abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105421321
En nu voel ik me een kleuter die iets stom vindt O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105421359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kan je dat nu nog aangeven?
nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier -O-
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:09:11 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_105421377
Toen ik nog in de horeca werkte vond ik het heerlijk, voor mijn familie moest ik zelfs werken met kerst als we dicht zaten. Heerlijk, leuke dingen maken en geen familie verplichtingen. Een van de weinige dingen die ik mis.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:11:41 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421470
Speciaal voor FFT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105421480
Horeca is ook wel leuk werk met de feestdagen, fucking callcenterwerk niet
pi_105421499
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Zal ik je bellen? ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105421542
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zal ik je bellen? ;)
ja gezellig *O* moet je misschien wel jn paar keer proberen voor je me aan de lijn krijgt :P nu hoef ik maar tot 15 uur maar dan nog kan ik daarna niet naar familie, is te ver, is gewoon niet leuk :@
pi_105421543
quote:
Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105421580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nope er is in die periode geen mogelijkheid meer tot verlof/verzoekjes dus ik vier kerst en oud en nieuw waarschijnlijk lekker in mn upsie hier -O-
Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?

Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vóór mn. AnneX er was, natuurlijk.
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:16:49 #10
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421662
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie denkt er dan ook met kerstmis: goh, laat ik eens met mijn internetprovider bellen :')
Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_105421682
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef TAV74 het volgende:
Speciaal voor FFT

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk :(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_105421730
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nou ja, als ik thuis ben en mijn internet ligt er af ga ik dus echt wel bellen.
en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doen :P behalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen :?
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:19:45 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421763
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Als hij nou ook eens een keer voor het NL elftal zo zn best deed... Ik neem het Wereldkampioenschap hem nog steeds kwalijk :(
Hij doet niet zijn best denk je? :') WK had Robben gewoon moeten beslissen ;) Maar v Persie speelt bij NL inderdaad een stuk minder dan bij Arsenal. Gek genoeg had Bergkamp daar ook vaak last van.
pi_105421776
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ms. is het wel leuker om te werken in de sfeer en leuke mensen / collega's dan in je uppie zitten?

Met Kerst en zo werkte ik graag en O&N net zo.
Aparte sfeer in ziekenhuis.
Oh, ja dat was vóór mn. AnneX er was, natuurlijk.
ja maar als ik vrij zou zijn, zou ik niet thuis blijven natuurlijk he :') en de planning zal wel dusdanig dun zijn dat we toch continu aan t bellen zijn dus contact met je collega's heb je niet
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:20:19 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105421790
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

en t leuke is dat we geen ene moer kunnen doen :P behalve t standaard riedeltje modem resetten, is je modem aan stront plannen we wel een monteur in, NA de kerst of NA nieuwjaar, dus al met al wat heeft het voor zin om te bellen :?
Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen. Doen jullie ook niets als er hele wijken uitliggen eigenlijk?
pi_105421846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat weet jij, maar iemand die belt hoopt uiteraard dat je wel iets kunt doen.
ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:23:36 #17
45206 Pietverdriet
pi_105421894
quote:
Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
pi_105421914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:

ja dus kweek je onterecht die hoop bij iemand,. ik vind zelf dat de toko eerste kerstdag en nieuwjaarsdag prima dicht had gekund, hell ik wist voor ik hier ging werken niet eens dat je internetprovider op zondag tot 22uur te bereiken is en vond het zelf volkomen logisch dat dat op zondag niet zo is
Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn :D
pi_105421940
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als ik een hotline manage, maak ik met kerst, belangrijke voetbalwedstrijden, etc er altijd wat speciaals van, vraag vrijwilligers en de rest wordt vrijwilliger gemaakt, maar ik zorg voor wat leuks, aardigheidjes, lekkers, en het wordt duidelijk beter betaald.
ja een toeslag is wel het minste op fucking eerste kerstdag :') maar verder is t bij ons gewoon bellen en thats it, hoef niks te verwachten verder
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:25:20 #20
45206 Pietverdriet
pi_105421958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant ben je ook op door de weekse dagen vrij, niet?
pi_105421978
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

Dan moet ze naar de universiteit :P
pi_105421981
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wed dat er mensen zijn die verontwaardigd zijn dat jullie na 22:00 niet meer telefonisch bereikbaar zijn :D
Oja hoor, heb ze wel aan de lijn gehad, ja ik kon jullie niet bereiken! :( om 8 uur, was t internet er om 3 uur uitgeknald :') storingsdienst voor als de hele wijk eruit knalt is wel 24/7 uiteraard
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:26:09 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105421988
Wish me luck.
We gaan met het openbaar vervoer naar Amsterdam.

Tot laterz! :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105422047
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ook
pi_105422053
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.

Veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105422107
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hij doet niet zijn best denk je? :') WK had Robben gewoon moeten beslissen ;) Maar v Persie speelt bij NL inderdaad een stuk minder dan bij Arsenal. Gek genoeg had Bergkamp daar ook vaak last van.
Van Nistelrooy ook.
Bij Van Persie zat ik samen met mn vader het afgelopen WK 'O kut hij heeft de bal! En wat nu? Ooh wat verrassend, hij verliest em. Ooh wat verrassend, hij schiet 6 meter naast!'
etc :') Een aantal keer mag maar dit was wel heel constant. Was echt niet de enige die dat was opgevallen.

Wat was er ook alweer met Robben afgelopen WK?
pi_105422109
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan moet ze naar de universiteit :P
en dat. Hoewel komende week mn laatste onderwijsweek is :o RAAR!
pi_105422180
Oh en het is gewoon stom omdat de mensen die beslissen dat we open moeten zijn wel gewoon lekker vrij zijn, alleen de agents mogen opdraven maar op extra waardering (behalve toeslag) hoeven we niet te rekenen en dat vind ik gewoon ook krom
pi_105422271
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef golfer het volgende:
Wish me luck.

Komt wel goed schatje :P
Amsterdam is gelukkig dichtbij voor jullie. Veel plezier!
pi_105422279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en het is gewoon stom omdat de mensen die beslissen dat we open moeten zijn wel gewoon lekker vrij zijn, alleen de agents mogen opdraven maar op extra waardering (behalve toeslag) hoeven we niet te rekenen en dat vind ik gewoon ook krom
Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingepland _O-
pi_105422325
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:31 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op mijn afdeling mocht je geen vrij vragen in december, maar de teamleider had dan wel alvast een vakantie ingepland _O-
Ook lekker krom ja }:|
pi_105422372
quote:

[..]

ach mensen die al jaren er werken hebben dus voor juni al vrij geregeld toen had ik er nog niet eens bij stil gestaan dus sinds juni is de verlofmogelijkheid dicht in die weken
pi_105422464
quote:

[..]

Fijn is dat :D

Maar MM waarom heb je dan van te voren geen vrijgevraagd? of werk je daar nog niet lang genoeg?
pi_105422512
Hier gisteren echt keihard om gelachen; Parodie Zanger Rinus

_O-
pi_105422560
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn is dat :D

Maar MM waarom heb je dan van te voren geen vrijgevraagd? of werk je daar nog niet lang genoeg?
dat zeg ik net, in juni was de planning al vol ofzo voor verlof
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:44:32 #36
45206 Pietverdriet
pi_105422583
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat doet er niet toe, ik woon 5 uur enkele reis bij mn ouders vandaan en met een beetje pech zit ik hier lekker helemaal alleen met kerst EN oud en nieuw omdat ik hier verder vrijwel niemand heb, en daarom heb ik er de schijt in. Kijk als mijn familie/vrienden in de buurt hadden gewoond, prima nu zit ik gebonden hier zonder wie dan ook
Tja, je kan als student ook kippen aan haken gaan hangen of burgers gaan flippen, in de kroeg werken..
Denk eerlijk gezegd dat jij een beter baantje hebt.
pi_105422628
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat zeg ik net, in juni was de planning al vol ofzo voor verlof
Dat las ik pas later ;)
Maar toen werkte je er dus wel al? dus je had ook vrij kunnen vragen
pi_105422630
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, je kan als student ook kippen aan haken gaan hangen of burgers gaan flippen, in de kroeg werken..
Denk eerlijk gezegd dat jij een beter baantje hebt.
:') daar gaat t toch godsamme niet om :')
pi_105422694
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat las ik pas later ;)
nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemaal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk. Als ik n vriend had gehad hier oid zou t al heel anders zijn.
pi_105422697
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat las ik pas later ;)
Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.
pi_105422719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik zou er in juni echt niet aan denken om vrij te vragen voor de feestdagen eerlijk gezegd.
hehe iemand die het ook een beetje begrijpt
pi_105422768
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk
Welk vriendje? ;)
Nee klote... Ik hoop dat het toch een beetje gunstig uitpakt. Je kunt het proberen aan te geven betreft 27 dec en je ouders enzo en dan zie je wel wat ze ermee doen. Denk dat ze er bij de planning wel aan zullen denken in ieder geval.
pi_105422784
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tja en dat begrijp ik nooit zo, maar goed maakt ook niet uit
Als je ergens werkt (waar de kans is dat je dus alle feestdagen moet werken) dan zou ik op dag 1 uitzoeken hoe en wanneer je vrij kan vragen.

Maarja vanaf volgende week heb ik helemaal geen baantje meer dus het kan altijd erger
pi_105422790
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nouja in juni keek ik er voor het eerst eens naar en toen was het al vol en toen wist ik niet eens of mn contract verlengd zou worden maar mijn god we kunnen nu wel gaan lopen rationaliseren maar doet er niks aan af dat ik er gewoon de P in heb. Jullie kunnen lekker klef tegen vriendjes aanhangen, maar helemal in je fucking eentje in zuid limburg zitten met je familie 5 uur verderop is gewoon NIET leuk
Ik begrijp je helemaal en van mij mag je lekker stoom afblazen.
Maar ik heb geen klef vriendje. Ik heb helemaal geen vriendje. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105422846
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je ergens werkt (waar de kans is dat je dus alle feestdagen moet werken) dan zou ik op dag 1 uitzoeken hoe en wanneer je vrij kan vragen.

Maarja vanaf volgende week heb ik helemaal geen baantje meer dus het kan altijd erger
ik wist toen niet eens of ik er met kerst nog zou werken en in juni zat het dus al vol he? misschien in februari al, maar in juni heb ik er naar gekeken
pi_105422875
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kunnen we handjes schudden ;) Tis niet leuk; geen baan en maakt (mij tenminste) onzeker. Ik ben wel laat met vrij vragen maar ik weet in juni ook nog helemaal niet wat de bedoeling is met kerst te gaan doen. Wie maakt er dan in godsnaam al plannen?
pi_105422889
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik begrijp je helemaal en van mij mag je lekker stoom afblazen.
Maar ik heb geen klef vriendje. Ik heb helemaal geen vriendje. :+
Dr Dreamy? ;)
pi_105422893
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Welk vriendje? ;)
Nee klote... Ik hoop dat het toch een beetje gunstig uitpakt. Je kunt het proberen aan te geven betreft 27 dec en je ouders enzo en dan zie je wel wat ze ermee doen. Denk dat ze er bij de planning wel aan zullen denken in ieder geval.
dan ken je mn werk niet :') die interesseert dat allemaal niet zo, maar ik overleg wel ff met mn leidinggevende idd
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:53:07 #49
45206 Pietverdriet
pi_105422899
Jongens, allemaal even aaaaaaaaah posten voor Memento-Mori
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:53:30 #50
45206 Pietverdriet
pi_105422915
Aaaaaaaah
pi_105422923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dan ken je mn werk niet :') die interesseert dat allemaal niet zo, maar ik overleg wel ff met mn leidinggevende idd
Precies, proberen. Beter nu nog aangeven dan afwachten toch? ;)
pi_105422934
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dr Dreamy? ;)
Wie? :?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105422953
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:54 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wie? :?
Is een dokter uit Grey's Anatomy. Ik kijk het nooit maar weet dat dat type erin zit :D
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:54:49 #54
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_105422970
Niet zo plagen Piet :D
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:55:19 #55
45206 Pietverdriet
pi_105422986
Sorry, ben een plaaggeest, ik weet het
pi_105423028
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Sorry, ben een plaaggeest, ik weet het
Hou jij je nou maar bezig met Robin, heb je je handen vol aan :D
pi_105423072
En anders doe je een reisje Ehvn? Das een uurtje verderop.
Mogelijk blijft Steer ook thuis in E., dan, en M'trichtse tijden herleven...
Kunnen jullie klefhangen for old times sake.

En heb je al geschaatst in M. ?

/ troost M met rotgevoel :*
  zaterdag 10 december 2011 @ 18:57:54 #58
45206 Pietverdriet
pi_105423095
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:56 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hou jij je nou maar bezig met Robin, heb je je handen vol aan :D
Tokomien?
pi_105423145
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kunnen we handjes schudden ;) Tis niet leuk; geen baan en maakt (mij tenminste) onzeker. Ik ben wel laat met vrij vragen maar ik weet in juni ook nog helemaal niet wat de bedoeling is met kerst te gaan doen. Wie maakt er dan in godsnaam al plannen?
Voor mij zijn het bijbaantjes dus is het nog niet zo erg, dus nog geen gevoel van onzekerheid
Heb je nog sollicitaties lopen?

en plannen nog niet maar je weet wel dat je de feestdagen vrij wilt, toch?
pi_105423194
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef AnneX het volgende:
En anders doe je een reisje Ehvn? Das een uurtje verderop.
Mogelijk blijft Steer ook thuis in E., dan, en M'trichtse tijden herleven...
Kunnen jullie klefhangen for old times sake.

En heb je al geschaatst in M. ?

/ troost M met rotgevoel :*
nee ijs zag er niet echt goed uit, erg waterig. wel in het O+ reuzenrad O+ geweest
en thanks :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:01:03 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_105423213
ik heb dit jaar voor het eerst in 4 jaar GEEN dienst. eerste kerstdag waarschijnlijk bij mijn ouders eten, tweede kerstdag thuis zonder verplichtingen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_105423306
Zo, er hangen 6 kerstslingers, morgen verder. Ook een in de badkamer. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_105423351
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tokomien?
Ja diegene die niet van klassiek Frans houdt ;)
pi_105423412
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 18:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor mij zijn het bijbaantjes dus is het nog niet zo erg, dus nog geen gevoel van onzekerheid
Heb je nog sollicitaties lopen?

en plannen nog niet maar je weet wel dat je de feestdagen vrij wilt, toch?
Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds erger :{
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:06:01 #65
45206 Pietverdriet
pi_105423413
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja diegene die niet van klassiek Frans houdt ;)
Waar ik bij haar in de keuken alle kruiden en sauzen vervang door conimex
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:07:07 #66
45206 Pietverdriet
pi_105423454
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Helaas niet. Ik hoef niet verplicht 2x per week te solliciteren van het UWV omdat het gewoon niet mogelijk is en de Jobkrantjes worden steeds dunner en normaal komen ze om de 2 weken maar nu ligt al 5-6 weken hetzelfde krantje in de schappen. Het wordt steeds erger :{
Wat is je opleiding en ervaring?
pi_105423801
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is je opleiding en ervaring?
Opleiding: Toerisme
Ervaring: 1,5 jaar toerisme, 5 jaar administratie (waarvan 4 jaar allround). Wil graag dat laatste blijven doen.
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:20:42 #68
45206 Pietverdriet
pi_105423920
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Opleiding: Toerisme
Ervaring: 1,5 jaar toerisme, 5 jaar administratie (waarvan 4 jaar allround). Wil graag dat laatste blijven doen.
Lastig op moment.
pi_105423959
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Lastig op moment.
Haha ja ik weet het ;)
pi_105424103
Ondertussen is nedl. 3 een leuke film

En de tel. Onderbrak deze post.
pi_105424154
Nu in deze tijd dat veel mensen zonder baan zitten kort het UWV ook nog eens de uitkeringperiode in helaas. Maar ik verwacht/hoop voor die einddatum wel een baan te hebben. Ik had eerst goede hoop op dit jaar nog maar dat was iets te enthousiast gedacht.

Iets anders; Ik heb nog een 1/2 chocoladeletter maar zag bij de AH vandaag 2 repen met marsepein in de aanbieding liggen en heb die toch alvast maar gekocht... :@
pi_105424200
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:25 schreef AnneX het volgende:
Ondertussen is nedl. 3 een leuke film

En de tel. Onderbrak deze post.
* kijkt in gids; Het gordijn-paleis van Ollie Hartmoed.... klinkt een beetje saai eerlijk gezegd ;)
pi_105424277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat vervelend -O-
Maar komt vast goed, je bent nog jong :)

SPOILER
pi_105424405
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat vervelend -O-
Maar komt vast goed, je bent nog jong :)

SPOILER
Ja dat is vreselijk voor ze. Sowieso inschrijven bij 'Ervaren Jaren'. Ik zie namelijk wekelijks vacatures daar waar je 40+ voor moet zijn.
De keuzes/afwijzingen bij bedrijven worden steeds vreemder nu ze zoveel keus hebben. Ach deze maand is feestmaand en volgend jaar hopen dat er weer vacatures komen! :)
pi_105424528
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:32 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja dat is vreselijk voor ze. Sowieso inschrijven bij 'Ervaren Jaren'. Ik zie namelijk wekelijks vacatures daar waar je 40+ voor moet zijn.
De keuzes/afwijzingen bij bedrijven worden steeds vreemder nu ze zoveel keus hebben. Ach deze maand is feestmaand en volgend jaar hopen dat er weer vacatures komen! :)
Bedankt voor de tip!

Precies, volgend jaar gaat beter worden *O*

En nu ook even iets leuks O+
De rok van ons nieuwe kostuum, I'm in love

Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 19:44:06 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105424879
^O^

Ohja voor alle OVgangers, morgen gaan de nieuwe tijden in :+. Er verandert tussen Haarlem en IJmuiden een hele hoop, maar eigenlijk ook weer niets. Bereikbaarheid blijft gelijk maar er worden wel een hoop lijnnummers aangepast.

[ Bericht 23% gewijzigd door borisz op 10-12-2011 19:49:29 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105425688
Goeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond *O* Was een leuk middagje en net heerlijk relaxed met wat stokbrood en kaasjes op de bank liggen TV kijken :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105425712
Klinkt als een goede zaterdag P :D
pi_105425815
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Klinkt als een goede zaterdag P :D
Yup :9 Ook nog ff bij mijn zus op de bank liggen maffen :') Ik ging zitten en was weg :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_105426272
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

* kijkt in gids; Het gordijn-paleis van Ollie Hartmoed.... klinkt een beetje saai eerlijk gezegd ;)
Tja, het is geen Rinus huppelepup!
Wel leuk en mt bekende acteurs , ook uit Adam / Eva, ook al zo goed! w/
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:17:14 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_105426300
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:44 schreef borisz het volgende:
^O^

Ohja voor alle OVgangers, morgen gaan de nieuwe tijden in :+. Er verandert tussen Haarlem en IJmuiden een hele hoop, maar eigenlijk ook weer niets. Bereikbaarheid blijft gelijk maar er worden wel een hoop lijnnummers aangepast.
OV wie gaat daar nu mee zeg, er zijn toch auto's uitgevonden? :{w
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 20:17:26 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105426314
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

:D

En Hup Breda. ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 10-12-2011 20:24:25 ]
pi_105426589
Holy crap....ze zijn wel weer lekker bezig met het vuurwerk :{ Arme katten :{
pi_105427181
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wel leuk en mt bekende acteurs , ook uit Adam / Eva, ook al zo goed! w/
Zo jammer weer he dat als ik iets niet zo leuk vind of lijkt iemand gelijk zoiets moet zeggen alsof mijn hele leven uit Rinus bestaat :')
pi_105427218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
Holy crap....ze zijn wel weer lekker bezig met het vuurwerk :{ Arme katten :{
Hier ook al 2 maanden maar was net nog een laatste boodschap doen en buiten nu echt al achter elkaar siervuurwerk in de lucht. Waarom snap ik ook niet.
pi_105427342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Hier ook al 2 maanden maar was net nog een laatste boodschap doen en buiten nu echt al achter elkaar siervuurwerk in de lucht. Waarom snap ik ook niet.
Beter siervuurwerk dan vuurwerkbommen in latexblikken hier in de toegangshal :P
pi_105427392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beter siervuurwerk dan vuurwerkbommen in latexblikken hier in de toegangshal :P
Haha ja, je hebt een punt :P
Siervuurwerk is fijner om naar te kijken dan jongens die hier rotjes/strikers gooien. Ik schrik me iedere keer kapot.
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:46:04 #88
45206 Pietverdriet
pi_105427497
Heb perfectie bereikt bij de krustenbraten. Had een stuk biologisch varkensnek met zwoerd, gepekeld en gekruid en de zwoerd ingesneden in kleine wiebertjes.
Was bijna vier uur in de oven en het dikke spek onder de zwoerd was vrijwel helemaal uitgesmolten. De zwoerd was krokant als nibit cocktail zoutjes, en het vlees mals als boter. Had er een kriekensaus bij, kriekenbier, fond, zure kersen. Bloemige aardappels en snijbonen uit het vat.
Stoofpeertjes in rode wijn die een jaar hebben staan trekken.
Het was goddelijk lekker, de beste tot nu toe, met slechts heel weinig ruimte tot verbetering.
Te veel aardappels geschild, daar maak ik morgen aardappelsoep mee, kartoffelsuppe.
pi_105427714
Varkensvlees O+ Van een gemarineerd speklapje word ik al blij, laat staan 'jouw' varkensvleesje ;)
pi_105428061
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Varkensvlees O+ Van een gemarineerd speklapje word ik al blij, laat staan 'jouw' varkensvleesje ;)
Oh oh wat dubbelzinnig te begrijpen...

Klinkt helemaal goed OT Piet.
Wat ik altijd wel,jammer vindt...zoveel werk en dan met een half uurtje is het op.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:09:48 #91
63722 z80
I fink you freaky
pi_105428564
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh oh wat dubbelzinnig te begrijpen...

Klinkt helemaal goed OT Piet.
Wat ik altijd wel,jammer vindt...zoveel werk en dan met een half uurtje is het op.
de krustenbraten is niet heel veel werk maar vind dit persoonlijk wat minder lekker.
en zowel het vlees als de stoofpeertjes kun je makkelijk voor meerdere dagen maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_105429254
Oh jaa, wie weet een goed recept voor tamme konijnebout.
Spruitjes en stoofpeertjes heb ik ook.
pi_105429386
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:25 schreef AnneX het volgende:
Oh jaa, wie weet een goed recept voor tamme konijnebout.
Spruitjes en stoofpeertjes heb ik ook.
Er staat een recept met konijn in de Allerhande, misschien vind je dat wat?
pi_105429798
pi_105430070
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Er staat een recept met konijn in de Allerhande, misschien vind je dat wat?
Even kijken daar.
Thx.

P. Toch ... Aan de klassieke vanavond.
pi_105430372
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:

P. Toch ... Aan de klassieke vanavond.
Dit stuk ja O+ Verder wat soundtrackjes en metal :)
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:55:06 #97
45206 Pietverdriet
pi_105430610
Zit Sint te kijken op bluray, geweldig leuke film!
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:55:51 #98
45206 Pietverdriet
pi_105430636
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:09 schreef z80 het volgende:

[..]

de krustenbraten is niet heel veel werk maar vind dit persoonlijk wat minder lekker.
en zowel het vlees als de stoofpeertjes kun je makkelijk voor meerdere dagen maken.
Het vlees of de korst?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2011 @ 22:02:09 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105430980
Dione toen ze bij Paul binnen kwam O+
SPOILER
Maar na de 'make over' :s)

SPOILER
pi_105431328
Ze moet ff n goede bh kopen :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')