quote:
Dito.... Heb alleen maar zin om te vretenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
ik verveel me de vinkentering, maar ik heb ook echt NERGENS zin in
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:34 schreef Qwea het volgende:
En die saus is vet kut uit stof te krijgen ook![]()
Ja, samequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dito.... Heb alleen maar zin om te vreten
Oh fuck ja, het was de Action iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:29 schreef Qwea het volgende:
[..]bij de action hebben ze ze! Zag ze vorige week liggen!
Hee Ing, wanneer maak je weer lasagne?quote:
OMG, herkenbaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sameIk zit ook echt om de zoveel minuten naar benee te lopen en in de kast te kijken om tot de conclusie te komen dat er niks nuttigs in ligt en dan ga ik weer naar boven al zuchtend
Ooh fuck me, dus je bent naar de verkeerde winkel gegaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat was idd lastig schoonkrijgen![]()
En we hebben patat gegeten overigens....dus......weet je het ff
[..]
Oh fuck ja, het was de Action idd
jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
OMG, herkenbaar![]()
Alsof er ineens spontaan een chocoladeboom groeit in de kast ofzo
Morgenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee Ing, wanneer maak je weer lasagne?
ik had ooit eens die van de lidl, want de lidl was immers dichterbij dan de deka... en toen ging ik die halen, en daar zat een zwart plastic schaaltje om en op de verpakking stond "Met schaal en al in oven zetten" nou oke...quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Morgen![]()
Die andere was zo'n kant en klare, met zo'n wiebelig aluminium schaaltje erom
Ik heb dus: snickers, kaneelkrakelingen, 2 soorten chips, roomboterkoeken.quote:
Die heeft idd 2 schaaltjes en die zwarte moet er wel af....maar dat snap je inmiddels wel zeker?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik had ooit eens die van de lidl, want de lidl was immers dichterbij dan de deka... en toen ging ik die halen, en daar zat een zwart plastic schaaltje om en op de verpakking stond "Met schaal en al in oven zetten" nou oke...
20 min later heel het huis blauw en heel de oven onder de gesmolten plastic![]()
Ik heb : Bastogne koeken, jodenkoeken, grillworst, 3 soorten chips, rare schuim kerststerren (quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb dus: snickers, kaneelkrakelingen, 2 soorten chips, roomboterkoeken.
Maar ik heb zin in een kaasbroodje oid.....iets hartigs iig.
Maar strakjes eten we hele lekkere pasta uit de oven met mozzarella en basilicum en vanaaf kerstmarkt alwaar ongetwijfeld vietnamese loempiaatjes, gluhwein en oliebollen gegeten gaa worden
Ooh, nou, nee.. eigenlijk nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft idd 2 schaaltjes en die zwarte moet er wel af....maar dat snap je inmiddels wel zeker?![]()
Hier vinden we het overigens geen lekkere lasagne, die van de C1000 is veul lekkerderder
Wij hebben het hele huis vol snaai; het leek beeb een goed idee om de kerstboodschappen vast vóór de 10e binnen te hebbenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sameIk zit ook echt om de zoveel minuten naar benee te lopen en in de kast te kijken om tot de conclusie te komen dat er niks nuttigs in ligt en dan ga ik weer naar boven al zuchtend
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben het hele huis vol snaai; het leek beeb een goed idee om de kerstboodschappen vast vóór de 10e binnen te hebben
Dat hoef ik hier echt niet te doen, dan eten we met kerst alleen broodquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hebben het hele huis vol snaai; het leek beeb een goed idee om de kerstboodschappen vast vóór de 10e binnen te hebben
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hoef ik hier echt niet te doen, dan eten we met kerst alleen brood
Ow, maar dat gaat hier ook zo hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hoef ik hier echt niet te doen, dan eten we met kerst alleen brood
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, maar dat gaat hier ook zo hoorZe kwam gisteren echt afgeladen binnen met als verklaring: "Mij krijgen ze niet gek; ik ga daags voor kerst écht niet door een supermarkt met lege schappen lopen!"
Uh-hu... tuurlijk beeb; keislim
Wedden dat je eerst nog komt melden dat je misselijk bentquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo helemaal naar de stad () met de auto, om oliebollen en berlinerbollen te halen. En die ga ik dan allemaal naar binnen werken.
Om me daarna weer de pleuris te vervelen en honger te hebben
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef ElisaB het volgende:
Ow, maar dat gaat hier ook zo hoorZe kwam gisteren echt afgeladen binnen met als verklaring: "Mij krijgen ze niet gek; ik ga daags voor kerst écht niet door een supermarkt met lege schappen lopen!"
Uh-hu... tuurlijk beeb; keislim
Of om vanaf de plee te melden dat je leeglooptquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Wedden dat je eerst nog komt melden dat je misselijk bent
Precies; jij snapt mijn beeb tenminstequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:17 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk hoeven jullie tot na kerst he-le-maal geen boodschappen meer te halen in drukke winkels met bijna lege schappen
Ow ja, dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of om vanaf de plee te melden dat je leegloopt
Is je Google stukquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Wat is toch dat Shabu waar jullie het steeds over hebben?
Nee ik was gewoon lui. Dank je!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is je Google stuk
Shabu
En natuurlijk >>![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon lui. Dank je!
Ik had al zo'n vermoeden dat het sushi was.
Ik heb net een oliebol gehadquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wedden dat je eerst nog komt melden dat je misselijk bent
We tellen meequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net een oliebol gehadheb 4 bollen, 2 berlinerbollen en een stoofperenbol meegenomen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er iets in de lucht; we zijn allemaal nogal lui
Ik ben vooral ook moe én ik heb sinds een half uur ineens een beetje keelpijn
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag niet lui zijn; moet nog was ophangen en beneden stofzuigen/dweilen.
En om half 6 moet m'n Ingetje-smile weer opgezet zijn, want dan komt een vriendje te eten en logeren. Meestal zien we de zon opkomen als hij hier is of wij daar.![]()
Vorige keer zaten we gezellig te borrelen en kletsen toen m'n telefoonwekkert afging.
Toen zijn we maar gaan wandelen over de hei en daarna door naar bed
Ik heet Qwea. En Qwea's mogen lui zijn en als ze dat niet mogen dan heeft iedereen pech want dan doen ze dat tochquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mag niet lui zijn; moet nog was ophangen en beneden stofzuigen/dweilen.
En om half 6 moet m'n Ingetje-smile weer opgezet zijn, want dan komt een vriendje te eten en logeren. Meestal zien we de zon opkomen als hij hier is of wij daar.![]()
Vorige keer zaten we gezellig te borrelen en kletsen toen m'n telefoonwekkert afging.
Toen zijn we maar gaan wandelen over de hei en daarna door naar bed
Berenburg voor je keelpijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er iets in de lucht; we zijn allemaal nogal lui
Ik ben vooral ook moe én ik heb sinds een half uur ineens een beetje keelpijn
quote:
Lekker laten pieeeeepenquote:Oeh, *pieeeeeep* zegt de wasmasjien
Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
Besteld er iemand hier wel es wat bij groupon? Ik heb nog een 5 euro kortingscode ervoor. Geen minimale besteding.
www.groupon.nlquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb ook besloten wat ik morgen aan doe. Zwart jurkje, spijkerjasje erover, lekker casual maar toch netjes.
[..]
Wat is dat?
De kerstmuts zie ik niet, maar hij ziet er wel echt lekker uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Als je goed kijkt, zie je een kerstmuts in de versieringcopyright Christan
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er van binnen uit
[ afbeelding ]
Van Kneushuizen vindt hem ook lekker
[ afbeelding ]
Die douche ga ik doen; het bed stel ik uit tot vanavond. In plaats daarvan druk ik er een paracetamolletje inquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
Elies, neem dan ff een loeihete douche en kruip ff lekker een uurtje op bed
Bij mij bijna nooit. Het duurt meestal een uurtje of 6, wordt gevolgd door woest snotteren (ook een uurtje of 6) en dan is het weer overquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop dat het bij een beetje keelpijn blijft dan, bij mij is keelpijn meestal voorbode van een fikse verkoudheid..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
hmm, beetje meelderig die bollen
Volgende week maar uit Alkmaar meenemen.
