Zeg gewoon ja.quote:
http://www.bol.com/nl/l/e(...)ct_prijs0/index.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb zin om science fiction te lezen.
Nee hij noemde me miezerig.quote:
Allah is dan ook niet barmhartig, kijk hoe z'n volkje leeft, hihi.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wel, niet zo'n vriendelijke wolk trouwens.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een geesteswetenschap dan, vooruit.
Als ik naar Qatar, Dubai en Koeweit kijk... ik zou ook graag op een olieveld willen leven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allah is dan ook niet barmhartig, kijk hoe z'n volkje leeft, hihi.
Nou nou Friek je laat je toch niet zo commanderen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een geesteswetenschap dan, vooruit.
Dat is net zoiets als zeggen dat Monaco onze levensstandaard is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik naar Qatar, Dubai en Koeweit kijk... ik zou ook graag op een olieveld willen leven.
Mijne wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Monaco onze levensstandaard is.
Als iedereen in Monaco gratis geld zou krijgen, was de vergelijking wellicht logisch. Ik vergeet nog de Saoediers die geen reet te doen hebben en dus maar gaan stunten met één van hun 50 auto's.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als zeggen dat Monaco onze levensstandaard is.
We kunnen die salafisten wel aanpakken hoor, gewoon binnenvallen en platbombarderen en niet meer betalen voor de olie, lijkt je dat niet wat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:25 schreef De_Nuance het volgende:
De hardcore Arabieren hebben het wel goed inderdaad.
Hm, toch maar eens op vakantie naar Qatar dan, gratis geld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als iedereen in Monaco gratis geld zou krijgen, was de vergelijking wellicht logisch.
Alleen voor de hardcore Arabieren he.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, toch maar eens op vakantie naar Qatar dan, gratis geld.
Zo goedkoop !quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/l/e(...)ct_prijs0/index.html
Jij mag onderkoning van Utopia zijn merk ik al.quote:
Wolla, ik doe ook hardcore Arabieren.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen voor de hardcore Arabieren he.
Saudi Arabië =/ Koeweit, Qatar, VAE etcquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We kunnen die salafisten wel aanpakken hoor, gewoon binnenvallen en platbombarderen en niet meer betalen voor de olie, lijkt je dat niet wat?
Marokkanen zijn eigenlijk heul geen Arabieren. Dus dat is niet waar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wolla, ik doe ook hardcore Arabieren.
VAE en Qatar kan je ook opgepakt worden als je handje vasthoud of zoentje geeft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Saudi Arabië =/ Koeweit, Qatar, VAE etc
Als homo ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VAE en Qatar kan je ook opgepakt worden als je handje vasthoud of zoentje geeft.
Inderdaad, Indiërs en Pakistanen leiden daar een geheel ander levenquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen voor de hardcore Arabieren he.
Hmhm, maar ik heb dan ook geen Marokkanen gehad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn eigenlijk heul geen Arabieren. Dus dat is niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |