Ik speel voor de lol en dan is af en toe Metro wel leuk. Maar ik denk dat ik metro ga uitkotsen na een keer of 3 achter elkaar of een potje van 1000 tickets.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharken
nouja ik moet zeggen daar gaat het wat mij betreft wel makelijkerquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat kan ik op alle mappen. Snap niet wat er moeilijk aan is.
Of #1 nou CQ only of mixed modes wordt...quote:
Voor rush is echt heel erg weinig animo. Kijk #1, nooit bevolkt en die draait rush. Zegt genoeg lijkt me. Met B2K CQ zal #1 gewoon vaak vol zijn. Ik denk dat je voor rush games toch meer op andere servers moet kijken. Naar mijn idee is rush echt meer voor de cod-spelers, ik vind er dan ook geen bal aan als echte die-hard BF'er. Al hoewel.. die-hard, ik ga best vaak dood.quote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Of #1 nou CQ only of mixed modes wordt...
B2K only snap ik wel, maar het gaat mij om de modes...
#1 is geen rush hoorquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef JK het volgende:
[..]
Voor rush is echt heel erg weinig animo. Kijk #1, nooit bevolkt en die draait rush. Zegt genoeg lijkt me. Met B2K CQ zal #1 gewoon vaak vol zijn. Ik denk dat je voor rush games toch meer op andere servers moet kijken. Naar mijn idee is rush echt meer voor de cod-spelers, ik vind er dan ook geen bal aan als echte die-hard BF'er. Al hoewel.. die-hard, ik ga best vaak dood.easy-kill BF'er dan.
nou ik denk dat het meer komt omdat 1# hardcore, Rush en CQ isquote:Op maandag 12 december 2011 13:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
#1 is geen rush hoor
Alles is conquest en allemaal zijn het kut mappen
quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Dus?dit is toch ook een BF3 topic? Ik denk ik share het even!
ja click eens evenquote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Dus?dit is toch ook een BF3 topic? Ik denk ik share het even!
Ik zal nog is een keer wat postenquote:Op maandag 12 december 2011 14:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja click eens evenFilmpje is hier al aan bod geweest.
Maar blijft leuk hoor
Kijk, dit wist ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 13:57 schreef jpjedi het volgende:
80% (poll, 32 stemmen) van de BoF-ers wensen CQ only en dat laten we ook een tijdje zo. We kunnen later nog wel kijken of we een aparte rush server gaan draaien maar voorlopig is daar gewoon geen behoefte aan.
Hier het zelfde.quote:Op maandag 12 december 2011 15:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Het zal mij benieuwen of het allemaal in een keer goed gaat met Karkland. Ik heb hem via origin besteld. Maar op de een of andere manier heb ik er niet veel vertrouwen in dat het meteen zal werken.
Al een stuk of 3 keer gepost idd.quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef RBWO het volgende:
Weet niet of deze al gepost is. Zo wel.. fock it
Te mooi!
Fuck het dan maar. Ik kap met posten van filmpjes hierquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Al een stuk of 3 keer gepost idd.. Mja juist fijn als iedereen dezelfde dingen post
!
Maar goed, post je SIG eens dan!quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef RBWO het volgende:
[..]
Fuck het dan maar. Ik kap met posten van filmpjes hier. Haha
tuuu tuuuuut tuuuuuu tuuuttttt tuuuuut Ik slaap er snachts niet meer van!quote:Op maandag 12 december 2011 16:17 schreef JK het volgende:
Pff wat een n00b-server zat ik net op zeg (Dutch Combat Fun Team). Weer van die eikels die niet af en toe de minimap bekijken voor mijnen. Nu heb je niet eens meer thermal nodig, maar nog heb je van die blinde vinken die er over heen rijden. Ik spring er op tijd uit, maar door de klap als nog dood.
Of samenwerken.. ho maar. Allemaal zelf maar wat doen, maar doordat de meesten lage ranks hadden, was ik ineens weer een van de besten. Terwijl ik helemaal niet goed ben in BF3!
Maargoed, geen constant gelock, want CITV, SOFLAM etc. kennen ze daar bijna niet. en zetten ze wel SOFLAM in, dan is er niemand die de 'call' beantwoordt.
Nee, wat dat betreft is de BoF-server wel wat professioneler en maken we gebruik van alle unlocks. Heeft ook weer zo z'n nadelen.
Dat is idd ook een mooie cominatie om wat fout te laten lopen.quote:Op maandag 12 december 2011 15:12 schreef Re.active het volgende:
[..]
Hier het zelfde.
RU limited, origin btk.
Heb er weinig vertrouwen in
Laten we hier maar op hopen danquote:Op maandag 12 december 2011 16:21 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat is idd ook een mooie cominatie om wat fout te laten lopen.
Toch maar even voor de zekerheid gekeken in mijn mailbox. Het bevestigings mailtje van mijn "reservering" weet te melden dat de game in "my games' komt op de release date.
Ach jah het zal goed zijn voor mijn nachtrust
Staat er een B2K logo naast je naam in je Battlelog profiel?quote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
Ok en nu...? heb de betalingsbevestiging van Origin gehad voor BTK en geprobeerd de game te updaten in Origin, wat natuurlijk niet werkt aangezien de game al up to date is. De game hersteld heeft ook niks uitgehaald aangezien er niks mis is met de game. In Battlelog staat nog steeds de optie om BTK te kopen.
[..]
Laten we hier maar op hopen dan
haha zelfs je wekker klinkt zo.quote:Op maandag 12 december 2011 16:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tuuu tuuuuut tuuuuuu tuuuttttt tuuuuut Ik slaap er snachts niet meer van!
nope.quote:Op maandag 12 december 2011 16:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Staat er een B2K logo naast je naam in je Battlelog profiel?
Heb je een nieuwe B2K code gehad dan? Die moet je dan wel weer verzilveren toch?quote:Op maandag 12 december 2011 16:28 schreef Re.active het volgende:
[..]
nope.
Nu is battlelog sowieso niet snel met updaten, dus dat zegt nog niks. Maar wel vreemd dat Origin in de mail zegt dat je de game moet updaten om Back To Karkand toe te voegen maar de updater niks doet aangezien de game up to date is.
Nee er zit geen code bij. Vorig jaar voor Vietnam zat er overigens ook geen code bij, je order wordt automatisch gelinked aan je Origin account.quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe B2K code gehad dan? Die moet je dan wel weer verzilveren toch?
Ik probeer maar mee te denken want ik heb een US LE editie en dan gaat eigenlijk alles automatisch.
Bij mij staat er in origin ook nergens iets van B2K trouwens. Die is pas beschikbaar bij release imo.
Ik geef meer de voorkeur aan guided shells icm lasertargeting. Fire and forget. Hup, doorrijden want die kill heb je toch wel.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef SeanFerdi het volgende:
Damn, wat zijn canister shells in een tank goed om jets en helo's neer te halen, had net een jet in drie hits te pakken (zal al wat schade hebben gehad), en een helo ging snel weg na 4 hits.
die projectielen hebben een lekkere spread en bijna geen bulletdrop.
Hmmm dan weet ik het ook niet, maar ik kan me voorstellen dat de game morgen pas kan updaten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef Re.active het volgende:
[..]
Nee er zit geen code bij. Vorig jaar voor Vietnam zat er overigens ook geen code bij, je order wordt automatisch gelinked aan je Origin account.
Ik zie het vannacht / morgen wel
quote:Op maandag 12 december 2011 13:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik speel voor de lol en dan is af en toe Metro wel leuk. Maar ik denk dat ik metro ga uitkotsen na een keer of 3 achter elkaar of een potje van 1000 tickets.
Punten harken interesseert me echt geen drol.
Met R11 kan dat inderdaad weer op 2 minimaal. Ik zal het even aanpassen en rebooten.quote:Op maandag 12 december 2011 16:51 schreef Re.active het volgende:
Kan de start niet op 1 of 2 player?
Patch R11 van afgelopen week is weer terug aangepast dat het weer wel kan.quote:Op maandag 12 december 2011 16:52 schreef BugWorks het volgende:
Is het niet dat het minimum verplicht 4 is vanuit EA/Dice? Wel jammer dat je in ieder geval niet vrij rond kan lopen/rijden/vliegen
Kom op TS en je bent zo bijgepraatquote:Op maandag 12 december 2011 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ga proberen om vanavond weer een potje te spelen.
Ik snap echt geen reet van alle termen die jullie gebruiken
Iemand een tip om snel te kunnen zien welke vlag je kwijt bent?
Ik vind het erg lastig om te zien welke vlag we kwijt zijn geraakt. Ze roepen wel wat, maar ik ken die maps nog niet uit mijn hoofd, sterker nog volgens mij heb ik ze nog lang niet allemaal gespeeld.
Nog meer tips voor een n00b, zoals wanneer kan ik iemand reviven?
Ik zal TS is eens opzoeken, tijd geledenquote:Op maandag 12 december 2011 17:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kom op TS en je bent zo bijgepraat![]()
We werken met letters van de vlaggen, dat is wat handiger en compacter. Je zit in je minimap wat de stand is omtrent de vlaggen maar in je hud zie je de vlaggen in 360š. Vlag wordt overgenomen als het vierkantje verandert in een diamantje (schuin vierkantje).
Verder wordt squad play wel gewaardeerd en heb je wat unlocks voor je squad (snel lopen, extra ammo, etc) dan heeft daar heel het squad daar wat aan.
K/D 0.439.quote:Op maandag 12 december 2011 17:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zal TS is eens opzoeken, tijd geleden
Ah die diamantjes en vierkantjes had ik wel eens gezien ja, dat gaat zeker helpen
Ik geloof dat ik al hard kan lopen
Verder heb ik nog helemaal niks
Ik heb al wel een mooi rond totaal van 35000 punten
Voor de mensen die nog een keer willen lachen:
http://battlelog.battlefi(...)MaN/stats/179158204/
en dan niet naar school gaan omdat, te verslavendquote:Op maandag 12 december 2011 17:23 schreef Captainp00face het volgende:
Morgen om half 1 school, misschien maar vroeg opstaan speciaal voor B2K..
Ik heb hem een half uur geleden besteld en heb nog niet eens een betalingsbevestigingquote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
Ok en nu...? heb de betalingsbevestiging van Origin gehad voor BTK en geprobeerd de game te updaten in Origin, wat natuurlijk niet werkt aangezien de game al up to date is. De game hersteld heeft ook niks uitgehaald aangezien er niks mis is met de game. In Battlelog staat nog steeds de optie om BTK te kopen.
[..]
Laten we hier maar op hopen dan
quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
Waarschijnlijk een stomme vraag......
wanneer kunnen we B2K spelen ??
Waarschijnlijk om 11 uur dus.quote:NOTICE Tomorrow between 10am CET and 11am CET we are going to perform maintenance on Xbox 360 and PC.
En? zie je op je battlelog al dat je b2k hebt of nog niet?quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb hem een half uur geleden besteld en heb nog niet eens een betalingsbevestiging
edit:
2min later binnen.
Nee maar dat klopt ook, ik heb hem nog niet aangezien hij morgen pas uitkomtquote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Re.active het volgende:
[..]
En? zie je op je battlelog al dat je b2k hebt of nog niet?
druk in de server... 4e wachtende in de kwie
quote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Zojuist dan eindelijk maar besteld, speciaal om BF3 nog beter te kunnen laten draaien ipv de CPU op 100% te laten werken;
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Corsair 2x 4GB DDR3 1333MHz RAM (normaal koop ik Kingston, maar Mycom had dit niet online beschikbaar)
Waarom niet de 2500k en p67 chipset? Omdat ik niet ga overclocken en dan is zo'n H67 voldoende. Zit trouwens geen videokaart op dat moederbord, maar wel USB3.0 en Sata 3 (6Gb/s) en laat ik nou net een Sata 3 schijf hebben. Dus qua HDD snelheid ga ik er op vooruit, mijn videokaart HD6850 zit nu in een PCI-X16 1.0 slot, terwijl het een 2.1 kaart is. Ik denk dat het spel heel wat beter gaat draaien. Van het weekend dan maar inbouwen, krijg alle rommel morgen binnen. Prijskaartje van dit setje; afgerond 311 euro.
Interessant! Ben ook aan het denken om te upgraden, zie ook mijn topic, Moederbord upgraden of de rest ook?quote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Zojuist dan eindelijk maar besteld, speciaal om BF3 nog beter te kunnen laten draaien ipv de CPU op 100% te laten werken;
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Corsair 2x 4GB DDR3 1333MHz RAM (normaal koop ik Kingston, maar Mycom had dit niet online beschikbaar)
Waarom niet de 2500k en p67 chipset? Omdat ik niet ga overclocken en dan is zo'n H67 voldoende. Zit trouwens geen videokaart op dat moederbord, maar wel USB3.0 en Sata 3 (6Gb/s) en laat ik nou net een Sata 3 schijf hebben. Dus qua HDD snelheid ga ik er op vooruit, mijn videokaart HD6850 zit nu in een PCI-X16 1.0 slot, terwijl het een 2.1 kaart is. Ik denk dat het spel heel wat beter gaat draaien. Van het weekend dan maar inbouwen, krijg alle rommel morgen binnen. Prijskaartje van dit setje; afgerond 311 euro.
asus moederbordquote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Godver..quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Voor diegene zoals ik die die de boxed versie hebben gekocht en dachten morgen B2K te spelen, mooi niet dus:
https://help.ea.com/article/back-to-karkand-release-schedule
Wij moeten wachten tot 15 december![]()
![]()
![]()
Ik gebruik al Asus sinds de pentium 2. Prima spul, of ik heb altijd geluk gehad. En anders koop ik een ander bordje, deze was maar 89 euro.quote:
Wait whut?quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Voor diegene zoals ik die die de boxed versie hebben gekocht en dachten morgen B2K te spelen, mooi niet dus:
![]()
![]()
goed geregeld JK!quote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Al 15 jaar de enige merk die ik gebruik voor mijn moboquote:Op maandag 12 december 2011 23:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
goed geregeld JK!![]()
En ASUS mobo.. ik moet geen ander merk.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 12 december 2011 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 15 jaar de enige merk die ik gebruik voor mijn mobo
Asus FTWquote:Op maandag 12 december 2011 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 15 jaar de enige merk die ik gebruik voor mijn mobo
trolololquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
![]()
![]()
Of je gaat alsnog werken en neemt een andere dag vrij natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:03 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Jep..... nu moet ik waarschijnlijk naar de Ikea of zoiets met vrouwlief.
En dan?...quote:
Ik zie het wel zodra ik begin van de middag weer thuis benquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:41 schreef dennis3d het volgende:
Iedereen die b2k heb kan vandaag gewoon spelen hoor volgens mij.
Anders krijgt battlelog wel een andere dag een update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |