SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 30-11 (meetpunt einde maand)
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden) jorwol 10 euro (5 maanden) WyriHaximus 12 euro (6 maanden) Firefox1 4 euro (2 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden) JK 20 euro (4 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
JK
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
JK
jpjedi
Civilian
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.![]()
Niet zo tof doen héquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Vind ik niet. Ben je high, dronken of stoned ofzo? Je praat heel veel poep namelijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Back to carcancer is eigenlijk een betere TT.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee jij met je 2.0quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen._!
![]()
Wow man, jij bent goed zeg!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb al 2.1 hoor. En morgen of zo vast 2.2![]()
![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hoe mensen dit verzinnen... Ik zal er nooit op gekomen zijnquote:
En die A-Team tune maakt het ook helemaal af
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar. Ook met die rocketpods.. die straaljager kon ik niet eens zien. Hooguit dat ie schoot.![]()
Is het ook een idee om #1 mixed mode te doen? Elke map 1 keer rush en 1 keer CQ? Je hebt dan dus een map rotation van 8.
Wie vindt dit ook een goed idee?![]()
Ik heb het m4 geweer. Alleen is dit semi automatic. Kun je die nog als volledig automatisch unlocken?History became legend, legend became myth.![]()
Rubbels, bij #1 zitten nu als rush maps.
Wie is WhiteGraphite hier op het forum? Heeft ook een BoF tag voor z'n naam.![]()
Je hebt de M4 en de M4A1.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:48 schreef valek het volgende:
Ik heb het m4 geweer. Alleen is dit semi automatic. Kun je die nog als volledig automatisch unlocken?
M4A1 is voor de US en de M4 voor de RUS.
Als je een Engineer service star haalt kun je beide wapens voor beide gebruiken.![]()
Zo, even een paar potjes op Metro Conquest gedaan. Nu zijn mijn aantal resupplies met zo'n 500 omhoog gegaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:59 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Je hebt de M4 en de M4A1.
M4A1 is voor de US en de M4 voor de RUS en US. Is in principe hetzelfde wapen maar die burst dus
Als je een Engineer service star haalt kun je beide wapens voor beide gebruiken.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Jij bent stoerquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen.![]()
![]()
K/D zegt niets..het zegt alleen hoe hoe bf3 speelt.
Als ik in een goed Squad zit in een urban level dan heb ik zo 15-10. Speel ik in een kutsquad dan wil best andersom zijn. Ga ik tanken en alleen vlaggen cappen dan win ik een ronde met 0-5. gaat er iemand painten voor me dan haal ik 10-2..
Winnen als medic gaat je k/d ook niet helpen..
Oftewel, is niet echt een prestatie maar meer een gegeven over hoe en wat je speelt. Speel je altijd gunner in de heli dan heb je zo 2:0
[ Bericht 0% gewijzigd door jpjedi op 11-12-2011 14:07:03 ]![]()
Als ik in een kutteam zit (wat 80% van de potjes gebeurd die ik speel) vind ik het juist leuk om het vijandelijke team toch tegen te houden. (Gisteren tegen een aantal BoF spelers zo'n potje gehad)quote:Op zondag 11 december 2011 13:58 schreef jpjedi het volgende:
K/D zegt niets..het zegt alleen hoe hoe bf3 speelt.
Als ik in een goed Squad zit in een urban level dan heb ik zo 15-10. Speel ik in een kutsquad dan wil best andersom zijn. Ga ik tanken en alleen vlaggen cappen dan win ik een ronde met 0-5. gaat er iemand painten voor me dan haal ik 10-2..
Winnen als medic gaat je k/d ook niet helpen..
Oftewel, is niet echt een prestatie maar meer een gegeven over hoe en wat je speelt. Speel je altijd gunner in de heli dan heb je zo 2:0
In plaats van het hersenloos rondrennen en jezelf zogenaamd "opofferen", kan je ook gewoon een seconde langer blijven wachten en kijken of je wel écht een vlag kan capturen.
Ben het dus niet met je eens. Leer welke wapens/scopes en vehicles bij jou passen en je zal zien dat je scores omhoog gaan. Dat komt alleen je team ten goede.![]()
Gisternact was wel geinig met het C4 ja. 1x zag ik je lopen, maar wist ik niet zeker of je er was. In de gunner positie heb je nogal een dode hoek onder je. En ook geinig dat er C4 op de weg lag, we er precies boven op gaan staan en... BOEM!
Maar toch ook een paar keer je kunnen uitschakelen.
Ook bij D op Grand Bazaar zag ik je C4 op een IFV plakken en je loopt weg. Ik achter je aan, sta je ineens aan de andere kant en schiet je me neer. Ik moet echt snel een betere PC kopen.
Gisternacht ook gelachen toen we met een mannetje of 5 op de antenne in CB stonden en ik constant aan het reviven was omdat we werden aangevallen door heli's en jets, maar we eens wilden zien wat er zou gebeuren als die toren in zou storen op het moment dat je er op staat (wel zo leuk als iedereen nog leeft).
Dus hup die antenne begint om te vallen, je wordt niet meegenomen, maar valt gewoon naar beneden. Direct A gepakt en de ronde was afgelopen.![]()
![]()
Zo me eerste 3 CO-OP levels zitten er op nu de rest nog en op alle difficulties.
phluphy for president!![]()
Trouwens, waarom is al mijn coop shit opeens geunlockedIk had de helft ofzo gegrind samen met een vriend en 2-3 dagen geleden kom ik online en heb ik opeens alles?
Conscience do cost.![]()
Volgens mij hebben ze bij de laatste patch de requirements teruggeschroefd.. Best gay imoquote:Op zondag 11 december 2011 15:12 schreef ems. het volgende:
Trouwens, waarom is al mijn coop shit opeens geunlockedIk had de helft ofzo gegrind samen met een vriend en 2-3 dagen geleden kom ik online en heb ik opeens alles?
![]()
![]()
Oh, nouja, ik werd het toch al zat, zeker als je weet waar alle enemies komen is het ook op hard te doen met 6 vingers in je neus.Conscience do cost.![]()
nou van mij mag die er lekker uit blijvenquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Re.active het volgende:
Gooi aub Tehran weer terug in de roulatie![]()
Zo'n gemis hè![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
Nou, van mij mag die er lekker uit blijven.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Niks gay, co-op is niet leuk en vind het ook niet bij Battlefield passen. Zelfs singleplayer niet en die heb ik dan ook nog niet gedaan. co-op wel, om de wapens vrij te spelen. Blij dat ik het niet honderdduizend keer moet doen om alles te unlocken.quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de laatste patch de requirements teruggeschroefd.. Best gay imo![]()
Wat is er mis mee dan? te realistisch met al die gebouwen ofzo? of zijn jullie bang in het donker.quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
nou van mij mag die er lekker uit blijven![]()
de map ligt me gewoon niet lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Re.active het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? te realistisch met al die gebouwen ofzo? of zijn jullie bang in het donker.
k zal niet van een server weg gaan omdat ie er in zit ofzo maar vindt het niet zo fijne map![]()
![]()
Een jet proberen te landen op Hilltop in Caspian![]()
Verveling heerst
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Tis rustig op de #2... al de hele dag niemand. Ik gooi m'n 3DS maar eens aan, moet nog met Mario 3D verder gaan.![]()
![]()
ik kom zo wel naar 2# als er nog meer zijn die komenquote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef JK het volgende:
Tis rustig op de #2... al de hele dag niemand. Ik gooi m'n 3DS maar eens aan, moet nog met Mario 3D verder gaan.![]()
Ik help ook wel even vullenquote:Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik kom zo wel naar 2# als er nog meer zijn die komen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
nou van mij mag die er lekker uit blijven![]()
Neequote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
Eerst Tehran erin dan wil ik wel helpen
uuuhm neequote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
Eerst Tehran erin dan wil ik wel helpen
dan wacht ik wel ff![]()
quote:
Wat is jouw KDR?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen.
Kills
5 111
Deaths
2 336
K/D Ratio
2.188
Score/Min
373
Beetje slecht vergeleken met mij.
Sorry kon het niet laten
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ben wel van 1.3 gestegenquote:Op zondag 11 december 2011 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is jouw KDR?
Kills
5 111
Deaths
2 336
K/D Ratio
2.188
Score/Min
373
Beetje slecht vergeleken met mij.
Sorry kon het niet latenDus komt goed!
![]()
Het mooiste is als het weer volle bak is en er veel op teamspeak zitten.quote:
Ik was net ook niet serieus bezig, beetje painten enzo.. beetje repareren. Beetje laf met m'n AA op de berg in CB staan en maar schieten. Komt er een knakker aan met mijnen. Die pleegt suicide. Ik zie 'm suicide plegen, maar zie die mijnen niet.. en moet ik net binnen die 20 seconden er op rijden.![]()
Toen kwam HSG-Bomber nog even op bezoek, maar met thermal lukt het C4 truukje van gister niet.Had wel leuk geweest als het wel was gelukt.
![]()
![]()
Gewoon m98...quote:Op zondag 11 december 2011 19:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
godver man allemaal van die rpg noobsAFCA
lichaam schietenquote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is dat ding 1shot 1kill als je op het lichaam schiet?
echte bazen hebben 80% headshots met sv98/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Nee met SVDquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
lichaam schieten
echte bazen hebben 80% headshots met sv98![]()
![]()
oefening baart kunstquote:Op zondag 11 december 2011 22:16 schreef rumiii het volgende:
Cappen met chopper is lastig man!
Hijskraan hier, gebouw daar![]()
Ik ga dinsdag de AEK-971 eindelijk unlocken en dan maar eens daar veel kills mee maken om het een goed wapen te maken. Maar ben meer van de engineer of supportclass. Maar wil hoe dan ook wel alle unlocks, dus moet ik moet wel.![]()
Aek is baasquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef JK het volgende:
Ik ga dinsdag de AEK-971 eindelijk unlocken en dan maar eens daar veel kills mee maken om het een goed wapen te maken. Maar ben meer van de engineer of supportclass. Maar wil hoe dan ook wel alle unlocks, dus moet ik moet wel.
F2000 is ook goed!
Op de xbox iig
Narf!![]()
Beter unlock je dinsdag de famas met B2K, die schijnt OP te zijn volgens de huilies, zelfs beter dan de f2000 en aekquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef JK het volgende:
Ik ga dinsdag de AEK-971 eindelijk unlocken en dan maar eens daar veel kills mee maken om het een goed wapen te maken. Maar ben meer van de engineer of supportclass. Maar wil hoe dan ook wel alle unlocks, dus moet ik moet wel.Op elke fokker past een bril.![]()
Op hardcore wel.quote:Op zondag 11 december 2011 20:44 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Is dat ding 1shot 1kill als je op het lichaam schiet?Kijk die report, en zie de kracht van m98quote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef Smoofie het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)9639431/1/233339487/
Why I own so much? No fair.
AFCA
AEK is mijn standaard wapen met de holo scope en foregripquote:Op zondag 11 december 2011 22:43 schreef JK het volgende:
Ik ga dinsdag de AEK-971 eindelijk unlocken en dan maar eens daar veel kills mee maken om het een goed wapen te maken. Maar ben meer van de engineer of supportclass. Maar wil hoe dan ook wel alle unlocks, dus moet ik moet wel.![]()
![]()
Echte bazen hebben iron sight!quote:Op zondag 11 december 2011 23:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
AEK is mijn standaard wapen met de holo scope en foregrip
Zeker met de aek en het rode puntje
Narf!![]()
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijn
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
ai beterschapquote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijn![]()
Beterschap kerel, hoop dat je weer snel zult opknappenquote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijn
Beterschap, maar hebben ze geen wifi zodat je daar kan spelen?quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Beterschap!!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Diabetes?![]()
Beterschap.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijn![]()
Aangezien ik vast niet de enige zal zijn met BF3 RU limited. Welke versie moet ik hebben voor Back to Karkand, de russische of de engelse uit de origin store? Ik speel m natuurlijk gewoon in het engels, maar het basisspel is in het russisch![]()
Niet bij de russenquote:Op maandag 12 december 2011 08:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je krijgt hem bij de LE toch gewoon gratis??
G2play heeft de codes gesplit om 2x te vangen![]()
Dus kan m daar kopen of bij origin, verschil 1 euro![]()
Beterschap man!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijnOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Beterschap! Hopelijk mag je weer snel naar huis!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Famas.. dan moet ik eerst die assignments halen.
Die AEK heb ik al bij de eerste kill (of flag capture) met assault.![]()
Alsmede: beterschap.quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijnHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik heb Seine weer op 32 mapgrootte gezet. Veel klachten gekregen over de 64 map dat deze te groot zou zijn.
Verder nog wensen voor de server? Helaas kunnen we niet aan alle wensen voldoen maar we proberen wel aan te sluiten bij de wensen van de meerderheid. Soms kunnen we ook tijdelijk aan andere wensen te voldoen zodat we ook wat afwisseling krijgen.
Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien. we moeten even afwachten wanneer we de beschikking hebben over de nieuwe mappen in de servers dus ik kan nog geen tijd aangeven.![]()
zeer zekkerquote:Op maandag 12 december 2011 11:52 schreef Gibson02 het volgende:
Dennis3D, hiddit, bedankt dat waren een paar mooie heli vluchtjes![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb Seine weer op 32 mapgrootte gezet. Veel klachten gekregen over de 64 map dat deze te groot zou zijn.
Verder nog wensen voor de server? Helaas kunnen we niet aan alle wensen voldoen maar we proberen wel aan te sluiten bij de wensen van de meerderheid. Soms kunnen we ook tijdelijk aan andere wensen te voldoen zodat we ook wat afwisseling krijgen.
Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien. we moeten even afwachten wanneer we de beschikking hebben over de nieuwe mappen in de servers dus ik kan nog geen tijd aangeven.![]()
![]()
![]()
Beterschap!quote:Op maandag 12 december 2011 00:06 schreef Civilian het volgende:
Een kleine update van mij: ik ben vanavond opgenomen in het ziekenhuis, voor onbepaalde duur. Mn suiker deden wat moeilijk. Dus ik zal een paar dagen niet online zijnVooruit dan maar, ik vond het zelf wel mee vallen.. maar we kunnen niet iedereen tevreden houdenquote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien. we moeten even afwachten wanneer we de beschikking hebben over de nieuwe mappen in de servers dus ik kan nog geen tijd aangeven.Is er eigenlijk interesse voor CQ Damavand Peak?
![]()
ik stem voorquote:Op maandag 12 december 2011 12:21 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Vooruit dan maar, ik vond het zelf wel mee vallen.. maar we kunnen niet iedereen tevreden houdenIs er eigenlijk interesse voor CQ Damavand Peak?
![]()
Alles beter dan Metro.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Metro vind ik juist wel gaaf met die mass front attacksquote:Al heb ik er een hekel aan in Rush, vooral dat park gedeelte.
![]()
Wat wordt het nou?quote:Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef jpjedi het volgende:
Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien. we moeten even afwachten wanneer we de beschikking hebben over de nieuwe mappen in de servers dus ik kan nog geen tijd aangeven.
CQ only of mixed mode?![]()
Wat begrijp je er niet aan?quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Wat wordt het nou?
CQ only of mixed mode?quote:Vanaf morgen gaat de #1 B2K only draaien en gaat de #2 een mix van Vanilla+B2K draaien.![]()
Is wel leuke map. Snap alleen niet dat sommige mensen ALLEEN metro spelen. Je speelt dan 1/10 van het spel of zo.quote:Op maandag 12 december 2011 13:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Metro vind ik juist wel gaaf met die mass front attacksAl heb ik er een hekel aan in Rush, vooral dat park gedeelte.
![]()
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharkenquote:Op maandag 12 december 2011 13:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is wel leuke map. Snap alleen niet dat sommige mensen ALLEEN metro spelen. Je speelt dan 1/10 van het spel of zo.
I follow you......but not on Twitter![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharken![]()
quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharken| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Dat kan ik op alle mappen. Snap niet wat er moeilijk aan is.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |