Worst name everquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
Ik las dit :
"Aldi start verkoop Android-tablet met 3g"
First I was like :Ooh, kewl?! Kost da?
Toen las ik dit : "Supermarktketen Aldi is zaterdag de verkoop van de Medion Lifetab begonnen."
But then I was like :
Sowieso, medionquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Worst name ever
FIjn, ik vandaag even een inuverseel ladertje gehaald voor m' n laptop, want moet voor dinsdag toch werk afkrijgen. Past hij niet, terwijl er op de verpakking ook Lenovo staat, alleen heb ik dan weer een speciaal type of zo
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mocht je dan nog iets niet weten, app me. Sowieso mag je me altijd appen als je iets moet weten
Zal het proberenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je je foon niet bij biet achterlaten?
quote:
Ik heb niets qua Kerst en ga het ook niet doen. Als ik met de hond wandel en al die gezellige versierde ramen zie vind ik het ergens wel jammer, maar echt, fuck Kerst dit jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:06 schreef Qwea het volgende:
ik ben echt totaaaaaal niet in de kerstsfeer
Ik heb een boompje (mini) neergetrapt en 2 kerstmannen met licht voor het raam gehangen. Ik vind het wel best
uhuh, maar de echte lader komt waarschijnlijk dinsdag pasquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sowieso, medionshitload aan bloatware ook altijd.
Das hoerigIk haat sowieso universele laders,want die kut krengen branden of altijd door bij me, of zijn gewoon kut.
Juhuh! Het was lastig hoorquote:
Nou zoiets had ik ook. Ik ben a) te lui om heel die klote boom op te tuigen en b) zijn we de week ervoor toch niet thuis, dus is het echt voor een dag of 10 ofzo dat die boom staatquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Zal het proberen
[..]![]()
Dank!
[..]
Ik heb niets qua Kerst en ga het ook niet doen. Als ik met de hond wandel en al die gezellige versierde ramen zie vind ik het ergens wel jammer, maar echt, fuck Kerst dit jaar
quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, maar de echte lader komt waarschijnlijk dinsdag pas
Zo goed als nog wat hoest maar zonder te kotsenquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juhuh! Het was lastig hoor!
Ben jij er morgen ook?
O dat is schrikken!quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo goed als nog wat hoest maar zonder te kotsen![]()
Net v-dag van mijn zwager gehad. Vriend ging naar voetbal en er was een kaartje over dus mijn vader mag mee. Krijgen we op de terug weg toch bijna een aanrijding. Ik zeg 3x kijk uit die auto komt naar rechts maar hij reageerde niet. Wel op mijn gil maar toen begon Ean ook te huilen van schrik.
uhuh, dus dat wordt maandag alles op school mken, en als dat niet lukt, moet het in de herkansingquote:
ooh damnquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, dus dat wordt maandag alles op school mken, en als dat niet lukt, moet het in de herkansing
En dat was al de 2e keer in 5min maar de 1e keer was zijn eigen schuld.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O dat is schrikken!![]()
Gelukkig dat jullie weer beter zijn
O jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
En dat was al de 2e keer in 5min maar de 1e keer was zijn eigen schuld.
Zegt hij nog droog ja je wilt de auto toch kwijt dan moet je niet gaan gillen als het bijna lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |