nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Zal ik je bellen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Horeca is ook wel leuk werk met de feestdagen, fucking callcenterwerk niet
ja gezelligquote:
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Speciaal voor FFTAls hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
Hij doet niet zijn best denk je?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk
ja maar als ik vrij zou zijn, zou ik niet thuis blijven natuurlijk hequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?
Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vķķr mn. AnneX er was, natuurlijk.
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen. Doen jullie ook niets als er hele wijken uitliggen eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doenbehalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo isquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen.
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
ja een toeslag is wel het minste op fucking eerste kerstdagquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
Dan moet ze naar de universiteitquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
Oja hoor, heb ze wel aan de lijn gehad, ja ik kon jullie niet bereiken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn
dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.
Tot laterz!
Van Nistelrooy ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij doet niet zijn best denk je?WK had Robben gewoon moeten beslissen
Maar v Persie speelt bij NL inderdaad een stuk minder dan bij Arsenal. Gek genoeg had Bergkamp daar ook vaak last van.
en dat. Hoewel komende week mn laatste onderwijsweek isquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ze naar de universiteit
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.
Tot laterz!
Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingeplandquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en het is gewoon stom omdat de mensen die beslissen dat we open moeten zijn wel gewoon lekker vrij zijn, alleen de agents mogen opdraven maar op extra waardering (behalve toeslag) hoeven we niet te rekenen en dat vind ik gewoon ook krom
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en het is gewoon stom omdat de mensen die beslissen dat we open moeten zijn wel gewoon lekker vrij zijn, alleen de agents mogen opdraven maar op extra waardering (behalve toeslag) hoeven we niet te rekenen en dat vind ik gewoon ook krom
Ook lekker krom jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingepland
ach mensen die al jaren er werken hebben dus voor juni al vrij geregeld toen had ik er nog niet eens bij stil gestaan dus sinds juni is de verlofmogelijkheid dicht in die wekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingepland
Fijn is datquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat zeg ik net, in juni was de planning al vol ofzo voor verlofquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn is dat
Maar MM waarom heb je dan van te voren geen vrijgevraagd? of werk je daar nog niet lang genoeg?
Tja, je kan als student ook kippen aan haken gaan hangen of burgers gaan flippen, in de kroeg werken..quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ook
Dat las ik pas laterquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zeg ik net, in juni was de planning al vol ofzo voor verlof
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, je kan als student ook kippen aan haken gaan hangen of burgers gaan flippen, in de kroeg werken..
Denk eerlijk gezegd dat jij een beter baantje hebt.
nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemaal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk. Als ik n vriend had gehad hier oid zou t al heel anders zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat las ik pas later
Maar toen werkte je er dus wel al? dus je had ook vrij kunnen vragen
Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat las ik pas later
Maar toen werkte je er dus wel al? dus je had ook vrij kunnen vragen
hehe iemand die het ook een beetje begrijptquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.
Welk vriendje?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk
Tja en dat begrijp ik nooit zo, maar goed maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.
Ik begrijp je helemaal en van mij mag je lekker stoom afblazen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk
ik wist toen niet eens of ik er met kerst nog zou werken en in juni zat het dus al vol he? misschien in februari al, maar in juni heb ik er naar gekekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja en dat begrijp ik nooit zo, maar goed maakt ook niet uit
Als je ergens werkt (waar de kans is dat je dus alle feestdagen moet werken) dan zou ik op dag 1 uitzoeken hoe en wanneer je vrij kan vragen.
Maarja vanaf volgende week heb ik helemaal geen baantje meer dus het kan altijd erger
Kunnen we handjes schuddenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja en dat begrijp ik nooit zo, maar goed maakt ook niet uit
Als je ergens werkt (waar de kans is dat je dus alle feestdagen moet werken) dan zou ik op dag 1 uitzoeken hoe en wanneer je vrij kan vragen.
Maarja vanaf volgende week heb ik helemaal geen baantje meer dus het kan altijd erger
Dr Dreamy?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal en van mij mag je lekker stoom afblazen.
Maar ik heb geen klef vriendje. Ik heb helemaal geen vriendje.
dan ken je mn werk nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Welk vriendje?
Nee klote... Ik hoop dat het toch een beetje gunstig uitpakt. Je kunt het proberen aan te geven betreft 27 dec en je ouders enzo en dan zie je wel wat ze ermee doen. Denk dat ze er bij de planning wel aan zullen denken in ieder geval.
Precies, proberen. Beter nu nog aangeven dan afwachten toch?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ken je mn werk nietdie interesseert dat allemaal niet zo, maar ik overleg wel ff met mn leidinggevende idd
Is een dokter uit Grey's Anatomy. Ik kijk het nooit maar weet dat dat type erin zitquote:
Hou jij je nou maar bezig met Robin, heb je je handen vol aanquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry, ben een plaaggeest, ik weet het
Tokomien?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hou jij je nou maar bezig met Robin, heb je je handen vol aan
Voor mij zijn het bijbaantjes dus is het nog niet zo erg, dus nog geen gevoel van onzekerheidquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kunnen we handjes schuddenTis niet leuk; geen baan en maakt (mij tenminste) onzeker. Ik ben wel laat met vrij vragen maar ik weet in juni ook nog helemaal niet wat de bedoeling is met kerst te gaan doen. Wie maakt er dan in godsnaam al plannen?
nee ijs zag er niet echt goed uit, erg waterig. wel in hetquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef AnneX het volgende:
En anders doe je een reisje Ehvn? Das een uurtje verderop.
Mogelijk blijft Steer ook thuis in E., dan, en M'trichtse tijden herleven...
Kunnen jullie klefhangen for old times sake.
En heb je al geschaatst in M. ?
/ troost M met rotgevoel
Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor mij zijn het bijbaantjes dus is het nog niet zo erg, dus nog geen gevoel van onzekerheid
Heb je nog sollicitaties lopen?
en plannen nog niet maar je weet wel dat je de feestdagen vrij wilt, toch?
Waar ik bij haar in de keuken alle kruiden en sauzen vervang door conimexquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja diegene die niet van klassiek Frans houdt
Wat is je opleiding en ervaring?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds erger
Opleiding: Toerismequote:Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is je opleiding en ervaring?
Lastig op moment.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Opleiding: Toerisme
Ervaring: 1,5 jaar toerisme, 5 jaar administratie (waarvan 4 jaar allround). Wil graag dat laatste blijven doen.
* kijkt in gids; Het gordijn-paleis van Ollie Hartmoed.... klinkt een beetje saai eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is nedl. 3 een leuke film
En de tel. Onderbrak deze post.
Wat vervelendquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat vervelend![]()
Maar komt vast goed, je bent nog jongJa dat is vreselijk voor ze. Sowieso inschrijven bij 'Ervaren Jaren'. Ik zie namelijk wekelijks vacatures daar waar je 40+ voor moet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De keuzes/afwijzingen bij bedrijven worden steeds vreemder nu ze zoveel keus hebben. Ach deze maand is feestmaand en volgend jaar hopen dat er weer vacatures komen!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat is vreselijk voor ze. Sowieso inschrijven bij 'Ervaren Jaren'. Ik zie namelijk wekelijks vacatures daar waar je 40+ voor moet zijn.
De keuzes/afwijzingen bij bedrijven worden steeds vreemder nu ze zoveel keus hebben. Ach deze maand is feestmaand en volgend jaar hopen dat er weer vacatures komen!
Yupquote:
Tja, het is geen Rinus huppelepup!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
* kijkt in gids; Het gordijn-paleis van Ollie Hartmoed.... klinkt een beetje saai eerlijk gezegd
OV wie gaat daar nu mee zeg, er zijn toch auto's uitgevonden?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
![]()
Ohja voor alle OVgangers, morgen gaan de nieuwe tijden in. Er verandert tussen Haarlem en IJmuiden een hele hoop, maar eigenlijk ook weer niets. Bereikbaarheid blijft gelijk maar er worden wel een hoop lijnnummers aangepast.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, het is geen Rinus huppelepup!
Zo jammer weer he dat als ik iets niet zo leuk vind of lijkt iemand gelijk zoiets moet zeggen alsof mijn hele leven uit Rinus bestaatquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, het is geen Rinus huppelepup!
Wel leuk en mt bekende acteurs , ook uit Adam / Eva, ook al zo goed!![]()
Hier ook al 2 maanden maar was net nog een laatste boodschap doen en buiten nu echt al achter elkaar siervuurwerk in de lucht. Waarom snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Holy crap....ze zijn wel weer lekker bezig met het vuurwerkArme katten
Beter siervuurwerk dan vuurwerkbommen in latexblikken hier in de toegangshalquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hier ook al 2 maanden maar was net nog een laatste boodschap doen en buiten nu echt al achter elkaar siervuurwerk in de lucht. Waarom snap ik ook niet.
Haha ja, je hebt een puntquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beter siervuurwerk dan vuurwerkbommen in latexblikken hier in de toegangshal
Oh oh wat dubbelzinnig te begrijpen...quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
VarkensvleesVan een gemarineerd speklapje word ik al blij, laat staan 'jouw' varkensvleesje
de krustenbraten is niet heel veel werk maar vind dit persoonlijk wat minder lekker.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh oh wat dubbelzinnig te begrijpen...
Klinkt helemaal goed OT Piet.
Wat ik altijd wel,jammer vindt...zoveel werk en dan met een half uurtje is het op.
Er staat een recept met konijn in de Allerhande, misschien vind je dat wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Oh jaa, wie weet een goed recept voor tamme konijnebout.
Spruitjes en stoofpeertjes heb ik ook.
Even kijken daar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Er staat een recept met konijn in de Allerhande, misschien vind je dat wat?
Dit stuk jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
P. Toch ... Aan de klassieke vanavond.
Het vlees of de korst?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
de krustenbraten is niet heel veel werk maar vind dit persoonlijk wat minder lekker.
en zowel het vlees als de stoofpeertjes kun je makkelijk voor meerdere dagen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na de 'make over'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Dione van Studio Sportquote:Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef AnneX het volgende:
Wie is Dione? En zij heeft er vier ! Borsten.
Das ist toch nicht nödig?quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef AnneX het volgende:
Ik vertrek..... Ooit heeft mn. X mij moeten beloven om n.e.v.e.r een boot of huis oid naar mij te vernoemen!
Huize Fabiola![]()
En weer... naar Oost. emigreren en en géén duits spreken!
Géén woord duits, hé!quote:
Neequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:45 schreef AnneX het volgende:
En waar is Steer?die had toch een deadline afgelopen week!,
Fernando Suarez Pazquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef AnneX het volgende:
Dat klonk goed, Steer.
Heb je dat tel. onderhandeld?
Lof!![]()
Wie is de violist?
Kyteman is zoooo goed bezig.
Ja, hij liep wat uit en wilde eigenlijk nog wel doorgaan, maar zag de nodige mensen op een gegeven moment op hun horloge kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef borisz het volgende:
22:45, dat is dan 25 min langer dan gister![]()
Dat heeft ze meteen al bij thuiskomst en omkleden in haar huiskloffie van mij gekregen hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Pietverdriet het volgende:
troost piet bloes met lekkers en een drankje.
Ook een nekmassage?quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft ze meteen al bij thuiskomst en omkleden in haar huiskloffie van mij gekregen hoor.
Morgen even luisteren.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Fernando Suarez Paz
En ja, telefonisch poot stijf gehouden dat ik er maar 20 EUR voor over had. Eerst wilde ze 35 EUR. Daarna 30. Daarna een grote zucht en kon ik gaan.
Wauw steer, klinkt goequote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben naar een Tango concert geweest![]()
Fantastisch. De violist is legendarisch, heeft in het originele sextet van Astor Piazzolla gespeeld. Ik wilde erheen voordat hij dood is, bot gezegd, want het is een erg oude man. Zag er nogal strompelend en reumatisch uit op het podium, maar spelen kan hij nog zeker. Is me al een keer eerder overkomen dat een artiest het loodje legde niet lang nadat ik een concert oversloeg omdat 'een andere keer beter uit zou komen'.
Twijfelde heel erg of ik erheen zou gaan (40 EUR) maar uiteindelijk via marktplaats lastminute 20 EUR ticket kunnen scoren van een vrouwtje die als een boerin met kiespijn naast me zat de rest van het concert
keihard telefonisch onderhandeld
![]()
Dank u sinterklaasje sinterklazinnetje.
Daar ben je tijden zoet meequote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Geen handwortelbeentje gebroken, Bluezz? Is vaak een typische breuk als je je val probeert te breken...
En dat met de artrose gewrichten hier en daar.quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
ik zal ff een koud theedoekje eromheen wikkelen!
Dat ei op mijn knie is enOrm
Weet ik niet, pijn neemt wel toe.quote:Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Geen handwortelbeentje gebroken, Bluezz? Is vaak een typische breuk als je je val probeert te breken...
Dat kan morgen altijd nog het geval worden, hoewel B. morgenmiddag ook nog eens geacht wordt 'haar verhaal' te vertellen op een bijeenkomst van De Mot in Haarlem ten overstaan van 63 andere mensen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef AnneX het volgende:
On the good side... Je bent thuis en niet op de eerste hulp
quote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk het ff aan, maandag ben ik weer op mn werk, dan kan ik een foto laten maken mocht ik het niet vertrouwen
Tja, dat bedacht ik mij later ook nog.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan morgen altijd nog het geval worden, hoewel B. morgenmiddag ook nog eens geacht wordt 'haar verhaal' te vertellen op een bijeenkomst van De Mot in Haarlem ten overstaan van 63 andere mensen.
quote:
We hadden nog tuinerwten in de diepvries en die zitten nu in de theedoek.quote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit is die typische breuk, Bluezz: http://www.associatie-ort(...)ic/servlet/Main.html;jsessionid=462753B4C30002ABDE5BF3392CE1A9FA?p_pageid=67807 (link even kopiëren want hij neemt hem niet over)
En een zakje erwtjes uit de diepvries oid (in een theedoek!) wil ook wel eens verlichting brengen en vermindering van de zwelling. Pols & knieën
Met 50 mensen in een gemiddelde eensgezinswoning? Meer een propverjaardagquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
50 man is wel wat veel jaBuiten zitten is dan zo knus, zelfs met dit weer
Oh lachenquote:Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef golfer het volgende:
Zo. Nu nog even naar Ik Vertrek kijken.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
knie en pols & tuinerwt. is soort icepack voel ik tnx ies
Nog steeds?quote:Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Sarabi het volgende:
goedeavond
Familiefeestje gehad
Blijft raar als mijn ouders mij afzetten bij mijn eigen huisje
Was minder erg dan ik gehoopt had.quote:
Whehehehequote:
Dat mag in het weekend hoor!quote:Op zondag 11 december 2011 08:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Ochtendbrigade(normaal zit ik dichter op je Krak, qua tijd
)
Toen ik ging scheiden heb ik 2 maanden bij mijn zus gewoond. We sliepen in een groot bed met 2 katten, dat was een gezellig familie-nest!quote:Op zondag 11 december 2011 08:15 schreef freecell het volgende:
Breek me de bek niet losIk ben al wel even wakker zeg maar.
Vannacht dreumes tussen ons in (werd om 3:00 hysterisch wakker) en dan raakt hij ons bed nog niet of hij slaapt al, wordt af en toe even wakker, stopt een handje in je haar of je nek, zucht tevreden en pit weer verderIk vind het zo gezellig 's morgens ook! Ik snap die mensen wel met een familiebed
Dan is zo'n nachtelijke kat best gezelligquote:Op zondag 11 december 2011 08:32 schreef krakkemieke het volgende:
Het was ook bijzonder omdat ik daarvoor alleen in een eensgezinswoning zat. En omdat ik me best gedumpt voelde.
Twee zelfs!quote:Op zondag 11 december 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan is zo'n nachtelijke kat best gezellig
Ja. Ik was ff wakkerquote:
Gelukkig, ik maakte me bijna zorgen.quote:Op zondag 11 december 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik was ff wakkerHeeft niet lang geduurd hoor
Ja hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vraagje! Ik wil graag een simpele cake bakken vandaag, maar ik heb geen roomboter en ik heb geen idee of ze dat ergens verkopen vandaag. Is de cake dan te eten met margarine ipv roomboter?
Ja toch nog steeds wel een beetjequote:Op zondag 11 december 2011 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog steeds?
Was wel gezellig vanavond?
Het heeft een minder rijke, volle smaak lijkt me. Maar ook weer niet schokkend anders hoor. Al zal Piet het hier in elk geval met me oneens zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaat dat dan niet heel anders smaken? Wat is het verschil?
/noob
Gaat toch alleen om Doutzen?quote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef Sarabi het volgende:
B hoe gaat het nu?
Vanmiddag gaan we naar Nova Zembla, ben benieuwd maar verwacht er niet zoveel van.
Ja het is te eten maar veel minder lekker dan met roomboter.quote:Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vraagje! Ik wil graag een simpele cake bakken vandaag, maar ik heb geen roomboter en ik heb geen idee of ze dat ergens verkopen vandaag. Is de cake dan te eten met margarine ipv roomboter?
Meeste AH zijn open.quote:Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze heeft een snor in de close up shotsquote:Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef Sarabi het volgende:
B hoe gaat het nu?
Vanmiddag gaan we naar Nova Zembla, ben benieuwd maar verwacht er niet zoveel van.
En dat zeg je tegen een vrouwquote:
Ik vind cake met roomboter een stuk machtiger.quote:Op zondag 11 december 2011 11:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja het is te eten maar veel minder lekker dan met roomboter.
Je gebruikt halvarine?quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind cake met roomboter een stuk machtiger.
De laatste NL film die ik gezien heb, was Body Languagequote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een vrouwIk verwacht nooit veel van NL'e films en heel af en toe word ik verrast. Alleen jammer dat een model ook weer moet acteren.
Nee joh, die was best goed. lekker dansenquote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De laatste NL film die ik gezien heb, was Body Language
en die is wel echt slechthelaas....
Dus?quote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een vrouw
Dansfilms vind ik altijd wel leuk, hoe slecht ze ook zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee joh, die was best goed. lekker dansen
En Doutzen heeft een beetje een tegenvallende rol in de film, vond haar helaas ook niet overtuigend. Misschien in een grotere rol ontpopt ze zich wel. Model staan heeft wel iets weg van acteren, dus misschien zit er wel talent in.
Doutzenquote:Op zondag 11 december 2011 11:59 schreef Sarabi het volgende:
En over Doutzen zal ik straks mijn mening gevenhahaha
Ik zag trouwens dat niemand ook verliefd werd op mijn rok/aandachtshoer
Oh gelukkig, hoef ik die niet te zienquote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De laatste NL film die ik gezien heb, was Body Language
en die is wel echt slechthelaas....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom hem maar makenquote:Op zondag 11 december 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doutzen
en die rok...... Eerst maar een betere foto
Koken in de wasdroger?quote:Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. middag![]()
Droogmachine staat aanik heb voor Sam kipfilet, kippenlevertjes (jech!), banaan en appel er in gedaan. En een paar tomaatjes voor ons zelf om te proberen. Over 8 tot 10 uur is het klaar
de korst. het vlees, indien niet te vet, vind ik wel lekker.quote:
De patiënt staat nu te douchen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef z80 het volgende:
@ Bluezz valt de schade mee? niets gebroken?
Oh! Nou ja, je kunt ook in de vaatwasser of op een motorblok koken, vandaar.quote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! een droogmachientje voor voedsel
quote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef AnneX het volgende:
trains and boats and planes:Leuk zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Auquote:Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz and the blue knee, Steer!
Zoals g al schreef, pols is nie goe nie. Morgenochtend loop ik op mijn werk wel even langs de eerste hulp.
Nou ja, wat je zegt, onze nieuwe dorpsgek blijkt wel een garantie voor succesquote:Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef borisz het volgende:
TAV wat betekent Hansie Hansie nu voor Wieren? 4 duels 2x winst 1x terug komen naar 4-4 en dan verliezen van IJsselmeervogels, nou ja dat kan.
The horror....quote:Op zondag 11 december 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Tussen de studie door zo nog ff naar Santpoort-Noord de kerstmarkt bezoeken
Dat mag, meer krokante korst voor mij. Heb een deel van het vlees dat over was dun gesneden en vanmorgen op brood gegeten. Heerlijk zelfgemaakte vleeswaar!quote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef z80 het volgende:
[..]
de korst. het vlees, indien niet te vet, vind ik wel lekker.
speklapjes en dergelijken zijn ook niet aan mij besteed.
Ik heb dat nog altijd met d's en t'squote:Op zondag 11 december 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, dat ziet er fraai gekleurd uitPols idd op je werk even laten bekijken. Kneuzing is ook behoorlijk pijnlijk, maar een breuk moet je wel even uitsluiten.
En waarom zie ik tegenwoordig niet meer of woorden als kneuzing met een z of een s moeten worden geschrevenIk zag dat altijd gewoon, maar die feeling is weg.
Sarabi, mooie glimmende rok wilde ik gisteren nog typen maar ik ben het vergeten. Dus bij deze! Staat je vast geweldig.
Jah! Paar maanden geleden kwam ik er wel in maar zat hij toch wel erg strak om mijn buik. Nu ben ik in de tussentijd niet echt meer lichter geworden, maar wel gespierder en nu gaat het welquote:
nee, alleen nog een beetje 'tonen' hier en daarquote:Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Je moet ook niet meer afvallen nu vind ik hoor!
Ik maak het met normaal aantal eieren, ik heb trouwens wel altijd grote eieren, niet die kanarie eieren Mquote:Op zondag 11 december 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Piet, je suggestie voor cake ga ik eens proberen. Heb ik dan ook meer eieren nodig (qua eigeel) dan normaal of net zoveel?
Wel lekker hoor, echte goeie wortelcake naar Engels receptquote:Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn ook mensen die de boter vervangen door banaan, of geraspte wortel. Persoonlijk vindt ik dat niet lekker, en het zijn dan ook meestal health nazis.
Met een kneuzing aan de knie bleef kneusje Bluezz thuis in het knusse Bluezzstaete.quote:Op zondag 11 december 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, dat ziet er fraai gekleurd uitPols idd op je werk even laten bekijken. Kneuzing is ook behoorlijk pijnlijk, maar een breuk moet je wel even uitsluiten.
En waarom zie ik tegenwoordig niet meer of woorden als kneuzing met een z of een s moeten worden geschrevenIk zag dat altijd gewoon, maar die feeling is weg.
Sarabi, mooie glimmende rok wilde ik gisteren nog typen maar ik ben het vergeten. Dus bij deze! Staat je vast geweldig.
Have fun, toi toi toi en zoquote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef golfer het volgende:
We zijn er vandoor en na afloop gaan we een hapje bij vrienden doen, dus tot ergens vanavond!
Of doordat ik nu zoveel online lees en veel teksten op publiek toegankelijke fora barsten van de spelfouten! Op het laatst weet je gewoon niet meer wat juist of vout isquote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien komt het wel door die irritant hip gespelde bedrijfsnamen en sites Isa, zoals Qbuzz en wat nog meer.
Kwibussen zijn het.
Gebruik je er wat meerquote:Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de tips, Piet. En dat van die banaan heb ik ook wel eens gelezen, maar kan me er werkelijk niets bij voorstellen. Dat moet toch een totaal ander product opleveren als je boter door banaan vervangt? En health-nazi's, ja![]()
Mijn eitjes zijn momenteel bijzonder klein, vind ik. En ik krijg ze direct van een man die kippen heeft en niet uit de supermarkt.
Ik had het over boter weglaten en daar wortel voor in de plaats doen, en dan ook minder suiker, want wortel is zoet en suiker de duivel!quote:Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, echte goeie wortelcake naar Engels receptKon mijn (Australische) stiefoma altijd zo goed maken
mét plenty boter
echt bepaald mager was ze ook niet
![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of doordat ik nu zoveel online lees en veel teksten op publiek toegankelijke fora barsten van de spelfouten! Op het laatst weet je gewoon niet meer wat juist of vout is
(getypte tekst lijkt altijd 'waar'...klinkt dat logisch?)
Met echte vanille?quote:Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Nu moet ik dus vanmiddag wel cake bakkenAlles heb ik wel in huis
Incl roomboter
Ik vrees dat ik niet verder kom dan vanillesuiker. Saffraan heb ik wel, maar jee, hoeveel gebruik je daarvan want er zijn maar iets van 5 superkleine saffraantjes.quote:Op zondag 11 december 2011 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Met echte vanille?
Saffraan vindt ik ook lekker in cake trouwens.
Het varieert nogal als ik google, van 6 draadjes tot 20.....quote:Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet verder kom dan vanillesuiker. Saffraan heb ik wel, maar jee, hoeveel gebruik je daarvan want er zijn maar iets van 5 superkleine saffraantjes.
Ik gebruik meer, draadje of 15 maal ze tot poeder in een porceleine vijzel met wat suiker.quote:Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik niet verder kom dan vanillesuiker. Saffraan heb ik wel, maar jee, hoeveel gebruik je daarvan want er zijn maar iets van 5 superkleine saffraantjes.
Ja ja dat snapte ik wel hoorquote:Op zondag 11 december 2011 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had het over boter weglaten en daar wortel voor in de plaats doen, en dan ook minder suiker, want wortel is zoet en suiker de duivel!
Was gisteren ook zo een zweefteef op de WDR, die was muziek onderwijzeres met Orfische instrumenten, en kwelde de vrije school kindjes met haar volkorenpeperkoekhuisje zonder suiker.
Wat waardeloos is dat!quote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Beslagen diepvriesdeur in de supermarkt, SteerZicht is maar gedeeltelijk terug gekomen helaas.
Echt? Da's flink kutquote:Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Beslagen diepvriesdeur in de supermarkt, SteerZicht is maar gedeeltelijk terug gekomen helaas.
Nee, dat hebben ze nietquote:Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef AnneX het volgende:
Voor Sarabi: in Trouw lees ik over een boek met solli advies voor 40-plussers met internetangst.
Hier te vinden : http://www.kc-loopbaanadvies.nl/
Geen idee of je ouders tot de doelgroep behoren qua inet-angst !?
/ leest verder de krant.
Ik ben heel erg slecht geworden in het inschatten van diepte. Vooral wat dingen aan mijn rechterkant betreft. Zo ben ik al tegen deurposten opgelopen en kan ik de afstand tot andere mensen wel eens slecht inschatten, dus ga ik maar extra veel naar linksquote:Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef AnneX het volgende:
Wat waardeloos is dat!![]()
Maakt het véél uit voor lezen en autorijden etc?
de gebreken helaas ook.quote:Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou eerst een paar maanden in een hoekje verpieteren voordat ik actie zou ondernemenmaar wijsheid komt met de jaren.
![]()
Leef dus nu!quote:
ik ben aan het aftellen. nog 6 trainingen in het water. daarna voorlopig zwembaden proberen te vermijden en afkicken. de zwemtrainingen gaan inmiddels wel op een iets rustiger tempo.quote:Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leef dus nu!Bedacht ik me laatst dat ik in m'n prime van m'n leven met 15-20 kg overtollig vet heb rondgelopen. Niet handig, maar te laat bestaat niet.
Hoe is het afkicken van het zwemmen? Ga je inwisselen voor een andere sport?
Heeeeeee!quote:Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou eerst een paar maanden in een hoekje verpieteren voordat ik actie zou ondernemenmaar wijsheid komt met de jaren.
![]()
Het kan ook zijn dat ik te breed ben geworden en zo tegen dingen op botsquote:Op zondag 11 december 2011 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeetje Isadat je oog nog zo slecht is joh! Bah
quote:Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ik te breed ben geworden en zo tegen dingen op bots
* Isabeau schrijft 'Luther' op lijstje van tv-series-voor-de-toekomst
Denk dat Ross deze serie wel kan waarderen mits hij van politieseries houdt natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Even gecheckt en het is Engels. Dacht even dat deze ook uit Scandinavië kwam. Ross heeft een stomme antipathie voor films/tv-series in een andere taal dan Engels. We hebben vorige week Zwartboek gedownload en die wil ik toch echt samen zien. Ik hoop dat het hem niet tegen valt.
Tja, zo ken ik mensen bij wie het uit hollywood moet komen, die verdommen het gewoon een spaanse of italiaanse film te kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Even gecheckt en het is Engels. Dacht even dat deze ook uit Scandinavië kwam. Ross heeft een stomme antipathie voor films/tv-series in een andere taal dan Engels. We hebben vorige week Zwartboek gedownload en die wil ik toch echt samen zien. Ik hoop dat het hem niet tegen valt.
LOLquote:Op zondag 11 december 2011 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Lutherecht ik ben zo onder de indruk van deze serie! Geloof dat dit toch wel de beste politieserie is die ik in jaren gezien heb
Het psychologische en de subtiliteit is echt subliem!
quote:Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL
en ik maar denken dat het over de biopic ging over Maarten Luther
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben benieuwd naar de vertelervaring van Blz.
naar aanleiding van jouw posts heb ik de eerste dvd gekocht als kerstcadeautje voor m'n Duutser....Ben benieuwd!quote:Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 1x hoor: Luther![]()
de muziek keuze ook.. fuckin hell!!
![]()
oh Anne, leuke repo!
Hopen dat het niet tegen valt danquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
naar aanleiding van jouw posts heb ik de eerste dvd gekocht als kerstcadeautje voor m'n Duutser....Ben benieuwd!
Heerlijk is dat altijd, cadeautjes geven waar je zelf ook van profiteert...
FB = Facebook of Feedback? En wat dan precies?quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef borisz het volgende:
Ze leest hier vast wel mee.
MoBlo. Zie FB
.
Ja datquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Zeg dat dan op haar facebook, ipv hier vaag te doen
Dat dus!quote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Zeg dat dan op haar facebook, ipv hier vaag te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |