Futurama, zit ik nu te kijken en jullie programma 'volg' ik hier.quote:Op zondag 11 december 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt er nog eentje?
Fuck, ik was al gezapt naar Comedy Central
Lieve R.quote:Op zondag 11 december 2011 01:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die leuke, toch? Zet mij er dan maar bij in die zin!
Ja! Benderquote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Futurama, zit ik nu te kijken en jullie programma 'volg' ik hier.
Zo, hatsee, klah!quote:Op zondag 11 december 2011 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieve R.
Greys wil jou wel verwennen,
maar msischien ga je wel wegrennen!
Nee hoor, ik zit je maar te jennen,
ik moet toch wat regels neerpennen
die rijmen op herkennen
Meer kans op complicaties tijdens zwangerschap en geboorte sowieso lijkt mequote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het ook een beetje idioot hoor, op je 56e nog zwanger worden![]()
is het dan eigenlijk ook zo dat als je een donor-eitje hebt je nog steeds een hogere kans hebt op afwijkingen omdat je zelf zo oud bent?
Ja h่, maar zou er dan ook een hogere kans zijn op bijvoorbeeld een kindje met down-syndroom? Omdat het eitje niet van de moeder is..quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Meer kans op complicaties tijdens zwangerschap en geboorte sowieso lijkt me
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 11 december 2011 09:18 schreef ferrari_rood het volgende:
3 blz over zwangerschappen leuk in de nacht. dan kun je ze beter maken dan naar kijken
Volgens mij is de kans dan kleinerquote:Op zondag 11 december 2011 01:40 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja h่, maar zou er dan ook een hogere kans zijn op bijvoorbeeld een kindje met down-syndroom? Omdat het eitje niet van de moeder is..
Hoiquote:Op zondag 11 december 2011 06:37 schreef Cooki het volgende:
Hoi, ff n binnenval-post: (als dit niet in de SC past, wil iemand me dan ff verwijzen?)
ik ben me aan t ori๋nteren op een nieuw huisdier icm met mn dreumes en puber.
achtergrond:
ik heb nooit huisdieren gehad icm met de kinderen (1,5 en 10 jaar)
ik ben "altijd" thuis (ivm aandacht/tijd voor het dier/de dieren)
opties voor ons zijn:
• kat
• hond
• kat & hond
wil/kan er iemand tips/advies geven over:
• keuze voor hond of kat
• de combinatie met vooral dreumes
• de introductie
• hond en kat samen
etc
alvast bedankt!
Forum Opties | |