Ik ben lichtelijk bang dat Eliesje toch een bietje gelijk krijgt
Je moet ook erg goed kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
De kerstmuts zie ik niet, maar hij ziet er wel echt lekker uit!
Waarin?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die douche ga ik doen; het bed stel ik uit tot vanavond. In plaats daarvan druk ik er een paracetamolletje in
Ér-inquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit, die taart.
Op die kerstmuts moet ie nog ff oefenen lijkt mij
[..]
Waarin?
Ik wist niet dat jij op jonge kinderen viel!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kerstmuts zie ik niet, maar hij ziet er wel echt lekker uit!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:32 schreef senesta het volgende:
Volgens mij kun je de gesprekken opslaan op je geheugenkaart en die dan overzetten. Je hebt de zelfde telefoon verder toch?
Ik heb in WA een optie tot gesprek kopiëren, maar mijn telefoon doet het gewoon, ik weet niet hoe dat werkt met een kapotte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Killed tha topic
Nou dan ga ik nog maar even door
Weet er iemand als je een nieuwe telefoon hebt, hoe je je oude whatsapp berichten daar dan op krijgt? Of staat dat sowieso op je simkaart? Contacten enzo kopiëren lukt me wel, sms hoef ik niet te kopiëren, maar de appies wil ik eigenlijk wel 'mee' hebben.
Wat is dat precies?quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mij opgegeven voor Write a Soldier.
nee joh al je dataverkeer ed gaat via je simquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:09 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me alleen altijd af (mobiele n00b) of hij automatisch via T-mobile gaat internetten als ik dat simkaartje er dus gewoon weer in heb. Ja he?Hij gaat dan niet stiekem via een ander netwerk ofzo dat ik ineens hoge kosten heb straks?
Ok thanks! Ik ben daar echt zo'n sukkel inquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee joh al je dataverkeer ed gaat via je sim
Een Amerikaans initiatief. Als je je opgeeft krijg je een soldaat 'toegewezen' die je dan kan schrijven als ze uitgezonden zijn op missie bijvoorbeeld om ze een hart onder de riem te stekenquote:
Ok klinkt goed!quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een Amerikaans initiatief. Als je je opgeeft krijg je een soldaat 'toegewezen' die je dan kan schrijven als ze uitgezonden zijn op missie bijvoorbeeld om ze een hart onder de riem te steken.
Het zijn niet alleen mannen hoor, je kan ook een vrouw toegewezen krijgen. En die soldaat geeft zichzelf daarvoor op, het is niet zo dat iedere soldaat automatisch brieven krijgt of zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok klinkt goed!
Ik vraag me dan alleen af (stom misschien) of hun vrouw/vriendin daar dan wel op zit te wachten bv, dat hun man/vriend dan gaat zitten schrijven met een onbekende vrouw
![]()
Doet je scherm het nog van je oude foon? Zo ja, download mybackup via de market, whatsapp berichten backuppen en op je SD kaart zetten of op je pc, mybackup op nieuwe foon installen, bestand openen op nieuwe foon, tada. Als je er niet uitkomt whatsapp je maarquote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Killed tha topic
Nou dan ga ik nog maar even door
Weet er iemand als je een nieuwe telefoon hebt, hoe je je oude whatsapp berichten daar dan op krijgt? Of staat dat sowieso op je simkaart? Contacten enzo kopiëren lukt me wel, sms hoef ik niet te kopiëren, maar de appies wil ik eigenlijk wel 'mee' hebben.
Ja ik ben een beetje een sukkel, want ik heb op mijn oude foon alle appies weggegooidquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doet je scherm het nog van je oude foon? Zo ja, download mybackup via de market, whatsapp berichten backuppen en op je SD kaart zetten of op je pc, mybackup op nieuwe foon installen, bestand openen op nieuwe foon, tada. Als je er niet uitkomt whatsapp je maar
Ja daar heb je ook wel gelijk in iddquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen mannen hoor, je kan ook een vrouw toegewezen krijgen. En die soldaat geeft zichzelf daarvoor op, het is niet zo dat iedere soldaat automatisch brieven krijgt of zo.
En dan nog, je bent als vrouw wel heel erg als je al jaloers wordt van een puur platonische brief van een vreemde die je man schrijft om hem te bedanken of moed in te spreken.
Mocht je dan nog iets niet weten, app me. Sowieso mag je me altijd appen als je iets moet wetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje een sukkel, want ik heb op mijn oude foon alle appies weggegooid
Dus ik had al mazzel dat ik alle berichten t/m 5 december terug heb![]()
Ik mis een paar dagen maar daar zat toch niets belangrijks bij!
Maar dit is goed om te weten, want over een half jaar mag ik weer verlengen en dan neem ik denk ik weer deze foon (dan hopelijk wel weer wit met roze) en dan ga ik het via dat mybackup doen, thanks!
Doe je je foon niet bij biet achterlaten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
En al mijn contacten staan wel over, die had ik al geëxporteerd gister of eergister, dus dat scheelt ook al! En mijn foto's die op mijn oude foon stonden staan nu op mijn nieuwe
Dus volgens mij is er behalve 5 dagen appies kwijt niets kwijtJa de smsjes zijn allemaal weg maar die hoefde ik ook niet meer.
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
En al mijn contacten staan wel over, die had ik al geëxporteerd gister of eergister, dus dat scheelt ook al! En mijn foto's die op mijn oude foon stonden staan nu op mijn nieuwe
Dus volgens mij is er behalve 5 dagen appies kwijt niets kwijtJa de smsjes zijn allemaal weg maar die hoefde ik ook niet meer.
Thanksquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:59 schreef Oognip het volgende:
Goed dat je dat doet Samzz
Ik probeer dus mijn stageplek te ruilen met iemand die in Enschede bij Mediant stage zou gaan lopen. Dus ik al enthousiast vragen of zij wil ruilen, ze gaat er over nadenken. Kom ik er net achter dat Mediant mensen helpt met psychische en psychiatrische problemen terwijl ik dacht dat het om verslaafden gingverslaafden worden echter door een heel andere organisatie geholpen. Ik met mijn grote bek ook altijd zonder eerst in te lezen
Mensen met schizofrenie en dat soort problemen vind ik namelijk heel eng en daar ga ik waarschijnlijk wel mee te maken krijgen als de ruil door gaat...
Een goed moment om mijn angst te overwinnen denk ik..
Klopt, maar angsten overwinnen is ook wel belangrijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Oognip![]()
Als je het écht niet wilt kan je haar natuurlijk gewoon zeggen dat je niet meer wilt ruilen.
Jawel mijn huidige stage bevalt heel goed! Het gaat om mijn volgende stagequote:Op zaterdag 10 december 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks.
Waarom wil je ruilen? Bevalt je huidige stage niet?
Oooh, zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jawel mijn huidige stage bevalt heel goed! Het gaat om mijn volgende stagedaarvoor ben ik ingedeeld in Losser in een instelling voor verstandelijk beperkten. Dat laatste vind ik wel ok maar niet dat het in Losser is. Van deur tot deur is het dagelijks 2 uur reizen en dat vind ik wat veel. Vandaar dat ik wil ruilen met iemand uit Enschede
Worst name everquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
Ik las dit :
"Aldi start verkoop Android-tablet met 3g"
First I was like :Ooh, kewl?! Kost da?
Toen las ik dit : "Supermarktketen Aldi is zaterdag de verkoop van de Medion Lifetab begonnen."
But then I was like :
Sowieso, medionquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worst name ever
FIjn, ik vandaag even een inuverseel ladertje gehaald voor m' n laptop, want moet voor dinsdag toch werk afkrijgen. Past hij niet, terwijl er op de verpakking ook Lenovo staat, alleen heb ik dan weer een speciaal type of zo
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht je dan nog iets niet weten, app me. Sowieso mag je me altijd appen als je iets moet weten
Zal het proberenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je je foon niet bij biet achterlaten?
quote:
Ik heb niets qua Kerst en ga het ook niet doen. Als ik met de hond wandel en al die gezellige versierde ramen zie vind ik het ergens wel jammer, maar echt, fuck Kerst dit jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt totaaaaaal niet in de kerstsfeer
Ik heb een boompje (mini) neergetrapt en 2 kerstmannen met licht voor het raam gehangen. Ik vind het wel best
uhuh, maar de echte lader komt waarschijnlijk dinsdag pasquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso, medionshitload aan bloatware ook altijd.
Das hoerigIk haat sowieso universele laders,want die kut krengen branden of altijd door bij me, of zijn gewoon kut.
Juhuh! Het was lastig hoorquote:
Nou zoiets had ik ook. Ik ben a) te lui om heel die klote boom op te tuigen en b) zijn we de week ervoor toch niet thuis, dus is het echt voor een dag of 10 ofzo dat die boom staatquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Zal het proberen
[..]![]()
Dank!
[..]
Ik heb niets qua Kerst en ga het ook niet doen. Als ik met de hond wandel en al die gezellige versierde ramen zie vind ik het ergens wel jammer, maar echt, fuck Kerst dit jaar
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, maar de echte lader komt waarschijnlijk dinsdag pas
Zo goed als nog wat hoest maar zonder te kotsenquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh! Het was lastig hoor!
Ben jij er morgen ook?
O dat is schrikken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo goed als nog wat hoest maar zonder te kotsen![]()
Net v-dag van mijn zwager gehad. Vriend ging naar voetbal en er was een kaartje over dus mijn vader mag mee. Krijgen we op de terug weg toch bijna een aanrijding. Ik zeg 3x kijk uit die auto komt naar rechts maar hij reageerde niet. Wel op mijn gil maar toen begon Ean ook te huilen van schrik.
uhuh, dus dat wordt maandag alles op school mken, en als dat niet lukt, moet het in de herkansingquote:
ooh damnquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dus dat wordt maandag alles op school mken, en als dat niet lukt, moet het in de herkansing
En dat was al de 2e keer in 5min maar de 1e keer was zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O dat is schrikken!![]()
Gelukkig dat jullie weer beter zijn
O jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat was al de 2e keer in 5min maar de 1e keer was zijn eigen schuld.
Zegt hij nog droog ja je wilt de auto toch kwijt dan moet je niet gaan gillen als het bijna lukt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
Nou zoiets had ik ook. Ik ben a) te lui om heel die klote boom op te tuigen en b) zijn we de week ervoor toch niet thuis, dus is het echt voor een dag of 10 ofzo dat die boom staat
He balen. Is je vervang dan afgelopen? En geen zicht op een andere werkplek?quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Je hebt het er maar druk mee cat
Ik moet nog 2 wk en dus max 8 dagen werken en dan heb ik vakantie. En ik vergeet maar even dat ik dan weer volledig werkloos ben.
jep en nog niet. Maar er komt vast wel iets anders.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He balen. Is je vervang dan afgelopen? En geen zicht op een andere werkplek?
Snap ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
jep en nog niet. Maar er komt vast wel iets anders.
Hoop ik heel erg hard een beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad maar ik ben er af en toe wel echt klaar mee.
Ze hebben je ook gemist.quote:Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Yoko danst de samba in de krabpaal.![]()
En ik wil eigenlijk wat snaai pakken maar Satsu ligt nu al een uur heerlijk tegen me aangeklemd.Vanmiddag ook al op schoot, rare knul. Doet hij normaal nooit.
![]()
![]()
Als Yoko me mist dan doet ze dat uitgebreid op mijn schoot.quote:
Lui mormel.quote:
Q-tjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |