Hahahahaha ik lig hier dubbel.quote:- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Behalve als het onweert.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef kLowJow het volgende:
De stekker hoort in het stopcontact!
Geopolitiek heeft Europa er flink van geprofiteerd, heeft door de creatie van Israel voor instabiliteit in het Midden-Oosten gezorgd, waar het Westen dmv de wapenhandel van profiteert, en wijst het nu heel handig met het vingertje naar de Arabische wereld dat ze niet zo intolerant tegenover de joden zouden moeten zijn. Terwijl Europa zelf het merendeel van die "lastige" joden verwijderd heeft.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, altijd maar dat anti-semitisme en dat tot een extreme uitvoeren zodat er bijna geen Jood meer over is, dan huilie huilie worden en nu Palestijnen uitroeien om een nieuw land voor Joden te stichten.
Wat we ook doen, het is altijd effectief.
Zie, eind goed al goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Geopolitiek heeft Europa er wel van geprofiteerd, heeft door de creatie van Israel voor instabiliteit in het Midden-Oosten gezorgd, waar het Westen dmv de wapenhandel van profiteert, en wijst het nu heel handig met het vingertje naar de Arabische wereld dat ze niet zo intolerant tegenover de joden zouden moeten zijn. Terwijl Europa zelf het merendeel van die "lastige" joden verwijderd heeft.
BansheeBoy is van het soort stopcontact waar je onmiddellijk kortsluiting bij krijgt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:08 schreef De_Nuance het volgende:
Maar er zijn allerlei soorten stekkers en stopcontacten
Mooi dat je het toegeeft.quote:
Mooi inderdaad. Mooie vrouwen ook in Qatar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef De_Nuance het volgende:
Qatar is weer eens losgegaan
In beeld: De openingsceremonie van de Arabische Spelen http://t.co/htUm49px
Is geen makkelijke baan nee. Maar ja, ik hou van het onderwijs.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:02 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oeh kan wel echt lastig zijn , succes
Ja maar ik vind Qatar wat hypocriet bezig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi inderdaad. Mooie vrouwen ook in Qatar.
Hij heeft een nogal ongezonde obsessie voor 'Marokkaanse boys'.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
BansheeBoy is van het soort stopcontact waar je onmiddellijk kortsluiting bij krijgt.
Noem eens een land dat niet hypocriet bezig is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Qatar wat hypocriet bezig de laatste tijd.
Wat heb ik toegegeven?quote:
Done!quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb je wel gestemd dan? Is Bansheeboy een visionair?
Hm, toch nog iets positiefs aan hem.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij heeft een nogal ongezonde obsessie voor 'Marokkaanse boys'.
Preciesquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noem eens een land dat niet hypocriet bezig is.
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:
Disneyland.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Noem eens een land dat niet hypocriet bezig is.
8/15 laat wel zien hoe het moet inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:07 schreef De_Nuance het volgende:
Qatar is weer eens losgegaan
In beeld: De openingsceremonie van de Arabische Spelen http://t.co/htUm49px
Snik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet
Utopiaquote:
Ik ben heerser over Utopia, als het in mijn land lag had ik het wel geweten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |