quote:
Lekker laten pieeeeepenquote:Oeh, *pieeeeeep* zegt de wasmasjien
Wat is dat?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:50 schreef Qwea het volgende:
Besteld er iemand hier wel es wat bij groupon? Ik heb nog een 5 euro kortingscode ervoor. Geen minimale besteding.
www.groupon.nlquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
Nou, ik heb ook besloten wat ik morgen aan doe. Zwart jurkje, spijkerjasje erover, lekker casual maar toch netjes.
[..]
Wat is dat?
De kerstmuts zie ik niet, maar hij ziet er wel echt lekker uitquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Als je goed kijkt, zie je een kerstmuts in de versieringcopyright Christan
[ afbeelding ]
En zo ziet hij er van binnen uit
[ afbeelding ]
Van Kneushuizen vindt hem ook lekker
[ afbeelding ]
Die douche ga ik doen; het bed stel ik uit tot vanavond. In plaats daarvan druk ik er een paracetamolletje inquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Bliss![]()
Elies, neem dan ff een loeihete douche en kruip ff lekker een uurtje op bed
Bij mij bijna nooit. Het duurt meestal een uurtje of 6, wordt gevolgd door woest snotteren (ook een uurtje of 6) en dan is het weer overquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik hoop dat het bij een beetje keelpijn blijft dan, bij mij is keelpijn meestal voorbode van een fikse verkoudheid..
quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
hmm, beetje meelderig die bollen
Volgende week maar uit Alkmaar meenemen.
Ik ben lichtelijk bang dat Eliesje toch een bietje gelijk krijgt
Je moet ook erg goed kijkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
De kerstmuts zie ik niet, maar hij ziet er wel echt lekker uit!
Waarin?quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die douche ga ik doen; het bed stel ik uit tot vanavond. In plaats daarvan druk ik er een paracetamolletje in
Ér-inquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er goed uit, die taart.
Op die kerstmuts moet ie nog ff oefenen lijkt mij
[..]
Waarin?
Ik wist niet dat jij op jonge kinderen viel!quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kerstmuts zie ik niet, maar hij ziet er wel echt lekker uit!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:32 schreef senesta het volgende:
Volgens mij kun je de gesprekken opslaan op je geheugenkaart en die dan overzetten. Je hebt de zelfde telefoon verder toch?
Ik heb in WA een optie tot gesprek kopiėren, maar mijn telefoon doet het gewoon, ik weet niet hoe dat werkt met een kapotte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
Killed tha topic
Nou dan ga ik nog maar even door
Weet er iemand als je een nieuwe telefoon hebt, hoe je je oude whatsapp berichten daar dan op krijgt? Of staat dat sowieso op je simkaart? Contacten enzo kopiėren lukt me wel, sms hoef ik niet te kopiėren, maar de appies wil ik eigenlijk wel 'mee' hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |