Oh *poef*... daar ging mijn lustquote:Op zondag 11 december 2011 00:31 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Nu ga ik zitten huilen in een hoekje van de bank in mn snuggie
Oh ik was al bang dat dat door mn dm kwamquote:
Ja nee daar was ik juist wel blij meequote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Oh ik was al bang dat dat door mn dm kwam
Ik voel aan mn water dat het tijd is te gaan slapenquote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hebben we je mooi tuk he! Voel je het al?
Het is al morgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee daar was ik juist wel blij mee
Morgen doen?
Vanwaar de nieuwe nick?quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef MeneerDeUiI het volgende:
[..]
Ik voel aan mn water dat het tijd is te gaan slapen
hij is het nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vanwaar de nieuwe nick?
Het valt me nu pas op
johquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan wel een Oudejaarslot moet kaufen, anders valt er weinig te winnen voorHet Huisje
.
Als 2 druppels water joh!quote:
Ja! Dat moet ik ook gaan doen!quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik dan wel een Oudejaarslot moet kaufen, anders valt er weinig te winnen voorHet Huisje
.
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversiequote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als 2 druppels water joh!
[..]
Ja! Dat moet ik ook gaan doen!
Ik zat pas al te denken "HOEVEEL zal ik er nemen?" Nou ja, 2 waarschijnlijk
Ik neem 2 halvenquote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversie) en die moet dan the trick maar gaan doen
Want dat huisje is te cute om los te blijven lopen.
Zekerrrr!quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik koop er maar eentje (want duur, de Oudejaarsversie) en die moet dan the trick maar gaan doen
Dan nemen jullie dat huis van Anouk?quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zekerrrr!
Ik koop er 1 voor mij en 1 voor Re. Ik wil ook wel een nieuw huis dus ik verwacht er veel van![]()
Als ik de 30 miljoen win, krijg jij je huisje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |