Wat stom zeg van KPN!

Wij zitten bij UPC en houden dat gewoon. Ik heb ze laten checken of alles okay was met de aansluiting en volgens hen was dat zo. Maar goed je weet maar nooit want mijn ervaring is dat een verhuizing bijna nooit vlekkeloos verloopt wat UPC betreft. Ik las op hyves dat meerdere buren problemen hadden met KPN. Hopelijk komt alles goed!
Ook irritant van de keuken...maar niet onoverkomelijk. Bij ons wordt de keuken vrijdag geleverd en maandag geïnstalleerd. Als we er dus al wonen. Ik had gewoon geen zin om alleen voor die keuken een hele week later te verhuizen
Er moet bij ons nog best veel gedaan worden:
- sanitair en kranen opgehangen
- laatste stukjes witten in de badkamer
- alles afkitten in de badkamer
- vier muren behangen
- alles is enorm vies, vooral de trap. Geen idee wanneer we gaan schoonmaken. Ik denk zaterdag maar ergens
- volgende week komen ze de jaloezieën installeren
- vrijdag komt de keuken
Milou gaat vrijdag uit logeren en komt dan zondag einde van de middag in haar nieuwe huis thuis. Wij hebben die tijd echt heel hard nodig. Vrijdag inpakken hier, zaterdag planten, tuinmeubilair en alle spullen uit de berging verhuizing. Schoonmaken. Zondag de grote verhuizing. Maandag eindinspectie oude woning, keuken installatie..
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH