quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat zou te druk worden, ik wil een grot voor mij alleen.
Ooh, dus cat is een slet volgens jou?quote:
Nee, ik zeg dat ik helemaal alleen wil zijn met de grot, ik wil Cat er dus ook niet bij hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, dus cat is een slet volgens jou?
DAT IS GEEN DUBSTEPquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Wij hebben hier een grot die Duivelsgrot heet
En Candy Dulger heeft een vette track met dubstep dr in
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
Er is in belgie een grot die de "Koeienkut" heet
just thought I'd bring it up
nee, das breakbeatquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar dubstep, dat is toch niks heel nieuws?
Goldie bv, dat was toch ook al dubstep of nie?
Nou, vroegah heette dat gewoon drum n bass en jungle, ze verzinnen dr telkens wat bijquote:
whehehe, maar dubstep is wel duidelijk iets anders dan wat Candy Dulfer deed, werd er bijna agressief van hoe blij ze daar allemaal zaten te doen met hun kijk-mij-de-trend-volgen-zie-je-wel-ik-ben-nog-actueel hoofden en dan alsnog de plank volledig misslaanquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, vroegah heette dat gewoon drum n bass en jungle, ze verzinnen dr telkens wat bij
ik zal zo wel moeten de adapter van m'n laptop heeft het finaal begevenquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:15 schreef oh-oh het volgende:
Hebbie al gelezen in je grote zware boek?
Ah, de aflevering waarin hij Cartman traint?quote:
Zooooooooooooooooo goed dezequote:
You dirrrrrty womanquote:
Die is goed, hebben ze zelfs een emmy mee gewonnen.quote:
Nog nooit gezienquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die is goed, hebben ze zelfs een emmy mee gewonnen.
En dat verklaart jullie meer-dan-gemiddelde stroomverbruik wel afdoendequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh![]()
Ik had je toch verteld over ons megamaandbedrag aan stroom, de 2 PC's van meneer I. en de TV die uit moest en m'n toekomstige krachtstroomdildo?
Nou....laatst kwam een vriend hier met een hightech apparaat die kon zien wat nou precies hoeveel stroom verbruikte en eiks was er niets te vinden in huis wat nou zo buitensporig was.
Totdat ik de stekker van het hok eruit trok.....toen sprong ie terug van zo'n 7 ampere naar 2,6![]()
Blijkt dus dat 45 tuinlampjes van allemaal een paar watt die van 's avonds half 6 tot half 1 's nachts best veel verbruiken samen....zo'n 2500 KwH per jaar heeft ie berekend
Nee, daarmee zit je onder het landelijk gemiddeldequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons stroom verbruik is 3200kw per jaar is dat veel?
En gas 1200
Erg he?quote:Op zaterdag 10 december 2011 08:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dat verklaart jullie meer-dan-gemiddelde stroomverbruik wel afdoende
[..]
Nee, daarmee zit je onder het landelijk gemiddeldeEn zeker onder het Slowchattelijk gemiddelde als ik het zo lees hier
Mogge trouwens allemaal
Oh die is zoooooooooo leukquote:
Ehm, bel dan maandag even met de meterstanden bij de hand. Want dan had je dus al een afrekening moeten krijgen eigenlijk. Ik DM je evenquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar eind november en dit jaar nog niets gezien.
Ik krijg altijd zo'n kaart die ik in kan vullen en dan doorgeven via internet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |