Maar zonder slipje voor teevee. Ik ga er toch wat anders naar kijken zodra ik dat weet. Heb jij dat niet?quote:
Harde werker ook, leuke kinderen. Ze lijkt me niet bepaald dom.quote:
oh, ik heb ook geen slipje neequote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zonder slipje voor teevee. Ik ga er toch wat anders naar kijken zodra ik dat weet. Heb jij dat niet?
Ja stiekem is het gewoon een ordinaiiiiiiiiiiire slettepettet.quote:Op zondag 11 december 2011 01:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar zonder slipje voor teevee. Ik ga er toch wat anders naar kijken zodra ik dat weet. Heb jij dat niet?
quote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ik heb ook geen slipje nee
Dat bedoelde je niet
Nou, psiesquote:Op zondag 11 december 2011 01:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stiekem is het gewoon een ordinaiiiiiiiiiiire slettepettet.
Big girl?quote:Op zondag 11 december 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
Oh dat deze niet door had dat ze zwanger is kan ik me iets meer bij voorstellen (![]()
)
Behoorlijk...quote:
Volgende keer dat ik je zie, ga ik meteen ff checken!quote:Op zondag 11 december 2011 01:15 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeel soms geen slipje aan maar dan is dat inderdaad om de slet uit te hangen
Oe, giletjes!!quote:Op zondag 11 december 2011 01:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga maandag in de stad kijken of dit jurkje te koop is:
deze
Ik vind m zo tof
Nogal een verschil, klinkt als een behoorlijk competente dokter.quote:Op zondag 11 december 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Behoorlijk...
Nu denken ze in het ziekenhuis dat het mss blindedarmontsteking is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |