Ik heb hem een half uur geleden besteld en heb nog niet eens een betalingsbevestigingquote:Op maandag 12 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
Ok en nu...? heb de betalingsbevestiging van Origin gehad voor BTK en geprobeerd de game te updaten in Origin, wat natuurlijk niet werkt aangezien de game al up to date is. De game hersteld heeft ook niks uitgehaald aangezien er niks mis is met de game. In Battlelog staat nog steeds de optie om BTK te kopen.
[..]
Laten we hier maar op hopen dan
quote:Op maandag 12 december 2011 20:11 schreef Tha_Flash het volgende:
Waarschijnlijk een stomme vraag......
wanneer kunnen we B2K spelen ??
Waarschijnlijk om 11 uur dus.quote:NOTICE Tomorrow between 10am CET and 11am CET we are going to perform maintenance on Xbox 360 and PC.
En? zie je op je battlelog al dat je b2k hebt of nog niet?quote:Op maandag 12 december 2011 19:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb hem een half uur geleden besteld en heb nog niet eens een betalingsbevestiging
edit:
2min later binnen.
Nee maar dat klopt ook, ik heb hem nog niet aangezien hij morgen pas uitkomtquote:Op maandag 12 december 2011 20:15 schreef Re.active het volgende:
[..]
En? zie je op je battlelog al dat je b2k hebt of nog niet?
druk in de server... 4e wachtende in de kwie
quote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Zojuist dan eindelijk maar besteld, speciaal om BF3 nog beter te kunnen laten draaien ipv de CPU op 100% te laten werken;
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Corsair 2x 4GB DDR3 1333MHz RAM (normaal koop ik Kingston, maar Mycom had dit niet online beschikbaar)
Waarom niet de 2500k en p67 chipset? Omdat ik niet ga overclocken en dan is zo'n H67 voldoende. Zit trouwens geen videokaart op dat moederbord, maar wel USB3.0 en Sata 3 (6Gb/s) en laat ik nou net een Sata 3 schijf hebben. Dus qua HDD snelheid ga ik er op vooruit, mijn videokaart HD6850 zit nu in een PCI-X16 1.0 slot, terwijl het een 2.1 kaart is. Ik denk dat het spel heel wat beter gaat draaien. Van het weekend dan maar inbouwen, krijg alle rommel morgen binnen. Prijskaartje van dit setje; afgerond 311 euro.
Interessant! Ben ook aan het denken om te upgraden, zie ook mijn topic, Moederbord upgraden of de rest ook?quote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Zojuist dan eindelijk maar besteld, speciaal om BF3 nog beter te kunnen laten draaien ipv de CPU op 100% te laten werken;
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Corsair 2x 4GB DDR3 1333MHz RAM (normaal koop ik Kingston, maar Mycom had dit niet online beschikbaar)
Waarom niet de 2500k en p67 chipset? Omdat ik niet ga overclocken en dan is zo'n H67 voldoende. Zit trouwens geen videokaart op dat moederbord, maar wel USB3.0 en Sata 3 (6Gb/s) en laat ik nou net een Sata 3 schijf hebben. Dus qua HDD snelheid ga ik er op vooruit, mijn videokaart HD6850 zit nu in een PCI-X16 1.0 slot, terwijl het een 2.1 kaart is. Ik denk dat het spel heel wat beter gaat draaien. Van het weekend dan maar inbouwen, krijg alle rommel morgen binnen. Prijskaartje van dit setje; afgerond 311 euro.
asus moederbordquote:Op maandag 12 december 2011 21:07 schreef JK het volgende:
Intel i5 2500 cpu
Asus P8H67 moederbord
Godver..quote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Kadooosh het volgende:
Voor diegene zoals ik die die de boxed versie hebben gekocht en dachten morgen B2K te spelen, mooi niet dus:
https://help.ea.com/article/back-to-karkand-release-schedule
Wij moeten wachten tot 15 december![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |