebroken arm = TKOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 11 december 2011 04:36 schreef Geo3kant het volgende:
Zou ik niet eens BS vinden.. Hij lag gewoon met zn bek op de mat niks te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Jup, maar ik denk dat dat de trots is, en BJJ willen 'promoten'/showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:36 schreef Jajong het volgende:
Yep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:36 schreef Geo3kant het volgende:
Jep, 100% rightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben al aan het bidden tot de MMA-goden.quote:Op zondag 11 december 2011 04:37 schreef Fenomeno het volgende:
Zijn jullie klaar voor the 2nd Machida era?
Not gonna happenquote:Op zondag 11 december 2011 04:37 schreef Fenomeno het volgende:
Zijn jullie klaar voor the 2nd Machida era?
Welke deceptie.. je picks?quote:Op zondag 11 december 2011 04:38 schreef Jajong het volgende:
Beter KO'd Machida Jones om deze deceptie goed te maken
quote:Op zondag 11 december 2011 04:39 schreef Hooidraad het volgende:
Wat Geo zei.. Pure trots....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neuh de laatste 2 had ik goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
dan bestel maar een snol, om je nacht nog goed te makenquote:Op zondag 11 december 2011 04:40 schreef Voltreffer het volgende:
Ik geef het op, volgens mij kan mijn pauper internet hier in Praag het niet meer aan.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:42 schreef Geo3kant het volgende:
Zo werd ie wel aangekondigd door Buffer.... Dus tjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vind ik ook, Buffer is the manquote:Op zondag 11 december 2011 04:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zo werd ie wel aangekondigd door Buffer.... Dus tja
quote:Op zondag 11 december 2011 04:42 schreef leeroy het volgende:
Is het nu eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus ik vrees het ergste voor Machida
En nog ziek ookquote:Op zondag 11 december 2011 04:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan bestel maar een snol, om je nacht nog goed te maken
quote:Op zondag 11 december 2011 04:44 schreef Geo3kant het volgende:
Dat zou nice zijn. Jammer dat Vitesse niet gaat winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 11 december 2011 04:45 schreef ChesterPerry het volgende:
Haha zie 'm kijken. HMMM volgens mij is daar iets mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Smeerlapquote:Op zondag 11 december 2011 04:45 schreef Geo3kant het volgende:
Zou wel mooi zijn, ik de hele week Machida hypen.. hopend dat ik wat mensen kon overhalen om Machida te picken terwijl ik zelf voor Bones ging.. hopelijk heb ik mezelf nu niet gejinxt.
Let is op.. Bony gaat er genoeg maken, Groningen uit zuigt harder dan die poolse snollen.quote:Op zondag 11 december 2011 04:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat zou nice zijn. Jammer dat Vitesse niet gaat winnen.
Ga trainen lapzwans, dat is nog veel vetter en dan kan je t nog meer waarderen, als je daadwerkelijk snapt hoe moeilijk alles is. Vooral de groundgame...quote:
In de toekomstquote:Op zondag 11 december 2011 04:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ga trainen lapzwans, dat is nog veel vetter en dan kan je t nog meer waarderen, als je daadwerkelijk snapt hoe moeilijk alles is. Vooral de groundgame...
Nope realiseer me ineens dat jones het gewoon niet kan winnen van rampage qua support bij mij. Als martial arts liefhebber moet je deze man wel willen zien!quote:Op zondag 11 december 2011 04:50 schreef Geo3kant het volgende:
"weer fan"hopping bandwagons are ya maity
quote:Op zondag 11 december 2011 04:54 schreef Geo3kant het volgende:
No shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
+1quote:Op zondag 11 december 2011 04:59 schreef Hooidraad het volgende:
Godver, ik zit hier gewoon met hartkloppingen man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op zondag 11 december 2011 05:01 schreef Voltreffer het volgende:
Hou me eens op de hoogte sufferds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rara wat is hetzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoezo dit is toch een sub? :...
quote:Op zondag 11 december 2011 05:05 schreef Geo3kant het volgende:
submission is tappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
gast,mma noobquote:Op zondag 11 december 2011 05:06 schreef Jajong het volgende:
Waarom de fuck is dit een sub dan, en bij die andere een TKO? Hij is toch KO, hij submit niet
quote:Op zondag 11 december 2011 05:07 schreef Geo3kant het volgende:
LelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |