One bridge too far.. Jammer.quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Maar hij deed niks en hij deed wel wat.. mijn pick.. dat is niet eerlijk!
Dat is indeed een mindfuck ..quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef Jajong het volgende:
Hier is een mindfuck. Anderson Silva is ouder dan de Nogs.
Bij elkaar?quote:Op zondag 11 december 2011 04:22 schreef Jajong het volgende:
Hier is een mindfuck. Anderson Silva is ouder dan de Nogs.
Dat heb ik ook inderdaad, maar aan de andere kant heb je wel altijd iets om blij over te zijn na afloopquote:Op zondag 11 december 2011 04:21 schreef Jajong het volgende:
Ik ga vanaf nu trouwens alleen nog maar wedden op lui waarvan ik ook wil dat ze winnen. Dit innerlijke conflict is echt niet chill
Die ligt er nu net zo bij als zijn avatar volgens mijquote:Op zondag 11 december 2011 04:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zei ik ook bij Nog vs. Schaub, toen werd Fyodor boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je mist ECHT wat... damn aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |