Volgens mij hebben ze bij de laatste patch de requirements teruggeschroefd.. Best gay imoquote:Op zondag 11 december 2011 15:12 schreef ems. het volgende:
Trouwens, waarom is al mijn coop shit opeens geunlockedIk had de helft ofzo gegrind samen met een vriend en 2-3 dagen geleden kom ik online en heb ik opeens alles?
nou van mij mag die er lekker uit blijvenquote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef Re.active het volgende:
Gooi aub Tehran weer terug in de roulatie![]()
Zo'n gemis hè
quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
Nou, van mij mag die er lekker uit blijven.
Niks gay, co-op is niet leuk en vind het ook niet bij Battlefield passen. Zelfs singleplayer niet en die heb ik dan ook nog niet gedaan. co-op wel, om de wapens vrij te spelen. Blij dat ik het niet honderdduizend keer moet doen om alles te unlocken.quote:Op zondag 11 december 2011 15:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij de laatste patch de requirements teruggeschroefd.. Best gay imo
Wat is er mis mee dan? te realistisch met al die gebouwen ofzo? of zijn jullie bang in het donker.quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
nou van mij mag die er lekker uit blijven
de map ligt me gewoon niet lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 15:45 schreef Re.active het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? te realistisch met al die gebouwen ofzo? of zijn jullie bang in het donker.
ik kom zo wel naar 2# als er nog meer zijn die komenquote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef JK het volgende:
Tis rustig op de #2... al de hele dag niemand. Ik gooi m'n 3DS maar eens aan, moet nog met Mario 3D verder gaan.
Ik help ook wel even vullenquote:Op zondag 11 december 2011 16:15 schreef hiddit het volgende:
[..]
ik kom zo wel naar 2# als er nog meer zijn die komen
quote:Op zondag 11 december 2011 15:31 schreef hiddit het volgende:
[..]
nou van mij mag die er lekker uit blijven
Neequote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
Eerst Tehran erin dan wil ik wel helpen
uuuhm neequote:Op zondag 11 december 2011 16:24 schreef Re.active het volgende:
[..]
Eerst Tehran erin dan wil ik wel helpen
quote:
Wat is jouw KDR?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En waar we mensen met een KD onder 2 uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |