Oh *poef*... daar ging mijn lustquote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Nu ga ik zitten huilen in een hoekje van de bank in mn snuggie
Oh ik was al bang dat dat door mn dm kwamquote:
Ja nee daar was ik juist wel blij meequote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Oh ik was al bang dat dat door mn dm kwam
Ik voel aan mn water dat het tijd is te gaan slapenquote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we je mooi tuk he! Voel je het al?
Het is al morgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar was ik juist wel blij mee
Morgen doen?
Vanwaar de nieuwe nick?quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Ik voel aan mn water dat het tijd is te gaan slapen
hij is het nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanwaar de nieuwe nick?
Het valt me nu pas op
johquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan wel een Oudejaarslot moet kaufen, anders valt er weinig te winnen voorHet Huisje
.
Als 2 druppels water joh!quote:
Ja! Dat moet ik ook gaan doen!quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan wel een Oudejaarslot moet kaufen, anders valt er weinig te winnen voorHet Huisje
.
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversiequote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als 2 druppels water joh!
[..]
Ja! Dat moet ik ook gaan doen!
Ik zat pas al te denken "HOEVEEL zal ik er nemen?" Nou ja, 2 waarschijnlijk
Ik neem 2 halvenquote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversie) en die moet dan the trick maar gaan doen
Want dat huisje is te cute om los te blijven lopen.
Zekerrrr!quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversie) en die moet dan the trick maar gaan doen
Dan nemen jullie dat huis van Anouk?quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zekerrrr!
Ik koop er 1 voor mij en 1 voor Re. Ik wil ook wel een nieuw huis dus ik verwacht er veel van![]()
Als ik de 30 miljoen win, krijg jij je huisje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik was even een opvoedkundig gesprek hebben met de pubertquote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
Elies, ben je in slaap gepletterd?
Ik ga ook zo. Denk ik
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nemen jullie dat huis van Anouk?
quote:Op zondag 11 december 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de 30 miljoen win, krijg jij je huisje hoor
Dan kom ik bij je werkenquote:Op zondag 11 december 2011 00:48 schreef tombolafan het volgende:
Als ik 25 miljoen win ga ik een FF-hypotheekverstrekker worden
Ja idd... echt de hoofdprijs daar natuurlijk.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Nou ja, alles wat een verdieping meer heeft dan dit en het balkon op de juiste kant () zou ik al enorm blij mee zijn
Maar daar is die prijs echt wel voor nodig!
quote:Op zondag 11 december 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd... echt de hoofdprijs daar natuurlijk.
Koop er dan ook een eigen parkeerplaats bijOf twee naast elkaar, zodat je altijd in kunt parkeren
Maakt me niets uit, als ie maar snel isquote:Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke kleur? Ik noteer het vast allemaal even
Dat doet de chauffeur tochquote:Op zondag 11 december 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd... echt de hoofdprijs daar natuurlijk.
Koop er dan ook een eigen parkeerplaats bijOf twee naast elkaar, zodat je altijd in kunt parkeren
OMGquote:Op zondag 11 december 2011 01:03 schreef Greys het volgende:
Tombo, op TLC (animal planet) begint nu dat programma over vrouwen die niet wisten dat ze zwanger waren
Nee joh, zelf rijden is toch veel leuker?quote:
Owja, een Kia Sportage ofzoquote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef tombolafan het volgende:
Ow mn eigen huis kopenDat lijkt me zooooo heerlijk
En een auto, een grote hoge
Dat horen we zo allemaal, dan gaan ze allemaal uitleggen waarom het nu anders was en waarom ze het niet herkendequote:Op zondag 11 december 2011 01:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh en ze heeft al 3 kinderen!En ze herkent het niet?
Ah, wel handig dat ze geen slipje aan hadquote:Op zondag 11 december 2011 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat horen we zo allemaal, dan gaan ze allemaal uitleggen waarom het nu anders was en waarom ze het niet herkende
Het was een tekenquote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wel handig dat ze geen slipje aan had
Da's alleen effe voor teeveeheeeeeequote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, wel handig dat ze geen slipje aan had
On the other hand... als ze altijd zo sliploos was is dat ook misschien de reden van die vier kinderen.quote:
Psies; tis maar zo gebeurdquote:Op zondag 11 december 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
On the other hand... als ze altijd zo sliploos was is dat ook misschien de reden van die vier kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |