abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105421321
En nu voel ik me een kleuter die iets stom vindt O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105421359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je dat nu nog aangeven?
nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier -O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:09:11 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105421377
Toen ik nog in de horeca werkte vond ik het heerlijk, voor mijn familie moest ik zelfs werken met kerst als we dicht zaten. Heerlijk, leuke dingen maken en geen familie verplichtingen. Een van de weinige dingen die ik mis.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:11:41 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421470
Speciaal voor FFT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105421480
Horeca is ook wel leuk werk met de feestdagen, fucking callcenterwerk niet
pi_105421499
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Zal ik je bellen? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105421542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zal ik je bellen? ;)
ja gezellig *O* moet je misschien wel jn paar keer proberen voor je me aan de lijn krijgt :P nu hoef ik maar tot 15 uur maar dan nog kan ik daarna niet naar familie, is te ver, is gewoon niet leuk :@
pi_105421543
quote:
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105421580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier -O-
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?

Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vķķr mn. AnneX er was, natuurlijk.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:16:49 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen :')
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105421682
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Speciaal voor FFT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105421730
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doen :P behalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen :?
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:19:45 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421763
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk :(
Hij doet niet zijn best denk je? :') WK had Robben gewoon moeten beslissen ;) Maar v Persie speelt bij NL inderdaad een stuk minder dan bij Arsenal. Gek genoeg had Bergkamp daar ook vaak last van.
pi_105421776
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?

Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vķķr mn. AnneX er was, natuurlijk.
ja maar als ik vrij zou zijn, zou ik niet thuis blijven natuurlijk he :') en de planning zal wel dusdanig dun zijn dat we toch continu aan t bellen zijn dus contact met je collega's heb je niet
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:20:19 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doen :P behalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen :?
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen. Doen jullie ook niets als er hele wijken uitliggen eigenlijk?
pi_105421846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen.
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:23:36 #17
45206 Pietverdriet
pi_105421894
quote:
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
pi_105421914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:

ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn :D
pi_105421940
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
ja een toeslag is wel het minste op fucking eerste kerstdag :') maar verder is t bij ons gewoon bellen en thats it, hoef niks te verwachten verder
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:25:20 #20
45206 Pietverdriet
pi_105421958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
pi_105421978
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

Dan moet ze naar de universiteit :P
pi_105421981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn :D
Oja hoor, heb ze wel aan de lijn gehad, ja ik kon jullie niet bereiken! :( om 8 uur, was t internet er om 3 uur uitgeknald :') storingsdienst voor als de hele wijk eruit knalt is wel 24/7 uiteraard
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:26:09 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105421988
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.

Tot laterz! :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105422047
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ook
pi_105422053
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.

Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105422107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hij doet niet zijn best denk je? :') WK had Robben gewoon moeten beslissen ;) Maar v Persie speelt bij NL inderdaad een stuk minder dan bij Arsenal. Gek genoeg had Bergkamp daar ook vaak last van.
Van Nistelrooy ook.
Bij Van Persie zat ik samen met mn vader het afgelopen WK 'O kut hij heeft de bal! En wat nu? Ooh wat verrassend, hij verliest em. Ooh wat verrassend, hij schiet 6 meter naast!'
etc :') Een aantal keer mag maar dit was wel heel constant. Was echt niet de enige die dat was opgevallen.

Wat was er ook alweer met Robben afgelopen WK?
pi_105422109
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet ze naar de universiteit :P
en dat. Hoewel komende week mn laatste onderwijsweek is :o RAAR!
pi_105422180
Oh en het is gewoon stom omdat de mensen die beslissen dat we open moeten zijn wel gewoon lekker vrij zijn, alleen de agents mogen opdraven maar op extra waardering (behalve toeslag) hoeven we niet te rekenen en dat vind ik gewoon ook krom
pi_105422271
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.

Komt wel goed schatje :P
Amsterdam is gelukkig dichtbij voor jullie. Veel plezier!
pi_105422279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en het is gewoon stom omdat de mensen die beslissen dat we open moeten zijn wel gewoon lekker vrij zijn, alleen de agents mogen opdraven maar op extra waardering (behalve toeslag) hoeven we niet te rekenen en dat vind ik gewoon ook krom
Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingepland _O-
pi_105422325
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingepland _O-
Ook lekker krom ja }:|
pi_105422372
quote:

[..]

ach mensen die al jaren er werken hebben dus voor juni al vrij geregeld toen had ik er nog niet eens bij stil gestaan dus sinds juni is de verlofmogelijkheid dicht in die weken
pi_105422464
quote:

[..]

Fijn is dat :D

Maar MM waarom heb je dan van te voren geen vrijgevraagd? of werk je daar nog niet lang genoeg?
pi_105422512
Hier gisteren echt keihard om gelachen; Parodie Zanger Rinus

_O-
pi_105422560
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn is dat :D

Maar MM waarom heb je dan van te voren geen vrijgevraagd? of werk je daar nog niet lang genoeg?
dat zeg ik net, in juni was de planning al vol ofzo voor verlof
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:44:32 #36
45206 Pietverdriet
pi_105422583
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ook
Tja, je kan als student ook kippen aan haken gaan hangen of burgers gaan flippen, in de kroeg werken..
Denk eerlijk gezegd dat jij een beter baantje hebt.
pi_105422628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat zeg ik net, in juni was de planning al vol ofzo voor verlof
Dat las ik pas later ;)
Maar toen werkte je er dus wel al? dus je had ook vrij kunnen vragen
pi_105422630
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, je kan als student ook kippen aan haken gaan hangen of burgers gaan flippen, in de kroeg werken..
Denk eerlijk gezegd dat jij een beter baantje hebt.
:') daar gaat t toch godsamme niet om :')
pi_105422694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat las ik pas later ;)
nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemaal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk. Als ik n vriend had gehad hier oid zou t al heel anders zijn.
pi_105422697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat las ik pas later ;)
Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.
pi_105422719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.
hehe iemand die het ook een beetje begrijpt
pi_105422768
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk
Welk vriendje? ;)
Nee klote... Ik hoop dat het toch een beetje gunstig uitpakt. Je kunt het proberen aan te geven betreft 27 dec en je ouders enzo en dan zie je wel wat ze ermee doen. Denk dat ze er bij de planning wel aan zullen denken in ieder geval.
pi_105422784
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tja en dat begrijp ik nooit zo, maar goed maakt ook niet uit
Als je ergens werkt (waar de kans is dat je dus alle feestdagen moet werken) dan zou ik op dag 1 uitzoeken hoe en wanneer je vrij kan vragen.

Maarja vanaf volgende week heb ik helemaal geen baantje meer dus het kan altijd erger
pi_105422790
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk
Ik begrijp je helemaal en van mij mag je lekker stoom afblazen.
Maar ik heb geen klef vriendje. Ik heb helemaal geen vriendje. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105422846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je ergens werkt (waar de kans is dat je dus alle feestdagen moet werken) dan zou ik op dag 1 uitzoeken hoe en wanneer je vrij kan vragen.

Maarja vanaf volgende week heb ik helemaal geen baantje meer dus het kan altijd erger
ik wist toen niet eens of ik er met kerst nog zou werken en in juni zat het dus al vol he? misschien in februari al, maar in juni heb ik er naar gekeken
pi_105422875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kunnen we handjes schudden ;) Tis niet leuk; geen baan en maakt (mij tenminste) onzeker. Ik ben wel laat met vrij vragen maar ik weet in juni ook nog helemaal niet wat de bedoeling is met kerst te gaan doen. Wie maakt er dan in godsnaam al plannen?
pi_105422889
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal en van mij mag je lekker stoom afblazen.
Maar ik heb geen klef vriendje. Ik heb helemaal geen vriendje. :+
Dr Dreamy? ;)
pi_105422893
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Welk vriendje? ;)
Nee klote... Ik hoop dat het toch een beetje gunstig uitpakt. Je kunt het proberen aan te geven betreft 27 dec en je ouders enzo en dan zie je wel wat ze ermee doen. Denk dat ze er bij de planning wel aan zullen denken in ieder geval.
dan ken je mn werk niet :') die interesseert dat allemaal niet zo, maar ik overleg wel ff met mn leidinggevende idd
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:53:07 #49
45206 Pietverdriet
pi_105422899
Jongens, allemaal even aaaaaaaaah posten voor Memento-Mori
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:53:30 #50
45206 Pietverdriet
pi_105422915
Aaaaaaaah
pi_105422923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dan ken je mn werk niet :') die interesseert dat allemaal niet zo, maar ik overleg wel ff met mn leidinggevende idd
Precies, proberen. Beter nu nog aangeven dan afwachten toch? ;)
pi_105422934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dr Dreamy? ;)
Wie? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105422953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wie? :?
Is een dokter uit Grey's Anatomy. Ik kijk het nooit maar weet dat dat type erin zit :D
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:54:49 #54
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105422970
Niet zo plagen Piet :D
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:55:19 #55
45206 Pietverdriet
pi_105422986
Sorry, ben een plaaggeest, ik weet het
pi_105423028
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry, ben een plaaggeest, ik weet het
Hou jij je nou maar bezig met Robin, heb je je handen vol aan :D
pi_105423072
En anders doe je een reisje Ehvn? Das een uurtje verderop.
Mogelijk blijft Steer ook thuis in E., dan, en M'trichtse tijden herleven...
Kunnen jullie klefhangen for old times sake.

En heb je al geschaatst in M. ?

/ troost M met rotgevoel :*
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:57:54 #58
45206 Pietverdriet
pi_105423095
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hou jij je nou maar bezig met Robin, heb je je handen vol aan :D
Tokomien?
pi_105423145
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kunnen we handjes schudden ;) Tis niet leuk; geen baan en maakt (mij tenminste) onzeker. Ik ben wel laat met vrij vragen maar ik weet in juni ook nog helemaal niet wat de bedoeling is met kerst te gaan doen. Wie maakt er dan in godsnaam al plannen?
Voor mij zijn het bijbaantjes dus is het nog niet zo erg, dus nog geen gevoel van onzekerheid
Heb je nog sollicitaties lopen?

en plannen nog niet maar je weet wel dat je de feestdagen vrij wilt, toch?
pi_105423194
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef AnneX het volgende:
En anders doe je een reisje Ehvn? Das een uurtje verderop.
Mogelijk blijft Steer ook thuis in E., dan, en M'trichtse tijden herleven...
Kunnen jullie klefhangen for old times sake.

En heb je al geschaatst in M. ?

/ troost M met rotgevoel :*
nee ijs zag er niet echt goed uit, erg waterig. wel in het O+ reuzenrad O+ geweest
en thanks :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:01:03 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_105423213
ik heb dit jaar voor het eerst in 4 jaar GEEN dienst. eerste kerstdag waarschijnlijk bij mijn ouders eten, tweede kerstdag thuis zonder verplichtingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_105423306
Zo, er hangen 6 kerstslingers, morgen verder. Ook een in de badkamer. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105423351
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tokomien?
Ja diegene die niet van klassiek Frans houdt ;)
pi_105423412
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor mij zijn het bijbaantjes dus is het nog niet zo erg, dus nog geen gevoel van onzekerheid
Heb je nog sollicitaties lopen?

en plannen nog niet maar je weet wel dat je de feestdagen vrij wilt, toch?
Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds erger :{
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:06:01 #65
45206 Pietverdriet
pi_105423413
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja diegene die niet van klassiek Frans houdt ;)
Waar ik bij haar in de keuken alle kruiden en sauzen vervang door conimex
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:07:07 #66
45206 Pietverdriet
pi_105423454
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds erger :{
Wat is je opleiding en ervaring?
pi_105423801
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is je opleiding en ervaring?
Opleiding: Toerisme
Ervaring: 1,5 jaar toerisme, 5 jaar administratie (waarvan 4 jaar allround). Wil graag dat laatste blijven doen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:20:42 #68
45206 Pietverdriet
pi_105423920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Opleiding: Toerisme
Ervaring: 1,5 jaar toerisme, 5 jaar administratie (waarvan 4 jaar allround). Wil graag dat laatste blijven doen.
Lastig op moment.
pi_105423959
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lastig op moment.
Haha ja ik weet het ;)
pi_105424103
Ondertussen is nedl. 3 een leuke film

En de tel. Onderbrak deze post.
pi_105424154
Nu in deze tijd dat veel mensen zonder baan zitten kort het UWV ook nog eens de uitkeringperiode in helaas. Maar ik verwacht/hoop voor die einddatum wel een baan te hebben. Ik had eerst goede hoop op dit jaar nog maar dat was iets te enthousiast gedacht.

Iets anders; Ik heb nog een 1/2 chocoladeletter maar zag bij de AH vandaag 2 repen met marsepein in de aanbieding liggen en heb die toch alvast maar gekocht... :@
pi_105424200
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is nedl. 3 een leuke film

En de tel. Onderbrak deze post.
* kijkt in gids; Het gordijn-paleis van Ollie Hartmoed.... klinkt een beetje saai eerlijk gezegd ;)
pi_105424277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat vervelend -O-
Maar komt vast goed, je bent nog jong :)

SPOILER
pi_105424405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat vervelend -O-
Maar komt vast goed, je bent nog jong :)

SPOILER
Ja dat is vreselijk voor ze. Sowieso inschrijven bij 'Ervaren Jaren'. Ik zie namelijk wekelijks vacatures daar waar je 40+ voor moet zijn.
De keuzes/afwijzingen bij bedrijven worden steeds vreemder nu ze zoveel keus hebben. Ach deze maand is feestmaand en volgend jaar hopen dat er weer vacatures komen! :)
pi_105424528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja dat is vreselijk voor ze. Sowieso inschrijven bij 'Ervaren Jaren'. Ik zie namelijk wekelijks vacatures daar waar je 40+ voor moet zijn.
De keuzes/afwijzingen bij bedrijven worden steeds vreemder nu ze zoveel keus hebben. Ach deze maand is feestmaand en volgend jaar hopen dat er weer vacatures komen! :)
Bedankt voor de tip!

Precies, volgend jaar gaat beter worden *O*

En nu ook even iets leuks O+
De rok van ons nieuwe kostuum, I'm in love

Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 19:44:06 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105424879
^O^

Ohja voor alle OVgangers, morgen gaan de nieuwe tijden in :+. Er verandert tussen Haarlem en IJmuiden een hele hoop, maar eigenlijk ook weer niets. Bereikbaarheid blijft gelijk maar er worden wel een hoop lijnnummers aangepast.

[ Bericht 23% gewijzigd door borisz op 10-12-2011 19:49:29 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105425688
Goeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond *O* Was een leuk middagje en net heerlijk relaxed met wat stokbrood en kaasjes op de bank liggen TV kijken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105425712
Klinkt als een goede zaterdag P :D
pi_105425815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als een goede zaterdag P :D
Yup :9 Ook nog ff bij mijn zus op de bank liggen maffen :') Ik ging zitten en was weg :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105426272
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

* kijkt in gids; Het gordijn-paleis van Ollie Hartmoed.... klinkt een beetje saai eerlijk gezegd ;)
Tja, het is geen Rinus huppelepup!
Wel leuk en mt bekende acteurs , ook uit Adam / Eva, ook al zo goed! w/
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:17:14 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105426300
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
^O^

Ohja voor alle OVgangers, morgen gaan de nieuwe tijden in :+. Er verandert tussen Haarlem en IJmuiden een hele hoop, maar eigenlijk ook weer niets. Bereikbaarheid blijft gelijk maar er worden wel een hoop lijnnummers aangepast.
OV wie gaat daar nu mee zeg, er zijn toch auto's uitgevonden? :{w
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 20:17:26 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105426314
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

:D

En Hup Breda. ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 10-12-2011 20:24:25 ]
pi_105426589
Holy crap....ze zijn wel weer lekker bezig met het vuurwerk :{ Arme katten :{
pi_105427181
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wel leuk en mt bekende acteurs , ook uit Adam / Eva, ook al zo goed! w/
Zo jammer weer he dat als ik iets niet zo leuk vind of lijkt iemand gelijk zoiets moet zeggen alsof mijn hele leven uit Rinus bestaat :')
pi_105427218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Holy crap....ze zijn wel weer lekker bezig met het vuurwerk :{ Arme katten :{
Hier ook al 2 maanden maar was net nog een laatste boodschap doen en buiten nu echt al achter elkaar siervuurwerk in de lucht. Waarom snap ik ook niet.
pi_105427342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hier ook al 2 maanden maar was net nog een laatste boodschap doen en buiten nu echt al achter elkaar siervuurwerk in de lucht. Waarom snap ik ook niet.
Beter siervuurwerk dan vuurwerkbommen in latexblikken hier in de toegangshal :P
pi_105427392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beter siervuurwerk dan vuurwerkbommen in latexblikken hier in de toegangshal :P
Haha ja, je hebt een punt :P
Siervuurwerk is fijner om naar te kijken dan jongens die hier rotjes/strikers gooien. Ik schrik me iedere keer kapot.
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:46:04 #88
45206 Pietverdriet
pi_105427497
Heb perfectie bereikt bij de krustenbraten. Had een stuk biologisch varkensnek met zwoerd, gepekeld en gekruid en de zwoerd ingesneden in kleine wiebertjes.
Was bijna vier uur in de oven en het dikke spek onder de zwoerd was vrijwel helemaal uitgesmolten. De zwoerd was krokant als nibit cocktail zoutjes, en het vlees mals als boter. Had er een kriekensaus bij, kriekenbier, fond, zure kersen. Bloemige aardappels en snijbonen uit het vat.
Stoofpeertjes in rode wijn die een jaar hebben staan trekken.
Het was goddelijk lekker, de beste tot nu toe, met slechts heel weinig ruimte tot verbetering.
Te veel aardappels geschild, daar maak ik morgen aardappelsoep mee, kartoffelsuppe.
pi_105427714
Varkensvlees O+ Van een gemarineerd speklapje word ik al blij, laat staan 'jouw' varkensvleesje ;)
pi_105428061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Varkensvlees O+ Van een gemarineerd speklapje word ik al blij, laat staan 'jouw' varkensvleesje ;)
Oh oh wat dubbelzinnig te begrijpen...

Klinkt helemaal goed OT Piet.
Wat ik altijd wel,jammer vindt...zoveel werk en dan met een half uurtje is het op.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:09:48 #91
63722 z80
I fink you freaky
pi_105428564
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh oh wat dubbelzinnig te begrijpen...

Klinkt helemaal goed OT Piet.
Wat ik altijd wel,jammer vindt...zoveel werk en dan met een half uurtje is het op.
de krustenbraten is niet heel veel werk maar vind dit persoonlijk wat minder lekker.
en zowel het vlees als de stoofpeertjes kun je makkelijk voor meerdere dagen maken.
pi_105429254
Oh jaa, wie weet een goed recept voor tamme konijnebout.
Spruitjes en stoofpeertjes heb ik ook.
pi_105429386
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Oh jaa, wie weet een goed recept voor tamme konijnebout.
Spruitjes en stoofpeertjes heb ik ook.
Er staat een recept met konijn in de Allerhande, misschien vind je dat wat?
pi_105429798
pi_105430070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Er staat een recept met konijn in de Allerhande, misschien vind je dat wat?
Even kijken daar.
Thx.

P. Toch ... Aan de klassieke vanavond.
pi_105430372
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:

P. Toch ... Aan de klassieke vanavond.
Dit stuk ja O+ Verder wat soundtrackjes en metal :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:55:06 #97
45206 Pietverdriet
pi_105430610
Zit Sint te kijken op bluray, geweldig leuke film!
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:55:51 #98
45206 Pietverdriet
pi_105430636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

de krustenbraten is niet heel veel werk maar vind dit persoonlijk wat minder lekker.
en zowel het vlees als de stoofpeertjes kun je makkelijk voor meerdere dagen maken.
Het vlees of de korst?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 22:02:09 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105430980
Dione toen ze bij Paul binnen kwam O+
SPOILER
Maar na de 'make over' :s)

SPOILER
pi_105431328
Ze moet ff n goede bh kopen :o
pi_105431376
Wie is Dione? En zij heeft er vier ! Borsten. *O*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 22:10:33 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105431473
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:09 schreef AnneX het volgende:
Wie is Dione? En zij heeft er vier ! Borsten. *O*
Dione van Studio Sport :P.

Dione 'The Dutch Mountains' De Graaff :+
pi_105431892
Ik vertrek..... Ooit heeft mn. X mij moeten beloven om n.e.v.e.r een boot of huis oid naar mij te vernoemen!
Huize Fabiola :r

En weer... naar Oost. emigreren en en géén duits spreken! -O-
pi_105432039
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Jij kan haar vast een goeie adviseren :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 22:21:16 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105432088
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:17 schreef AnneX het volgende:
Ik vertrek..... Ooit heeft mn. X mij moeten beloven om n.e.v.e.r een boot of huis oid naar mij te vernoemen!
Huize Fabiola :r

En weer... naar Oost. emigreren en en géén duits spreken! -O-
Das ist toch nicht nödig? :P
pi_105432755
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:21 schreef borisz het volgende:

[..]

Das ist toch nicht nödig? :P
Géén woord duits, hé!
Om werk vragen vanaf een brieffie!
En duits leren daar, dat kan ik niet, want ik versta het niet _O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 23:08:38 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105434593
Tijd voor een leuk muziekje.

pi_105435625
Op het werk, chaos op het spoor :W
Wat zijn mensen toch kuddedieren. Ik zat helemaal aan het eind van de trein: nog zitplaatsen over. Ik stap uit op Assen en loop langs een trein waar mensen op een gegeven moment als vee op elkaar geperst stonden in gangpaden en tussenstukken...
pi_105436426
Georganiseerde chaos ook op tv : Kyteman op 3 w/

Werkze Isa, rustige nacht!

En waar is Steer?die had toch een deadline afgelopen week!,
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 23:47:37 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105436545
El Clasico is tegenwoordig qua niveau niet hoogstaander dan the Old Firm.

Barca wint terecht. 1-3 in Madrid.
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:50:03 #111
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105436639
Zo, thuis. Moesten handballen op het onheilige tijdstip van 21 uur op zaterdagavond }:| Maar goed, voor straf hebben we wel gewonnen w/ (17-23).

Nu wachten tot Son weer thuis is van verjaardag van haar broertje.
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:53:05 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_105436753
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:45 schreef AnneX het volgende:

En waar is Steer?die had toch een deadline afgelopen week!,
Nee :? :P

Ben naar een Tango concert geweest O+ O+

Fantastisch. De violist is legendarisch, heeft in het originele sextet van Astor Piazzolla gespeeld. Ik wilde erheen voordat hij dood is, bot gezegd, want het is een erg oude man. Zag er nogal strompelend en reumatisch uit op het podium, maar spelen kan hij nog zeker. Is me al een keer eerder overkomen dat een artiest het loodje legde niet lang nadat ik een concert oversloeg omdat 'een andere keer beter uit zou komen'.

Twijfelde heel erg of ik erheen zou gaan (40 EUR :{ ) maar uiteindelijk via marktplaats lastminute 20 EUR ticket kunnen scoren van een vrouwtje die als een boerin met kiespijn naast me zat de rest van het concert :D keihard telefonisch onderhandeld :+

Dank u sinterklaasje sinterklazinnetje. ~:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 10-12-2011 23:58:41 ]
Confidence through competence
pi_105437045
Dat klonk goed, Steer.
Heb je dat tel. onderhandeld?
Lof! _O_

Wie is de violist?

Kyteman is zoooo goed bezig. *O*
pi_105437170
Ging haar partner/vriendin niet meer mee, Steer? :D En ik herken het 'dat doe ik nog wel' en daar dan nooit meer de kans voor krijgen. Altijd doen!

Hoeveel kunnen jullie er vinden? Ik had er 16
http://www.sporcle.com/games/yippeeyappee/hampster_dance_anyone
pi_105437206
Gut ja, als dat ook nog telefonisch was :o Wat AnneX zegt!
  zondag 11 december 2011 @ 00:07:21 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105437368
Zo. We zijn weer thuis. Van Rossem had er zin in en ging door tot 22:45.
Hij bleef maar doorgaang.. :)

Bij het verlaten van het theater gaf Bluezz ook nog ongewild een extra voorstelling, want buiten op straat bleef ze haken achter een tramrails en viel vol plat op de grond. Heeft nu 2 grote eieren onder haar knieën en een beschadigde pijnlijke pols en verder de nodige schaafwonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 11 december 2011 @ 00:07:37 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105437377
Even snel teruglezen nu.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 11 december 2011 @ 00:08:21 #118
45206 Pietverdriet
pi_105437413
Arme bloes!
pi_105437424
Bluezz!! :o Arme jij -O- Klinkt erg pijnlijk, maar zote lezen niets gebroken of zo. :*
Hoop dat de herinnering vooral van een leuke avond blijft hangen ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 00:09:13 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105437443
Bloes :*

22:45, dat is dan 25 min langer dan gister :{w
:+
  zondag 11 december 2011 @ 00:09:40 #121
55709 Stereotomy
pi_105437463
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef AnneX het volgende:
Dat klonk goed, Steer.
Heb je dat tel. onderhandeld?
Lof! _O_

Wie is de violist?

Kyteman is zoooo goed bezig. *O*
Fernando Suarez Paz

En ja, telefonisch poot stijf gehouden dat ik er maar 20 EUR voor over had. Eerst wilde ze 35 EUR. Daarna 30. Daarna een grote zucht en kon ik gaan. w/
  zondag 11 december 2011 @ 00:09:48 #122
45206 Pietverdriet
pi_105437471
Terwijl golfer druk is metteruglezen troost piet bloes met lekkers en een drankje.
pi_105437540
Jakkes Bluezz... Warm bad om te ontspannen en een goed nachtrust.

Verder is Maarten echt aan het losgaan, nu ...
  zondag 11 december 2011 @ 00:13:57 #124
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_105437666
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ja of het jurkje toch net ff een maatje groter :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 11 december 2011 @ 00:14:50 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105437711
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef borisz het volgende:

22:45, dat is dan 25 min langer dan gister :{w
:+
Ja, hij liep wat uit en wilde eigenlijk nog wel doorgaan, maar zag de nodige mensen op een gegeven moment op hun horloge kijken.
Hij was wel weer lekker actueel, want nieuwsberichten van gisteren en vandaag waren ook nog verwerkt in de show.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 11 december 2011 @ 00:15:16 #126
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_105437739
Bluezzz :* auw!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 11 december 2011 @ 00:15:50 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105437767
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Pietverdriet het volgende:
troost piet bloes met lekkers en een drankje.
Dat heeft ze meteen al bij thuiskomst en omkleden in haar huiskloffie van mij gekregen hoor. :')
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105437800
Maarten was geweldig O+ Helaas dat mens naast me niet wat om iedere scheet overdreven hard lachte en een soort tourette dwangmatige handelingen had PFFFFF :(
En die val, ik keek juist of er geen tram aankwam en hop, plat op mn bek, daarna bleef ik shaken en ik zie lijkbleek zegt g :? Het voelt raar in mn pols en erg pijnlijk }:|
Stomme rails, wie legt dat daar dan ook neer compleet met ongelijke liggers :r
  zondag 11 december 2011 @ 00:16:31 #129
45206 Pietverdriet
pi_105437807
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat heeft ze meteen al bij thuiskomst en omkleden in haar huiskloffie van mij gekregen hoor. :')
Ook een nekmassage?
pi_105437838
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Fernando Suarez Paz

En ja, telefonisch poot stijf gehouden dat ik er maar 20 EUR voor over had. Eerst wilde ze 35 EUR. Daarna 30. Daarna een grote zucht en kon ik gaan. w/
Morgen even luisteren.

Oh man, die Kyteman hip hop wat een energie, zwelgt.
pi_105437857
MeMo wat klote voor je :{ :*
  zondag 11 december 2011 @ 00:18:54 #132
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105437900
Zo, klein glaasje Ardbeg nog, Sun is ook weer thuis O+
pi_105437918
Geen handwortelbeentje gebroken, Bluezz? Is vaak een typische breuk als je je val probeert te breken...
  zondag 11 december 2011 @ 00:19:47 #134
55709 Stereotomy
pi_105437955
Gaat het weer een beetje Bloes :?

Bril heel gehouden :?
  zondag 11 december 2011 @ 00:20:04 #135
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105437963
Bluezzie, pas je wel een beetje op jezelf :{

:*
pi_105437985
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee :? :P

Ben naar een Tango concert geweest O+ O+

Fantastisch. De violist is legendarisch, heeft in het originele sextet van Astor Piazzolla gespeeld. Ik wilde erheen voordat hij dood is, bot gezegd, want het is een erg oude man. Zag er nogal strompelend en reumatisch uit op het podium, maar spelen kan hij nog zeker. Is me al een keer eerder overkomen dat een artiest het loodje legde niet lang nadat ik een concert oversloeg omdat 'een andere keer beter uit zou komen'.

Twijfelde heel erg of ik erheen zou gaan (40 EUR :{ ) maar uiteindelijk via marktplaats lastminute 20 EUR ticket kunnen scoren van een vrouwtje die als een boerin met kiespijn naast me zat de rest van het concert :D keihard telefonisch onderhandeld :+

Dank u sinterklaasje sinterklazinnetje. ~:)
Wauw steer, klinkt goe O+
pi_105438044
we moesten naderhand wel weer erg lachen want g zag me zonder val te breken (nooit judo gehad) gewoon knalhard op mn linkerkant neerkomen, ik zei nog : tja het doorrollen lukte niet want ik zat vast met mijn laars in die rails :D
  zondag 11 december 2011 @ 00:22:23 #138
45206 Pietverdriet
pi_105438067
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Geen handwortelbeentje gebroken, Bluezz? Is vaak een typische breuk als je je val probeert te breken...
Daar ben je tijden zoet mee
pi_105438071
Heb je nog zin in / om koude kompressen/ theedoeken om je pols te doen??!

No more singing the blues....

Kyteman dirigeert de zaal en de giga band.
pi_105438250
ik zal ff een koud theedoekje eromheen wikkelen!
Dat ei op mijn knie is enOrm :D
pi_105438345
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef Bluezz het volgende:
ik zal ff een koud theedoekje eromheen wikkelen!
Dat ei op mijn knie is enOrm :D
En dat met de artrose gewrichten hier en daar.
Jakkes allemaal.

On the good side... Je bent thuis en niet op de eerste hulp *O*
pi_105438427
*O*
pi_105438469
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:19 schreef Isabeau het volgende:
Weet ik niet, pijn neemt wel toe.
Ik kijk het ff aan, maandag ben ik weer op mn werk, dan kan ik een foto laten maken mocht ik het niet vertrouwen :)
  zondag 11 december 2011 @ 00:34:43 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105438556
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef AnneX het volgende:

On the good side... Je bent thuis en niet op de eerste hulp *O*
Dat kan morgen altijd nog het geval worden, hoewel B. morgenmiddag ook nog eens geacht wordt 'haar verhaal' te vertellen op een bijeenkomst van De Mot in Haarlem ten overstaan van 63 andere mensen.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 11 december 2011 @ 00:35:07 #145
55709 Stereotomy
pi_105438574
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef Bluezz het volgende:

Ik kijk het ff aan, maandag ben ik weer op mn werk, dan kan ik een foto laten maken mocht ik het niet vertrouwen :)
pi_105438675
Dit is die typische breuk, Bluezz: http://www.associatie-ort(...)ic/servlet/Main.html;jsessionid=462753B4C30002ABDE5BF3392CE1A9FA?p_pageid=67807 (link even kopiëren want hij neemt hem niet over :( )

En een zakje erwtjes uit de diepvries oid (in een theedoek!) wil ook wel eens verlichting brengen en vermindering van de zwelling. Pols & knieën O-)
pi_105438708
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat kan morgen altijd nog het geval worden, hoewel B. morgenmiddag ook nog eens geacht wordt 'haar verhaal' te vertellen op een bijeenkomst van De Mot in Haarlem ten overstaan van 63 andere mensen.
Tja, dat bedacht ik mij later ook nog.
Pijnstillers is ook weer zo wat, als je een verhaal wilt vertellen en er groggy
staat.
Dat de nachtrust dan maar wat verIichting zal brengen...
pi_105438807
Natte theedoek om pols, knie is strak en pijnlijk maar overleeft het wel, tnxx jullie :*
Even het linkje van Isa lezen.
Lastig typen ook.
Ik eis een tramverbod! Nou ja trams mogen wel, maar die rails :{w

quote:
11s.gif Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_105438843
Zweeftrams duren nog wel even vrees ik O-)

In ieder geval sterkte er mee :* En hopelijk valt het morgen mee en gaat het praatje super.
pi_105439148
owwww bloessie :* :*

Zo, ben weer bij. Memo wat onwijs klote. Vind het ook echt stom dat je straks wellicht per se alle feestdagen moet werken. :{

Verjaardag was gezellig. Wat een drukte toch altijd weer. Ze zouden eigenlijk een groter huis moeten hebben, dan zou het een keer passen al die visite :+
pi_105439230
...was het een kringverjaardag? O-)
  zondag 11 december 2011 @ 00:53:52 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105439265
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit is die typische breuk, Bluezz: http://www.associatie-ort(...)ic/servlet/Main.html;jsessionid=462753B4C30002ABDE5BF3392CE1A9FA?p_pageid=67807 (link even kopiëren want hij neemt hem niet over :( )

En een zakje erwtjes uit de diepvries oid (in een theedoek!) wil ook wel eens verlichting brengen en vermindering van de zwelling. Pols & knieën O-)
We hadden nog tuinerwten in de diepvries en die zitten nu in de theedoek. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105439291
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:52 schreef Isabeau het volgende:
...was het een kringverjaardag? O-)
Met 50 mensen in een gemiddelde eensgezinswoning? Meer een propverjaardag O-) ;)

Nee kringen kennen we niet. Iedereen dwarrelt lekker door elkaar, er is eten voor iedereen, buiten is de houtkachel en de gasterrasverwarmer aan, kussens en dekentjes op de tuinstoelen, olielampen overal. Binnen is het veel te warm dus altijd lekker buiten. En veeeeeel eten dus O+
Ohja en er zitten mensen aan tafel, staan in de keuken, zitten op de vensterbanken, de jongeren lekker op de grond overal, de banken zitten vol. Het is mij echt te druk hoor, maar het is wel altijd enorm relaxt :Y
pi_105439366
50 man is wel wat veel ja :o Buiten zitten is dan zo knus, zelfs met dit weer O+
pi_105439385
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
50 man is wel wat veel ja :o Buiten zitten is dan zo knus, zelfs met dit weer O+
:Y en onder de tarp blijft de warmte goed hangen :D ideaal!
Mijn zusje is in september jarig en dan zitten mensen vaak lekker in het gras te eten, ook zo leuk :D
  zondag 11 december 2011 @ 00:59:06 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105439453
Zo. Nu nog even naar Ik Vertrek kijken.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105439455
klinkt heel gezellig sun O+
pi_105439464
knie en pols & tuinerwt. is soort icepack voel ik tnx ies
  zondag 11 december 2011 @ 00:59:46 #159
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105439470
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef golfer het volgende:
Zo. Nu nog even naar Ik Vertrek kijken.
Oh lachen :D
pi_105439497
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
klinkt heel gezellig sun O+
:Y is het ook wel. Ik zoek altijd wel een rustig plekje op ergens om gezellig met iemand te kletsen. Sommige vrienden van hun zijn haast familie, zo goed kennen we elkaar. Altijd leuk die weer te zien die 2x per jaar. :)
pi_105439530
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
knie en pols & tuinerwt. is soort icepack voel ik tnx ies
:Y erwtjes werken daar echt perfect voor! Die vormen zich ook goed.
pi_105440066
pi_105440171
Wehehehe
pi_105440581
:W goedeavond

Familiefeestje gehad
Blijft raar als mijn ouders mij afzetten bij mijn eigen huisje
pi_105440808
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:38 schreef Sarabi het volgende:
:W goedeavond

Familiefeestje gehad
Blijft raar als mijn ouders mij afzetten bij mijn eigen huisje
Nog steeds?
Was wel gezellig vanavond?

Ook een leuke avond voor B&G lees ik, met een wat minder leuke afloop maar 2 eieren onder je knie is hartstikke stoer ;) ik zeg ook maar wat
We gaan er maar niet van uit dat het erger wordt en alvast veel succes en plezier morgen bij de Mot!

Ik ga slapen en hopen dat het morgen niet te nat, waaierig of koud wordt aangezien ik de hele dag buiten sta te huppelen. Slaap lekker!
  zondag 11 december 2011 @ 02:10:52 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105441217
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 00:59 schreef TAV74 het volgende:

Oh lachen :D
Was minder erg dan ik gehoopt had. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105442461
pi_105443148
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 03:15 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehe
pi_105444239
Goeiemorgen!
Pee! Zo vroeg! :o
Bluezz, dat is schrikken! Niet meer doen hoor! :*
Steer, ik zou zoiets heel moeilijk vinden. En jij doet het nog wel per telefoon! Hulde! w/
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105444768
Goedemorgen!

Ochtendbrigade :P (normaal zit ik dichter op je Krak, qua tijd ;) )
pi_105444775
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 08:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!

Ochtendbrigade :P (normaal zit ik dichter op je Krak, qua tijd ;) )
Dat mag in het weekend hoor! ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105444790
Breek me de bek niet los :') Ik ben al wel even wakker zeg maar.

Vannacht dreumes tussen ons in (werd om 3:00 hysterisch wakker) en dan raakt hij ons bed nog niet of hij slaapt al, wordt af en toe even wakker, stopt een handje in je haar of je nek, zucht tevreden en pit weer verder O+ Ik vind het zo gezellig 's morgens ook! Ik snap die mensen wel met een familiebed :Y
pi_105444803
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 08:15 schreef freecell het volgende:
Breek me de bek niet los :') Ik ben al wel even wakker zeg maar.

Vannacht dreumes tussen ons in (werd om 3:00 hysterisch wakker) en dan raakt hij ons bed nog niet of hij slaapt al, wordt af en toe even wakker, stopt een handje in je haar of je nek, zucht tevreden en pit weer verder O+ Ik vind het zo gezellig 's morgens ook! Ik snap die mensen wel met een familiebed :Y
Toen ik ging scheiden heb ik 2 maanden bij mijn zus gewoond. We sliepen in een groot bed met 2 katten, dat was een gezellig familie-nest! O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105444846
Wij hebben de kat verbannen toen we in dit huis gingen wonen ;)
Hier kan ze ook goed beneden slapen, maar op de flat sliep ze inderdaad bij ons :)
pi_105444859
Het was ook bijzonder omdat ik daarvoor alleen in een eensgezinswoning zat. En omdat ik me best gedumpt voelde.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105444879
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 08:32 schreef krakkemieke het volgende:
Het was ook bijzonder omdat ik daarvoor alleen in een eensgezinswoning zat. En omdat ik me best gedumpt voelde.
Dan is zo'n nachtelijke kat best gezellig :Y
pi_105444894
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 08:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan is zo'n nachtelijke kat best gezellig :Y
Twee zelfs! :P
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105444965
Het nuttige van kerstversiering is dat ik structureel moet opruimen. Anders past de kerststal niet. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105444976
Ja, dat viel hier mee, we konden de boom zo neerzetten, niet eens een hoekje vrijmaken!
pi_105445000
Toch ben ik tamelijk goed bezig, mijn vorstvrije planten staan op tijd binnen! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 09:50:02 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105445250
Mogge :W
pi_105445572
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 06:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!O
Pee! Zo vroeg! :o
Ja. Ik was ff wakker :P Heeft niet lang geduurd hoor ;)
pi_105445575
Goeiemorgen! Straks opstaan, douchen, tas inpakken, boterham eten en naar de tennis!
pi_105445604
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 10:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. Ik was ff wakker :P Heeft niet lang geduurd hoor ;)
Gelukkig, ik maakte me bijna zorgen. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105446080
Ik heb een vraagje! Ik wil graag een simpele cake bakken vandaag, maar ik heb geen roomboter en ik heb geen idee of ze dat ergens verkopen vandaag. Is de cake dan te eten met margarine ipv roomboter?
pi_105446125
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een vraagje! Ik wil graag een simpele cake bakken vandaag, maar ik heb geen roomboter en ik heb geen idee of ze dat ergens verkopen vandaag. Is de cake dan te eten met margarine ipv roomboter?
Ja hoor.
pi_105446193
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nog steeds?
Was wel gezellig vanavond?

Ja toch nog steeds wel een beetje :)
Gisteren was gezellig :Y
pi_105446206
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 11:06 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja hoor.
Gaat dat dan niet heel anders smaken? Wat is het verschil?

/noob
pi_105446251
B hoe gaat het nu?

Vanmiddag gaan we naar Nova Zembla, ben benieuwd maar verwacht er niet zoveel van.
pi_105446330
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Gaat dat dan niet heel anders smaken? Wat is het verschil?

/noob
Het heeft een minder rijke, volle smaak lijkt me. Maar ook weer niet schokkend anders hoor. Al zal Piet het hier in elk geval met me oneens zijn ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 11:22:07 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105446404
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef Sarabi het volgende:
B hoe gaat het nu?

Vanmiddag gaan we naar Nova Zembla, ben benieuwd maar verwacht er niet zoveel van.
Gaat toch alleen om Doutzen? :P
  zondag 11 december 2011 @ 11:24:42 #192
45206 Pietverdriet
pi_105446443
Gisteren Sint gekeken en me uitstekend vermaakt, knipogen in de film naar Flodder, Amsterdamnd, de Lift. Typische Dik Maas grappen en in en lekkere schrikmomenten.
Had langer mogen duren.
pi_105446467
Hoe is het met Bluezz? Ben je stijfjes en heb je nog eieren?

Ondanks dat alles : succes en ook plezier vanmiddag.
G. heeft zakdoekjes mee.
  zondag 11 december 2011 @ 11:26:52 #194
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105446478
quote:
Ja het is te eten maar veel minder lekker dan met roomboter.
  zondag 11 december 2011 @ 11:29:31 #195
45206 Pietverdriet
pi_105446536
quote:
Meeste AH zijn open.
Tip, voor een extra luchtig resultaat, de eieren scheiden, het beslag maken met eigeel en gesmolten boter (niet heet laten worden, maar net gesmolten) en dan als het beslag klaar in, de eiwitten stijfslaan en voorzichtig door het beslag enveloperen, het beslag met een lepel omslaan, niet roeren.
Je krijgt nu veel extra lucht in je beslag en je cake wordt veel luchtiger.
  zondag 11 december 2011 @ 11:46:17 #196
55709 Stereotomy
pi_105446976
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:13 schreef Sarabi het volgende:
B hoe gaat het nu?

Ze heeft een snor in de close up shots ;(
pi_105447040
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef borisz het volgende:

[..]

Dat is waar
@Steer dat hoorde ik inderdaad, achja kan gebeuren :D
pi_105447049
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef borisz het volgende:

[..]

En dat zeg je tegen een vrouw :P Ik verwacht nooit veel van NL'e films en heel af en toe word ik verrast. Alleen jammer dat een model ook weer moet acteren.
pi_105447073
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 11:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja het is te eten maar veel minder lekker dan met roomboter.
Ik vind cake met roomboter een stuk machtiger.
  zondag 11 december 2011 @ 11:52:23 #200
45206 Pietverdriet
pi_105447145
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik vind cake met roomboter een stuk machtiger.
Je gebruikt halvarine?
pi_105447150
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

En dat zeg je tegen een vrouw :P Ik verwacht nooit veel van NL'e films en heel af en toe word ik verrast. Alleen jammer dat een model ook weer moet acteren.
De laatste NL film die ik gezien heb, was Body Language
en die is wel echt slecht :D helaas....
  zondag 11 december 2011 @ 11:53:04 #202
55709 Stereotomy
pi_105447172
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee joh, die was best goed. lekker dansen :+

En Doutzen heeft een beetje een tegenvallende rol in de film, vond haar helaas ook niet overtuigend. Misschien in een grotere rol ontpopt ze zich wel. Model staan heeft wel iets weg van acteren, dus misschien zit er wel talent in. :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 11:56:05 #203
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105447250
quote:
19s.gif Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

En dat zeg je tegen een vrouw :P
Dus? :P
pi_105447311
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee joh, die was best goed. lekker dansen :+

En Doutzen heeft een beetje een tegenvallende rol in de film, vond haar helaas ook niet overtuigend. Misschien in een grotere rol ontpopt ze zich wel. Model staan heeft wel iets weg van acteren, dus misschien zit er wel talent in. :)
Dansfilms vind ik altijd wel leuk, hoe slecht ze ook zijn
Maar het camerawerk bij Body Language was gewoon te vervelend

En over Doutzen zal ik straks mijn mening geven :9~ hahaha

Ik zag trouwens dat niemand ook verliefd werd op mijn rok -O- /aandachtshoer
pi_105447376
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:59 schreef Sarabi het volgende:
En over Doutzen zal ik straks mijn mening geven :9~ hahaha

Ik zag trouwens dat niemand ook verliefd werd op mijn rok -O- /aandachtshoer
Doutzen :9~

en die rok...... Eerst maar een betere foto :P
pi_105447509
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oh gelukkig, hoef ik die niet te zien ;)
"Save the last dance" blijft mijn favo dansfilm O+
Ik ben weg :W Fijne dag iedereen!
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 12:17:20 #207
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105447797
Tijd voor een beetje muziek.

pi_105448068
trains and boats and planes:

SPOILER
pi_105448223
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 12:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Doutzen :9~

en die rok...... Eerst maar een betere foto :P
Kom hem maar maken :P
Maar nee dit was een telefoonfoto want de rok heb ik daar moeten laten :( komen nog meer pailletten op
pi_105448344
mogge.. middag :+

Droogmachine staat aan :D ik heb voor Sam kipfilet, kippenlevertjes (jech!), banaan en appel er in gedaan. En een paar tomaatjes voor ons zelf om te proberen. Over 8 tot 10 uur is het klaar :Y
pi_105448583
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:36 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. middag :+

Droogmachine staat aan :D ik heb voor Sam kipfilet, kippenlevertjes (jech!), banaan en appel er in gedaan. En een paar tomaatjes voor ons zelf om te proberen. Over 8 tot 10 uur is het klaar :Y
Koken in de wasdroger? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 11 december 2011 @ 12:45:07 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_105448617
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het vlees of de korst?
de korst. het vlees, indien niet te vet, vind ik wel lekker.
speklapjes en dergelijken zijn ook niet aan mij besteed.
  zondag 11 december 2011 @ 12:46:01 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_105448641
ontbijt op, koffie op. nu zin maken om de was te strijken.
  zondag 11 december 2011 @ 12:47:10 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_105448688
@ Bluezz valt de schade mee? niets gebroken?
  zondag 11 december 2011 @ 12:56:05 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105449004
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef z80 het volgende:
@ Bluezz valt de schade mee? niets gebroken?
De patiënt staat nu te douchen.
Nog steeds heel veel pijn in d'r pols.
ik vermoed toch wel een breukje.
Zwelling onder haar knieën valt mee, wel helemaal geschaafd en bont-en-blauw.

Vanmiddag geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan, dus morgenochtend laat ze in haar eigen ziekenhuis even foto's van die pols maken.

Poes had ook daar dat er iets aan de hand was. Die heeft vanaf vanmorgen 8 uur bovenop ons gelegen. O+
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105449167
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Koken in de wasdroger? :?
nee joh! een droogmachientje voor voedsel ;)
pi_105449320
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

nee joh! een droogmachientje voor voedsel ;)
Oh! Nou ja, je kunt ook in de vaatwasser of op een motorblok koken, vandaar. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105449939
Bluezz and the blue knee, Steer! :D
Zoals g al schreef, pols is nie goe nie. Morgenochtend loop ik op mijn werk wel even langs de eerste hulp.
pi_105450073
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef AnneX het volgende:
trains and boats and planes:

SPOILER
Leuk zo! :)
  zondag 11 december 2011 @ 13:30:15 #220
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105450191
Dat is flink blauw Bluezz!
  zondag 11 december 2011 @ 13:30:27 #221
55709 Stereotomy
pi_105450204
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz and the blue knee, Steer! :D
Zoals g al schreef, pols is nie goe nie. Morgenochtend loop ik op mijn werk wel even langs de eerste hulp.
Au :o
pi_105450250
Die andere doet ook een beetje mee, maar de linker wint *O*
  zondag 11 december 2011 @ 13:34:15 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105450315
Maar mijn bikkel O+ gaat gewoon straks, over een uurtje, toch haar verhaal vertellen bij De Mot.
Zaal is uitverkocht dit keer, dus ca. 70 m/v.

Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 11 december 2011 @ 13:37:57 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105450438
:o Ziet er smurfig uit Bluezz

En succes straks *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 13:40:30 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105450512
TAV wat betekent Hansie Hansie nu voor Wierden? 4 duels 2x winst 1x terug komen naar 4-4 en dan verliezen van IJsselmeervogels, nou ja dat kan.

:P
pi_105450543
Jeu, Bluezz toch.
Wat een giga blauwe knie.

Succes straks, ben benieuwd.
Toi toi toi
  zondag 11 december 2011 @ 13:41:37 #227
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105450549
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 13:40 schreef borisz het volgende:
TAV wat betekent Hansie Hansie nu voor Wieren? 4 duels 2x winst 1x terug komen naar 4-4 en dan verliezen van IJsselmeervogels, nou ja dat kan.

:P
Nou ja, wat je zegt, onze nieuwe dorpsgek blijkt wel een garantie voor succes ;)
  zondag 11 december 2011 @ 13:42:37 #228
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105450578
Oh, en het is toch een kleine hype, je kunt deze shirts bestellen op de clubsite

w/
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 13:47:21 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105450743
Tussen de studie door zo nog ff naar Santpoort-Noord de kerstmarkt bezoeken :)
  zondag 11 december 2011 @ 13:47:54 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105450764
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:47 schreef borisz het volgende:
Tussen de studie door zo nog ff naar Santpoort-Noord de kerstmarkt bezoeken :)
The horror.... :{
Poef.....gone! Šgolfer
pi_105450858
Succes straks Bloes!
  zondag 11 december 2011 @ 13:51:31 #232
45206 Pietverdriet
pi_105450893
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef z80 het volgende:

[..]

de korst. het vlees, indien niet te vet, vind ik wel lekker.
speklapjes en dergelijken zijn ook niet aan mij besteed.
Dat mag, meer krokante korst voor mij. Heb een deel van het vlees dat over was dun gesneden en vanmorgen op brood gegeten. Heerlijk zelfgemaakte vleeswaar!
pi_105450913
Bluezz, dat ziet er fraai gekleurd uit :o Pols idd op je werk even laten bekijken. Kneuzing is ook behoorlijk pijnlijk, maar een breuk moet je wel even uitsluiten.

En waarom zie ik tegenwoordig niet meer of woorden als kneuzing met een z of een s moeten worden geschreven :? Ik zag dat altijd gewoon, maar die feeling is weg.

Sarabi, mooie glimmende rok wilde ik gisteren nog typen maar ik ben het vergeten. Dus bij deze! Staat je vast geweldig.
pi_105450927
Piet, je suggestie voor cake ga ik eens proberen. Heb ik dan ook meer eieren nodig (qua eigeel) dan normaal of net zoveel?
pi_105451056
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 13:52 schreef Isabeau het volgende:
Bluezz, dat ziet er fraai gekleurd uit :o Pols idd op je werk even laten bekijken. Kneuzing is ook behoorlijk pijnlijk, maar een breuk moet je wel even uitsluiten.

En waarom zie ik tegenwoordig niet meer of woorden als kneuzing met een z of een s moeten worden geschreven :? Ik zag dat altijd gewoon, maar die feeling is weg.

Sarabi, mooie glimmende rok wilde ik gisteren nog typen maar ik ben het vergeten. Dus bij deze! Staat je vast geweldig.
Ik heb dat nog altijd met d's en t's :D

En dat van die rok was ik ook vergeten Saar! En het solliciteren op de leeftijd van je ouders wilde ik ook nog ffies noemen. Moeilijk hoor :{
pi_105451114
Ik heb gewoon een broek aan die al bijna 10 jaar oud is *O* :D Eindelijk zit hij echt weer goed O+
pi_105451232
Fijn is dat hč, Sun! *O* *O*
pi_105451285
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Fijn is dat hč, Sun! *O* *O*
Jah! Paar maanden geleden kwam ik er wel in maar zat hij toch wel erg strak om mijn buik. Nu ben ik in de tussentijd niet echt meer lichter geworden, maar wel gespierder en nu gaat het wel :D *O* dus ondanks dat ik niet 'afviel' toch weer verbetering bewerkstelligd :Y
pi_105451287
Lekker sun *O*
pi_105451300
Je moet ook niet meer afvallen vind ik!
pi_105451310
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Je moet ook niet meer afvallen nu vind ik hoor!
nee, alleen nog een beetje 'tonen' hier en daar ;)
  zondag 11 december 2011 @ 14:05:38 #242
45206 Pietverdriet
pi_105451374
quote:
Piet, je suggestie voor cake ga ik eens proberen. Heb ik dan ook meer eieren nodig (qua eigeel) dan normaal of net zoveel?
Ik maak het met normaal aantal eieren, ik heb trouwens wel altijd grote eieren, niet die kanarie eieren M
Als je bang bent dat het lastig mengt hou dan een deel van het meel achter en voeg dit aan het einde door een zeef toe. Sowieso niet alle eiwit in 1 keer er door gooien maar beetje bij beetje geeft een luchtiger resultaat.
Als je cake met boter erg machtig vindt kan je minder boter gebruiken en meer eieren gebruiken trouwens. Je kan ook beslag maken zonder vet, met veel meer eieren, (eiwit stijfslaan) en dan krijg je kapsel, waar je bv slagroomtaart mee kan maken, of cacao erdoor en dan gebruiken om een chocolade taart te maken.

Nog luchtiger en losser wordt het als je een deel van de bloem, of alles, vervangt door maizena of aardappelzetmeel.

Er zijn ook mensen die de boter vervangen door banaan, of geraspte wortel. Persoonlijk vindt ik dat niet lekker, en het zijn dan ook meestal health nazis.
pi_105451405
Veel plezier Bluezz!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105451431
Tnx krak!
pi_105451502
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn ook mensen die de boter vervangen door banaan, of geraspte wortel. Persoonlijk vindt ik dat niet lekker, en het zijn dan ook meestal health nazis.
Wel lekker hoor, echte goeie wortelcake naar Engels recept :9 Kon mijn (Australische) stiefoma altijd zo goed maken O+ mét plenty boter :+ echt bepaald mager was ze ook niet :')
  zondag 11 december 2011 @ 14:09:29 #246
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105451508
We zijn er vandoor en na afloop gaan we een hapje bij vrienden doen, dus tot ergens vanavond! :W
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 11 december 2011 @ 14:09:35 #247
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105451514
quote:

Met een kneuzing aan de knie bleef kneusje Bluezz thuis in het knusse Bluezzstaete.
pi_105451532
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef golfer het volgende:
We zijn er vandoor en na afloop gaan we een hapje bij vrienden doen, dus tot ergens vanavond! :W
Have fun, toi toi toi en zo :W
pi_105451568
Veel succes en vooral heel veel plezier, Bluezz! *O*
pi_105451647
Bedankt voor de tips, Piet. En dat van die banaan heb ik ook wel eens gelezen, maar kan me er werkelijk niets bij voorstellen. Dat moet toch een totaal ander product opleveren als je boter door banaan vervangt? En health-nazi's, ja :Y

Mijn eitjes zijn momenteel bijzonder klein, vind ik. En ik krijg ze direct van een man die kippen heeft en niet uit de supermarkt.
  zondag 11 december 2011 @ 14:13:47 #251
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105451654
Misschien komt het wel door die irritant hip gespelde bedrijfsnamen en sites Isa, zoals Qbuzz en wat nog meer.

Kwibussen zijn het. :{w
pi_105451681
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
Misschien komt het wel door die irritant hip gespelde bedrijfsnamen en sites Isa, zoals Qbuzz en wat nog meer.

Kwibussen zijn het. :{w
Of doordat ik nu zoveel online lees en veel teksten op publiek toegankelijke fora barsten van de spelfouten! Op het laatst weet je gewoon niet meer wat juist of vout is :'(

(getypte tekst lijkt altijd 'waar'...klinkt dat logisch?)
  zondag 11 december 2011 @ 14:16:56 #253
45206 Pietverdriet
pi_105451761
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Bedankt voor de tips, Piet. En dat van die banaan heb ik ook wel eens gelezen, maar kan me er werkelijk niets bij voorstellen. Dat moet toch een totaal ander product opleveren als je boter door banaan vervangt? En health-nazi's, ja :Y

Mijn eitjes zijn momenteel bijzonder klein, vind ik. En ik krijg ze direct van een man die kippen heeft en niet uit de supermarkt.
Gebruik je er wat meer
Ik vind het mooi als een cake naar boter, eieren en vanille smaakt.
pi_105451795
Nu moet ik dus vanmiddag wel cake bakken *O* Alles heb ik wel in huis :9 Incl roomboter *O*
  zondag 11 december 2011 @ 14:21:16 #255
45206 Pietverdriet
pi_105451915
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wel lekker hoor, echte goeie wortelcake naar Engels recept :9 Kon mijn (Australische) stiefoma altijd zo goed maken O+ mét plenty boter :+ echt bepaald mager was ze ook niet :')
Ik had het over boter weglaten en daar wortel voor in de plaats doen, en dan ook minder suiker, want wortel is zoet en suiker de duivel!

Was gisteren ook zo een zweefteef op de WDR, die was muziek onderwijzeres met Orfische instrumenten, en kwelde de vrije school kindjes met haar volkorenpeperkoekhuisje zonder suiker.
  zondag 11 december 2011 @ 14:21:49 #256
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105451928
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of doordat ik nu zoveel online lees en veel teksten op publiek toegankelijke fora barsten van de spelfouten! Op het laatst weet je gewoon niet meer wat juist of vout is :'(

(getypte tekst lijkt altijd 'waar'...klinkt dat logisch?)

zondag 11 december 2011 @ 14:22:18 #257
45206 Pietverdriet
pi_105451948
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:17 schreef Isabeau het volgende:
Nu moet ik dus vanmiddag wel cake bakken *O* Alles heb ik wel in huis :9 Incl roomboter *O*
Met echte vanille?
Saffraan vindt ik ook lekker in cake trouwens.
pi_105452140
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:

Met echte vanille?
Saffraan vindt ik ook lekker in cake trouwens.
Ik vrees dat ik niet verder kom dan vanillesuiker. Saffraan heb ik wel, maar jee, hoeveel gebruik je daarvan want er zijn maar iets van 5 superkleine saffraantjes.
pi_105452568
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik niet verder kom dan vanillesuiker. Saffraan heb ik wel, maar jee, hoeveel gebruik je daarvan want er zijn maar iets van 5 superkleine saffraantjes.
Het varieert nogal als ik google, van 6 draadjes tot 20..... 8)7
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105452646
Sterkte B! Die knie ziet er niet lekker uit en vooral succes met je pols natuurlijk.

Bedankt nog voor het reageren op de rok O+ Ik ben er zo blij mee *O*
(Op de originele foto zie je ook het topje maar hoe blij ik daar mee ben weet ik nog niet, daarom er afgeknipt).

En over het solliciteren op leeftijd, tja ik ben erg benieuwd.
Mijn vriend is nu de eerste brief op spelfouten aan het controleren :)
  zondag 11 december 2011 @ 14:52:50 #261
45206 Pietverdriet
pi_105453107
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gebruik meer, draadje of 15 maal ze tot poeder in een porceleine vijzel met wat suiker.
pi_105453822
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik had het over boter weglaten en daar wortel voor in de plaats doen, en dan ook minder suiker, want wortel is zoet en suiker de duivel!

Was gisteren ook zo een zweefteef op de WDR, die was muziek onderwijzeres met Orfische instrumenten, en kwelde de vrije school kindjes met haar volkorenpeperkoekhuisje zonder suiker.
Ja ja dat snapte ik wel hoor ;) maar moest gewoon aan de wortelcake van oma denken :9
En de Vrije School.. tja.. er zitten zeker wat hele goede principes achter maar ik heb er verder niets mee.. Mijn stiefmoeder is (zonder een al te erge zweefteef te zijn gelukkig hoor) erg er mee bezig dus mijn stiefzus en halfzusje zaten/zitten op de Vrije School en mijn halfbroertje ging naar een antroposofische instelling voor verstandelijk gehandicapten. Vooral de doorgeslagen macrobioten kan ik niet helemaal volgen, maar dat heeft verder niet zo veel met het onderwijs zelf te maken :P
  zondag 11 december 2011 @ 15:14:24 #263
55709 Stereotomy
pi_105454027
Hee Isa, zo even tussendoor met alle gewonden-verhalen hier, hoe is het met je oog tegenwoordig?
pi_105454251
Beslagen diepvriesdeur in de supermarkt, Steer :{ Zicht is maar gedeeltelijk terug gekomen helaas.
pi_105454344
Voor Sarabi: in Trouw lees ik over een boek met solli advies voor 40-plussers met internetangst.
Hier te vinden : http://www.kc-loopbaanadvies.nl/

Geen idee of je ouders tot de doelgroep behoren qua inet-angst !?

/ leest verder de krant.
pi_105454404
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Beslagen diepvriesdeur in de supermarkt, Steer :{ Zicht is maar gedeeltelijk terug gekomen helaas.
Wat waardeloos is dat! -O-
Maakt het véél uit voor lezen en autorijden etc?
  zondag 11 december 2011 @ 15:24:18 #267
55709 Stereotomy
pi_105454421
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Echt? Da's flink kut -O-

Ik vind het altijd erg moedig hoe je je er altijd zo dapper er doorheen slaat, het lijkt wel alsof je ergens een potje met superveel veerkracht hebt. :)
pi_105454456
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 15:22 schreef AnneX het volgende:
Voor Sarabi: in Trouw lees ik over een boek met solli advies voor 40-plussers met internetangst.
Hier te vinden : http://www.kc-loopbaanadvies.nl/

Geen idee of je ouders tot de doelgroep behoren qua inet-angst !?

/ leest verder de krant.

Nee, dat hebben ze niet
(niet dat ze heel handig online zijn)

Maar bedankt voor de link! :)
pi_105454677
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2011 15:24 schreef AnneX het volgende:

Wat waardeloos is dat! -O-
Maakt het véél uit voor lezen en autorijden etc?
Ik ben heel erg slecht geworden in het inschatten van diepte. Vooral wat dingen aan mijn rechterkant betreft. Zo ben ik al tegen deurposten opgelopen en kan ik de afstand tot andere mensen wel eens slecht inschatten, dus ga ik maar extra veel naar links :X Eigenlijk moet ik een bril dragen als ik auto rij, maar ik rij weinig auto, dus die bril heb ik nooit gehaald. Verder geen last met lezen of zo.

Steer, ten eerste zijn mensen veel veerkrachtiger dan ze zelf van te voren denken en ten tweede moet je wel hč :P Als jij morgen iets krijgt waar je een handicap aan overhoudt dan ga je ook gewoon door hoor, wat zou je anders moeten doen?
  zondag 11 december 2011 @ 16:18:59 #270
55709 Stereotomy
pi_105456757
Ik zou eerst een paar maanden in een hoekje verpieteren voordat ik actie zou ondernemen :@ maar wijsheid komt met de jaren. c_/

Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 16:24:09 #271
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105457018
3 punten binnen. Verder snel de wedstrijd vergeten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 16:24:50 #272
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105457053
Pff Balen isa :{
  zondag 11 december 2011 @ 16:26:24 #273
63722 z80
I fink you freaky
pi_105457131
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou eerst een paar maanden in een hoekje verpieteren voordat ik actie zou ondernemen :@ maar wijsheid komt met de jaren. c_/

de gebreken helaas ook.
  zondag 11 december 2011 @ 16:28:05 #274
55709 Stereotomy
pi_105457212
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:26 schreef z80 het volgende:

[..]

de gebreken helaas ook.
Leef dus nu! 8-) Bedacht ik me laatst dat ik in m'n prime van m'n leven met 15-20 kg overtollig vet heb rondgelopen. Niet handig, maar te laat bestaat niet.

Hoe is het afkicken van het zwemmen? Ga je inwisselen voor een andere sport?
  zondag 11 december 2011 @ 16:35:49 #275
63722 z80
I fink you freaky
pi_105457527
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Leef dus nu! 8-) Bedacht ik me laatst dat ik in m'n prime van m'n leven met 15-20 kg overtollig vet heb rondgelopen. Niet handig, maar te laat bestaat niet.

Hoe is het afkicken van het zwemmen? Ga je inwisselen voor een andere sport?
ik ben aan het aftellen. nog 6 trainingen in het water. daarna voorlopig zwembaden proberen te vermijden en afkicken. de zwemtrainingen gaan inmiddels wel op een iets rustiger tempo.
ik ga wel gewoon door met fitness en ipv 2 keer per week 3 keer. volgend jaar eens extra werken aan de sixpack aangezien ik me niet meer hoef in te houden voor de zwemtrainingen.
pi_105457850
Klinkt goed Zet dat je geleidelijk afbouwt en weer fitness opbouwt.
Denk aan Erica Terpstra die niét afbouwde!!
( ook was dat niet bekend in die jaren? Zei zij)

En weer terug van een waterkoude zondagse excursie naar de brug.
Fotoos volgen nog wel.
Het is best spectaculair.
Een meneer kwam vragen of ik fotoos maakte voor de concurrentie _O-
Blijkbaar is het een zelf uitgedacht systeem.
En ik ben niet de eerste die morgen over de brug rijdt.

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 11-12-2011 16:48:32 ]
  zondag 11 december 2011 @ 16:43:22 #277
45206 Pietverdriet
pi_105457854
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:18 schreef Stereotomy het volgende:

Heeeeeee!
pi_105457928
Luther _O_ echt ik ben zo onder de indruk van deze serie! Geloof dat dit toch wel de beste politieserie is die ik in jaren gezien heb :Y Het psychologische en de subtiliteit is echt subliem! _O_
pi_105458022
Oh en jeetje Isa :o dat je oog nog zo slecht is joh! Bah -O-
pi_105458138
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en jeetje Isa :o dat je oog nog zo slecht is joh! Bah -O-
Het kan ook zijn dat ik te breed ben geworden en zo tegen dingen op bots O-)

* Isabeau schrijft 'Luther' op lijstje van tv-series-voor-de-toekomst
pi_105458194
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het kan ook zijn dat ik te breed ben geworden en zo tegen dingen op bots O-)

* Isabeau schrijft 'Luther' op lijstje van tv-series-voor-de-toekomst
:D daar zou je nu toch wel eens aan gewend moeten zijn toch? :+ :P

Oh en ja, echt briljant dus zéker kijken! :Y
pi_105458332
Even gecheckt en het is Engels. Dacht even dat deze ook uit Scandinavië kwam. Ross heeft een stomme antipathie voor films/tv-series in een andere taal dan Engels. We hebben vorige week Zwartboek gedownload en die wil ik toch echt samen zien. Ik hoop dat het hem niet tegen valt.
pi_105458414
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Even gecheckt en het is Engels. Dacht even dat deze ook uit Scandinavië kwam. Ross heeft een stomme antipathie voor films/tv-series in een andere taal dan Engels. We hebben vorige week Zwartboek gedownload en die wil ik toch echt samen zien. Ik hoop dat het hem niet tegen valt.
Denk dat Ross deze serie wel kan waarderen mits hij van politieseries houdt natuurlijk ;)
En opvoeden die hap! o|O ;) Scandinavische series zijn vaak wel errug goed namelijk
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 16:56:32 #284
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105458442
Als er ondertiteling is maakt het mij niet uit in welke taal er iets wordt uitgezonden. Sterker nog, liever ondertiteling dan nasynchronisatie. Dat nasynchronisatie bij de kinderzenders moet ook eens kappen(helemaal van die live action dingen) :r
pi_105458505
Vind Engels wel altijd lekker makkelijk, hoef ik niet zo op de ondertiteling te letten verder. Maar Scandinavische series vind ik vooral zo mooi van sfeer en stijl :Y
pi_105458515
Choco vanille cake in de oven, toch maar roomboter bij de poolse winkel gehaald.
  zondag 11 december 2011 @ 17:02:33 #287
45206 Pietverdriet
pi_105458678
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Tja, zo ken ik mensen bij wie het uit hollywood moet komen, die verdommen het gewoon een spaanse of italiaanse film te kijken.
En als het geen happy end heeft is het een kutfilm
  zondag 11 december 2011 @ 17:03:45 #288
45206 Pietverdriet
pi_105458729
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 16:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Luther _O_ echt ik ben zo onder de indruk van deze serie! Geloof dat dit toch wel de beste politieserie is die ik in jaren gezien heb :Y Het psychologische en de subtiliteit is echt subliem! _O_
LOL
en ik maar denken dat het over de biopic ging over Maarten Luther
pi_105458876
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
en ik maar denken dat het over de biopic ging over Maarten Luther
:D wel interessant maar lang niet zo spannend ;)

@ Isa: alfevering 3 van seizoen 2 gaat over RPG's lijkt het :D ;)
pi_105459766
en nog meer over het hijsen van een brug, voor degene ??? die zich ook verbaast over techniek.

SPOILER
en ik ben benieuwd naar de vertelervaring van Blz.
pi_105460174
Nog 1x hoor: Luther _O_ _O_ de muziek keuze ook.. fuckin hell!! _O_

oh Anne, leuke repo! :D
pi_105460232
AnneX, wat doen ze nu precies met die brug (ophogen of verplaatsen?) en waarom?
pi_105460875
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog 1x hoor: Luther _O_ _O_ de muziek keuze ook.. fuckin hell!! _O_

oh Anne, leuke repo! :D
naar aanleiding van jouw posts heb ik de eerste dvd gekocht als kerstcadeautje voor m'n Duutser....Ben benieuwd!

Heerlijk is dat altijd, cadeautjes geven waar je zelf ook van profiteert...
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 18:01:16 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105460892
Ze leest hier vast wel mee.

MoBlo _O_. Zie FB :+.
pi_105461019
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

naar aanleiding van jouw posts heb ik de eerste dvd gekocht als kerstcadeautje voor m'n Duutser....Ben benieuwd!

Heerlijk is dat altijd, cadeautjes geven waar je zelf ook van profiteert...
Hopen dat het niet tegen valt dan :o ;)
pi_105461174
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef borisz het volgende:
Ze leest hier vast wel mee.

MoBlo _O_. Zie FB :+.
FB = Facebook of Feedback? En wat dan precies?
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 18:11:31 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105461235
Als in Vleesboek. :P

Een foto van drie uur geleden ;)
pi_105461405
Zeg dat dan op haar facebook, ipv hier vaag te doen :P
pi_105461425
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Ja dat }:|
pi_105461488
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Isabeau het volgende:
Dat dus!

Net trouwens New Kids Turbo gekeken..... Wat een ongelooflijk flauwe film :') Mijn stelregel over nederlandse producties wordt wederom bevestigd :')
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 december 2011 @ 18:20:18 #301
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105461517
Geen vriendjes enzo :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')