I did.. met mijn poof lijkt het nu nog verdacht .. dat ik het heb kunnen zeggenquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Ik hoop dat alle underdogs winnen dan ben ik 600 euro rijker
ik begreep m even niet, nu wel :$quote:
Het is al laat en hij is sneakyquote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
ik begreep m even niet, nu wel :$
Hmm ja daar zijn ze niet voor gemaakt neequote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef leeroy het volgende:
Jongens waarom doen legkicks zoveel pijn
Begin eerst maar met het lowkicks te noemenquote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef leeroy het volgende:
Hij was wel snel!quote:
Klotegevoel he, viel me vies tegen toen ik ze voor het eerst tegen benen voeldequote:Op zondag 11 december 2011 03:11 schreef leeroy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me baasquote:Op zondag 11 december 2011 03:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Begin eerst maar met het lowkicks te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
HAHAHHA SUKKELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
Hij is Koreaans though.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het wel......
quote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
Volgens mij 8, van Todd Duffee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hap effequote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
HAHAHHA SUKKEL!!!!!!
Hij is Koreaans though.
quote:Op zondag 11 december 2011 03:18 schreef Geo3kant het volgende:
Hahahah geoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice was nog een bms episode aan het kijken netzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Die bedoelde ik ja, dacht dat ie 9 was. Either way..quote:
Ik heb toch wel graag dat Lyoto die arrogante bakkes van Bones jumping front KO kicktquote:Op zondag 11 december 2011 03:20 schreef Jajong het volgende:
Holy shit het boeit me nu verder echt niks meer wat er verder gebeurt. Dit is nu al de meeste epische shit ooit.
40+ vs 22,5 .. nah, ik ga toch voor Bonesquote:Op zondag 11 december 2011 03:23 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik heb toch wel graag dat Lyoto die arrogante bakkes van Bones jumping front KO kickt
fc108 is meer iets voor jou, daar hebben ze geen spoiler beleidquote:Op zondag 11 december 2011 03:24 schreef Jajong het volgende:
Patrick via decision imo l0l.
HAha ik ben zo blij ik.....
quote:Op zondag 11 december 2011 03:27 schreef Geo3kant het volgende:
Volgens mij over de 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Submission was 7[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 11 december 2011 03:27 schreef Geo3kant het volgende:
+450SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 03:28 schreef Geo3kant het volgende:
Toen vocht hij ook niet zo achterlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 11 december 2011 03:28 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, MMA math. Daar klopt toch geen reet van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke minuut dat ze geen rondje loopt is een verloren minuutquote:Op zondag 11 december 2011 03:36 schreef Geo3kant het volgende:
Brittney is afwezig geweest ze moet wat inhalen, laat haar maar de rondjes van Chandella overnemen
Duidelijk dat je niet THELZR bentquote:Op zondag 11 december 2011 03:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
http://www.sherdog.net/fo(...)x3.html#post62534455
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |