Ik speel voor de lol en dan is af en toe Metro wel leuk. Maar ik denk dat ik metro ga uitkotsen na een keer of 3 achter elkaar of een potje van 1000 tickets.quote:Op maandag 12 december 2011 13:16 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Snap het best. Da's makkelijk punten binnenharken
nouja ik moet zeggen daar gaat het wat mij betreft wel makelijkerquote:Op maandag 12 december 2011 13:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat kan ik op alle mappen. Snap niet wat er moeilijk aan is.
Of #1 nou CQ only of mixed modes wordt...quote:
Voor rush is echt heel erg weinig animo. Kijk #1, nooit bevolkt en die draait rush. Zegt genoeg lijkt me. Met B2K CQ zal #1 gewoon vaak vol zijn. Ik denk dat je voor rush games toch meer op andere servers moet kijken. Naar mijn idee is rush echt meer voor de cod-spelers, ik vind er dan ook geen bal aan als echte die-hard BF'er. Al hoewel.. die-hard, ik ga best vaak dood.quote:Op maandag 12 december 2011 13:20 schreef rubbels het volgende:
[..]
Of #1 nou CQ only of mixed modes wordt...
B2K only snap ik wel, maar het gaat mij om de modes...
#1 is geen rush hoorquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef JK het volgende:
[..]
Voor rush is echt heel erg weinig animo. Kijk #1, nooit bevolkt en die draait rush. Zegt genoeg lijkt me. Met B2K CQ zal #1 gewoon vaak vol zijn. Ik denk dat je voor rush games toch meer op andere servers moet kijken. Naar mijn idee is rush echt meer voor de cod-spelers, ik vind er dan ook geen bal aan als echte die-hard BF'er. Al hoewel.. die-hard, ik ga best vaak dood.easy-kill BF'er dan.
nou ik denk dat het meer komt omdat 1# hardcore, Rush en CQ isquote:Op maandag 12 december 2011 13:47 schreef Re.active het volgende:
[..]
#1 is geen rush hoor
Alles is conquest en allemaal zijn het kut mappen
quote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Dus?dit is toch ook een BF3 topic? Ik denk ik share het even!
ja click eens evenquote:Op maandag 12 december 2011 14:18 schreef RBWO het volgende:
Dus?dit is toch ook een BF3 topic? Ik denk ik share het even!
Ik zal nog is een keer wat postenquote:Op maandag 12 december 2011 14:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ja click eens evenFilmpje is hier al aan bod geweest.
Maar blijft leuk hoor
Kijk, dit wist ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 13:57 schreef jpjedi het volgende:
80% (poll, 32 stemmen) van de BoF-ers wensen CQ only en dat laten we ook een tijdje zo. We kunnen later nog wel kijken of we een aparte rush server gaan draaien maar voorlopig is daar gewoon geen behoefte aan.
Hier het zelfde.quote:Op maandag 12 december 2011 15:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Het zal mij benieuwen of het allemaal in een keer goed gaat met Karkland. Ik heb hem via origin besteld. Maar op de een of andere manier heb ik er niet veel vertrouwen in dat het meteen zal werken.
Al een stuk of 3 keer gepost idd.quote:Op maandag 12 december 2011 15:22 schreef RBWO het volgende:
Weet niet of deze al gepost is. Zo wel.. fock it
Te mooi!
Fuck het dan maar. Ik kap met posten van filmpjes hierquote:Op maandag 12 december 2011 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Al een stuk of 3 keer gepost idd.. Mja juist fijn als iedereen dezelfde dingen post
!
Maar goed, post je SIG eens dan!quote:Op maandag 12 december 2011 15:49 schreef RBWO het volgende:
[..]
Fuck het dan maar. Ik kap met posten van filmpjes hier. Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |