Heb je geen foto's?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Er komt ook echt niks meer uit mijn handen, ik lig alleen maar op de bank te denken aan wat er nog gedaan moet worden
Hebben jullie trouwens wel een straat? Wij hebben een modderpoel zonder verlichting...
Wel met 3 ganzen die heel pissig zijn op de auto o+
Oh, dat is een goede tip! Als je eenjarige planten koopt kun je wat experimenteren in je tuin. Bij ons op het balkon gaat meestal alles op den duur dood, dus ik heb al best wat ervaring met hoe het niet moet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef wickie het volgende:
Haha, dat deed ik ook. Er heeft een oude vrouw in ons huis voor ons gewoond. Dus waarschijnlijk klopt deed die ook wel aan legpuzzels
Er stonden er 3 in de tuin, hele mooie grote. Ik ben de laatste jaren echt van die dingen gaan houden. Mooi blad, lang bloemen, weinig ongedierte. Een keertje terugsnoeien en dat was het.
Ik vind ze ook wel wat stijlvols hebben.
Wij zijn voor plant inspiratie ooit weleens naar De Tuinen van Appeltern geweest (bij m'n ouders in de buurt), dat was ook een erg goede manier om planten te ontdekken. Ze hebben daar ook allerlei soorten tuinen, best leuk voor inspiratie op te doen.
Ik heb T-Mobile. Ik zal eens kijken hoe dat zit!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef miss_sly het volgende:
Claudia, ik weet niet wat je voor abonnement voor je telefoon hebt en of je een smartphone hebt, maar je knt die inschakelen om internet te gebruiken. Ik doe dat met mijn iPad ook, via Bluetooth het internet van de telefoon gebruiken.
Waarom? Er is ons door een van de hovenier geadviseerd om het niet te doen omdat je tuin er kleiner door lijkt, maar ik vind het juist mooi bij jullie!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:20 schreef loeszie het volgende:
Ik heb een beetje spijt van die verhoogde bandjes in de tuin. Ik kan het later vast nog laten verzakken...
Oh, leuk! Jammer dat de appels niet eetbaar zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:37 schreef loeszie het volgende:
Ik vind deze appelboom wel erg leuk![]()
Malus 'Liset
[ afbeelding ]
http://www.neerlandstuin.nl/bomen/malus1.html
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef loecje het volgende:
ojwa en internet, als de buren wel internet hebben... buren lief aankijken en draadloos internet delen of kabeltje naar de buren gooien.
Haha, ik ook. Ik heb een duiveltje op m'n ene schouder dat zegt "dat wordt een ramp, je weet niet hoe het allemaal bij elkaar gaat staan" en een engeltje dat zegt dat het ongetwijfeld mee zal vallen en dat onze huidige woning toch ook heel geslaagd is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef loecje het volgende:
ik zit een beetje te wachten op de fotospam. benieuwd naar hoe het er allemaal uit komt te zien.
Wel voor de pimpelmeesquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, leuk! Jammer dat de appels niet eetbaar zijn.
Het plannetje is om de schutting iets eerder op te laten houden en helemaal achterin de boom te planten. Het is een heel geschikte plek omdat we er geen zonlicht in de tuinen van de buren mee weghalen. De boom staat op het oosten, pal voor een hoog stuk muur van de rijtjeswoningen die haak op ons blok staan. Dat kun je op deze foto van loeszie zien:quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef Leandra het volgende:
Ah, een appelboom op de erfgrens... ja, dat maakt het al anders, maar komt er tussen jullie tuinen dan geen schutting?
En dan specifiek jullie 2 tuinen?
Dan zou een boompje dus in dat kleine schuine stukje komen wat bij Loeszie d'r tuin vrijgelaten is naast de poortdeur?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het plannetje is om de schutting iets eerder op te laten houden en helemaal achterin de boom te planten. Het is een heel geschikte plek omdat we er geen zonlicht in de tuinen van de buren mee weghalen. De boom staat op het oosten, pal voor een hoog stuk muur van de rijtjeswoningen die haak op ons blok staan. Dat kun je op deze foto van loeszie zien:
[ afbeelding ]
En het is inderdaad iets wat alleen wij bedacht hebben. Het hoort niet bij het ontwerp van de huizen of zo.
En ik heb er nog een stuk border gepland aan onze kant. Die border kan best iets groter dan ik nu gepland heb, maar heel veel ruimte zal het uiteindelijk niet zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou een boompje dus in dat kleine schuine stukje komen wat bij Loeszie d'r tuin vrijgelaten is naast de poortdeur?
Verder over de hele diepte van de tuin wel schutting tussen jullie beider tuinen?
Ah, de schutting groeit met de wijk mee... tegen de tijd dat het echt af is, is jullie gaas begroeid met klimplanten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ik heb er nog een stuk border gepland aan onze kant. Die border kan best iets groter dan ik nu gepland heb, maar heel veel ruimte zal het uiteindelijk niet zijn.
We nemen aan de huiskant één schuttingdeel van 1.80 meter en voor de rest gaas met klimplanten ertegenaan.
Haha, ja, dat zei ik ookal. Als we het irritant vinden kunnen we er alsnog een stuk gaas tussen spannen. Dat hebben wij op ons balkon ooit gedaan en dat is wel effectief.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:19 schreef Leandra het volgende:
Wel leuk trouwens als de schutting net iets eerder ophoudt, dan hebben de kinderen een soort Jip en Janneke stukje om van de ene tuin naar de andere tuin te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |