Beterschap, maar hebben ze geen wifi zodat je daar kan spelen?quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijn
Beterschap!!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijn
Beterschap.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Niet bij de russenquote:Op maandag 12 december 2011 08:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je krijgt hem bij de LE toch gewoon gratis??
Beterschap man!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Beterschap! Hopelijk mag je weer snel naar huis!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Alsmede: beterschap.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
zeer zekkerquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Gibson02 het volgende:
Dennis3D, hiddit, bedankt dat waren een paar mooie heli vluchtjes
quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb Seine weer op 32 mapgrootte gezet. Veel klachten gekregen over de 64 map dat deze te groot zou zijn.
Verder nog wensen voor de server? Helaas kunnen we niet aan alle wensen voldoen maar we proberen wel aan te sluiten bij de wensen van de meerderheid. Soms kunnen we ook tijdelijk aan andere wensen te voldoen zodat we ook wat afwisseling krijgen.
Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien. we moeten even afwachten wanneer we de beschikking hebben over de nieuwe mappen in de servers dus ik kan nog geen tijd aangeven.
Beterschap!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Vooruit dan maar, ik vond het zelf wel mee vallen.. maar we kunnen niet iedereen tevreden houdenquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb Seine weer op 32 mapgrootte gezet. Veel klachten gekregen over de 64 map dat deze te groot zou zijn.
Verder nog wensen voor de server? Helaas kunnen we niet aan alle wensen voldoen maar we proberen wel aan te sluiten bij de wensen van de meerderheid. Soms kunnen we ook tijdelijk aan andere wensen te voldoen zodat we ook wat afwisseling krijgen.
Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien. we moeten even afwachten wanneer we de beschikking hebben over de nieuwe mappen in de servers dus ik kan nog geen tijd aangeven.
ik stem voorquote:Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Vooruit dan maar, ik vond het zelf wel mee vallen.. maar we kunnen niet iedereen tevreden houdenIs er eigenlijk interesse voor CQ Damavand Peak?
Metro vind ik juist wel gaaf met die mass front attacksquote:
Wat wordt het nou?quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Wat begrijp je er niet aan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wat wordt het nou?
CQ only of mixed mode?
quote:Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien.
Is wel leuke map. Snap alleen niet dat sommige mensen ALLEEN metro spelen. Je speelt dan 1/10 van het spel of zo.quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Metro vind ik juist wel gaaf met die mass front attacksAl heb ik er een hekel aan in Rush, vooral dat park gedeelte.
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharkenquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is wel leuke map. Snap alleen niet dat sommige mensen ALLEEN metro spelen. Je speelt dan 1/10 van het spel of zo.
quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharken
quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Dat kan ik op alle mappen. Snap niet wat er moeilijk aan is.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |