Ik kijk in the USAquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vorig weekend flashpointmarathon op 13th street
Chuck Finleyquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die ziet er soms ook best lekker uit idd![]()
Sam Axe
En hoe vaak ga je op en neer dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk in the USADus ik heb alles al tot nu toe gezien
![]()
Ik kijk alleen maar series in the USA.
Bijna elke dagquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hoe vaak ga je op en neer dan?
Jij bent ook lekker hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
*slowly backing away from this topic*
Hier een trigger happy ex girlfriend voor jou.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
*slowly backing away from this topic*
ziet er pijnlijk uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier een trigger happy ex girlfriend voor jou.
[ afbeelding ]
Ik heb foto's gezienquote:
Ligt er helemaal aan bij wie, maar jaquote:
quote:
Zwab wil geen kinderen nog, dus stop maar met je charmes!quote:
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Zwab wil geen kinderen nog, dus stop maar met je charmes!
Fiquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier een trigger happy ex girlfriend voor jou.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
hierbij moet ik even melden dat ik me een paar dagen niet geschoren heb
quote:
quote:
Omdat dubstep "helemaal da bomb" is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
waarom zit er in zoveel reclames tegenwoordig iets dat poogt op dubstep te lijken
WOOOOBWOOOBWOBWOBWOBquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat dubstep "helemaal da bomb" is.
Gare kutmuziek
Ik heb serieus nog nooit zulke gare muziek gehoord. Metal is nog beter.quote:
Ik vind het serieus afschuwelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
Stiekem vind ik het best leuk, alhoewel de meeste dubstep die je voorbij hoor komen gewoon inspiratieloze troep is omdat het het laatste anderhalf jaar een hype is
oh god noquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit zulke gare muziek gehoord. Metal is nog beter.
Das toch geen muziek
skrillex is inderdaad niet echt dubstep, maar wel geinigquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het serieus afschuwelijk.
Alleen weekend van skrillex is te doen. Maar skrillex is overrated en niet echt dubstep
En dan van die debielen die daar he-le-maal los op gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god no
[..]
skrillex is inderdaad niet echt dubstep, maar wel geinig
Until.... we got a burn notice on you....you're blackbusted....quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Qwea het volgende:
Is het erg als ik zeg ing dat ik heel de intro uit mijn hoofd ken?
Blacklistedquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Until.... we got a burn notice on you....you're blackbusted....
Of zoiets....meneer I. spoelt dat altijd door,dus ik hoor het op 8speed
Ik ook niet. In ene was het een fakking hype en kwam je niet meer onder die rotzooi uit en werd je er dood mee gesmetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb hiervoor nog nooit van dubstep gehoord.
Zelfs toen hoorde ik er niet van, ik hoor de term vanavond echt voor het eerst.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ene was het een fakking hype en kwam je niet meer onder die rotzooi uit en werd je er dood mee gesmeten
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zelfs toen hoorde ik er niet van, ik hoor de term vanavond echt voor het eerst.
het bestaat al heel lang alleen niet in die gehypte vorm, wat meer lijkt om gorgelende apen in een blenderquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet. In ene was het een fakking hype en kwam je niet meer onder die rotzooi uit en werd je er dood mee gesmeten
2001 las ik. Komt oorspronkelijk uit Engelandquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het bestaat al heel lang alleen niet in die gehypte vorm, wat meer lijkt om gorgelende apen in een blender
Die ene die onder die andere ligt, geloof ik. Je weet wel, in die grot.quote:
Zoeen natte grot?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ene die onder die andere ligt, geloof ik. Je weet wel, in die grot.
Mom is leukquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blacklisted![]()
Mo mag het niet doorspoelenik wil het mee zeggen
"Family too, if, you're desperate"
-Hey, is that your mom again?
When you're burned, you're not going anywhere
*Taking the risk of where this might be going*quote:
zo een waar iedere dag 50 man in komt en foto's loopt te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Taking the risk of where this might be going*
Ja, zo een met veel druipstenen, en van die rechtopstaande rotsen.
Nee, dat zou te druk worden, ik wil een grot voor mij alleen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo een waar iedere dag 50 man in komt en foto's loopt te maken?
Huh? Dus je zit in cat dr grot?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
*Taking the risk of where this might be going*
Ja, zo een met veel druipstenen, en van die rechtopstaande rotsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |