Prettig! En wat wil jij graag voor stage?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:44 schreef Oognip het volgende:
Quoten werkt niet, maar Rewimo, we mogen inderdaad ruilen onderling
Zeker prettig!quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prettig! En wat wil jij graag voor stage?
Ja, maar Dodge spant wel de kroon de laatste tijd hoor, wat een portret. Zo cute als hij altijd was zo stout is hij de laatste maandenquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Jouw beestjes hebben stuk voor stuk een maffe fetish, Senes![]()
Inventief zijn ze soms he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
DodgeHier trekt Joe nog steeds de keukenladen open om op het aanrecht te klimmen
Dat is een katten-met-lange-haren-afwijkingquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:39 schreef senesta het volgende:
Dodge jat zakjesEn die komt hij me steeds brengen en zit dan net zo lang ernaast te miauwen tot hij aandacht heeft
Volgens mij wil hij snoepjes.
Hij komt met lege zakjes van kattensnoepjes, lege zakjes waar snoepjes van de kinderen in hebben gezeten, mijn zakje met dropjes, Lege broodzakjes !
Overal liggen zakjes
Jaaah en dat is ook een zwart/witte he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is een katten-met-lange-haren-afwijking
Pluim en Sooty doen het ook. Vrijwel altijd 's nachts. Het begon met sokken, toen kwamen zakdoekjes (jawel, schone.... uit de kast). Sooty is ermee gestopt, maar Pluim is doorgegaan. En zeer volhardend ook nog eens. Na de vaatdoekjes en de pannensponsjes, is ze overgegaan op hand- en theedoeken. Toen we die ook allemaal steeds wegstopten, begon ze propjes uit de prullenbak te halen. Van de week stond ze voor de deur met een telefoonstekker
[ afbeelding ]
Ze krijst er knetterhard bij. En als ik dan mijn bed uit ga om haar bij haar kladden te grijpen, dan verstopt ze zich. Ze weet wat er gebeurt, maar blijkbaar is dat de bedoeling.
Ik heb uiteraard verschillende keren geprobeerd of negeren ook hielp. Maar dat helpt niet. Ze stopt wel af en toe, maar een half uur later gaat ze vrolijk verder. Pas als ik uit bed ben gegaan, het speeltje heb afgepakt en Pluim vriendelijk doch dringend heb verzocht haar klep te houden, is het over.
Ja, dat is inderdaad een heel erg zwart/wittequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:08 schreef senesta het volgende:
Jaaah en dat is ook een zwart/witte he?
Hij komt van alles brengen, maf ding![]()
En soms ook idd hele grote dingen, dan hoor je ineens plok - plok- plok van de trap.
Hij had eerst een poos een ding voor een handtasje van Samara maar dat is weer een beetje over geloof ik.
En dat is ze natuurlijk ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:10 schreef ElisaB het volgende:
En zo vindt zichzelf nogal een kadootje
Ik ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:13 schreef senesta het volgende:
[..]
En dat is ze natuurlijk ook![]()
Ik vind ze zo leuk, ik moet ook vaak zo vreselijk lachen om dat geclown
Ja 's nachts moeten ze slapen idd. Dat doen ze hier ook niet altijd neequote:Op zaterdag 10 december 2011 12:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ookZe zijn af en toe compleet gestoord
Maar 's nachts....
Verder dan een cake bakken kom ik nietquote:
Oooooh, dit overkomt mij ook regelmatig heurquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooooh, dit overkomt mij ook regelmatig heur![]()
Laatst nog een kant en klare lasagne die ik uit de oven haalde....toen deed ik een struikeltje....en toe lag de lasagne tegen de achterdeur en prullenbak omhoog, en de hele droogloopmat zat onder de bechamelsaus![]()
Dan kan ik echt wel janken van kwaadheid op mezelf
[..]
Laatst nog een kant en klare lasagne die ik uit de oven haalde....toen deed ik een struikeltje....en toe lag de lasagne tegen de achterdeur en prullenbak omhoog, en de hele droogloopmat zat onder de bechamelsaus![]()
Dit is ook een cake hoorquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Verder dan een cake bakken kom ik niet![]()
Zo maar es ff boodschapjes doen en nog wat kerstinkopen.
Kreeg net een bon in de bus van de DA; binnenkort extra koopavond met 20% korting op alles.
Ik vind het nu al leuk
Ik zie het zo voor mequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ha, dat is leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet leukquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat voor taart ga je makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef Rewimo het volgende:
De taartbodem staat in de oven. Jammer dat ik geen 2 bakvormen van 20 cm hebNu wordt het dus waarschijnlijk 1 bodem met de vulling erbovenop
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik mis nog een "goh Ing, ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend was. Heb je het allemaal weer schoon gekregen? En wat heb je toen gegeten? Vervelend hoorquote:
Ing, wat vervelend voor je. Heb je het weer schoongekregen? Heb je je pijn gedaan? En heb je dan nog wel iets anders gegeten?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik mis nog een "goh Ing, ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend was. Heb je het allemaal weer schoon gekregen? En wat heb je toen gegeten? Vervelend hoor"
Een blanco broodtrommel en een pakje watervaste stiftenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En de Cars broodtrommeltjes waren ook uitverkocht bij Kruitvat.
Wat moet ik nu voor meneer I. kopen?![]()
Hongerrrr.....snaaien
Victoriataartquote:
Ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
VictoriataartZie hierboven ergens
^^quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:15 schreef ElisaB het volgende:
Een blanco broodtrommel en een pakje watervaste stiften
Tot nu toe wel, maar ik denk dat de vulling erbovenop komt in plaats van ertussenquote:
En hoe noemen we dat dan?? Geen vulling natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, maar ik denk dat de vulling erbovenop komt in plaats van ertussen
Externe vullingquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef ElisaB het volgende:
En hoe noemen we dat dan?? Geen vulling natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En de Cars broodtrommeltjes waren ook uitverkocht bij Kruitvat.
Wat moet ik nu voor meneer I. kopen?![]()
Hongerrrr.....snaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |