Dank jullie voor alle antwoorden. Ik heb dus al in de gaten dat ik naar pipoos moet. Had daar zelf eigenlijk helemaal niet aan gedacht (dacht dat het meer knutselspullen waren). Nu staat niets me meer in de weg om een taart te gaan maken.
Heb besloten om 2 naturelcakes te bakken in een springvorm en 1 chocoladecake. Die dus te stapelen en in de vorm van een kerstboom te snijden. Twijfel nog over wat ik tussen de laagjes wil doen. Zit aan een ganache te denken, maar goed, weet niet of dat moeilijk is (als ik het zo lees niet, maar goed, je weet maar nooit

) of gewoon aardbeienjam. Proberen botercreme te maken, fondant erover en dan maar makkelijke kant en klaar decoraties erop. Misschien nog wat poedersuiker erover als 'sneeuw',maar heb eigenlijk zo'n vermoeden dat die als sneeuw voor de zon zal verdwijnen door misschien de vochtigheid of vettigheid van de fondant. En de stam van de boom misschien bestrooien met cacao of nesquick. Ik heb het zo mooi voor me in mn hoofd, hoop dat het er ook zo uit komt te zien