Jemig zeg, wat een ervaring. Kan me voorstellen dat je door zoiets een tikkeltje anders in het leven komt te staan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er wel bij, maar ik heb geen idee hoe het precies in zijn werk is gegaan. Ik weet dat mijn hart ermee stopte en dat ze een tijd bezig zijn geweest om me terug te halen en dat er electrische schokken zijn gegeven.
De operatie konden ze niet afmaken. Die is een paar weken later pas afgemaakt nadat ik weer wat sterker was.
Is ook niet zo heel erg boeiend, het meest belangrijke vind ik eigenlijk dat alles weer keurig klopt
Ja, heel vreemd om te horen ook. Ik was nog heel jong hoor, ik was pas 12. Maar het heeft inderdaad wel een impact.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig zeg, wat een ervaring. Kan me voorstellen dat je door zoiets een tikkeltje anders in het leven komt te staan.
Gelukkig hebben ze je terug kunnen halen
Of laten we met z'n allen ramptoerist spelen en bij de soort gaan die de boel in het 100 laat lopen.quote:Op zondag 25 december 2011 20:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het gaat niet goed met de wereld! We hebben meer verstandige mensen nodig die de wereld kunnen redden. Laten we zorgen dat er meer reïncarnatie bij mensen komt, zodat de planeet gered kan worden.
Tsja...
Precies, zo hoop ik rustig dood te gaan, in m'n slaap, net als m'n opa. En niet zoals de passagiers achterin z'n auto.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat hoe je je voelt bij het doodgaan heel erg wordt bepaald door hoe je je daarover voelt en onder welke omstandigheden je doodgaat. En of je daar vrede mee hebt of niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Precies, zo hoop ik rustig dood te gaan, in m'n slaap, net als m'n opa. En niet zoals de passagiers achterin z'n auto.
[..]
Precies, zo hoop ik rustig dood te gaan, in m'n slaap, net als m'n opa. En niet zoals de passagiers achterin z'n auto.
[..]
boh!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:38 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lach jij altijd om grapjes uit 1990quote:
Pak jij er altijd willekeurig 1 persoon tussenuit, - Die toevallig de enigste man is... - Om zijn humor aan de kaak te stellen terwijl hij niet de enigste is die er blijkbaar van geniet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lach jij altijd om grapjes uit 1990
Ja, hallo, toen was ik 4! Vind je het gek dat ik hem vergeten ben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lach jij altijd om grapjes uit 1990
quote:Op zondag 1 januari 2012 02:42 schreef TLC het volgende:
Misschien is het niet helemaal ethisch verantwoord, maar wetenschappers zouden eens een lijk onder handen moeten nemen van iemand die zich aan de wetenschap heeft laten toebehoren.
En dat ze dan alle organen laten vervangen of zo, wetenschap staat voor niets tegenwoordig.
Dus het Frankenstein idee, maar dan eens echt uitproberen om iemand uit de dood te laten opstaan.
Ik ook niet.quote:
Ik vind het ook wel een goed idee eigenlijk.quote:
Dat weet je dus niet! Misschien is het wel veel dommer om niet dood te blijven!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:40 schreef Muntang het volgende:
Ik ben zelf ook doodgeweest alleen klinisch dan hoor, Maar dood gaan is niet zo erg Dood blijven das pas stom
Het is nog niet veel mensen gelukt om niet dood te blijven toen ze eenmaal dood waren. We zijn er nog niet zo heel goed in.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Muntang het volgende:
Als je dood blijft maak je heel veel mensen verdrietig
Dat kan dus niet. Je kan NIET dood geweest zijn en weer tot leven gekomen zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:40 schreef Muntang het volgende:
Ik ben zelf ook doodgeweest alleen klinisch dan hoor, Maar dood gaan is niet zo erg Dood blijven das pas stom
quote:In 1960 werd keelkanker bij Huxley ontdekt. Uiteindelijk verloor hij zijn spraakvermogen. Op de vooravond van zijn overlijden schreef hij op een papiertje aan zijn vrouw: "LSD, 100 µg, i.m." ("100 microgram LSD, intramusculair"). De volgende dag, vrijdag 22 november 1963, stierf Aldous Huxley vredig omstreeks kwart over vijf 's middags plaatselijke tijd.
Hij zegt ook: Klinisch [dood]. Klinisch dood is alleen nog geen 'dood'.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:17 schreef Fockker het volgende:
Dat kan dus niet. Je kan NIET dood geweest zijn en weer tot leven gekomen zijn.
Dan blijf je ook dood. Tenzij je schijndood bent. Maar schijndood zijn is ook niet dood zijn.
Alleen in de bijbel kon dat, Jesus deed het.
Je hebt alleen de BDE, de Bijna Dood Ervaring, maar dan ben je niet dood. Dat zou je wel gehad kunnen hebben. Alleen de manier waarop jij het schrijft lijkt me dat een BDE ook niet het geval is. Simpel omdat een BDE een ingrijpende ervaring schijnt te zijn.
http://www.bijnadoodervaring.nl/
<snip>
Ik snap dat verhaaltje van je niet zo, heeft die gast lsd gebruikt of wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:17 schreef Fockker het volgende:
[..]
Dan blijf je ook dood. Tenzij je schijndood bent. Maar schijndood zijn is ook niet dood zijn.
Je hebt alleen de BDE, de Bijna Dood Ervaring, maar dan ben je niet dood. Dat zou je wel gehad kunnen hebben. Alleen de manier waarop jij het schrijft lijkt me dat een BDE ook niet het geval is. Simpel omdat een BDE een ingrijpende ervaring schijnt te zijn.
http://www.bijnadoodervaring.nl/
Ik denk dat de manier waarop je sterft bepaald hoe het is, hoe je het ervaart om dood te gaan.
Er zijn mensen die vredig en voldaan sterven. En er zijn mensen die niet vredig sterven.
[..]
Uiteindelijk gaat en blijft iedereen dood hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:47 schreef Muntang het volgende:
Als je dood blijft maak je heel veel mensen verdrietig (in mijn geval)
maar dood blijven is wel beter voor het milieu
Het ging mij meer op de manier hoe hij dat schreef. Het kwam op mij over alsof hij regelmatig BDE's heeft. Vasstellen of je een BDE hebt kun je volgens mij niet zelf. Voor hetzelfde geld droom je. Net zoals jezelf niet kunt vaststellen of je een Out Of Body Experience hebt. Daarbij moet je voor dit soort zaken gevoelig zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:49 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hij zegt ook: Klinisch [dood]. Klinisch dood is alleen nog geen 'dood'.
Klopt. Aldous Huxley liet zich tijdens zijn sterven LSD intraveneus toedienen door zijn vrouw.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik snap dat verhaaltje van je niet zo, heeft die gast lsd gebruikt of wat bedoel je daarmee?
Die vaststelling hadden de meeste al gemaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:50 schreef UltraR het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat en blijft iedereen dood hoor.
lazarus deed het ookquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:17 schreef Fockker het volgende:
[..]
Harry Potter ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |