Utopiaquote:
Ik ben heerser over Utopia, als het in mijn land lag had ik het wel geweten.quote:
Zeker wel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:16 schreef De_Nuance het volgende:
Haha jij bent nooit heerser over Utopia
Dat is een deelrepubliek waar ik geboren ben in Utopia.quote:
Heb je geen Koran in huis?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb zin om science fiction te lezen.
Natuurlijk wel, zo'n ding is waarschijnlijk gedrukt door machines.quote:
Wat voor plek zou dat zijn. Een plek zonder liefde en Kerstmis lijkt mequote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is een deelrepubliek waar ik geboren ben in Utopia.
quote:
Waarschijnlijk. Daar kan ik niets mee jongeman. Waarschijnlijk ben jij een zombie.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zo'n ding is waarschijnlijk gedrukt door machines.
Neal Stephensonquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:18 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb zin om science fiction te lezen.
Dan heb je nooit paddo's gegeten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben anders nog nooit toegesproken door een wolk.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Daar kan ik niets mee jongeman. Waarschijnlijk ben jij een zombie.
Kerstmis niet nee, Jezus z'n geboorte is weinig feestelijk te noemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat voor plek zou dat zijn. Een plek zonder liefde en Kerstmis lijkt me
Ik wel, niet zo'n vriendelijke wolk trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik ben anders nog nooit toegesproken door een wolk.
Treffende omschrijving van mijn ziel / hart.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat voor plek zou dat zijn. Een plek zonder liefde en Kerstmis lijkt me
Wat zei hij? Donderstraal op?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:22 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik wel, niet zo'n vriendelijke wolk trouwens.
Oh?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Overigens refereer ik gaarne aan Friek die filosofie een wetenschap vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |